ndnikola Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2012 Ποιό είναι το κάτω όριο όμως? Εσύ έγραψες 19 στα ειδικά, με...9, μήπως μπαίνεις πάλι? Οχι. Στα ειδικά, πρέπει να γράψεις άνω της βάσης, και μετρούν με μεγαλύτερο συντελεστή (neeq ή όποιος κσέρει, με διορθώνετε). http://www.lustinger.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
neeq Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2012 Ναι, πρεπει να γραψεις πανω από τη βάση, και τα μορια σου είναι ο βαθμός x100. Πχ. (19+19)x100=3800 Αυτό σημαίνει δηλαδή Ανέστη, ότι ο 6500 παίζει να εγραψε και 3 ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2012 Αυτό σημαίνει δηλαδή Ανέστη, ότι ο 6500 παίζει να εγραψε και 3 ;D Θέλω να ελπίζω...ότι είναι τουλάχιστον, "δοσμένος" στη μουσική ::) Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Reborn Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2012 Έχω να κάνω κάποιες διευκρινήσεις.... Καταρχήν, ο τίτλος του θέματος δεν αφορά τους μουσικούς, αλλά τους μουσικολόγους! Έδωσα και εγώ τα ειδικά μαθήματα το οποία έχουν σαφέστατη κατάρτηση. Μέσα στις σχολές αυτές αν δεν κάνω λάθος ο πυρήνας είναι καθαρά θεωρητικά μαθήματα, που εξετάζουν διάφορους τομείς της μουσικής και των επιστημών γύρω από αυτή... Τέλος, έχω δει Και άτομα τα οποία μου λένε συνεχώς ότι δεν έχουν και τρομερή ιδέα από τη μουσική (απλά χαζοπαίζουν λίγο πιάνο) και επειδή έχουν μάθει ένα κάρο κανόνες και προετοιμάζουν τα θέματα και γράφουν ένα 10 περνάνε εκεί.Ε, δε συμφωνώ με τον neeq(ο οποίος είναι πολύ καλός Μουσικός πρώτα από όλα) σε αυτό το θέμα που δεν έχουν τίποτα οι μουσικολογίες να ζηλέψουν από τις άλλες έξω. Άλλα κριτήρια έχουν οι σχολές του εξωτερικού για να μπεις...Όχι να μάθεις 75 στανταρντ κανόνες αρμονίας και να κάνεις multiple choice αν άκουσες 6η μικρή ή 6η μεγάλη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Kanimothrios Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2012 Έχω αποφοιτήσει το 2006 από πανεπιστημιακό μουσικό τμήμα και κάθε χρόνο βλέπω την βάση να πέφτει αργά αλλά σταθερά.. Η δύσκολη πια, αξιοποίηση του πτυχίου στο δημόσιο, η στροφή προς πιο "σίγουρες" ??? ένστολες επιλογές και η αναντιστοιχία,όπως σε όλα τα ελληνικά τμήματα, της πραγματικής ζήτησης στην αγορά εργασίας με την ετήσια προκήρυξη θέσεων,μας έφερε εδώ.. Αλλά εδώ δεν μπορούμε καν να θεσπίσουμε την βάση του 10, μην τυχόν και καταρρεύσει το "greek dream". Ο γιόκας μας πρέπει να πάρει ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ πτυχίο,έστω και με το ζόρι.. Και αν δεν καταφέρει να περάσει καμία από τις 3 φορές π.χ.Μουσικολογία και δεν πιάσει ούτε βάση,δεν βαριέσαι,η Βουλγαρία να 'ναι καλά.. Με το πτυχίο μου είμαι για 4ο χρόνο αναπληρωτής σε Μουσικό Σχολείο, δηλαδή Οκτ-Ιούν δουλειά,καλοκαίρι ταμείο ανεργίας. Από την ερχόμενη χρονιά οι μισθοί των νεοδιορισθέντων εκπαιδευτικών θα είναι 570 έως 640 ανάλογα με τα προσόντα. http://www.alfavita.gr/artro.php?id=70818 Οπότε και να διοριστείς δεν είναι και για να κάνεις πάρτυ.. Κοντολογίς,αν θέλεις να σπουδάσεις Μουσικολογία από αγάπη για την Μουσική go for it. Αν ονειρεύεσαι διορισμούς και καθηγητηλίκια,είναι πλέον αργά.. Στην Ελλάδα υπάρχουν αμέτρητοι πτυχιούχοι κάθε ειδικότητας. Ξέρετε πόσοι θα μπορούσαν να "υπερασπιστούν" το πτυχίο τους σε μια ενδεχόμενη αξιολόγηση από μια ανεξάρτητη αρχή; Ελάχιστοι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
John Goumis Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2012 Τί σημασία έχουν τα μόρια πλέον...? Η ανεργία δεν κάνει διακρίσεις, είτε εισαχθείς με 6500 σε κάποια σχολή, είτε εισαχθείς με 16500 σε κάποια πολυτεχνική σχολή, είτε εισαχθείς με 18500 σε κάποια νομική ή ιατρική σχολή. Ζούμε πλέον σε μια εποχή όπου το να σου ανοίγει πόρτες ένα κομμάτι χαρτί έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Πλέον, μετράει η δουλειά, η προϋπηρεσία, η εμπειρία, η καινοτομία, κ.τ.λ. Σίγουρα ένας καθηγητής μουσικής που έχει τελειώσει το... Μπέρκλεϋ αποτελεί μεγάλο δελεάρ, αλλά αυτο δεν σημαίνει ότι ένας αντίστοιχος που έχει τελειώσει σε μια χαμηλόβαθμη σχολή στην Ελλάδα δεν μπορεί να τον ανταγωνιστεί. Αν έχει έναν περιποιημένο, καθαρό χώρο και ευχάριστο, είναι ανταγωνιστικός στις τιμές του, τρέχει για τους μαθητές του, διοργανώνει δημιουργικά events για τους μαθητές, έχει μεταδοτικότητα στη μάθηση, και γενικά είναι στο τρέξιμο όλη μέρα, πιστεύω ότι άνετα μπορεί να τον συναγωνιστεί. Πλέον γεμίσαμε όλοι με μεταπτυχιακά και διδακτορικά που είναι παντελώς άχρηστα. Αυτά είναι καλά αν θέλεις να γίνεις ακαδημαϊκός, αλλά όπως και να το κάνουμε ακαδημαϊκοί δεν γίνεται να γίνουμε όλοι μας. Μια προϋπηρεσία είναι πολύ πιο σημαντική από ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό κατα τη γνώμη μου την σήμερον ημέρα. Νομίζω ότι το παρακάναμε με τους τίτλους. Τον εργοδότη δεν τον ενδιαφέρει αν έχεις εντρυφήσει σε διδακτορικό επίπεδο σε κάποιο εντελώς θεωρητικό κομμάτι κάποιας επιστήμης αλλά αν έχεις τα απαραίτητα πρακτικά ή εμπειρικά προσόντα που θα τον βοηθήσουν στο να λειτουργήσει την επιχείρησή του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
neeq Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2012 Έχω να κάνω κάποιες διευκρινήσεις.... Καταρχήν, ο τίτλος του θέματος δεν αφορά τους μουσικούς, αλλά τους μουσικολόγους! Έδωσα και εγώ τα ειδικά μαθήματα το οποία έχουν σαφέστατη κατάρτηση. Μέσα στις σχολές αυτές αν δεν κάνω λάθος ο πυρήνας είναι καθαρά θεωρητικά μαθήματα, που εξετάζουν διάφορους τομείς της μουσικής και των επιστημών γύρω από αυτή... Τέλος, έχω δει Και άτομα τα οποία μου λένε συνεχώς ότι δεν έχουν και τρομερή ιδέα από τη μουσική (απλά χαζοπαίζουν λίγο πιάνο) και επειδή έχουν μάθει ένα κάρο κανόνες και προετοιμάζουν τα θέματα και γράφουν ένα 10 περνάνε εκεί.Ε, δε συμφωνώ με τον neeq(ο οποίος είναι πολύ καλός Μουσικός πρώτα από όλα) σε αυτό το θέμα που δεν έχουν τίποτα οι μουσικολογίες να ζηλέψουν από τις άλλες έξω. Άλλα κριτήρια έχουν οι σχολές του εξωτερικού για να μπεις...Όχι να μάθεις 75 στανταρντ κανόνες αρμονίας και να κάνεις multiple choice αν άκουσες 6η μικρή ή 6η μεγάλη. Εκτός από το Μουσικης επιστήμης και τεχνης, που εχει σε μεγάλο ποσοστό πρακτικά μαθήματα οργανων και φωνής, ναι τα υπόλοιπα είναι θεωρητικά πιο πολύ. Αυτό δε σημαίνει όμως πως βγάζουν μονο μουσικολογους. Βγάζουν και ικανότατους συνθετες. Μαλιστα του ΑΠΘ, νομιζω ειχε 3 διεθνή βραβεια στα τελευταια 2 χρονια,από φοιτητές της συνθεσης. Το multiple choice, είναι πραγματικά τραγικός τρόπος εξέτασεις. Μαλιστα ειχε αλλάξει όταν εδινα εγω, και η αλλαγή έγινε το Μάρτιο. Με αποτέλεσμα, να εχουμε προετοιμαστεί με το παλιό σύστημα, και να μας φανει γελοίο το να διαλεξουμε αν ακουσαμε 2ας ή 7ης. Γι'αυτό και δεν περηφανεύομαι τόσο για το 19 μου εκει ;D Aλλά επιασε στη μανα μου και μου πηρε λαπτοπ τότε :D Aπό κει και περα, εγώ δεν ειπα ότι δε βγαίνουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ κάτω του μετριου. Απλά διαφώνησα στο ότι φταίνε τα ιδρυματα γι'αυτο. Ειμαι 100% πεπεισμένος πως είναι περισσότερο θεμα φοιτητών. Και επιμένω, πως δεν εχουμε να ζηλέψουμε τίποτα από κανένα Μπερκλεϋ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Reborn Δημοσιευμένο 30 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 30 Αυγούστου 2012 Και επιμένω, πως δεν εχουμε να ζηλέψουμε τίποτα από κανένα Μπερκλεϋ. Όσον αφορά το πρόγραμμα σπουδών, την κατάρτηση των καθηγητών ναι έχεις δίκιο, νομίζω πως ισχύει και για τα 5 τμήματα μουσικολογίας που έχω στο νου μου! Όσον αφορά την όλη οργάνωση όμως, ας μην επαναλαμβανόμαστε! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 30 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 30 Αυγούστου 2012 Συμφέρει πολλούς να εισάγονται πολλοί νέοι φοιτητές κάθε χρόνο. Από την άλλη, όλοι έχουν δικαίωμα στην μόρφωση και το σέβομαι απόλυτα... Γενικά είναι δύσκολο ζήτημα με πολλές πλευρές. Τώρα, για τα μουσικά πανεπιστήμιά μας, δεν έχω άποψη. Γενικά το θέτω.. Ευτυχως θεου θελοντος και τροϊκας επιτρεπουσας... ;D σε λιγο καιρο η προταση σου θα ειναι ως εξης: "Συνέφερε πολλούς ΚΑΠΟΤΕ να εισάγονται πολλοί νέοι φοιτητές κάθε χρόνο. Από την άλλη, όλοι ΕΙΧΑΝ δικαίωμα στην μόρφωση και το σεβομουν απόλυτα... Γενικά ηταν ενα δύσκολο ζήτημα με πολλές πλευρές αλλα η απολυτη αφραγκια του κρατους το ελυσε ΑΜΕΣΑ...και τωρα με μονο 3 πολεις στην Ελλαδα να εχουν απο 2 πανεπιστημια και με 10 χιλιαδες φοιτητες το χρονο (φυσικα το νουμερο ειναι υπερβολικο ακομα αλλα ηδη εχουν ξεκινησει τα σχεδια για την εισαγωγη το πολυ 3000 φοιτητων τον χρονο μια και μονο τοσους μπορει να απορροφησει η ελληνικη οικονομια)...τα παιδια ασχολουνται με εργασιες απο τις οποιες ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ χρηματα οπως αυτη το υδραυλικου,του ψυκτικου,του ηλεκτρολογου,του αγροτη και του ναυτικου και δεν ‘‘ζουνε‘‘ πλεον με 450 ευρω το μηνα που ειναι ο μεσος μισθος του εκπαιδευτικου στο δημοσιο... τρωγοντας την κουτσουρεμενη συνταξη των γονιων τους. " ;) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 30 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 30 Αυγούστου 2012 Ζούμε πλέον σε μια εποχή όπου το να σου ανοίγει πόρτες ένα κομμάτι χαρτί έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Πλέον, μετράει η δουλειά, η προϋπηρεσία, η εμπειρία, η καινοτομία, κ.τ.λ. Εδώ και πολλά χρόνια. Το πτυχίο δεν ήταν άμεσα "εξαγοράσιμο". Βέβαια στα παραπάνω θα πρόσθετα (σε μείζονα βαθμό) την τύχη (right place, right time) αλλά και σαφέστατα το "δόντι". Σίγουρα ένας καθηγητής μουσικής που έχει τελειώσει το... Μπέρκλεϋ αποτελεί μεγάλο δελεάρ, αλλά αυτο δεν σημαίνει ότι ένας αντίστοιχος που έχει τελειώσει σε μια χαμηλόβαθμη σχολή στην Ελλάδα δεν μπορεί να τον ανταγωνιστεί. Αν έχει έναν περιποιημένο, καθαρό χώρο και ευχάριστο, είναι ανταγωνιστικός στις τιμές του, τρέχει για τους μαθητές του, διοργανώνει δημιουργικά events για τους μαθητές, έχει μεταδοτικότητα στη μάθηση, και γενικά είναι στο τρέξιμο όλη μέρα, πιστεύω ότι άνετα μπορεί να τον συναγωνιστεί. Αν και οι δύο όμως έχουν αντίστοιχες παροχές, μάλλον δεν μπορεί. Σκέψου εσύ που θα πήγαινες. Πλέον γεμίσαμε όλοι με μεταπτυχιακά και διδακτορικά που είναι παντελώς άχρηστα. Αυτά είναι καλά αν θέλεις να γίνεις ακαδημαϊκός, αλλά όπως και να το κάνουμε ακαδημαϊκοί δεν γίνεται να γίνουμε όλοι μας. Για το διδακτορικό ίσως (και βέβαια μιλάμε για Ελλάδα που η λέξη διδακτορικό είναι συνώνυμο πολλών αρνητικών εννοιών). Για το μεταπτυχιακό δεν συμφωνώ. Και βέβαια καμία γνώση δεν είναι άχρηστη Μια προϋπηρεσία είναι πολύ πιο σημαντική από ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό κατα τη γνώμη μου την σήμερον ημέρα. Νομίζω ότι το παρακάναμε με τους τίτλους. Τον εργοδότη δεν τον ενδιαφέρει αν έχεις εντρυφήσει σε διδακτορικό επίπεδο σε κάποιο εντελώς θεωρητικό κομμάτι κάποιας επιστήμης αλλά αν έχεις τα απαραίτητα πρακτικά ή εμπειρικά προσόντα που θα τον βοηθήσουν στο να λειτουργήσει την επιχείρησή του. Εξαρτάται τι ζητάει ο εργοδότης. Όταν δε η υπηρεσία υφίσταται και στους δύο, μάλλον προτιμάται το διδακτορικό. Με την εκπαίδευση δεν μπορείς να το παρακάνεις. Με την αντίληψή σχετικά με την "εξαργύρωσή" της όμως, σαφέστατα "Συνέφερε πολλούς ΚΑΠΟΤΕ να εισάγονται πολλοί νέοι φοιτητές κάθε χρόνο. Από την άλλη, όλοι ΕΙΧΑΝ δικαίωμα στην μόρφωση και το σεβομουν απόλυτα... Γενικά ηταν ενα δύσκολο ζήτημα με πολλές πλευρές αλλα η απολυτη αφραγκια του κρατους το ελυσε ΑΜΕΣΑ...και τωρα με μονο 3 πολεις στην Ελλαδα να εχουν απο 2 πανεπιστημια και με 10 χιλιαδες φοιτητες το χρονο (φυσικα το νουμερο ειναι υπερβολικο ακομα αλλα ηδη εχουν ξεκινησει τα σχεδια για την εισαγωγη το πολυ 3000 φοιτητων τον χρονο μια και μονο τοσους μπορει να απορροφησει η ελληνικη οικονομια)...τα παιδια ασχολουνται με εργασιες απο τις οποιες ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ χρηματα οπως αυτη το υδραυλικου,του ψυκτικου,του ηλεκτρολογου,του αγροτη και του ναυτικου και δεν ‘‘ζουνε‘‘ πλεον με 450 ευρω το μηνα που ειναι ο μεσος μισθος του εκπαιδευτικου στο δημοσιο... τρωγοντας την κουτσουρεμενη συνταξη των γονιων τους. " ;) Από την άλλη εγώ που τελείωσα πτυχίο και μεταπτυχιακό σε άλλη χώρα (η οποία διατηρεί πάνω από 100 πανεπιστήμια τα περισσότερα ακριβά και μετριότατα) σε ειδικότητες που δεν είναι υδραυλικός, ψυκτικός, ηλεκτρολόγος ή το αντίστοιχο, μου είναι δύσκολο να νουθετήσω με κηρύγματα τη καινούρια γενιά που προχωράει σε μονοπάτια δύσβατα (και όχι αχαρτογράφητα όπως είναι της μόδας να λέγεται). Αμήχανα προτείνω το "ακολούθα αυτό που πραγματικά αγαπάς και θα σου δώσει και ένα κομμάτι ψωμί και κάντο όσο καλύτερα μπορείς και λίγο παραπάνω". Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση