hwept Δημοσιευμένο 7 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 7 Σεπτεμβρίου 2012 Υπάρχει, ανάλογα βέβαια με τη σχέση εμπιστοσύνης που έχεις αναπτύξει με τον εκάστοτε επαγγελματία. Προσωπικά, ό,τι αγοράζω (από το μαγαζί που ψωνίζω) το κρατάω στον χώρο μου (με ευλαβική προσοχή) και το δοκιμάζω. Αν μου κάνει το κρατάω. Αν όχι το επιστρέφω. Πες μου οτι κανεις πλακα. Σε παρακαλω Ξαναδιατυπωνω το ερωτημα μου μήπως το βρει αλλο παιδακι Υπάρχει μαγαζι που να προσφερει τη δυνατοτητα money back σε ολους τους πελάτες του ???? Ευχαριστως ναι, αλλα....ΟΧΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 7 Σεπτεμβρίου 2012 Moderator Share Δημοσιευμένο 7 Σεπτεμβρίου 2012 Πες μου οτι κανεις πλακα. Σε παρακαλω Δεν κάνω πλάκα. Ήδη άργησα σε ένα ραντεβού με μία ξανθία, για να απαντήσω…καταλαβαίνεις , ΔΕΝ θα έγραφα λαλακίες. ;D ;D ;D ;D ;D ;D Ποιο μαγαζι ειναι αυτο, να ερθουμε να ψωνισουμε κι εμεις. :D Δεν πιστευω να εχει αντιρρηση να μου δωσει για καμια βδομαδα στο σπιτι μου το Kronos X να το δοκιμασω, κι αν μου κανει να το αγορασω.... ;D Μπορώ να σου στείλω με p.m ό,τι θέλεις. Αλλά είπαμε είναι μια σχέση, που τη χτίζεις . ;) Γίνετε φίλοι με όλους τους επαγγελματίες…ΌΧΙ όμως με τους Δικηγόρους σας. ;D ;D ;D ;D ;D Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 7 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 7 Σεπτεμβρίου 2012 ΌΧΙ όμως με τους Δικηγόρους σας. ;D ;D ;D ;D ;D Ειδικά αν είστε ξανθιά. ;D Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
hwept Δημοσιευμένο 7 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 7 Σεπτεμβρίου 2012 Δεν κάνω πλάκα. Ήδη άργησα σε ένα ραντεβού με μία ξανθία, για να απαντήσω…καταλαβαίνεις , ΔΕΝ θα έγραφα λαλακίες. ;D ;D ;D ;D ;D ;D Λαλακια εκανες που απαντησες in the first place. Επρεπε να πας κατευθειαν στο ξανθο ραντεβου σου. Ευχαριστως ναι, αλλα....ΟΧΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 7 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 7 Σεπτεμβρίου 2012 Υπάρχει μαγαζι που να προσφερει τη δυνατοτητα money back σε ολους τους πελάτες του ???? Νομίζω πως στο θέμα αυτό οι μαγαζάτορες μας έχουν κόψει το βήχα. Στις ΗΠΑ, στο θέμα αυτό ο βήχας έχει κοπεί αντιστρόφως εδώ και δεκαετίες. Έχουμε ελεύθερη αγορά α λα καρτ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 7 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 7 Σεπτεμβρίου 2012 Μπορώ να σου στείλω με p.m ό,τι θέλεις. Ok thanks..... 8) Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 7 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 7 Σεπτεμβρίου 2012 Δεν κάνω πλάκα. Ήδη άργησα σε ένα ραντεβού με μία ξανθία, για να απαντήσω… Είσαι άρρωστος βρε Λάκη? ;D ;D ;D ;D Τρέχα γρήγορα (αν και αν είναι είναι ξανθιά μπορείς να της πεις ότι έκανε λάθος στην ώρα) και προπάντων ΠΕΡΝΑ ΚΑΛΑ! ;) Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostas_ Δημοσιευμένο 19 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 19 Σεπτεμβρίου 2012 Είχα πρόβλημα σε Engl screamer, δεν έπαιζε το VLS. Ενισχυτής αγορασμένος από Thomann Ιούλιο του 10, δηλαδή 25 μηνών. Δευτέρα 6 Αυγούστου πρωί παίρνω τηλέφωνο, είχα στείλει και mail από την προηγούμενη στον Thomann. Μετά από μια ώρα είχα στο mail μου για εκτύπωση το χαρτάκι της UPS. Την ίδια μέρα το μεσημέρι ο ενισχυτής είχε φύγει για Γερμανία, με έξοδα δικά τους. Ούτε ηλίθιες δικαιολογίες, ούτε χαρτιά, ούτε να έχω το "κουτί της συσκευασίας", μόνο να τους δώσω τον κωδικό πελάτη. Ένιωσα ότι σέβονται τα λεφτά που τους έχω δώσει. Μαντέψτε την εξέλιξη... Σήμερα παρέλαβα από το service της engl μέσω thomann, έναν ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ενισχυτή!!! Για ένα χαλασμένο ρελεδάκι, διανύοντας τον τρίτο χρόνο της εγγύησης, απλά δεν παίζονται οι άνθρωποι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Kanimothrios Δημοσιευμένο 19 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 19 Σεπτεμβρίου 2012 Μαντέψτε την εξέλιξη... Σήμερα παρέλαβα από το service της engl μέσω thomann, έναν ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ενισχυτή!!! Για ένα χαλασμένο ρελεδάκι, διανύοντας τον τρίτο χρόνο της εγγύησης, απλά δεν παίζονται οι άνθρωποι. Καλορίζικος :) Είπαμε ο Γερμανός έχει εμπορική στρατηγική έτη φωτός μπροστά. Φυσικά με τέτοιες κινήσεις, ΜΟΝΟ κερδισμένος βγαίνει από όλη αυτή την ιστορία,ενώ ταυτόχρονα είσαι ευχαριστημένος και εσύ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Alter Δημοσιευμένο 19 Σεπτεμβρίου 2012 Guru Share Δημοσιευμένο 19 Σεπτεμβρίου 2012 αυτου του ειδους η αντιμετωπιση ειναι βεβαια υποχρεωτικη στην γερμανια, δεν ειναι θεμα επιλογης του thomann. ουτως η αλλως τυχον ελαττωματικα προιοντα η προιοντα που κανουν χρηση της εγγυησης καλυπτονται απο την ασφαλεια του, δεν χανει κατι το μαγαζι.. YouTube | Instagram Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση