Προς το περιεχόμενο

Echo


Flipper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Eδώ και καιρό χρησιμοποιώ αφειδώς echo στην πεταλιέρα μου προκειμένου να πετύχω ΜΕΓΑΛΟ και ΟΓΚΩΔΗ ήχο. Αν και το αποτέλεσμα ήταν ΤΕΛΕΙΟ, όμως κάπου ο ήχος φαινόταν κουραστικός και μετά από αρκετή ώρα μονότονος.

 

Πριν λίγες μέρες πήγα εκδρομή στην Πελοπόννησο, και κάποια στιγμή περάσαμε από ένα σπήλαιο. Εκεί ο ξεναγός μιλούσε και μεταξύ άλλων έκανε επίδειξη της αντήχησης στο σπήλαιο, και το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά ΜΑΓΕΥΤΙΚΟ και καθόλου μονότονο, αντίθετα ήταν ΦΥΣΙΚΟ και ΠΛΟΥΣΙΟ.

 

Δεν έδωσα μεγάλη σημασία, όμως τώρα άκουγα την ηχογράφηση της ξενάγησης που είχα κρατήσει. Ακόμα και μέσα από τα ακουστικά ο ήχος ήταν πραγματικά ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΣ και ΟΜΑΛΟΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΠΑΥΣΕΙΣ. Πιστεύω ότι αυτός είναι ο πραγματικά ΙΔΑΝΙΚΟΣ ήχος για echo. Δύσκολο να τον πετύχεις, αλλά το αποτέλεσμα θα ήταν πραγματικά ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ και ΥΠΕΡΟΧΟ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επιτέλους κι ένα post μεγαλύτερο της μιας σειράς και με ουσία!

 

Tι echo χρησημοποιείς?

 

Το καλύτερο echo σε πεταλάκι μέχρι τώρα και το ποιο ογκόδες το έχω ακούσει από το headrush 2 της akai...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω ότι θα είχε ενδιαφέρον να μας διαθέσεις ένα ηχητικό δείγμα από την ξενάγηση προκειμένου να αποκτήσουμε και προσωπική αντίληψη της ποιότητας στην οποία αναφέρεσαι.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Lexicon 960L...

TC 6000...

Oι καλύτερες "σπηλιές" που έχω "ταξιδέψει"...

Όμως μακάρι όλοι οι μηχανικοί να είχαν την δυνατότητα να ηχογραφήσουν

real echo on location...

Αυτό που βίωσε ο Flipper είναι η "μαγκιά" του real thing μπροστά στο vιrtual...

Μην ψάχνεις τρόπο να "προσομοιώσεις" κάτι τέτοιο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι σχετικό με τα σπήλαια και ελπίζω κάποιος να έχει περισσότερες πληροφορίες...

 

Από κάποιες παλιότερες μελέτες, θυμάμαι ότι η αντήχηση στα σπήλαια ενισχύει συγκεκριμένες αρμονικές της βασικής συχνότητας. Μάλιστα πριν χρόνια είχε κυκλοφορήσει μια 'μελέτη-CD' με τίτλο 'Η 'Ηπειρος της Πεντατονίας', η οποία υποστήριζε μεταξύ άλλων ότι η πεντατονία γεννήθηκε στην Ήπειρο, από την εποχή των σπηλαίων, όταν οι άνθρωποι ακούγοντας την αντήχηση μέσα στα σπήλαια 'οδηγήθηκαν' στην ανάπτυξη των αντίστοιχων μουσικών τρόπων. Στη συγκεκριμένη δουλειά που αναφέρω η 'αποδεικτική διαδικασία' του ισχυρισμού γινόταν μέσω παραδοσιακών μουσικών κομματιών από τον ελληνικό (και όχι μόνο?) χώρο.

 

Τελικά μήπως κάπου εκεί κρύβεται η 'μαγεία' των σπηλαίων;

 

Θα ήταν ενδιαφέρον αν κάποιος είχε ένα link ή κάτι σχετικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσως ενα αναλογικό delay να σου αρέσει περισσότερο. Εξαιτίας των περιορισμών της τεχνολογίας τους κάθε "επανάληψη" προσθέτει λίγο gain και "μουντάδα" παραπάνω απο την προιγούμενη, με αποτέλεσμα ενα πιο φυσικό ηχητικό αποτέλεσμα.

 

Τα tape delay επίσης, είναι θαυμάσια. Είναι βαριά και ογκώδοι αλλά πιο βολικά απο το να τρέχεις να παίζεις σε σπηλιές... :)

Άκου να δεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όμως τώρα άκουγα την ηχογράφηση της ξενάγησης που είχα κρατήσει. .

 

Με τί ηχογράφησες μέσα στην σπηλιά; 8O 8O 8O

Θέλω κι εγώ :cry: :cry: :cry:

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου