noe13 Δημοσιευμένο 24 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 24 Αυγούστου 2012 Ας υποθεσουμε λοιπον οτι ο πωλητης εχει δικιο και οχι αγοραστης (που στη δικη μου περιπτωση,εχω τραβηξει πολλα με εγγυησεις και after sales service που στη Ελλαδα θεωρω πως ειναι το χειροτερο αλλα τεσπα) Πως ρε γαμ@το θα με τραβηξει ο Ελληνας πωλητης απο τον Thomman,για να στηριξω και την ελληνικη αγορα???Γιατι να τον προτιμησω???Δεν πρεπει να κανει κ αυτος μια υπερβαση (που εχω βρεθει πολλες φορες παρων και ξερω οτι αν θελει ο καταστηματαρχης,μπορει)??? Slow must go on....!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
wyndorf Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2012 Sorry ρε παιδια αλλα έχετε την απαίτηση η ΕΛΙΝΑ να αλλάξει τα monitor που έχουν αγοραστεί πριν απο χρόνια , απο το πλαίσιο ,και έχει παρέλθει και ο χρόνος της εγγύησης ? μάλιστα ....δηλαδη αν εγω αγόραζα ένα ζευγάρι monitor απο το music store πριν απο χρόνια και το έστελνα στο Thomman σημερα θα μου το άλλαζε? είμαστε σοβαροί? τι είναι αυτα που λέτε?????? Rehearse more....edit less!!!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Apaleftos Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2012 Ας υποθεσουμε λοιπον οτι ο πωλητης εχει δικιο και οχι αγοραστης (που στη δικη μου περιπτωση,εχω τραβηξει πολλα με εγγυησεις και after sales service που στη Ελλαδα θεωρω πως ειναι το χειροτερο αλλα τεσπα) Πως ρε γαμ@το θα με τραβηξει ο Ελληνας πωλητης απο τον Thomman,για να στηριξω και την ελληνικη αγορα???Γιατι να τον προτιμησω???Δεν πρεπει να κανει κ αυτος μια υπερβαση (που εχω βρεθει πολλες φορες παρων και ξερω οτι αν θελει ο καταστηματαρχης,μπορει)??? Δεν θέλει να σε τραβήξει από το Thomman. Φοβάται τον ανταγωνισμό. Ασχετα αν θεωρούμε οτι είμαστε ανώτερος λαός, δεν μας αρέσει να προσπαθούμε να το αποδείξουμε. Θέλει, όμως, η ελληνική επιχείρηση να σε χτυπήσει στο φιλότιμο και να σε πείσει να την στηρίξεις επειδή είναι ελληνική, η καημένη άσχετα αν πρέπει να έχεις μέσο για να εξυπηρετηθείς. Στην Ελλάδα ακόμα όλοι παλεύουν για το sales. Για το αfter sales δεν τους καίγεται καρφί. Γι αυτό ακόμα και δεν υπάρχει αυτός ο όρος στα ελληνικά. Και ούτε θα... Κανένας ξέρει κάποιον hifidelά (κατά Kostas80) στην θεσσαλονίκη που να επισκευάζει; Sorry ρε παιδια αλλα έχετε την απαίτηση η ΕΛΙΝΑ να αλλάξει τα monitor που έχουν αγοραστεί πριν απο χρόνια , απο το πλαίσιο ,και έχει παρέλθει και ο χρόνος της εγγύησης ? μάλιστα ....δηλαδη αν εγω αγόραζα ένα ζευγάρι monitor απο το music store πριν απο χρόνια και το έστελνα στο Thomman σημερα θα μου το άλλαζε? είμαστε σοβαροί? τι είναι αυτα που λέτε?????? Πλάκα κάνεις; Προφανώς, δεν διάβασες όλο το post. Τα ηχεία (μεγάφωνα) είχαν πρόβλημα από την πρώτη μέρα που αγοράστηκαν. Τα αγόρασα από πλαίσιο με 2 χρόνια εγγύηση αντιπροσωπείας (ΕΛΙΝΑ). Την επόμενη μέρα της αγοράς τηλ. στην ΕΛΙΝΑ, τους είπα το πρόβλημα και ζήτησα αντικατάσταση. Δεν γίνεται απάντησαν.... Μετά από χρόνια, λοιπόν, ψάχνω κάποιον τεχνικό που να επισκευάζει τέτοια ηχεία στην Θεσσαλονίκη. Αν ήξερες κάποιον, θα σου ήμουν ευγνώμων Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
wyndorf Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2012 Την επόμενη μέρα της αγοράς τηλ. στην ΕΛΙΝΑ, τους είπα το πρόβλημα και ζήτησα αντικατάσταση. Δεν γίνεται απάντησαν.... My bad που λένε......δεν το είχα καταλαβει αυτο με την επόμενη μέρα..... :) Φίλε μου δυστυχώς Θεσσαλονίκη όχι ....Αθήνα μπορω να βοηθήσω......το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι να πάρεις τηλ κάποιο studio στην Θεσσαλονίκη πχ το sonic arc , και να ρωτήσεις που κάνει service τα πράγματα του ,και αν ξερει κανά καλο μάστορα.... ;) Rehearse more....edit less!!!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Apaleftos Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2012 My bad που λένε......δεν το είχα καταλαβει αυτο με την επόμενη μέρα..... :) Φίλε μου δυστυχώς Θεσσαλονίκη όχι ....Αθήνα μπορω να βοηθήσω......το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι να πάρεις τηλ κάποιο studio στην Θεσσαλονίκη πχ το sonic arc , και να ρωτήσεις που κάνει service τα πράγματα του ,και αν ξερει κανά καλο μάστορα.... ;) Thx! Σωστά! Ο Νικόδημος σίγουρα θα ξέρει! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2012 Guru Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2012 Ασφαλώς, δεν είναι αναμενόμενο από έναν επαγγελματία όπως εσείς να ταχθείτε σε κάποιο "στρατόπεδο".Σε καμία περίπτωση, ειδικά δε όταν δεν έχουν "βήμα - φωνή" όλοι οι εμπλεκόμενοι. Άλλωστε το τι ισχύει στην εγγύηση του κάθε εισαγωγέα - καταστήματος κλπ, διαφέρει από κατηγορία σε κατηγορία και από κατάστημα σε κατάστημα. Να σημειώσω δε ότι, κανένας από τους εμπλεκόμενους (καταστήματα κλπ) δεν είναι υποχρεωμένος να έχει "φωνή" σε φόρουμ. Κατάστημα είναι με φυσική διεύθυνση κλπ. Το κατάστημα.Τότε γιατί οι περισσότεροι (καταστήματα) παρέχουν στον πελάτη την εγγύηση του εισαγωγέα; Δεν ξέρω, ρωτάω. Ο OP έπρεπε να είχε επιστρέψει τα ηχεία στο Πλαίσιο, από εκεί που τα πήρε. Αν το Πλαίσιο έκρινε (π.χ. από την όψη των ηχείων ή την κατάσταση της συσκευασίας) ότι στο μεταξύ μπορεί να είχε γίνει ζημιά, ασφαλώς μπορούσε να αρνηθεί να τα παραλάβει.+1 Όμως... ούτε στο Πλαίσιο... ούτε στην Ελίνα... μόνο ψάχνει ο φίλος μας να βρει κάποιον "καλό μάστορα", χρόνια μετά για να λύσει ένα πρόβλημα που ακόμη και σήμερα δεν έχει όνομα και περιγραφή.Μάλιστα. Ας υποθεσουμε λοιπον οτι ο πωλητης εχει δικιο και οχι αγοραστης (που στη δικη μου περιπτωση,εχω τραβηξει πολλα με εγγυησεις και after sales service που στη Ελλαδα θεωρω πως ειναι το χειροτερο αλλα τεσπα)Δεν έχεις άδικο σ'αυτά που λες. Όμως ανάλογα τις εμπειρίες που έχει ο καθένας μας, λέει την άποψή του. Ακούω (διαβάζω) την άποψή σου και καταλαβαίνω τις εμπειρίες σου. Πως ρε γαμ@το θα με τραβηξει ο Ελληνας πωλητης απο τον Thomman,για να στηριξω και την ελληνικη αγορα???Γιατι να τον προτιμησω???Δεν πρεπει να κανει κ αυτος μια υπερβαση (που εχω βρεθει πολλες φορες παρων και ξερω οτι αν θελει ο καταστηματαρχης,μπορει)???Δες το και ανάποδα, όπου ο Έλληνας αγοραστής ψάχνει και βρίσκει τον σωστό - κατάλληλο Έλληνα "πωλητή". Οι περισσότεροι Έλληνες αγοραστές κατά μεγάλο ποσοστό κοιτάζουν το καρτελάκι με την τιμή. Δεν κοιτάζουν πίσω από το καρτελάκι. Η σωστή πώληση δεν είμαι μόνο η τιμή. Sorry ρε παιδια αλλα έχετε την απαίτηση η ΕΛΙΝΑ να αλλάξει τα monitor που έχουν αγοραστεί πριν απο χρόνια , απο το πλαίσιο ,και έχει παρέλθει και ο χρόνος της εγγύησης ? μάλιστα ....δηλαδη αν εγω αγόραζα ένα ζευγάρι monitor απο το music store πριν απο χρόνια και το έστελνα στο Thomman σημερα θα μου το άλλαζε? είμαστε σοβαροί? τι είναι αυτα που λέτε??????Αυτό λέω - υποστηρίζω κι εγώ. Στην Ελλάδα ακόμα όλοι παλεύουν για το sales. Για το αfter sales δεν τους καίγεται καρφί. Γι αυτό ακόμα και δεν υπάρχει αυτός ο όρος στα ελληνικά. Και ούτε θα...Έχεις κακές εμπειρίες. Δεν είναι όλοι το ίδιο και ούτε όλες οι περιπτώσεις είναι το ίδιο. Προφανώς, δεν διάβασες όλο το post. Τα ηχεία (μεγάφωνα) είχαν πρόβλημα από την πρώτη μέρα που αγοράστηκαν. Τα αγόρασα από πλαίσιο με 2 χρόνια εγγύηση αντιπροσωπείας (ΕΛΙΝΑ). Την επόμενη μέρα της αγοράς τηλ. στην ΕΛΙΝΑ, τους είπα το πρόβλημα και ζήτησα αντικατάσταση. Δεν γίνεται απάντησαν....Λάθος χειρισμός εξ'αρχής. Έπρεπε να απευθυνθείς στο κατάστημα απ'όπου τα αγόρασες. Αυτό πιστεύω εγώ για την συγκεκριμένη περίπτωση. Μετά από χρόνια, λοιπόν, ψάχνω κάποιον τεχνικό που να επισκευάζει τέτοια ηχεία στην Θεσσαλονίκη. Αν ήξερες κάποιον, θα σου ήμουν ευγνώμωνΡώτησε την ΕΛΙΝΑ να σου πουν με ποιόν συνεργάζονται για service στην Θεσσαλονίκη, αν έχουν κάποιον. Διαφορετικά στην ΕΛΙΝΑ. Αυτός είναι ο σωστός τρόπος. Το επίσημο service έχει τη δυνατότητα να ελέγξει και άλλα πράγματα στο προϊόν κάτι που δεν γνωρίζω αν κάποιος "μάστορας" μπορεί - γνωρίζει να το κάνει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostas80 Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2012 Το επίσημο service έχει τη δυνατότητα να ελέγξει και άλλα πράγματα στο προϊόν κάτι που δεν γνωρίζω αν κάποιος "μάστορας" μπορεί - γνωρίζει να το κάνει. Με όλο το σεβασμό : Ας μην είμαστε υπερβολικοί .... ένα ενεργό μόνιτορ της σειράς είναι .... δεν είναι αστροφυσική :) .... και ας μην υποτιμάμε τόσο την έννοια του ''μάστορα'' ... κάτι ξέρουν κι αυτοί οι δόλιοι ;) .... το πιθανότερο να είναι κάτι απλό για κάποιον που επισκευάζει τέτοιου είδους μηχανήματα . το πρώτο τεστ που μπορείς να κάνεις είναι να πιέσεις ΕΛΑΦΡΑ τον κώνο προς τα μέσα και να δεις αν βρίσκει κάπου . Αν ναι τότε έχουμε το ίδιο πρόβλημα :) edit : Καλή σεζόν εύχομαι σε όλους :D www.facebook.com/kostas.antonakopoulos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2012 Guru Share Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2012 Με όλο το σεβασμό :Παρακαλώ. Ας μην είμαστε υπερβολικοί .... ένα ενεργό μόνιτορ της σειράς είναι .... δεν είναι αστροφυσική :)Σαφώς και δεν είναι. .... και ας μην υποτιμάμε τόσο την έννοια του ''μάστορα'' ... κάτι ξέρουν κι αυτοί οι δόλιοι ;)Εννοείται ότι ξέρουν. .... το πιθανότερο να είναι κάτι απλό για κάποιον που επισκευάζει τέτοιου είδους μηχανήματα . Σαφώς και είναι απλό. το πρώτο τεστ που μπορείς να κάνεις είναι να πιέσεις ΕΛΑΦΡΑ τον κώνο προς τα μέσα και να δεις αν βρίσκει κάπου . Αν ναι τότε έχουμε το ίδιο πρόβλημα :) Αυτό όμως αφορά το μεγάφωνο και όχι το ηχείο, κατ'επέκταση το προϊόν. Τι εννοώ... Αν πρόσεξες καλά, από το πρώτο κιόλας ποστ ο φίλος "Apaleftos" αναφέρει ότι: ...αλλά το ίδιο ηχείο όταν κάνω power off αργεί να κλείσει σε σχέση με το άλλο. Μιλάμε για τουλάχιστον διπλάσιο χρόνο... Με αυτή την διαφορά και χωρίς να είμαι σίγουρος, μπορώ να θεωρήσω ότι τα δύο μεγάφωνα είναι από διαφορετική παρτίδα κατασκευής, όπου το νεότερο έχει υποστεί πιθανόν κάποιες εργοστασιακές μετατροπές - βελτιώσεις. Εάν ισχύει αυτό, είναι κάτι που κανένας "μάστορας" δεν μπορεί να το πει με ακρίβεια αλλά μόνο το επίσημο service αφού έχει την άμεση επικοινωνία και σχετική τεχνική βοήθεια/πληροφορία του κατασκευαστή. Όλα αυτά, στην περίπτωση που η όποια ζημιά δεν έγινε από υπαιτιότητα κακής χρήσης γενικότερα. edit : Καλή σεζόν εύχομαι σε όλους :DΕπίσης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση