zakky Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2012 Μπάσα εσύ, μπάσα θα έχουν και οι κιθάρες, κάτι μπασάκια (λογικά) και από την μπότα... Και στο τέλος ακούγεται ένα βουπ Φλερταρουμε με το stoner, οποτε συνειδητα ειμαστε μπασσαρισμενοι. Ο ηχος, ως αποτελεσμα, δεν βγαινει ασχημος ή μπουκωμενος σε βαθμο κακουργηματος αν κρινω και απο καποιες ηχογραφησεις που καναμε. Απλα στην προβα σε βαραει η μπασοκαμπινα απο την μια, η μποτα απο μπροστα, οι κιθαρες dolby και αυτο δεν βοηθαει και πολυ στην διαυγεια. Καταλαβαινεις υποθετω. Θα δοκιμασω τις ωτοασπιδες ετσι κι αλλιως και θα κανω τις συγκρισεις μου. Ευχαριστω παντως για τις πληροφοριες. ;) SOSte ta FREEkia... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
aris 17561 Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2012 Συμφωνω απολυτα με τα παιδια παραπανω... Το να παιζεται σε προβα τοσο δυνατα , το μονο σιγουρο ειναι οτι ειναι λαθος προσεγγιση για την μουσικη... Οσο πιο δυνατα τοσο πιο πολυ κρυβονται τα λαθη... Ο ντραμερ σαν μουσικος πρεπει να παιει πιο σιγα... Απλα πραγματα... Επισης θα συμφωνησω οτι η κιθαρα ειναι ενα οργανο που κινται στις μεσαιες συχνοτητες ως εκ τουτου πρεπει να παιζεις με λιγα μεσσαια παραπανω και θα δεις οτι θα φενται η κιθαρα πολυ παραπανω... Δεν ειναι η κιθαρα το οργανο που θα δωσει ογκο στο συνολο της μουσικης...Πειτε στον ντραμερ να ηρεμησει και να χαμηλωσετε κι εσεις ολοι το παιξιμο και θα δεις ποσο πιο ξεκουραστα και πιο σωστα θα παιζετε... Ετσι σαν δοκιμη ρε παιδι μου και αν δεις οτι σου λεμε βλακεις τοτε παιρνεις ωτοασπιδες... http://www.youtube.com/user/aris17561 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
GaragePunk27 Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2012 Κατ'αρχην παιξτε οσο δυνατα γουσταρετε.. :P Χαμηλά παιζεις οταν δουλευεις τα κομματια, γραφεις, ψαχνεις.. δε νομιζω οτι ειστε σε τετοια φαση.. Επειδη κι εγω (drums) παιζω σε μικρο σχετικά χωρο με 2 κιθαριστες, με τον ενα να μη θελει παντα να μειωσει την αρκετα πριμαριστη (αλλα αγαπημενη στ'αυτια μου) Telecaster του, χρησιμοποιουσα ωτοασπιδες τυπου δεντρακια.. μια χαρα ηταν.. και ακουγα και επαιζα και ολα.. μεχρι που μετα απο 8 μηνες χρησης περιπου (2 φορες την εβδομαδα απο 3ωρες περιπου) αρχισε να ποναει το αυτι μου.. εκνευριστικά ομως και επιμονα. Πηγα γιατρό, μου τα καθαρισε και μου ειπε να μην ξαναβαλω ωτοασπιδα που εφαρμοζει ετσι.. οσο ακριβη ή φθηνή κι αν ειναι.. σημασια εχει η εφαρμογη, οχι η ποιοτητα.. κι αυτο γιατι σπρώχνει το κερι προς τα μεσα και αυτο μαζευέται και γινεται σαν πετρα μες το αυτι σου με αποτέλεσμα πονο φυσικα.. οχι δεν την εβαζα τερμα μεσα, δεν πιεζα πολυ.. Αποψη μου : τα ακουστικα γενικα ειναι φαρσα εκτος αν εχεις λεφτα να τα χρυσοπληρωσεις.. για να παιζεις μονο σου μια χαρα ειναι, με αλλους γινεται χαμος.. ανεβαζουν πολυ τις μπασες συχνοτητες και δεν ακους τιποτα,μεγαλο ξενερωμα.. και τα εχουν δοκιμασει και εγχορδοι σε προβα και μου εχουν πει το ιδιο.. Χρησιμοποιησε βαμβάκι και βαλε χερι στους αλλους να χαμηλωσουν μην κουφαθειτε ολοι μαζι με τα χρονια.. Δε χρειαζεται ολες οι προβες να ειναι κολαση.. παιξτε και μερικες χαλαρες.. ετσι κι αλλιως το ροκεντρολ στο live μετραει.. Ελλαδιστανός Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
SlapGas Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2012 Εγώ παίζω σε μπάντα με 3 κιθαρίστες :P (και εγώ κιθαρίστας είμαι), στο στούντιο μας που είναι ΟΚ από άποψη χώρου και ακουστικής (τίποτα τρελλό, αλλά όχι και 5τ.μ. με αυγοθήκες). Υπάρχει ένα κάτω όριο στην ένταση που μπορείς να παίξεις μαζί με φυσικά τύμπανα σε εσωτερικό χώρο. Ναι μεν ο ντράμερ δεν πρέπει να είναι κασμάς, ναι μεν πρέπει να έχει δυναμικές, αλλά δεν γίνεται να φτάσει και το όργανο στα -15dB. ::) Υπάρχει μια μεγάααααλη γραμμή μεταξύ του "ο ντράμερ είναι κασμάς" και "στις πρόβες τα τύμπανα είναι δυνατά". Αν δεν παίζεις jazz/funk/soul ή ελληνικό ροκάκι να 'ούμε, δεν γίνεται ο ντράμμερ να είναι αέρινος και να εφαρμόζει σε κάθε χτύπημα σε ταμπούρο και tom πίεση 1-2 Pa. :P Αν ροκάρει, θα ακούγεται. Να μην μιλήσω και για τα πιατίνια. Εξού και το ότι σε πολλά venues τα τύμπανα βγαίνουν un-miced ή με μικρόφωνο μόνο στη μπότα. Προσωπικά, παίζω σε προβάδικα-live περίπου 8 χρόνια. Πάντα φορούσα ωτοασπίδες φθηνές και δεν είχα ενοχλήσεις ούτε τραβήγματα. Από την μικρή μου εμπειρία, θα πρότεινα τις φθηνές με το αφρολέξ για δύο απλούς λόγους: - Δεν αφήνουν γλίτσα, όπως οι φθηνές από κερί (ειλικρινά, ο,τι χειρότερο) - Δεν βρωμίζουν ακατάσχετα όπως αυτές από σιλικόνη. Βέβαια, να ξέρουμε όλοι ότι δεν μπορείς να τις φοράς σερί για 3-4 ώρες γιατί αυξάνεις την υγρασία στο εσωτερικό του αυτιού (και κατ' επέκταση τα βακτιρίδια). Κάποιος φίλος στο νοιζ το είχε γράψει αυτό, που ήξερε. Εγώ έχω φτάσει να τις χρησιμοποιώ 3-4 φορές την εβδομάδα, σε δίωρες πρόβες. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα, ούτε πονοκέφαλο από ένταση. Τελευταία και πολύ σημαντική σημείωση, είναι ότι πρέπει να συνηθίσεις το αυτί σου όταν χρησιμοποιείς ωτοασπίδες. Αν σήμερα παίξεις σκέτος, φτιάξεις ήχο και όλα τα σχετικά, και αύριο πας να παίξεις ακριβώς όπως έπαιζες σήμερα αλλά με ωτοασπίδες, θα σου φανούν όλα μουντά και χάλια. Πρέπει να συνηθίσεις το κεφάλι σου στα μειωμένα πριμο-μεσαία, και να μην τιγκάρεις τα πρίμα με τις ωτοασπίδες (και κουφάνεις κανέναν). Εγώ αυτό που έκανα, είναι να φτιάχνω ήχο χωρίς ωτοασπίδες και να προβάρω με ωτοασπίδες. Στα live μόνο τις βγάζω για να ακούω καλύτερα ε και γιατί δεν παίζεις κάθε μέρα live, θέλεις να το νιώσεις λίγο. Στις πρόβες από την άλλη, απολαμβάνω τα παρακάτω προνόμια: - Δεν με πιάνει πονοκέφαλος/ζάλη - Δεν βουίζουν τα αυτιά μου - Δύναμαι να παίξω περισσότερη ώρα επειδή κουράζομαι λιγότερο. Αυτά τα λίγα. Ελπίζω να σε βοήθησα. :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sentientno6 Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2012 Oι ωτοασπίδες είναι απαραίτητες αν όχι για όλους τους μουσικούς σίγουρα για τους ντράμμερ. Το λέω τόσο απο προσωπική εμπειρία όσο και απο διάβασμα σε σχετικά φόρουμς. Για να βγάλεις ήχο απο τα τύμπανα (κυρίως απο το ταμπούρο) χρειάζεται και κάποια ένταση η οποία κακά τα ψέματα είναι επικίνδυνη αν εκτίθεσαι σε αυτή συχνά. Προσωπικά εξασκούμαι να παίζω χαμηλότερα rimshots (αυτά είναι που σκοτώνουν), πράγμα πολύ πιο δύσκολο απ' ότι ακούγεται. Στις πρόβες παίζω με τις Alpine που αναφέρθηκαν προηγουμένως, με το λευκό φιλτράκι, αυτό που κόβει το λιγότερο και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Απλά θέλουν καθάρισμα που και που και άλλαγμα μετά απο κάτι μήνες γιατί αρχίζουν και γλιστράνε λόγω της υγρασίας που αναπτύσσεται στο αυτί και δεν εφαρμόζουν τόσο καλά. Edit: Γι αυτές έχω ακούσει επίσης καλά λόγια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
zakky Δημοσιευμένο 18 Σεπτεμβρίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 18 Σεπτεμβρίου 2012 Πραγματικα δε με ενοχλει η ενταση στα τυμπανα, αντιθετως την θεωρω απαραιτητη. Μιλησα εξ αρχης για προβες διοτι σε live οι συνθηκες ειναι τελειως διαφορετικες, καθως ο ηχος κατανεμεται τελειως διαφορετικα στον χωρο απο οτι στις προβες. Ακριβως για να μην κρυβονται τα λαθη πισω απο τις εντασεις θελω να χρησιμοποιησω ωττοασπιδες aris 17561. Επισης για να αποφυγω το βουητο στα αυτια μετα τη ληξη της προβας. * Finally someone on my side guys. Ειχα αρχισει να πιστευω πως παραλογιζομαι κρινοντας απο τις προηγουμενες απαντησεις πανω στο θεμα. SOSte ta FREEkia... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sentientno6 Δημοσιευμένο 18 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 18 Σεπτεμβρίου 2012 Αναφέρθηκα μόνο στην ένταση των τυμπάνων γιατί αυτή είναι που καθορίζει και την ένταση της μπάντας. Το βουητό θα το αποφύγεις σίγουρα με τις ωτοασπίδες και παράλληλα θα αποφύγεις και οποιαδήποτε καταπόνηση του τυμπάνου αρκεί να τηρείς στοιχειώδεις κανόνες υγιεινής. Μην φορέσεις δηλαδή την ωτοασπίδα για να αποφύγεις τα βουητά και καταφέρεις μόλυνση. Για την ευκρίνεια που λες στον ήχο, και επειδή αναφέρθηκες σε χαμηλές συχνότητες, έχε υπόψη σου πως οι χαμηλές συχνότητες είναι εκείνες που κόβονται αν όχι καθόλου, δυσκολότερα απ' όλες λόγω του μήκους κύματος τους. Δύσκολο να τις γλιτώσεις δηλαδή με ωτοασπίδες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator Terry RoscoeBeck5 Δημοσιευμένο 18 Σεπτεμβρίου 2012 Moderator Share Δημοσιευμένο 18 Σεπτεμβρίου 2012 βαλε χερι στους αλλους να χαμηλωσουν μην κουφαθειτε ολοι μαζι με τα χρονια.. Δε χρειαζεται ολες οι προβες να ειναι κολαση.. παιξτε και μερικες χαλαρες.. ετσι κι αλλιως το ροκεντρολ στο live μετραει.. +100 Στο τέλος αυτή είναι η κατάληξη. Δυστυχώς, έχω κάνα δύο φιλαράκια-ιδιαίτερα ο ένας που είναι ντράμερ, που σε κάτι live μας έπαιζε με ένα κιλοβάτ μόνιτορ μόνο για πάρτη του :o Ε, τελικά έγινε σχεδόν... Μπετόβεν ;D ;D ;D Δεν λέω καλά τα γκάζια- όταν έχουν ποιότητα και ευκρίνεια, αλλά δεν είναι για παντού. Ένα κεφαλαιώδες λάθος που κάνουν πολλές μπάντες, είναι αυτή η μη αίσθηση των χώρων που θα δώσουν gig, σε συνάρτηση με τον εξοπλισμό τους. Εξηγούμαι... Ναι είχες την κ@υλ@ να πάρεις το νταμάρι ενισχυτή, για να παίζεις από εδώ και να ακούγεσαι 10 τετράγωνα παρακάτω... Ήθελες διακαώς το drum set με την ultra super power 24αρα κάσα... Και τα παίρνεις όλα αυτά και πας να παίξεις στο μπαράκι με την 3Χ3 σκηνή- ο ένας επάνω στον άλλο... Πες μου τώρα όταν όλα αυτά βαρέσουν μαζί σε αυτόν τον χώρο τι θα ακουστεί... :P Η απάντηση είναι μία: Λάσπη ;) Και οι από πάνω θα βαβουριάσουν- ασχέτως ωτοασπίδων- και οι από κάτω θα φύγουν με το μυαλό τους μπλενταρισμένο από την ένταση και τις κακές συχνότητες. Συγχωρέστε με οι νεότεροι, αλλά προέρχομαι από μια πιο παλιά σχολή και έχω άλλη αντίληψη για το «σπορ»... Όμως η καλή μπάντα δεν είναι μόνο «παίζουμε καλά». Είναι και ακουγόμαστε καλά και έχουμε ήχο και έχουμε δυναμικές στο παίξιμο μας, αντίληψη του τι παίζουν οι γύρω μας προσαρμόζοντας ανάλογα το παίξιμο μας και φυσικά δεν ξεκουφαίνουμε το κοινό. Και αυτά τα «συστατικά» ξεχωρίζουν έναν μουσικό, από έναν καλό μουσικό. all this has happened before and will happen again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
aris 17561 Δημοσιευμένο 18 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 18 Σεπτεμβρίου 2012 Ακριβως για να μην κρυβονται τα λαθη πισω απο τις εντασεις θελω να χρησιμοποιησω ωττοασπιδες aris 17561. Επισης για να αποφυγω το βουητο στα αυτια μετα τη ληξη της προβας. * Finally someone on my side guys. Ειχα αρχισει να πιστευω πως παραλογιζομαι κρινοντας απο τις προηγουμενες απαντησεις πανω στο θεμα. Mono οταν παιζεις σιγα σε κανονικες εντασεις προβας εισαι σε θεση να ακουσεις τα δικα σου λαθη αλλα και των αλλων... Και δεν μπορει να ειναι καποιος on your side γιατι ζητας κατι το οποιο δεν υφισταται... καταρχην με το σκεπτικο οτι οι ωτοασπιδες κοβουν τις πριμομεσσαιες συχνοτητες , τοτε θα ακους μονο μπασο και μποτα τυμπανων... Δεν θα ακους καθαρα τις κιθαρες... Προσπαθουμε να σου εξηγησουμε κατι το οποιο κανετε λαθος στην προβα και εσυ επιμενεις να σου πουμε αυτο που θες... Οποτε δεν κατακρινω την επιλογη σου ,αλλα πηγαινε σε ενα φαρμακειο και παρε ενα σετ ωτοασπιδες να δεις κι εσυ ο ιδιος...\ Εδω επαγγελματιες μουσικοι που παιζουν καθημερινα στα μπουζουκια και δεν φορανε τιποτα στα αυτια... καλυτερα να βρεις μεσα στο στουντιο ενα σημειο το οποιο να μην σε χτυπαει τοσο πολυ , να παιξετε και πιο σιγα γιατι ειναι μια απλη προβα και δεν νοειται να παιζετε τοσο δυνατα και θα δεις οτι θα βελτιωθει η κατασταση... Εν κατακλειδι αυτο που προσπαθουμε να σου πουμε ειναι οτι οι ωτοασπιδες δεν αποτελουν λυση στο προβλημα... Χειροτερο κακο θα σου κανουν παρα καλο...Αν πιστευεις οτι θα ειναι η πιο γαματη λυση τοτε πηγαινε σε ενα φαρμακειο και παρε οτι ωτοασπιδα θες... Η μονη λυση για ωτοαπσιδα ειναι να πας να παρεις αεροπορικες ωτοασπιδες που κοβουν μονο καποιες συγκεκριμενες συχνοτητες... Αυτες που ενοχλουν το αυτι... Εχουν περιπου 200-300 ευρω... Βεβαια μπορει να παιζει ο απεναντι σολο στην κιθαρα και εσυ να μην το ακους , αλλα σημασια εχει οτι θα παιζετε δυνατα και θα το ευχαριστιεστε... http://www.youtube.com/user/aris17561 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sentientno6 Δημοσιευμένο 18 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 18 Σεπτεμβρίου 2012 Mono οταν παιζεις σιγα σε κανονικες εντασεις προβας εισαι σε θεση να ακουσεις τα δικα σου λαθη αλλα και των αλλων... Και δεν μπορει να ειναι καποιος on your side γιατι ζητας κατι το οποιο δεν υφισταται... καταρχην με το σκεπτικο οτι οι ωτοασπιδες κοβουν τις πριμομεσσαιες συχνοτητες , τοτε θα ακους μονο μπασο και μποτα τυμπανων... Δεν θα ακους καθαρα τις κιθαρες... Προσπαθουμε να σου εξηγησουμε κατι το οποιο κανετε λαθος στην προβα και εσυ επιμενεις να σου πουμε αυτο που θες... Οποτε δεν κατακρινω την επιλογη σου ,αλλα πηγαινε σε ενα φαρμακειο και παρε ενα σετ ωτοασπιδες να δεις κι εσυ ο ιδιος...\ Εδω επαγγελματιες μουσικοι που παιζουν καθημερινα στα μπουζουκια και δεν φορανε τιποτα στα αυτια... καλυτερα να βρεις μεσα στο στουντιο ενα σημειο το οποιο να μην σε χτυπαει τοσο πολυ , να παιξετε και πιο σιγα γιατι ειναι μια απλη προβα και δεν νοειται να παιζετε τοσο δυνατα και θα δεις οτι θα βελτιωθει η κατασταση... Εν κατακλειδι αυτο που προσπαθουμε να σου πουμε ειναι οτι οι ωτοασπιδες δεν αποτελουν λυση στο προβλημα... Χειροτερο κακο θα σου κανουν παρα καλο...Αν πιστευεις οτι θα ειναι η πιο γαματη λυση τοτε πηγαινε σε ενα φαρμακειο και παρε οτι ωτοασπιδα θες... Η μονη λυση για ωτοαπσιδα ειναι να πας να παρεις αεροπορικες ωτοασπιδες που κοβουν μονο καποιες συγκεκριμενες συχνοτητες... Αυτες που ενοχλουν το αυτι... Εχουν περιπου 200-300 ευρω... Βεβαια μπορει να παιζει ο απεναντι σολο στην κιθαρα και εσυ να μην το ακους , αλλα σημασια εχει οτι θα παιζετε δυνατα και θα το ευχαριστιεστε... Και είναι κουφοί. Ξέχασες να το πεις αυτό. Αν δεν κάνω λάθος ένας απο τους λόγους που πλέον κανείς δεν κάνει 8ωρα στα μπουζούκια και οι μουσικοί παίζουν 2 μέρες την εβδομάδα, είναι πολύ απλά γιατί προφανέστατα δεν προλαβαίνει το αυτί να επανέλθει απο τη ζημιά που προκαλείται με συχνότερη έκθεση. Αν δεις σε εμφανίσεις τεράστιων μπαντών πάντως (το λέω αυτό επειδή αναφέρθηκες σε επαγγελματίες μουσικούς) όλοι ανεξαιρέτως φοράνε in-ear monitors που φυσικά λειτουργούν και σαν ωτοασπίδες αφού η ένταση στη σκηνή είναι μεγάλη. Θα μου πεις βέβαια έχουν τον ήχο τους αφού πρόκειται για monitor. Στη δική μας περίπτωση θυσιάζουμε μέρος του ήχου φορώντας ωτοασπίδες ώστε μετά να ακούμε φυσιολογικά. Εξτρά σημείωση: Στο DVD του Beck στο Ronnie Scott's ("μικρό" venue) ο Colaiuta καταδέχεται να φορέσει ωτοασπίδες οι οποίες φαινομενικά τουλάχιστον είναι οι κλασσικές σιλικόνης που φοράμε εμείς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση