Προς το περιεχόμενο

Backward mixing


Προτεινόμενες αναρτήσεις

For Those About To Rock We Salute You

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου απαντάει κάπως έμμεσα ή διαφορετικά αν θέλεις... εκτός αν ενδιαφέρεσαι μόνο για απόψεις κάποιων που τα έχουν χρησιμοποιήσει αυτό , οπότε...αποσύρω την προηγούμενη απάντηση.

Εννοώ ότι αν ψάχνεις για Transparent compression, μπορείς να βάλεις 1-2 οπτικούς και να κάνεις τη δουλειά σου, από το να "παιδεύεσαι" με reverse και τέτοια πράγματα που είναι ενάντια στο workflow και κάνουν το ίδιο πράγμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αδερφε μου αν ηταν θα ρωταγα

"Συγκρινετε το παραπανω με τον κλασικο τροπο κομπρεσιον"

Αλλα και παλι θα επρεπε να απαντησεις εμμεσα στην πρωτη μου ερωτηση για να γινει τελικα η συγκριση.  ;)

For Those About To Rock We Salute You

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα διαβάζω ότι διατηρούνται και τα transients, οπότε ίσως υπάρχει πραγματικό ώφελος... θα το δοκιμάσω και θα σου πω τη γνώμη μου πιο αντικειμενικά αυτή τη φορά.!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν...2 set αρχείων με 20 και 10 db compression αντίστοιχα σε reverse και Normal Mode....προσωπικά δεν είδα κάποιο ιδιαίτερο πλεονέκτημα πέρα από κάποια ομαλοποίηση των attacks (reverse comp)...οπότε προσωπικά θα συνεχίσω παραδοσιακά. Ευχαριστώ πάντως γιατί δεν το ήξερα καθόλου σαν θέμα.

10db_normal_and_reversed_comp.zip

20db_normal_and_reversed_comp.zip

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικα το ολο θεμα εχει ξεκινησει απο το βιβλιο του Michael Paul Stavrou "Mixing with your mind" o οποιος ομως αναφερεται στο Eq και λεει λοιπον

"I noticed that when you listen to audio backwards, and you're hearing none of the transients, what you do hear more clearly is the tone of the instruments. Normally you'd hear a 'twack!', which distracts you from the tone  for a split second - there is some tone there, but you're distracted by the hit. But when you play audio backwards you hear the tone sneaking in from miles away and then and then right at the very end, when you least expect it, there is a click, which was the attack. Your whole focus changes. Instead of EQing for the attack you naturally focus more on the resonace, the ring, the tone of the instrument - which when you think of it, comprises the vast majority of the envelope anyway.

 

Anyway I'd get these mixes together and I found that, while they were playing backwards, you can balance backing vocals, brass and strings much better because you're not distracted by when they hit their instrument. All you hear is the sustain while the note is produced - i.e. the 'bloom' of the note blend better.

 

For Those About To Rock We Salute You

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου