SPYROID Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2012 http://forum.recordingreview.com/f122/backwards-compression-vocals-32741// http://www.gearslutz.com/board/rap-hip-hop-engineering-production/645388-backwards-mixing.html Εχει ασχοληθει καποιος; πητε εντυπωσεις For Those About To Rock We Salute You Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
krknow Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2012 φτιαξε λιγο τα λινκ https://www.facebook.com/Adjusttheband/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2012 Δεν το ξέρω αλλά δεν με προβληματίζει κιόλας το compression που εφαρμόζω. ;) http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
SPYROID Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2012 Καλημερα. Συγνωμη αλλα η απαντηση σου δεν απανταει στην ερωτηση μου. Φιλικα παντα. For Those About To Rock We Salute You Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2012 Σου απαντάει κάπως έμμεσα ή διαφορετικά αν θέλεις... εκτός αν ενδιαφέρεσαι μόνο για απόψεις κάποιων που τα έχουν χρησιμοποιήσει αυτό , οπότε...αποσύρω την προηγούμενη απάντηση. Εννοώ ότι αν ψάχνεις για Transparent compression, μπορείς να βάλεις 1-2 οπτικούς και να κάνεις τη δουλειά σου, από το να "παιδεύεσαι" με reverse και τέτοια πράγματα που είναι ενάντια στο workflow και κάνουν το ίδιο πράγμα. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
SPYROID Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2012 Αδερφε μου αν ηταν θα ρωταγα "Συγκρινετε το παραπανω με τον κλασικο τροπο κομπρεσιον" Αλλα και παλι θα επρεπε να απαντησεις εμμεσα στην πρωτη μου ερωτηση για να γινει τελικα η συγκριση. ;) For Those About To Rock We Salute You Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2012 Τώρα διαβάζω ότι διατηρούνται και τα transients, οπότε ίσως υπάρχει πραγματικό ώφελος... θα το δοκιμάσω και θα σου πω τη γνώμη μου πιο αντικειμενικά αυτή τη φορά.! http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
SPYROID Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2012 Εις' ωραιος For Those About To Rock We Salute You Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2012 Λοιπόν...2 set αρχείων με 20 και 10 db compression αντίστοιχα σε reverse και Normal Mode....προσωπικά δεν είδα κάποιο ιδιαίτερο πλεονέκτημα πέρα από κάποια ομαλοποίηση των attacks (reverse comp)...οπότε προσωπικά θα συνεχίσω παραδοσιακά. Ευχαριστώ πάντως γιατί δεν το ήξερα καθόλου σαν θέμα. 10db_normal_and_reversed_comp.zip 20db_normal_and_reversed_comp.zip http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
SPYROID Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2012 Βασικα το ολο θεμα εχει ξεκινησει απο το βιβλιο του Michael Paul Stavrou "Mixing with your mind" o οποιος ομως αναφερεται στο Eq και λεει λοιπον "I noticed that when you listen to audio backwards, and you're hearing none of the transients, what you do hear more clearly is the tone of the instruments. Normally you'd hear a 'twack!', which distracts you from the tone for a split second - there is some tone there, but you're distracted by the hit. But when you play audio backwards you hear the tone sneaking in from miles away and then and then right at the very end, when you least expect it, there is a click, which was the attack. Your whole focus changes. Instead of EQing for the attack you naturally focus more on the resonace, the ring, the tone of the instrument - which when you think of it, comprises the vast majority of the envelope anyway. Anyway I'd get these mixes together and I found that, while they were playing backwards, you can balance backing vocals, brass and strings much better because you're not distracted by when they hit their instrument. All you hear is the sustain while the note is produced - i.e. the 'bloom' of the note blend better. For Those About To Rock We Salute You Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση