Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση για ένταση κομματιού


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά καλησπέρα. :)

Ήθελα να ρωτήσω η ένταση της ηχογράφησης (κατά την επεξεργασία του κομματιού) πως γίνεται να είναι ίδια σε όλο το κομμάτι δηλαδή να μην είναι αλλού πολύ δυνατά και αλλού σιγά έτσι ώστε η κυματομομορφή του ήχου να είναι ομοιόμορφη; Κάπου είχα βρει κάτι αλλά δεν μπορώ να το ξαναβρώ με τίποτα και απο ό,τι θυμάμαι είχε να κάνει με compressor.

Ευχαριστώ πολύ :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοεις το πολυσυζητημενο mastering,το οποιο εχει να κανει ως επι των πλειστων με compressors,αλλα δεν σημαινει οτι το κομματι θα ειναι εξ ολοκληρου στην ιδια ενταση,εκτος αν θες να φτιασεις πσιτρανκε που λεει κ ο Θυμιος. Και μην νομισεις οτι θα κατσεις να διαβασεις εναν οδηγο για το πως προκειται να το κανεις...ουτε πως με 1 σεμιναριο θα τα καταφερεις...Θελει μελετη,καταλληλο εξοπλισμο και εμπειρια,προφανως για επαγγελματικα αποτελεσματα θελει κ σπουδες.

Καλη τυχη!

 

http://www.groove3.com/str/studio-secrets-with-krish-sharma.html

Να μια μικρη γευση,στα τελευταια βιντεο αναφερει περι mixing.Μπορεις να το αγορασεις αλλα προφανως μπορεις κ να το κατεβασεις πειρατικο,δεν εχω ανεβασει τετοιο λινκ.Επεισης υπαρχουν παρα πολλα βιβλια περι mastering,νομιζω οτι προτεινουν κ δω στο φορουμ αρκετα.Ψαξε κ δεν παιζει να μην βρεις κατι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοεις το πολυσυζητημενο mastering,το οποιο εχει να κανει ως επι των πλειστων με compressors

 

Αυτό δεν είναι σωστό ... κανένας mastering engineer σε υψηλό επίπεδο δεν σκέφτεται το compression.

 

Πολύ διαφορετικά στοιχεία της μίξης παρατηρεί μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα. Τονική ισσοροπία, μικροδυναμικές, comp filtering, χωρική κατανομή, δέσιμο μεσοχαμηλών σε σχέση με το μπάσσο, σχέση μπότας μπάσου , θέση της φωνής (αν υπάρχει) μέσα στο κομμάτι και "άρθρωση " σε σχέση με την ενορχήστρωση, συχνοτικό περιεχόμενο των χώρων της ηχογράφησης κλπ

 

Επειδή στο τέλος λόγω της παρακμής που ζούμε στον ήχο,  θα πρέπει να γίνει "ανταγωνιστικός"  σε στάθμη ενω υπάρχει σε κάθε σύστημα το volume control για αυτό το σκοπό, είναι μια άλλη συζήτηση. 

 

Σε σχέση με την αρχική ερώτηση του φίλου reverbfun ναι (!!) τότε χρειάζεται compression για να ενώσεις με μουσικό τρόπο "άτακτες"  δυναμικές που δημιουργεί η κοντινή ηχογράφηση οργάνων και φωνών. Με γνώση του πως και γιατί , με πλήρη κατανόηση (θέλουμε καλά αυτιά και καλά monitor) του πως δουλέυει το attack- release

 

Ένα καλό παράδειγμα :

 

George Massenburg Demonstrates the GML 8900 Dynamic Range Controller

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά καλησπέρα. :)

Ήθελα να ρωτήσω η ένταση της ηχογράφησης (κατά την επεξεργασία του κομματιού) πως γίνεται να είναι ίδια σε όλο το κομμάτι δηλαδή να μην είναι αλλού πολύ δυνατά και αλλού σιγά έτσι ώστε η κυματομομορφή του ήχου να είναι ομοιόμορφη; Κάπου είχα βρει κάτι αλλά δεν μπορώ να το ξαναβρώ με τίποτα και απο ό,τι θυμάμαι είχε να κάνει με compressor.

Ευχαριστώ πολύ :)

 

Γεια χαρά...θα πρέπει να απαντήσεις πρώτα στο ερώτημα "μου αρέσει αυτό που ακούω?" Αν σου αρέσει, τότε μην ανησυχείς για την κυματομορφή. Αν τώρα σου ακούγεται (επαναλαμβάνω: σου ακούγεται, όχι φαίνεται) πως οι δυναμικές του κομματιού ποικίλουν με τρόπο που δεν σου αρέσει, τότε υπάρχουν 2 περιπτώσεις: Αν η διαφορά υπάρχει από section σε section (π.χ κουπλέ ρεφρέν), τότε μπορείς να πας στο volume automation της κυματομορφής και να ανεβάσεις ή κατεβάσεις το εκάστοτε section σε σχέση με το προηγούμενο ή το επόμενό του ώστε να μειώσεις την τυχόν ενοχλητική διαφορά.

Αν τώρα οι διαφορές είναι μέσα στο ίδιο section και συχνές, τότε μπορείς να βάλεις έναν compressor στο κανάλι που νομίζεις ότι κάνει τις περισσότερες διακυμάνσεις (π.χ στο group των τυμπάνων ή στην φωνή) και να δοκιμάσεις κάποιο preset που σου ακούγεται καλύτερο (όχι δυνατότερο! ;)) και να κάνεις την δουλειά σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά καταρχήν σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ που ασχοληθήκατε. :) :)

Νομίζω πως την περίπτωσή μου την περιγράφει ο φίλος harvy. Πράγματι μέσα στο section αντιλαμβάνομαι αλλαγές εντάσεως ενοχλητικές, που φαίνονται και στην κυματομορφή, σαν μια να πηγαίνεις κοντά μια να φεύγεις μακριά απο το μικρόφωνο(μιλάω για ηχογράφηση φωνής) :(

Και για του λόγου το αληθές είναι περίπου κάτι τέτοιο στην απιο απλή μορφή του;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ok, θα βάλεις λοιπόν ένα compressor του προγράμματος που χρησιμοποιείς, στη φωνή, λούπαρε ένα σημείο που ακούς έντονη διαφορά και δοκίμασε τα preset του compressor μέχρι να μην ακούς πολύ έντονη διαφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μιλάω για ηχογράφηση φωνής

 

τυπικη περιπτωση κακης τεχνικης και απειριας με το μικροφωνο του τραγουδιστη,γραψτο ξανα.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου