chris gti Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2012 Πέφτει κομματάκι μακριά...Έλα στας Schέρρας αν θες... ;D Αχ αυτά τα "ραλλάκια"...Έχω ένα ταπεινό original mkI (το 1.3) ,το οποίο όμως αν αγριέψει... ;D (και δεν το αλλάζω με τίποτα...Αν είχε και A.C.... ;D) Ac σε χιλιοτρακοσάρι rallye?? :o Ωραίο σαζμάν btw... Το μεταμόσχευσα στο 1.6 8v και δούλεψε υπέροχα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2012 Ac σε χιλιοτρακοσάρι rallye?? :o Είχα ένα σε απλό 106 1.4. Με το επονομαζόμενο negative boost button. Σε κάθε μεγάλη ανηφόρα έκλεινες το A/C και το αμάξι εκτινασσόταν μπροστά. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2012 ......Το θέμα θα ξεπεράσει τις σελίδες του ''Πόλοτους''; Απόδοση: 25.00 www.sonicspace.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
chris gti Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2012 Είχα ένα σε απλό 106 1.4. Με το επονομαζόμενο negative boost button. Σε κάθε μεγάλη ανηφόρα έκλεινες το A/C και το αμάξι εκτινασσόταν μπροστά. Το a/c θα έπρεπε να διώκεται ποινικά σε οχήματα με αναλογία κιλά/ίππο μικρότερο-ίσο του δέκα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση