Προς το περιεχόμενο

Ακουστικά AKG K141 και service στο Bon Studio


Προτεινόμενες αναρτήσεις

που να το παω το triton ρε παιδια αλλού. Οσο να ναι, αυτοι ειναι οι αρμόδιοι.

Αμα ηταν roland θα το πηγαινα στον Μανώλη lol

 

Την επόμενη φορά πάντως το λέω, roland θα πάρω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Και δεν το λέω για αβροφροσύνες.

 

Θα τιμωρήσω την korg που τοσο αγάπησα για την αίσθηση αναξιοπιστίας και τα κακώς κείμενα που παρατηρούνται στο service της στην Ελλάδα.

 

Ο θεός συγχωρεί , εγω όχι

 

p.s. foxx, τελικα δεν ανέβηκα ρε φιλε, δυστυχώς θα περιμένεις λίγο , θα σε παρω τηλ.

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντήσεις 38
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Σχετικά με τα ακουστικά AKG K240 MkII για τα οποία σας έγραψα παραπάνω ότι παρουσίασαν παρόμοιο πρόβλημα με του φίλου costaseglezos, πήρα τηλέφωνο πριν 2 εβδομάδες στο Bon Studio στην Αθήνα. Ο υπάλληλος στο service με τον οποίο μίλησα ήταν ευγενέστατος. Του είπα για το πρόβλημα που παρουσίασαν τα ακουστικά (το οποίο περιέγραψα παραπάνω), και πρόσθεσα ότι τα έχω ενάμιση χρόνο. Με ενημέρωσε ότι τα ακουστικά ήταν εκτός εγγύησης, διότι η εγγύησή τους είναι για έναν χρόνο και όχι για περισσότερο. Του απάντησα ότι η ευρωπαϊκή νομοθεσία προβλέπει για όλα τα πρόϊόντα 2 χρόνια εγγύηση, αλλά μου απάντησε ξανά ότι η δική τους εγγύηση είναι έναν χρόνο μόνον. Τον ρώτησα: "Δηλαδή για τα προϊόντα τα δικά σας, δεν ισχύει η ευρωπαϊκή νομοθεσία;" Και μου απάντησε, ότι αυτοί, σαν αντιπροσωπεία, δίνουν την εγγύηση που δίνει η κατασκευάστρια εταιρεία.

Έτσι, φίλοι μου, θα κάνω κάποια πατέντα στα ακουστικά προκειμένου να βάλω το δεξί ηχείο που ξεκόλλησε στην θέση του. Αλλά, όταν ξανααποφασίσω να ξαναγοράσω τέτοια ακριβά ακουστικά, ένα είναι σίγουρο: Θα μείνω μακριά από τα AKG και μακριά από την Bon Studio. Διότι, μπορεί τα ακουστικά να έχουν πολύ καλή ποιότητα ήχου, αλλά τι να το κάνω, που τα πλαστικά τους δεν είναι αντοχής, και που το σέρβις τους είναι πολύ "δύσκολο"; Σαν πελάτης δεν έμεινα τελικά ευχαριστημένος, ούτε από το προϊόν, ούτε (πολύ περισσότερο) από το σέρβις και από την απροθυμία της αντιπροσωπείας να μου αποκαταστήσει την βλάβη σύμφωνα με την ευρωπαϊκή και ισχύουσα νομοθεσία. Όταν κανείς αγοράζει τέτοια ακριβά ακουστικά, και γενικά όταν αγοράζει κανείς ακριβά προϊόντα, περιμένει ότι θα τα έχει για πολλά χρόνια και όχι για ενάμιση χρόνο...

Από την άλλη μεριά, δεν έχω καμία διάθεση να τρέχω στην γραμματεία καταναλωτή ή σε δικηγόρους προκειμένου να εφαρμοστεί στην περίπτωσή μου η ευρωπαϊκή νομοθεσία για τα 2 χρόνια εγγύηση. Όταν θα έλθει η ώρα να (ξανα) αγοράσω ακουστικά, θα ζητήσω την γνώμη του φόρουμ για το ποια θεωρείτε καλά, και αντοχής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με τα ακουστικά AKG K240 MkII για τα οποία σας έγραψα παραπάνω ότι παρουσίασαν παρόμοιο πρόβλημα με του φίλου costaseglezos, πήρα τηλέφωνο πριν 2 εβδομάδες στο Bon Studio στην Αθήνα. Ο υπάλληλος στο service με τον οποίο μίλησα ήταν ευγενέστατος. Του είπα για το πρόβλημα που παρουσίασαν τα ακουστικά (το οποίο περιέγραψα παραπάνω), και πρόσθεσα ότι τα έχω ενάμιση χρόνο. Με ενημέρωσε ότι τα ακουστικά ήταν εκτός εγγύησης, διότι η εγγύησή τους είναι για έναν χρόνο και όχι για περισσότερο. Του απάντησα ότι η ευρωπαϊκή νομοθεσία προβλέπει για όλα τα πρόϊόντα 2 χρόνια εγγύηση, αλλά μου απάντησε ξανά ότι η δική τους εγγύηση είναι έναν χρόνο μόνον. Τον ρώτησα: "Δηλαδή για τα προϊόντα τα δικά σας, δεν ισχύει η ευρωπαϊκή νομοθεσία;" Και μου απάντησε, ότι αυτοί, σαν αντιπροσωπεία, δίνουν την εγγύηση που δίνει η κατασκευάστρια εταιρεία.

 

Δεν έχει απολύτως καμία σημασία το τι λέει η κατασκευάστρια εταιρία από τη στιγμή που διατίθεται εντός ΕΕ. Αν εγώ δηλαδή έφτιαχνα τοστιέρες και τις έστελνα στην Γαλλία με 3μηνη εγγύηση, θα την έβγαζα καθαρή? Κλασσική απατεωνιά που ανάμεσα σε όλα τα υπόλοιπα εξακολουθεί να διαιωνίζεται χωρίς να επιλαμβάνεται αυτοδικαίως καμία κρατική αρχή όπως θα όφειλε. Κρίμα που την γνωρίζεις από την ανάποδη...

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκέφτομαι να ανοιξω ένα thread, να κανω ενα γκρουπ στο facebook, να διοργανωσω τηλεμαραθωνιο με την Κορομηλά, να βαλω τη Νικολουλη να ψαξει...

 

...μήπως και βρουμε επιτέλους ΕΝΑΝ που να είναι ευχαριστημενος απο τη Bon Studio.

 

Εδω να πω ότι λυπάμαι τους ανθρωπους που δουλευουν εκεί, και τους αναγκάζει η εταιρεια να λένε ΤΙΣ παπατζες για να γλιτώσουν μερικά €, που με ενα καλό after-sale, και με το μεγεθος της εταιρειας, θα μπορούσε να τους επιστρέψει πολλαπλασια κέρδη.

 

Προς το παρον κι εγω την αποφευγω, πιο πολυ κι απο τις μπαμιες.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω σκεφτομαι να τους αγοράσω.

Και να τους βαλω να υπογράψουν τροϊκανες επιχειρησιακές συμβάσεις stage.

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Σε γενικές γραμμές η εγγύηση εντός της Ε.Ε. είναι δύο χρόνια, το ελάχιστο.

 

Γι'αυτό ορισμένοι εδώ και πολλά χρόνια, στην Ελλάδα, παρέχουν εγγυήσεις τριών ετών και παραπάνω για να είναι εντός της Ευρωπαϊκής "νομοθεσίας" και όχι μόνο.

 

Υπάρχουν όμως κάποιες μικρές λεπτομέρειες, ίσως...

α) Τα ακουστικά, μήπως τα κατατάσει η συγκεκριμένη εγγύηση (η εγχώρια εγγύηση) στα παρελκόμενα; Οι όροι της εγγύησης τι αναφέρουν;

β) Εάν δεν τα κατατάσει στα παρελκόμενα, τότε το μέρος - το ανταλλακτικό που παρουσίασε το όποιο πρόβλημα μετά από x χρονικό διάστημα, είναι ή δεν είναι μέσα στην εγγύηση; Με άλλα λόγια το καλύπτει η εγγύησηι; ναί ή όχι;

 

Για παράδειγμα, υπάρχουν εγγυήσεις που δεν καλύπτουν π.χ. μεγάφωνα - λυχνίες - ποτενσιόμετρα - ζημιές από ανωμαλίες του ηλεκτρικού ρεύματος ή από κακή χρήση γενικότερα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ιδιο ραγισμα ειχα κ εγω - ειναι τα υλικα που χρησιμοποιουν κ τα φτιαχνουν* Λιγη κολλα που κολαει "δαχτυλα" κ εισαι ΟΚ.Μετα με εναν ανεξυτηλο μαρκαδορο μια καλυψη -αποκρυψη να μην φαινεται η "ασπριλα" της κολλας κ ready to work. : ) 8)

we speak alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και που να τολμήσετε αγορά Mac η Apple προϊον η επισκευή η οτιδήποτε από Document store στη βουλιαγμένης... εκεί να δείτε γέλιο. Κανονικά η Apple θα έπρεπε να τους απαγορέψει πώληση προϊόντων της για να μη δυσφημίζεται αλλά και πάλι δεν υπάρχει πρόβλημα, όσο υπάρχει Thomann.de η Notebook.de θα αγοράζουμε απο κεί ή απο ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ εντός Ελλάδος μέχρι να κλείσουν.

 

Ρώταγα τιμή για Mac Quadcore στην Document store πχ.

Απάντηση υπαλλήλου.Δε δίνουμε τιμές από το τηλ.Βρε αμάν .. τίποτα, δε δίνουμε τιμές απο το τηλ.

Πάω από κεί.Αρχίζουν τις μπούρδες.. πάρτε τον 8core (λες και μεις δε το ξέραμε αν είχαμε 5 χιλιάδες ευρώ, περίμενα να μου ανοίξουν τα μάτια).Οταν λοιπόν επέμεινα στον quadcore 2.8 ο ένας, υποτίθεται το .. μεγάλο κεφάλι εκεί μέσα, αποχώρησε απογοητευμένος με υφάκι απέναντί μου σαν να ήμουν ζητιάνος και είπε στον νεαρό υπάλληλο... συνέχισε εσύ..

Εγώ όπως τους είχα πεί και στο τηλ , ήθελα απλά ΜΟΝΟ την τιμή για έναν quadcore 2.8 , ούτε extra ούτε τίποτα..

Εεεεε λοιπόν ... τιμή ...δε μου είπαν ΟΥΤΕ απο κοντά!!!

Μου είπαν να φύγω...(!!!!! οι ίδιοι με κάλεσαν στο μαγαζί γιατι τηλεφωνικά δε δίναν τιμή!!!) και μου ζήτησαν ένα mail για να μου στείλουν την τιμή ... εκεί!!!!.

Δηλαδή με κατέβασαν Βουλιαγμένης.... 30 χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι μου για να μου ζητήσουν .... το mail μου...

 

Μετά από κάποιες μέρες και αφού μου στείλαν τιμή, πήρα τηλ και ρώτησα αν ο Quadcore 2.8 χρησιμοποιεί δίσκους και SataII και SataIII (άσχετος τότε εγώ).Απάντηση του... τρομερά έξυπνου και κυρίως... ευγενικού υπευθύνου τους   "ελάτε να τον πάρετε".

Λέω ποιόν να πάρω? Μου λέει .. "το δίσκο που θέλετε".

Μα λέω ... ακόμα δε σας είπα μέγεθος και δε μου είπατε τι μάρκες φέρνετε.Σας ρώτησα

αν φοράει και SataII και SataIII. Απάντηση ... "ελάτε να τον πάρετε".

Του ξαναλέω τρίτη φορά.Αυτός που θα μου δώσετε θα είναι SataII η SataIII ?

Απάντηση ... "ελάτε να τον πάρετε" (!!!!!!).

Σκέφτηκα ... σε αυτιστικό η βλαμμένο έχω πέσει.Του λέω.. "ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΑΝ ΠΑΙΡΝΕΙ SataII Η SataIII  ΝΑΙ Η ΌΧΙ ?"

Απάντηση... "Όχι δε μπορώ.Ελάτε να τον πάρετε" (!!!!!!)..

Μιλάμε για διεστραμμένη και άρρωστη κατάσταση εξυπηρέτησης..

Του λέω δε θέλω τίποτα και το έκλεισα.

Απευθύνθηκα στην NOTEBOOK.DE στην Γερμανία.Μου απάντησαν σε ΟΛΑ , μου

έστειλα λίστες ολόκληρες με συμβατότητες και στο τέλος τον πήρα κι΄απο εκεί,

με εγγύηση και ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ευρώ φτηνότερα.

Το άλλο το Document store μετά απο 20 μέρες άρχισαν να μου στέλνουν ενοχλητικά mail αν τελικά ... θα το πάρω απ΄αυτούς(!!!!!!) χαχαχα . και με ενοχλούσαν και στο τήλ ... τι τελικά αποφάσισα... αφού απορώ πως αυτός ο υπεύθυνος πωλήσεων ΤΟΛΜΗΣΕ να με πάρει τηλ να με ρωτήσει τι αποφάσισα τελικά για να ξέρουν αν.. θα τον παραγγείλουν.Του είπα να μη με ξαναπάρει γιατί θα απευθυνθώ στην HOL για παρενόχληση.

Αγοράζουμε ΜΟΝΟ απο εξωτερικό κατά 95% (τουλάχιστον όταν πρόκειται για τεχνολογία) μέχρι να...

 

EDITED. απο τη διαχείριση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και που να τολμήσετε αγορά Mac η Apple προϊον η επισκευή η οτιδήποτε από Document store στη βουλιαγμένης...

 

Δεν επιβεβαιώνω τίποτε απ' ότι αναφέρει αυτό το ποστ, ως (πολύ) περιστασιακός πελάτης της εταιρείας που αναφέρεται. Από τα απλά (πως μπορούμε να βρίζουμε μία εταιρεία για το ότι δεν δίνει τιμές από το τηλέφωνο, όταν όλες οι τιμές της είναι στο δικτυακό της τόπο;), μέχρι τα σύνθετα (οποιαδήποτε επίσκεψη στην εταιρεία πιστοποιεί με την πρώτη ματιά ότι δεν είναι μπου***μάγαζο), μέχρι τους χαρακτηρισμούς για το ευγενέστατο προσωπικό της, το οποίο ξέρουν όλοι όσοι αγοράζουν προϊόντα της Apple στην Αθήνα. Προτείνω την αφαίρεση του ποστ ή την παροχή περισσότερων διευκρινήσεων, διαφορετικά μιλάμε για ωμή κακοήθεια, αν όχι για υστερία.

 

Υ.Γ. Α, και κάτι ακόμη (ως περαιτέρω επιβεβαιωτικό), η Document  δεν βρίσκεται στην Βουλιαγμένης.

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου