stavros911 Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2012 Ανοίγω το παρόν νήμα για συζητήσεις που δεν άπτονται επί συγκεκριμένου θέματος, πιο πολύ σαν chat με θέμα το μπάσο γενικώς. Κάνοντας την αρχή θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: Στις ηχογραφήσεις μπάσου, τι κάνετε οι περισσότεροι; Όσες φορές έτυχε να ηχογραφήσω μπάσο είτε για τη μπάντα μου είτε για φίλους, πάντοτε έγραψα καρφί στην κονσόλα και από κει και πέρα η επεξεργασία έγινε "εσωτερικά". Κάποτε είχα πει στον ηχολήπτη ότι θα ήθελα να γράψω όπως οι κιθαρίστες, με τη μέθοδο του reamping και από κει με μικρόφωνα από την καμπίνα. Μου απάντησε ότι αυτό δεν συνηθίζεται και ότι είναι καλύτερα να το κάνουμε με την κονσόλα. Στέκει το παραπάνω; Και αν ναι, αυτό είναι κάτι που συνηθίζεται και σε ηχογραφήσεις μεγάλων συγκροτημάτων; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2012 Να ξεκινάει ως thread και να εξελίσσεται σε chat συμβαίνει συχνά στα πέριξ αλλά να ξεκινάς και ένα thread ως ότι ναναι bass chat, δεν το βρίσκω λογικό. Έπρεπε να αρχίσεις εξ' αρχής τον τίτλο ως bass recording και τα άλλα (ποιά άλλα; ) τα συζητάγαμε άλλη φορά. Για την ηχογράφηση του μπάσου, ρίξε και μια ματιά εδώ http://www.noiz.gr/index.php?action=articles;sa=view;article=166 Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2012 Administrator Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2012 Λογικά και φυσικά ο audiokostas έχει δίκιο. Πάρε πρώτα την απάντηση στο πρώτο σου ερώτημα και αν προκύψει άλλο, δόξα τον Γιαραμπί δεν πάσχουμε απο πρόβλημα χώρου, ενώ με τον τρόπο σου (σε θέμα με τίτλο "τα πάντα όλα"), είναι απίθανο μετά να βρει κάποιος που ψάχνει κάτι συγκεκριμένο που αναφέρεται εδώ μέσα. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
degdekis Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2012 Προσωπικά το μπάσο το γράφω καρφί στη κάρτα ήχου και απο εκεί του βάζω ψηφιακές προσομοιώσεις για ενισχυτές καμπίνες, και τα πάντα όλα...Οποισδήποτε άλλος τρόπος μου φαίνεται μπελαλίδικος και αμφιβόλου αποτελέσματος (για τις περιορισμένες γνώσεις ηχοληψίας που κατέχω ;D) www.thedamnationproject.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
teddyboy Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου 2012 Προσωπικά, πάντα ηχογραφώ και το di, ώστε να'χω την άνεση στη μίξη, αν χρειαστεί, να μπορώ να κάνω reamp. Παρόλαυτα, είχα πολύ καλά αποτελέσματα είτε χρησιμοποιώντας hardware (PSA1, Axe-Fx Ultra), είτε software (Pod Farm). http://www.facebook.com/pages/PK-Productions/394261770596701 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mariostz Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου 2012 Και εγω κατευθειαν το γραφω και βαζω μονο λιγο EQ μετα, ισως και λιγο overdrive. Βεβαια πολυ σημαντικο να εχεις βρει πανω κατω τον ηχο που θες απτα ποτενσιομετρα του μπασου απο πριν. Τρολολολολολολολ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Vac Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου 2012 Προσωπικά καρφί απο κεφαλή σε κονσόλα και το πολύ πολύ λίγο κομπρεσοράκι για να μην χαλάει ο χαρακτήρας του μπάσου. Τα καλά τα ουίσκια πίνονται σκέτα ;D Οχι πως γράφω και κάθε μέρα βέβαια... How low can u go? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
funky_bassman Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 8 Οκτωβρίου 2012 Μεγάλο θέμα η ηχογράφηση μπάσου... Ανάλογα με το είδος γράφω και διαφορετικά... Αν είναι κάτι aggresive χρησιμοποιώ απλά το character DI μου και τα πετάλια μου και το DI του ενισχυτή (συνήθως έναν fender rumble) και κάνω μίξη του σήματος. Από τα πετάλια έχω ένα σχετικά drive ήχο κι από το DI του ενισχυτή παίρνω τα καθαρά... Αν γράφω κάτι πιο ήρεμο τότε γράφω από το DI του ενισχυτή και 2 καμπίνες (μία 4Χ10 και μία 1Χ15)... Ένα πυκνωτικό μεγάλου διαφράγματος κι ένα δυναμικό μεγάλου διαφράγματος (που είναι και για την ηχογράφηση μπότας) συνήθως αρκούν... Το δυναμικό είναι για την 4X10 και το πυκνωτικό είναι σε μία απόσταση 20 πόντων περίπου κι από τις 2 καμπίνες για να παίρνει και τον χώρο... Μετά στη μίξη κατεβάζω ΠΑΡΑ πολύ τα μικρόφωνα και παίζω με το DI... Βέβαια αυτά όταν έχω όρεξη και χώρο... Σπίτι μου γράφω απλά με το DI του ενισχυτή και περνάω προσομοιώσεις από software!!! :P LA ROJΑ ARMADA Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση