Προς το περιεχόμενο

To LimeWire στο στόχαστρο της δισκογραφικής βιομηχανίας


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μην τον χειροκροτείς' date=' φίλε! Το ότι ορισμένοι έχουν κλέψει τα Windows XP, αυτό δεν σημαίνει πως το έχουμε κάνει όλοι. Εγώ ένα πράγμα ξέρω. Αν έχω δουλέψει και κατόπιν πεινάσω, θα πάω και θα πληρώσω για το φαγητό μου. Αν δεν έχω χρήματα, θα πάω στoυς γονείς μου να φάω. Σε καμιά περίπτωση, όμως, δεν θα πάω να κλέψω. Την λογική " δεν έχω λεφτά για το τάδε πρόγραμμα και άρα πάω και το κλέβω" δεν την καταλαβαίνω. Δεν έχεις λεφτά; Πάρε δανεικά. Ούτε δανεικά μπορείς να πάρεις; Δεν θα το χρησιμοποιήσεις το συγκεκριμένο software. So simple!!![/quote']

 

Πάλι κάνεις υποθέσεις... ποιος σου είπε ότι πεινάμε ρε φίλε;;; Και τι μας νοιάζει τι καταλαβαίνεις και τι όχι (προφανώς όχι πολλά...)

 

Θεωρείς ότι έχεις πει τίποτα πρωτότυπο στα τόσα ανόητα post που έχεις κάνει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 119
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Κανε μας μια καλή σύνθεση - ενορχήστρωση και .....................

 

Shake it, sakis :!:

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω να πω το εξής.

Αν οι δισκογραφικές νομίζουν

πως σταματώντας την διακίνηση μπ3 μέσω ιντερνετ

θα δουν τις πωλήσεις των CD να αυξάνονται,

απατώνται οικτρά.biglaugh.gif

 

Όσο για την διακίνηση software, δεν θέλουν να σταματήσει.yup.gif

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε Abraxas χαλάρωσε και συ. Πολύ ζοχάδας είσαι και τα παίρνεις με την πρώτη. Sorry δεν έχω επικριτική διάθεση αλλά με βρισιές δεν λέει. Εγώ τουλάχιστον (αλλά και άλλοι απ'οτι βλέπω) ενοχλούνται με αυτή την επιθετικότητα.

Chill out, cool 8) 8)

P>Ζωή είναι, δε βαριέσαι θα περάσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως άρχισα να αγοράζω πολλά CD μετά το Napster. Για όσους δεν ξέρουν, το Napster ήταν το πρώτο Ρ2Ρ πρόγραμμα. ¶ρχισα να αγοράζω μετά το Napster για τον απλούστατο λόγο ότι μέσα από το Napster άκουσα καινούριους καλλιτέχνες που δεν τους ήξερα οι οποίοι με ενδιαφέρουν ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ.

 

 

Πατούσα για παράδειγμα στο search : My Funny Valentine. Μου έβγαζε μια εκτέλεση με Dizzie Gillespie, τον μάθαινα και μετά πήγαινα στο δισκάδικο και αγόραζα CD με τον Gillespie. Όταν ακούς μουσική που δεν είναι εμπορική σε κανένα ιντερνετ δεν μπορείς να βρεις τα κομμάτια που ψάχνεις. Θέλεις να ακούσεις Oscar Peterson; Δεν μπορείς να βρεις παρά μόνο κάποια πολύ γνωστά κομμάτια. 7-8 στον αριθμό. Αν θέλεις πραγματικά να ακούσεις Oscar Peterson πρέπει να αγοράσεις CD.

 

 

Τί θέλω να πώ με όλα αυτά. Η πειρατεία σκοτώνει ΜΟΝΟΝ την εμπορική μουσική. Την μουσική του εργοστασίου και της ξεφτίλας. Οχι μόνο δεν με ενδιαφέρει που τα CD του Μαζωνάκη, Ρέμου, Βανδής κτλ πωλούνται τζάμπα από μαύρους και στο ιντερνετ αλλά μου αρέσει κιολας. Διότι αυτοί λούζονται την πολιτική που χάραξαν οι δισκογραφικές χρόνια τώρα. Την πολιτική της ομογενοποίησης των ακουσμάτων, της υποκουλτούρας και της εργοστασιακής σύνθεσης τραγουδιών. Κακά τα ψέμματα. Η πειρατεία θίγει κυρίως αυτους. Τώρα αν βρεθεί και κανένα αξιόλογο κομμάτι που πουλάει, τι να κανουμε είναι η εξαίρεση που καίγεται μαζί με τα σκουπίδια.

 

 

Ποιά κλοπή τώρα μου λες ρε Σάκη? Να στενοχωρηθώ που κλέβουν αυτούς που επι χρόνια καταδικάζουν την πνευματική υγεία σε θάνατο? Αυτούς που έχουν φτάσει τη μουσική στην αθλια κατάσταση 50 χώρες στην Eurovision να συνθέτουν ίδιο στυλ σε αγγλικούς στίχους, λες και ακούς μουσική από 50 συγκροτήματα της ίδιας πόλης? Καλά τους κάνουν.

 

 

Μία συναυλία αν κάνει η Βίσση, θα βγάλει τα έσοδα από την πώληση 100.000 cd σε ένα βράδυ. Ένα μήνα αν εμφανίζεται ο Σφακιανάκης σε ένα μαγαζί θα ρουφήξει το αίμα από τους εργάτες του βασικού μισθού που πάνε να τον δουν και θα βγάλει όσα βγάζουν αυτοί σε 10 χρόνια. Στα παπάρια τους τα CD. Αλλού στηρίζεται αυτό το άθλιο κύκλωμα. Στον ΛΑΟ.

 

 

Και κάτι τελευταίο. Οι δισκογραφικές λόγω της κρισης της πειρατείας σταμάτησαν να επενδύουν σε νέους "καλλιτέχνες". Αυτό τώρα εμένα πρέπει να με κάνει να λυπηθώ ή να χαρώ?...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως άρχισα να αγοράζω πολλά CD μετά το Napster. Για όσους δεν ξέρουν' date=' το Napster ήταν το πρώτο Ρ2Ρ πρόγραμμα. ¶ρχισα να αγοράζω μετά το Napster για τον απλούστατο λόγο ότι μέσα από το Napster άκουσα καινούριους καλλιτέχνες που δεν τους ήξερα οι οποίοι με ενδιαφέρουν ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ.

 

 

Πατούσα για παράδειγμα στο search : My Funny Valentine. Μου έβγαζε μια εκτέλεση με Dizzie Gillespie, τον μάθαινα και μετά πήγαινα στο δισκάδικο και αγόραζα CD με τον Gillespie. Όταν ακούς μουσική που δεν είναι εμπορική σε κανένα ιντερνετ δεν μπορείς να βρεις τα κομμάτια που ψάχνεις. Θέλεις να ακούσεις Oscar Peterson; Δεν μπορείς να βρεις παρά μόνο κάποια πολύ γνωστά κομμάτια. 7-8 στον αριθμό. Αν θέλεις πραγματικά να ακούσεις Oscar Peterson πρέπει να αγοράσεις CD.

 

 

Τί θέλω να πώ με όλα αυτά. Η πειρατεία σκοτώνει ΜΟΝΟΝ την εμπορική μουσική. Την μουσική του εργοστασίου και της ξεφτίλας. Οχι μόνο δεν με ενδιαφέρει που τα CD του Μαζωνάκη, Ρέμου, Βανδής κτλ πωλούνται τζάμπα από μαύρους και στο ιντερνετ αλλά μου αρέσει κιολας. Διότι αυτοί λούζονται την πολιτική που χάραξαν οι δισκογραφικές χρόνια τώρα. Την πολιτική της ομογενοποίησης των ακουσμάτων, της υποκουλτούρας και της εργοστασιακής σύνθεσης τραγουδιών. Κακά τα ψέμματα. Η πειρατεία θίγει κυρίως αυτους. Τώρα αν βρεθεί και κανένα αξιόλογο κομμάτι που πουλάει, τι να κανουμε είναι η εξαίρεση που καίγεται μαζί με τα σκουπίδια.

 

 

Ποιά κλοπή τώρα μου λες ρε Σάκη? Να στενοχωρηθώ που κλέβουν αυτούς που επι χρόνια καταδικάζουν την πνευματική υγεία σε θάνατο? Αυτούς που έχουν φτάσει τη μουσική στην αθλια κατάσταση 50 χώρες στην Eurovision να συνθέτουν ίδιο στυλ σε αγγλικούς στίχους, λες και ακούς μουσική από 50 συγκροτήματα της ίδιας πόλης? Καλά τους κάνουν.

 

 

Μία συναυλία αν κάνει η Βίσση, θα βγάλει τα έσοδα από την πώληση 100.000 cd σε ένα βράδυ. Ένα μήνα αν εμφανίζεται ο Σφακιανάκης σε ένα μαγαζί θα ρουφήξει το αίμα από τους εργάτες του βασικού μισθού που πάνε να τον δουν και θα βγάλει όσα βγάζουν αυτοί σε 10 χρόνια. Στα παπάρια τους τα CD. Αλλού στηρίζεται αυτό το άθλιο κύκλωμα. Στον ΛΑΟ.

 

 

Και κάτι τελευταίο. Οι δισκογραφικές λόγω της κρισης της πειρατείας σταμάτησαν να επενδύουν σε νέους "καλλιτέχνες". Αυτό τώρα εμένα πρέπει να με κάνει να λυπηθώ ή να χαρώ?...[/quote']

 

Quote όλο το post σου και τα συγχαρητήριά μου! Τα είπες όλα! :wink:

 

Μακάρι να είχα μεγαλύτερη ανοχή στην ηλιθιότητα και να μπορούσα να απαντήσω και εγώ με τέτοια συνέπεια. :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω με τον Oscar για τον εξαιρετικο..Μονολογο!Ομολογουμενως

αυτα που εγραφησαν ειναι σωστα...Καποιος που θα θελει π.χ.να αγορασει το

αυθεντικο "λα'ι'κοFUSION "των low budget θα μπορει πρωτα να το ακουσει

μεσω net και μετα να κανει τα κουμαντα του στον μπακαλη της γειτονιας...

feel da FUNK blast

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως άρχισα να αγοράζω πολλά CD μετά το Napster. Για όσους δεν ξέρουν' date=' το Napster ήταν το πρώτο Ρ2Ρ πρόγραμμα. ¶ρχισα να αγοράζω μετά το Napster για τον απλούστατο λόγο ότι μέσα από το Napster άκουσα καινούριους καλλιτέχνες που δεν τους ήξερα οι οποίοι με ενδιαφέρουν ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ.[/quote']

 

Αδυνατώ να πιστέψω αυτή τη δήλωση - συνεπώς δεν συμφωνώ με κανένα από τα επόμενά της συμπεράσματα. Έχοντας παρατηρήσει πολύ προσεκτικά τους διάφορους δικτυακούς τόπους μέσω των οποίων διακινούνται παράνομα mp3, είμαι υποχρεωμένος να τονίσω ότι το μεγαλύτερο πρόβλημά τους είναι ακριβώς το ότι στερούνται ποικιλλίας. Δηλαδή, πάντοντε βρίσκεις το τελευταίο cd της Madonna ή των U2, αλλά δεν πρόκειται να βρεις μουσικές που δεν έχουν εμπορικό αντίκρυσμα ή είναι σπάνιες.

 

Είναι πολύ φυσιολογικό, αν αναλογιστεί κανείς ότι πρόκειται βασικά για πιτσιρικάδες που απλά ριπάρουν αυτό που μόλις έχουν αγοράσει για να κάνουν το κομάτι τους. Δεν πρόκειται για σοβαρούς ακροατές που έχουν αφιερώσει χρόνο και χρήμα για να ξεφύγουν από τα δόκανα του όλου σκηνικού της εμπορευματοποίησης.

 

Ακόμη και αν δεχτώ ότι στο Napster ήταν διαφορετικά τα πράγματα (δηλαδή ότι υπήρχε μεγαλύτερη ποικιλλία) σίγουρα το να ψάχνεις να βρεις το My Funny Valentine προϋποθέτει ότι το ξέρεις σαν τίτλο από πριν. Που το έμαθες όμως; Όχι μέσα από το Napster. Όχι εξαιτίας του Napster.

 

Διαφωνώ με κάθε παραβίαση δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας, παρά μόνο αν ο δημιουργός έχει παραιτηθεί από την διεκδίκηση τέτοιων δικαιωμάτων. Αρνούμαι να εναποθέτω τη μουσική μου ενημέρωση στα αποφάγια του κάθε βλαμμένου πιτσιρίκου που ξέρει πως να ριπάρει ένα cd. Αρνούμαι να συνηθίσω τα αυτιά μου στην απαράδεκτη ποιότητα που έχουν τα περισσότερα κομπρεσαρισμένα φορμά. Αρνούμαι να περιορίσω το μουσικό δρώμενο σε ένα (συχνά κακοτιτλοφορημένο) αρχείο στον υπολογιστή μου.

 

Εν'τάξει, και εγώ έχω παράνομα mp3. Δίσκων που δεν υπάρχουν πια στην αγορά (να τα αποτελέσματα της πειρατείας, δίσκοι που οριακά θα πουλάγανε για να δικαιολογείται η επανέκδοσή τους, έχουν καταργηθεί από τους καταλόγους λες και είναι πορδές...), δίσκων που κανείς δεν ενδιαφέρεται να επανακυκλοφορήσει, δίσκων που νοστάλγησα καθότι τους είχα ήδη πληρώσει στο παρελθόν αγοράζοντάς τους σε βινύλιο. Τι να κάνω, αφού έφαγα το κόσμο και δεν τους έβρισκα, μετά έφαγα και τον πειρατικό κόσμο και δεν μπορούσα να τους βρω με καμία ευκολία...

 

Αφήστε τα σάπια ρε παιδιά. Δε χρειάζεται όλη αυτή η καθαγίαση του απλού φαινομένου της κλοπής. Ας κλέβουμε τουλάχιστον με καμάρι, αν είναι να κλέβουμε.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ με τον eye! 100%

 

Έχω αγοράσει αρκετή σαβούρα σε cd εδώ και πολλά χρόνια!

 

Συνεχίζω να αγοράζω cd και είμαι και από αυτούς που αγοράζουν και το βινύλιο (αν βγεί).

 

Φυσικά τώρα έχω και το internet που το χρησημοποιώ κυρίως σαν μέσο προεπισκόπισης!

 

Φυσικά αν ζούσα πχ στην Αγγλία και είχα τα hmv ή τα virgin όπου έχεις την δυνατότα να ακούσεις οποιοδήποτε cd που βρίσκετε μέσα στο μαγαζί απλά σκανάροντας το στο μηχάνημα τότε θα είμουν ποιο ευτυχησμένος!

 

Επίσης εννοείτε πως έχω ripάρει σχεδόν όλα μου τα cd σε mp3 λόγο της ευκολίας που μου δίνεται για ακρόαση!

 

Αλλά ποτέ δεν ανακάλυψα καινούργια μουσική μέσω p2p προγράμματος, και δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να γίνει αυτό? Μόνο αν στο προοθεί το ίδιο το πρόγραμμα οπότε πάλι στο ταϊζουν! :roll:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα έχουμε πει και σε παλιότερα ποστ.

Να πω μόνο από τη μεριά μου, ότι αν δεν υπήρχε το p2p, δε θα είχα ακούσει πολλά από αυτά που έχω ακούσει, γιατί πολύ απλά, δεν έχω λεφτά να τα αγοράσω, άρα κανείς δε χάνει από αυτά που κατεβάζω.

 

¶σε πού τα περισσότερα τα ακούω μια δυο φορές το πολύ, και μετά τα ξεχνάω ότι υπάρχουνε...

 

Δε θεωρώ ότι κλέβω κανένα...

 

Σημειωτέον, τα cd που πράγματι θέλω να αγοράσω, πάω στο δισκάδικο και τα αγοράζω...

 

=============================================

 

Να συνεχίσω και λίγο τη σκέψη μου.

Πιστεύω ότι οι εταιρείες θα έπρεπε να εκσυγρονίσουν λίγο το marketing τους.

Θεωρώντας δεδομένο ότι το p2p downloading δεν πρόκειται να εξαλειφθεί στον αιώνα τον άπαντα πλέον, ίσως θα πρεπε οι εταιρείες να αναθεωρήσουν το χαρακτήρα του προϊόντος που πουλάνε, και να δώσουν βάρος σε άλλα χαρακτηριστικά και bonus του cd, τα οποία θα προσφέρονται παράπλευρα, και τα οποία θα αξίζει να αγοράσεις, και όχι σε αυτή καθαυτή τη μουσική, τη διάθεση της οποίας δε μπορούν πλέον να ελέγξουν.

Αλλά αυτό θέλει στελέχη που να βλέπουν μπροστά, και φαίνεται ότι δεν υπάρχουν τέτοια...

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου