Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 77
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δημοσιευμένο

H μεταφορική θα αναλάβει το κόστος της ζημιάς.

Η ζημιά εχει να κάνει με τα σπασμένα εξωτερικά μέρη συν οθόνη.

Είμαστε στην 2η εβδομάδα, και αναμένω ακόμα το mail της Kurzweil που θα ενημερώσει την Bon Studio το κόστος των ανταλλακτικών.

Σε ποια εποχή ζούμε;.....Στην Telefax;...

Αυτό που με ενοχλεί από την αρχη που παρέδωσα το όργανο στο επίσημο σέρβις είαι ότι δεν σε κοιτούν στα μάτια, δεν απαντούν καθοριστικά στις ερωτήσεις.....και αφήνουν να εννοηθεί το εξής: ''Άστο και θα σε ειδοποιήσουμε.....''

 

Αναμένω μια αναφορά κοστολόγησης, να την δώσω στην μεταφορική να πληρωθεί από την Ασφαλιστική.

2η εβδομάδα...και συνεχίζουμε...

 

 

Λόγω ότι η Kurzweil δεν έχει Mail επικοινωνίας (έχει τα mail των τοπικών αντιπροσώπων), έχω απευθυνθεί στην Young Chang.

Ίσως από εκεί μπεί ένα ''χέρι'' βοηθείας σε μερικούς.

 

www.sonicspace.gr

Δημοσιευμένο

Είμαστε στην 2η εβδομάδα, και αναμένω ακόμα το mail της Kurzweil που θα ενημερώσει την Bon Studio το κόστος των ανταλλακτικών.

 

Μάλιστα...

Δεν μας είχες πει την λέξη κλειδί ;D να πάρουμε χαμπάρι και εμείς οι κιθαρόβιοι..

 

Το ότι θα ταλαιπωρηθείς είναι το μόνο σίγουρο,απλά όσο μπορείς μην αφήσεις να σου σπάσουν τα νεύρα.

 

Υπομονή..

 

Δημοσιευμένο
Λόγω ότι η Kurzweil δεν έχει Mail επικοινωνίας (έχει τα mail των τοπικών αντιπροσώπων), έχω απευθυνθεί στην Young Chang.

Εγω θα σου προτεινα να πας στη σελιδα "Service/Repair" και απο κει να συμπληρωσεις και να στειλεις την φορμα με τις ερωτησεις σου στο Αγγλικο ή στο Αμερικανικο service, μπας και σου απαντησει καποιος αμεσα.

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Δημοσιευμένο

Εγω θα σου πρότεινα να πας στη σελιδα "Service/Repair" και απο κει να συμπληρωσεις και να στειλεις την φορμα με τις ερωτησεις σου στο Αγγλικο ή στο Αμερικανικο service, μπας και σου απαντησει καποιος αμεσα.

Η φόρμα αυτή έχει ήδη συμπληρωθεί και απαντηθεί από Αμερική:

Contact your local dealer support service..... ::).....

 

www.sonicspace.gr

Δημοσιευμένο

Νομίζω Κώστα πως απο αποψη σερβις, οι κάτοχοι Kurzweil στην Ελλάδα την εχουμε πατήσει για τα καλά.

 

Δεν εχω βρει ακόμα ανθρωπο που να μην εχει συναντήσει απροθυμία, προχειρότητα και ανικανότητα στην επισημη αντιπροσωπεία της.

 

ΕΝΑΣ που να μου πει, ότι πηγε εκεί το οργανο και σε 5 μερες ήρθαν τα ανταλλακτικα (καταλαβαίνω ότι η εποχη είναι δυσκολη για στοκ και ειδικά για Kurzweil), σε 2 μερες εφτιαξαν το όργανο και τέλος. Μια  ιστορια όπου όλα κυλησαν κανονικά.

 

Πλέον απλά παρακαλάω να μη χρειαστώ ανταλλακτικά.

 

 

Δημοσιευμένο

Δεν εχω βρει ακόμα ανθρωπο που να μην εχει συναντήσει απροθυμία, προχειρότητα και ανικανότητα στην επισημη αντιπροσωπεία της.

 

 

+1

 

Forgive me Lord for I have synthed..

Δημοσιευμένο

Ελπιζω το service της Yamaha να ειναι πιο γρηγορο, εδω και κανα μηνα μου εχει κολλησει η ιδεα να τους παω για service το πρωτο μου synth που το εχω ακομα απο τα μεσα των 80s, το αγαπημενο μου DX21.

 

Απ'οτι θυμαμαι δεν παιζουν μερικα πληκτρα, η μια εξοδος δεν βγαζει σημα και 2-3 κουμπια θελουν αρκετη δυναμη για να πατηθουν. Ε δεν θα θελει και μια αλλαγη μπαταριας? Ως το 2002-3 παντως επαιζε κανονικοτατα! Build like a tank αυτο το synth, αλλα γερασε κι αυτο και θελει ρεκτιφιε. 8)

 

Σκεφτομουν λοιπον να το φτιαξω για ιστορικους και συναισθηματικους λογους, να το περασω απο ενα Lexicon MX200 ή MX300 και θα πεταει. Παρα τα χρονια του ειναι ενα πολυ καλο synth ικανο για παρα πολλους και καλους ηχους.

FM rules. ;)

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...