Sottos Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2012 Kbasilis, δεν έχει να κάνει με μάρκα κιθάρας. Έχει να κάνει καθαρά με την ύπαρξη επιλογέα ή όχι, με τη θέση του επιλογέα στο κύκλωμα(πριν ή μετά τα volume) καθώς και με το αν ο μαγνήτης συνδέεται στο 1ο ή στο 2ο ποδαράκι(lug) του vol pot. Παρατήρησε διαφορές (πέραν του επιλογέα)μεταξύ του κλασσικoύ lp wiring και του bass wiring που έκανα ποστ. Θέλει λίγη μελέτη το θέμα. Στο μπάσο πάντως, δεν έχεις mute όταν έχεις 2 μαγνήτες και κατεβάσεις το vol του ενός. Αυτό ζήτησε ο ΟΡ ουσιαστικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kbasilis Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2012 Kbasilis, δεν έχει να κάνει με μάρκα κιθάρας. Έχει να κάνει καθαρά με την ύπαρξη επιλογέα ή όχι, με τη θέση του επιλογέα στο κύκλωμα(πριν ή μετά τα volume) καθώς και με το αν ο μαγνήτης συνδέεται στο 1ο ή στο 2ο ποδαράκι(lug) του vol pot. Παρατήρησε διαφορές (πέραν του επιλογέα)μεταξύ του κλασσικoύ lp wiring και του bass wiring που έκανα ποστ. Θέλει λίγη μελέτη το θέμα. Στο μπάσο πάντως, δεν έχεις mute όταν έχεις 2 μαγνήτες και κατεβάσεις το vol του ενός. Αυτό ζήτησε ο ΟΡ ουσιαστικά. Την μάρκα απλώς την ανέφερα για να μπούμε στο νόημα του volume και tone σε κάθε μαγνήτη :D. Ο επιλογέας ήταν μετά τα volume αν θυμάμαι καλά. Το είδα το σχέδιο για το μπάσο και παρατήρισα ότι πέρα από την γείωση τα καλώδια αντιστρέφονται πάνω στο pot σε σχέση με το σχέδιο που έστειλα,εκεί είναι η διαφορά τους? Υπάρχει περίπτωση και στην κιθάρα το φίλου μου να ήταν τέτοια η συνδεσμολογία των pots(όπως του μπάσου) γι'αυτό και δεν mutάριζε όταν χαμηλώναμε το ένα από τα δύο volume? Flying High Again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Sottos Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2012 Το είδα το σχέδιο για το μπάσο και παρατήρισα ότι πέρα από την γείωση τα καλώδια αντιστρέφονται πάνω στο pot σε σχέση με το σχέδιο που έστειλα,εκεί είναι η διαφορά τους? Υπάρχει περίπτωση και στην κιθάρα το φίλου μου να ήταν τέτοια η συνδεσμολογία των pots(όπως του μπάσου) γι'αυτό και δεν mutάριζε όταν χαμηλώναμε το ένα από τα δύο volume? Ακριβώς! Η θέση του μαγνήτη πάνω στα 3 lugs(3 πόδια) του vol pot είναι το μυστικό! Άλλο ένα θεματάκι που είναι παρόμοιο κι αλλάζει λίγο τη συμπεριφορά του tone είναι η θέση του πυκνωτή πάνω στα lugs! See here: http://www.wcrguitar.com/Images/install%20page/50s%20Style%20&%20Modern%20w.JPG Επειδή οι passive pickups είναι σχετικά ευαίσθητα κυκλώματα μερικών mV-μV, η όποια αλλαγή στο wiring έχει ηχητική διαφορά, άλλοτε μεγάλη κι άλλοτε μικρή. Εδώ μιλάμε για μικρές κι αντιληπτές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kbasilis Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2012 Ακριβώς! Η θέση του μαγνήτη πάνω στα 3 lugs(3 πόδια) του vol pot είναι το μυστικό! Άλλο ένα θεματάκι που είναι παρόμοιο κι αλλάζει λίγο τη συμπεριφορά του tone είναι η θέση του πυκνωτή πάνω στα lugs! See here: http://www.wcrguitar.com/Images/install%20page/50s%20Style%20&%20Modern%20w.JPG Επειδή οι passive pickups είναι σχετικά ευαίσθητα κυκλώματα μερικών mV-μV, η όποια αλλαγή στο wiring έχει ηχητική διαφορά, άλλοτε μεγάλη κι άλλοτε μικρή. Εδώ μιλάμε για μικρές κι αντιληπτές. Η αλλαγή πάνω στο tone pot τι διαφορά έχει από θέμα ήχου? Flying High Again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Sottos Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2012 Η αλλαγή πάνω στο tone pot τι διαφορά έχει από θέμα ήχου? To 50s wiring αλλάζει τη συμπεριφορά του tone με τις πρίμες ανάλογα με τη θέση του vol knob. Αν βέβαια τα έχεις τέρμα, είναι το ίδιο με το modern wiring Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kbasilis Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2012 To 50s wiring αλλάζει τη συμπεριφορά του tone με τις πρίμες ανάλογα με τη θέση του vol knob. Αν βέβαια τα έχεις τέρμα, είναι το ίδιο με το modern wiring Δηλαδή το 50s είναι πιο πριμαριστό ή το αντίθετο όταν το σκαλίζεις. Με βάζεις σε ιδέες τώρα πάνω που είχα ηρεμίσει ;D. Τώρα που μηλάμε ανιχνεύω το tubescreamer 808 με τη μέθοδο του audio probe(ακόμα δεν το κατέχω) αλλά δεν ξέρω άμα το συνεχίσω ο φωτισμός δεν βολεύει γυαλίζουν και όλες οι κολίσεις και με κουράζουν τα μάτια Flying High Again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Sottos Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2012 Τώρα που μηλάμε ανιχνεύω το tubescreamer 808 με τη μέθοδο του audio probe(ακόμα δεν το κατέχω) αλλά δεν ξέρω άμα το συνεχίσω ο φωτισμός δεν βολεύει γυαλίζουν και όλες οι κολίσεις και με κουράζουν τα μάτια Ωραίος! Εγώ πείραξα ένα πολύ παλιό Ibanez LM-7 (LΑ Metal) από τη Maxon που ήταν τρελή μάπα σε ήχο αλλά έμοιαζε σε pcb και σασί με το ιστορικό ts7 Maxon/Ibanez με επίσης JRC chip. Τώρα ακούγεται σαν ts-7 με έξτρα gain και είναι jet! Όλα είναι θέμα κυκλώματος, τόσο σε guitar electrics όσο και στα pedals. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kbasilis Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2012 Ωραίος! Εγώ πείραξα ένα πολύ παλιό Ibanez LM-7 (LΑ Metal) από τη Maxon που ήταν τρελή μάπα σε ήχο αλλά έμοιαζε σε pcb και σασί με το ιστορικό ts7 Maxon/Ibanez με επίσης JRC chip. Τώρα ακούγεται σαν ts-7 με έξτρα gain και είναι jet! Όλα είναι θέμα κυκλώματος, τόσο σε guitar electrics όσο και στα pedals. Τελικά όπως σου είπα και πριν το παράτησα γιατί με κούρασε στα μάτια,προτού το αφήσω τσέκαρα τον τελεστικό ενισχυτή. Στα τέσσερα πρώτα ποδαράκια όλα καλά,στα επόμενα τέσσερα όπου είναι και η έξοδος(Νο 6)δεν βγάζει τίποτα :P Flying High Again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση