marathon Δημοσιευμένο 10 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 10 Οκτωβρίου 2012 Μαλλον προσπαθεις να προλαβεις τις αυτοκτονιες. ;D ;D ;D Έτσι.... ;D Μια χαρα μπλουζ ειναι αυτο που παιζει βρε Ανεστη και τετοια πραγματα παιζουν πολλοι ...για να με πείσεις όμως...περιμένω τους (πολλούς) μπλουζίστες του forum να αρχίσουν να παίζουν κάπως έτσι ;D Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gvour Δημοσιευμένο 10 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 10 Οκτωβρίου 2012 ...για να με πείσεις όμως...περιμένω τους (πολλούς) μπλουζίστες του forum να αρχίσουν να παίζουν κάπως έτσι ;D Παιζουν αλλα κανουν παυση στα περιττα ::)-αυτα τα υπολοιπα που παιζει ο Fletcher-λιγα και καλα λεμε. ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 10 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 10 Οκτωβρίου 2012 Σεμινάριο ρυθμικής κιθάρας και chord soloing. Αυτά τα παιξίματα για swing big band, όπως αναφέρει κι ο ίδιος είναι ταμάμ. Τα έχουμε ακούσει και από Wes Montgomery εν είδει σόλο. Όλα αυτά στο πεδίο του μπλουζ από τζαζ οπτική γωνία. Αν πας βέβαια να παίξεις έτσι σε μπλουζ μπάντα την ώρα που ο άλλος σολάρει, θα φας καμιά (βαριά) τέλε στο κεφάλι. ;D Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 10 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 10 Οκτωβρίου 2012 Κατά τη γνωμη μου , οι ανάστροφες των voicings στα dominant και half dimised ακόρντα είναι κατι πολύ απλό βασικό και εύκολο σε κάποιον να μάθει να το κάνει . Η δυσκολία και η μαγκιά του τύπου για τα δικά μου δεδομένα βρίσκεται στο δεξί χέρι .Τime ,δυναμικές και groove στο ρυθμό του δε παίζονται . :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
notlrac Δημοσιευμένο 10 Οκτωβρίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 10 Οκτωβρίου 2012 Η ουσία για μένα μέσα από κάτι τέτοια videos είναι να καταλάβει κανείς ότι δεν γίνεται αυτό να το κάνεις τυφλοσούρτη και αν το κάνεις τότε απλά θα παίζεις πάλι μόνο αυτό! Η ουσία λοιπόν είναι ότι πίσω από αυτό το πράγμα είναι πολύ βασικές γνώσεις αρμονίας τις οποίες αν κάποιος τις γνωρίζει και τις έχει επεξεργαστεί πάνω στην κιθάρα μπορεί να δημιουργήσει ρυθμικά μοτίβα που αρχίζουν να έχουν μία κίνηση φεύγοντας από την στατικότητα. Συνεπώς αυτό το δημιουργείς ανά πάσα στιγμή, δεν το μαθαίνεις απέξω!! Από εκεί και μετά παίζουν πολλά ρόλο. Από θέμα γούστου και αισθητικής, τι όργανα άλλα παίζουν μαζί. Κλασική περίπτωση αποτελεί το φαινόμενο να συμπίπτουν πολλές συχνότητες μαζί επειδή ο κιθαρίστας δεν μπορεί να απομονώσει μερικές φωνές του ακκόρντου και να παίξει έξυπνα συνοδεία! Και όπως είπε και ο THeod το δεξί χέρι πρέπει να νιώθει!! Είστε μουσικός, θέλετε να βλέπετε χέρι?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση