asgartha Δημοσιευμένο 3 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 3 Αυγούστου 2012 νομίζω πως από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνουν όλοι όσοι αρχίζουν δειλά να ασχολούνται με τον ήχο, είναι πως υπάρχουν 2 είδη audio σήματος, το mic και το line, και μετά προχωράμε και σε μία σειρά από ακόμη μεγαλύτερες διαπλοκές τα balanced / unbalanced, stereo/ mono, χαμηλές και ψηλές αντιστάσεις (?) και το σχετικό χάος που όλες αυτές οι υποκατηγορίες προκαλούν στο κεφάλι μου. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, να σου και οι καινούριες κάρτες ήχου με αυτά τα περίεργα φουσκωτά από μαλακό πλαστικό combo inputs, που ούτε cannon ούτε jack είναι, λες και δεν υπάρχει διαφορά και διάσταση ανάμεσα στα δύο είδη..... Οκ, μαθαίνουμε εύκολα για το DI box που το βάζουμε όταν θέλουμε να συνδέσουμε ένα line όργανο, σε ένα mic input της κονσόλας μας. Και που εξακολουθώ να μην είμαι σίγουρη εάν αυτό το κάνουμε τελικά προκειμένου να μετατρέψουμε το Unbalanced se balanced σήμα, (και άρα να γλιτώσουμε ζητήματα φάσης/βόμβου) ή εάν το κάνουμε για να σηκώσουμε το impedance (αντίσταση αυτό στα ελληνικά????) του σήματος και άρα να είναι συμβατό το όργανο με το Input του μηχανήματός μας (άρα μιλάμε για ζήτημα έντασης καναλιού πια???). Κανένας δεν μας λέει με απλά και κατανοητά λόγια, τι πρέπει να κάνουμε για να συνδέσουμε ένα μικρόφωνο, σε ένα line input όμως. Ο ηλεκτρονικός της γειτονιάς μου , μου έδωσε ένα ανταπτοράκι από θηλυκό xlr σε mono jack. "Τζακώνοντας" όμως κατ' αυτόν τον τρόπο το μικρόφωνό μου, σε ένα πολυεφέ ηλεκτρικής κιθάρας που διαθέτω, και στη συνέχεια το πολυεφέ στον ενισχυτή κιθάρας, νομίζω πως δεν έχω τα επιθυμητά αποτελέσματα. Βασικά είμαι σίγουρη. Το εντυπωσιακό είναι, πως σε κάποια παλαιά μαθήματα που είχα παρακολουθήσει σε ένα ωδείο, η καθηγήτρια είχε ένα καλώδιο xlr/jack και έβαζε διαρκώς το μικρόφωνο στον ενισχυτή της κιθάρας, χωρίς απώλειες σήματος απ όσο θυμάμαι. Φαινόταν το σύστημα να λειτουργούσε κανονικά. Εγώ στο σπίτι μου πάντως, με την πεταλιέρα, χάνω πάρα πολύ σήμα... Αυτό που βγαίνει δλδ από τον ενισχυτή είναι πολύ μικρής έντασης σήμα. Ασε που πρέπει να μιλήσω πολύ κοντά στο μικρόφωνο για να "πιάσει". Στο βιβλίο The contemporary singer / Anne Pechman η οποία είναι καθηγήτρια στο Berklee, βρήκα οτι ο βασικός εξοπλισμος τους τραγουδιστή είναι πάνω κάτω αυτός που έχω. (παραθέτω τη σελίδα). Ωστόσο το μικρόφωνο (όπως δηλώνει και η ίδια) πρέπει να είναι χαμηλής αντίστασης. Οι ενισχυτές οργάνων προφανώς υψηλής. "Nothing is damaged if the impedance between microphone and other equipment is mismatched; the worst that happens is a reduction in signal or change in frequency response." λέει η Wikipedia για τα μικρόφωνα & την ένταση http://en.wikipedia.org/wiki/Microphone#Impedance-matching. Από την άλλη πάλι σε αυτό το φόρουμ http://www.gearslutz.com/board/high-end/377626-using-guitar-effects-pedals-vocals-etc.html που αφορά ακριβώς το ζήτημα βρήκα τις εξής ιδέες... Ο χρήστης jchadstopherhuez λέει πως χρησιμοποιεί το reamp http://www.reamp.com/ Εγώ δεν κατάλαβα τι κάνει αυτό. Υπάρχουν και άλλες ιδέες όπως να χρησιμοποιηθεί ένα line 6 toneport (!!!!????? που μου φαίνεται άσχετο) και μία σειρά από άλλα μηχανάκια που δεν καταλαβαίνω. Τέλος πάντων, αυτός ο απλός μετατροπέας http://www.imustbuy.co.uk/d0160-metal-professional-dual-impedance-microphone.html υπάρχει ενδεχόμενο να κάνει δουλειά τελικά; Τελικά πως λέμε το ανάποδο μηχάνημα του DI και που μπορούμε να το βρούμε; Στο ίδιο φόρουμ βρήκα ότι... "Can a passive DI like the Radial JDI be used in reverse when using guitar pedals for live vocals? Or will I need to get a dedicated reamp box for this " Αλήθεια, ένα DI μπορεί να κάνει και την ανάποδη δουλειά; Ξέρω πως υπάρχει η Tc Helicon και άλλες εταιρίες που βγάζουν πολυεφέ ειδικά για τραγουδιστές, αλλά έχω ήδη πολυεφέ θεωρώ, και πιστεύω πως θα πρέπει να βρω τρόπο να μου γίνει χρήσιμο. Δεν μπορεί να είναι και πυρινική επιστήμη άλλωστε ....:P Ue “Never give a sword to a man who can't dance.” Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 3 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 3 Αυγούστου 2012 Κανένας δεν μας λέει με απλά και κατανοητά λόγια, τι πρέπει να κάνουμε για να συνδέσουμε ένα μικρόφωνο, σε ένα line input όμως. θα χρειαστεις εναν ΠΡΟΕΝΙΣΧΥΤΗ μικροφωνου (mic preamp) (τα mic inputs δεν ειναι τιποτα αλλο απο "προενισχυμενες" ,τι λεω θεε μου... ;D, line εισοδοι). αν βαλεις το...μικροφωνο (που δεν μας ειπες ΠΟΙΟ ειναι) κατευθειαν στον....ενισχυτη κιθαρας (που δεν μας ειπες ΠΟΙΟΣ ειναι) παιζει κανονικα? αν ναι τοτε απλα η πεταλιερα σου (που παλι δεν μας ειπες ΠΟΙΑ ειναι) δεν εχει αρκετο gain για να οδηγησει το μικροφωνο (αν ο ενισχυτης σου εχει effect loop βαλτην εκει και συνεδεσε το μικροφωνο κατευθειαν στην εισοδο του ενισχυτη,λογικα θα παιζει μια χαρα). φυσικα οι ενισχυτες κιθαρας ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να σου δωσουν ηχο της προκοπης για φωνη (για κανα πανηγυρι στον Αϊ Λία ή για να πουλας πατατες στη λαϊκη βεβαια ειναι μια χαρα... ;D . Σου προτεινω (επειδη αυτα που γραφεις ειναι ελαφρως,....ακατανοητα) να μας πεις ΑΚΡΙΒΩΣ τι θελεις να κανεις... για να σε βοηθησουμε. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 3 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 3 Αυγούστου 2012 Βρε συ Agartha, αφού είσαι τραγουδίστρια (από όσο έχω συμπεράνει από τα ποστ σου) γιατί παλεύεις με ημίμετρα που και την δουλειά σου δεν κάνεις και εκνευρίζεσαι αλλά και λεφτά πετάς; Και γω τα έκανα και το μόνο που έμαθα είναι ότι έχανα χρόνο και χρήμα. Νομίζω ότι πρέπει σιγά σιγά να αποκτήσεις τον δικό σου ετοιμοπόλεμο και φορητό εξοπλισμό και να μην ασχολείσαι με κιθαροπέταλα και κιθαροενισχυτές. Η δική μου οικονομική (σίγουρα όχι ιδανική αλλά ικανοποιητική) πρόταση (που χρησιμοποιώ) είναι: α) Ένα μικρόφωνο σε λογική τιμή που να ταιριάζει στη φωνή σου. Εγώ χρησιμοποιώ το AKG D5. Όχι γιατί ταιριάζει στη φωνή μου ( μπου χαχαχα) αλλά επειδή είναι καλή κατασκευή, με ελάχιστο feedback (άρα χωρίς θορύβους στο προβάδικο και στο live), ευκρίνεια και λογικά χρήματα. β) Ένα (dedicated για φωνή) πετάλι VE-20 της Boss ως προενισχυτή/eq/reverb/delay/compression και πολλά άλλα καλούδια (ναι, έχει και αυτές τις φωνές της κόλασης για doom) που μπορεί να μην τα χρησιμοποιώ αλλά είναι εκεί για όποιον τα θέλει. Την θέση του, αν θες, μπορεί να την πάρει μια μικρή κονσόλα με κάποια ενσωματωμένα εφέ που θα σου επιτρέπει να παραμετροποιήσεις την φωνή. Me τη διαφορά όμως ότι το boss όμως το παίρνεις και στα live σου αν θέλεις να έχεις κάποιους δικούς σου αποθηκευμένους ήχους. Στα πιο φθηνά, υπάρχουν και οι λαμπάτες (με καμιά 40 ευρώ μεταχειρισμένη) προενισχύσεις της ART με presets για φωνή. Πολύ καλη λύση. Πάλι όμως χωρίς eq & reverb/delay. γ) Ένα αυτοενισχυόμενο 12ιντσο ηχείο (για να ακούγεται καθαρά η βαθιά μου μπάσα φωνή :P) Behringer της σειράς Eurolive. Μπορεί να μην είναι η ιδανική λύση για την αναπαραγωγή της φωνής αλλά σίγουρα η καλύτερη σε σχέση απόδοσης/κόστους. Με τα καινούρια 500W αυτοενισχυόμενα, σίγουρα θα μπορούσες να βάλεις το μικρόφωνο κατευθείαν στο ηχείο (xlr to xlr) αφού έχουν και κάποιο eq αλλά λίγο βάθος και λίγο (επιπρόσθετο) eq θα το χρειαστείς. Όλα τα παραπάνω, μεταχειρισμένα θα σου πάνε λίγο κάτω από τα 400. Δεν είναι λίγα για κάποιον με μηδενικό budget αλλά από την άλλη θα ακούς και θα ακούνε τι τραγουδάς και δεν θα χαλιέσαι καθε φορά που χρησιμοποιείς μικρόφωνο. Υπάρχει και η καλή και εύκολη λύση της αυτοενισχυόμενης κονσόλας (ή κονσόλα με power amp) η οποία όμως έχει το μειονέκτημα της μη εύκολης φορητότητας και του μη modularity (σε περίπτωση που θέλεις να αναβαθμίσεις κάτι). Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον πιο φθηνό (σε σχέση απόδοσης) τρόπο αλλά μπορεί και να κάνω λάθος. Ξέρω ότι μπορεί τα παραπάνω να είναι άσχετα με την ερώτησή σου αλλά και οι ενέργειές σου είναι άσχετες με την προσπάθειά σου να βγάλεις κάποιο καλό αποτέλεσμα. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
asgartha Δημοσιευμένο 3 Αυγούστου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 3 Αυγούστου 2012 αν βαλεις το...μικροφωνο (που δεν μας ειπες ΠΟΙΟ ειναι) κατευθειαν στον....ενισχυτη κιθαρας (που δεν μας ειπες ΠΟΙΟΣ ειναι) παιζει κανονικα? αν ναι τοτε απλα η πεταλιερα σου (που παλι δεν μας ειπες ΠΟΙΑ ειναι) δεν εχει αρκετο gain για να οδηγησει το μικροφωνο (αν ο ενισχυτης σου εχει effect loop βαλτην εκει και συνεδεσε το μικροφωνο κατευθειαν στην εισοδο του ενισχυτη,λογικα θα παιζει μια χαρα). Εάν βάλω το mic στο amp έχει σαφώς μεγαλύτερη ένταση. Ο ενισχυτής είναι ο hughes & Kettner blonde edition, manual edw http://www.manualslib.com/manual/73373/Hughes-And-Kettner-Blonde-Edition.html?page=5#manual Fx Pedal korg toneworks ax1000 http://dl.owneriq.net/3/31ec8748-8d91-4852-b68b-237ffc1bfb9f.pdf mic beyer dynamic opus 39 > mic specifications : http://www.manualslib.com/manual/15798/Beyerdynamic-Opus-39.html?page=5#manual Σόρυ, έχεις δίκαιο, δεν είπα τα προφανή :( “Never give a sword to a man who can't dance.” Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 3 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 3 Αυγούστου 2012 Το line in & line out ειναι το effects loop...δοκιμασε να βαλεις εκει την πεταλιερα σου οταν....τραγουδας στον ενισχυτη... ::) (δεν ειναι σοβαρα πραγματα αυτα βεβαια...αν και εισαι...πρωτοπορα...πρωτη φορα ακουω να τραγουδανε μεσα απο ενισχυτη κιθαρας 20 βαττ και πολυεφε κιθαρας...μπορει και να κανεις...σχολη... ;D) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 3 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 3 Αυγούστου 2012 ...πρωτη φορα ακουω να τραγουδανε μεσα απο ενισχυτη κιθαρας ...καλά...εσύ είσαι και λίγο άσχετος... Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
asgartha Δημοσιευμένο 3 Αυγούστου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 3 Αυγούστου 2012 Βρε συ Agartha, αφού είσαι τραγουδίστρια (από όσο έχω συμπεράνει από τα ποστ σου) γιατί παλεύεις με ημίμετρα που και την δουλειά σου δεν κάνεις και εκνευρίζεσαι αλλά και λεφτά πετάς; Και γω τα έκανα και το μόνο που έμαθα είναι ότι έχανα χρόνο και χρήμα. Νομίζω ότι πρέπει σιγά σιγά να αποκτήσεις τον δικό σου ετοιμοπόλεμο και φορητό εξοπλισμό και να μην ασχολείσαι με κιθαροπέταλα και κιθαροενισχυτές. Βρε συ Agartha, αφού είσαι τραγουδίστρια (από όσο έχω συμπεράνει από τα ποστ σου) γιατί παλεύεις με ημίμετρα που και την δουλειά σου δεν κάνεις και εκνευρίζεσαι αλλά και λεφτά πετάς; Και γω τα έκανα και το μόνο που έμαθα είναι ότι έχανα χρόνο και χρήμα. Νομίζω ότι πρέπει σιγά σιγά να αποκτήσεις τον δικό σου ετοιμοπόλεμο και φορητό εξοπλισμό και να μην ασχολείσαι με κιθαροπέταλα και κιθαροενισχυτές. Θα σου δείξω γιατί, μια και δεν εξηγείται εύκολα. Κατ' αρχήν καλό το Boss (από τα tutorials που έχω δει Online αλλά τα tc-helicon είναι πολύ μπροστά και πέρα από κάθε σύγκριση). Εγώ λοιπόν, δεν μπορώ να έχω απλά ένα φωνό-πέταλο και να ξεμπερδεύω, πολύ απλά διότι δουλεύω μόνη μου και μου χρειάζονται πολύ περισσότερα από απλά ένα reverb ή ένα ελαφρύ delay προκειμένου να έχει μουσικό ενδιαφέρον αυτό που κάνω. Εσύ τραγουδάς πάνω από μία μπάντα, που σου δίνει μουσικό support, εγώ αποφάσισα πρίν από αρκετά χρόνια πως για διάφορους λόγους, είναι μάλλον δύσκολο να το κάνω αυτό και έτσι είμαι solo vocalist .... Ευτυχώς για εμάς τους αιρετικούς, υπάρχει η τεχνολογία που μας βοηθάει..... Παραδείγματα λοιπόν ανθρώπων που κάνουν κάτι που θαυμάζω: 1. Imogen Heap Στο hide and seek, χρησιμοποιεί μία σειρά από vocoders που τα ελέγχει με τα πλήκτρα της.... Το πιάνο αντί να παίζει με τη δική του φωνή, παίζει με τη δική της στην ουσία. εδώ χρησιμοποιεί loops... Ο εξοπλισμός της κοστίζει..... άστο.... 2. Dub Fx http://convoyunltd.com/dubfx/ και Ο άνθρωπος χρησιμοποιεί μία μπασοπεταλιέρα της boss και το μεγάλο Loop station της boss . Ο εξοπλισμός του πάει γύρω στα 1200. Παρ'ότι ΔΕΝ χρησιμοποιεί φωνοπέταλο (δεν θα μπορούσε άλλωστε κανένα φωνοπέταλο να του δώσει αυτά που χρειάζεται) δεν θα έλεγα το αποτέλεσμά του ημίμετρο σε καμία περίπτωση. 3. Jo Hamilton το air piano (ένα midi controller στην ουσία που θυμίζει theremin στο πως χρησιμοποιείται) έχει ενάμισι χιλιάρικο. 4. Bobby Mcferrin ένας καταπληκτικός jazz τραγουδιστής/πιανίστας (ευρέως γνωστός για το dont worry b happy δυστυχώς) που κρατάει ολόκληρες συναυλίες μόνος του. Στις album δουλειές του, χρησιμοποιεί πολύ layering πράγμα που live θα μπορούσε να γίνει με loopers. Επειδή λοιπόν δεν έχω χρήματα για να αγοράσω όλα όσα χρησιμοποιούν οι άλλοι, έχω το max msp που έχει ένα 200αρι, και απεριόριστες δυνατότητες... η περιοχή συνδέσεων στο patch μου, μου επιτρέπει να χρησιμοποιήσω παράλληλα, όλα τα εφέ που έχω ρίξει μέσα στο patch. Πράγμα που κανένα πετάλι στον κόσμο δεν σου επιτρέπει να κάνεις. (ring modulation, reverb, delay, flanger, distortion, transposition, convolution, vocoders, harmonisers, sound samples κλπ κλπ). Επιπροσθέτως, στο max δεν έχει ποντεσιόμετρα που πηγαίνουν από το 0-10, και οι επιλογές είναι απεριόριστες. Ετσι λοιπόν, το κιθαροπέταλο, είναι μόνο ένα από τα πράγματα που θέλω να χρησιμοποιήσω -και σε καμμία περίπτωση το κύριο- Το πρόβλημα με το Max είναι πως όλα τα φτιάχνεις, και απαιτεί προγραμματισμό και ώρες ασχολίας. Επίσης δεν είναι επικοινωνιακό το να είσαι πίσω από μία οθόνη.... εκεί μπαίνουν τα πετάλια.... ή to xbox kinect για όποιον θέλει να είναι ακόμη πιο μουράτος..... “Never give a sword to a man who can't dance.” Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
asgartha Δημοσιευμένο 3 Αυγούστου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 3 Αυγούστου 2012 (δεν ειναι σοβαρα πραγματα αυτα βεβαια...αν και εισαι...πρωτοπορα...πρωτη φορα ακουω να τραγουδανε μεσα απο ενισχυτη κιθαρας 20 βαττ και πολυεφε κιθαρας...μπορει και να κανεις...σχολη... ;D) Ναι, όντως δεν είναι καθόλου σοβαρά πράγματα αυτά, και αν και είμαι πρωτάρα (και γυναίκα το από πίσω κείμενο) μάλλον θα πρέπει να κατοχυρώσω παγκόσμια πατέντα για την πρωτοτυπία της χρήσης quitar fx σε φωνή.... Ισως να άργησα βέβαια λιγάκι, μια και συμβαίνει από "αρχαιοτάτων" χρόνων, και σε μερικούς από τους πιο γνωστούς δίσκους του κόσμου και απο τους καλύτερους παραγωγούς/ sound guys της αμερικής.... googlare το και θα πεισθείς. Χμ... όσο για τον ενισχυτή.... τυγχάνει να είναι 40άρης και αρκούντως αξιοπρεπής και αν και φυσικά δεν είναι φτιαγμένος για να αποδίδει φωνή, μια χαρά κάνει τη δουλειά του. Οι μουσικοί που δεν έχουν μία ουρά λεφτά από πίσω τους, από πάντα είναι "πατεντιάριδες" και παίζουνε με ό,τι έχουν διαθέσιμο και προσβάσιμο... Εχω δει και πιάνο να περνάει σε quitar amp, που προφανώς το frequency range του πιάνου είναι εντελώς διαφορετικό από της κιθάρας... Η φωνή πάνω κάτω στα ίδια είναι με την κιθάρα συχνοτικά μιλώντας, δεν το θεωρώ και τόσο φοβερό ;) Νομίζω τα υφάκια δεν βοηθούν κανέναν εδώ μέσα, προ πάντων αυτούς που τα λανσάρουν. “Never give a sword to a man who can't dance.” Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 3 Αυγούστου 2012 Share Δημοσιευμένο 3 Αυγούστου 2012 Καταρχην να εισαι πιο ευγενης με αυτους που θελουν να σε βοηθησουν. Κατα δευτερον οταν εισαι ΑΣΧΕΤΗ να ακους απο αυτους που ξερουν κατι παραπανω απο εσενα (και τρωνε χρονο για να σε βοηθησουν) Κατα τριτον ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ αυτα που γραφουν οι αλλοι (μια και τρωνε χρονο για να σε βοηθησουν) ,δεν ειπα οτι εισαι πρωτοπορα επειδη θες να χρησιμοποιησεις εφε στη φωνη αλλα επειδη θες να βγαλεις τη φωνη σου (και μαλιστα σε επαγγελματικο live απο οτι καταλαβα) απο εναν ενισχυτη κιθαρας που απο τη φυση του θα κανει τη φωνη σου να ακουγεται σαν μπαγλαμας.Τα εφε της πεταλιερας σου (αν τα βαλεις σε λουπα απενεργοποιωντας τους virtual amps ) θα την ψιλοκανουν τη δουλεια αλλα και παλι καλυτερα να τα βαλεις σε μια κονσολα/full range system) . Η φωνη θελει full range system για να ακουστει καλα και οχι το 10αρι-12αρι μεγαφωνο ενος ενισχυτη κιθαρας τιγκα στα μεσαια και οχι η φωνη ΔΕΝ ειναι ιδια συχνοτικα με την κιθαρα . Κατα ...τεταρτον αν εισαι καλλιτεχνης οπως ισχυριζεσαι θα πρεπει να αναπτυξεις την αισθηση του χιουμορ σου,ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ. Κατα...πεμπτον στο αλλο Thread που ανοιξες σου προτεινω ΑΚΡΙΒΩΣ τη λυση που νομιζω οτι θα σου λυσει τα χερια . www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
asgartha Δημοσιευμένο 3 Αυγούστου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 3 Αυγούστου 2012 Καταρχην να εισαι πιο ευγενης με αυτους που θελουν να σε βοηθησουν. Κατα δευτερον οταν εισαι ΑΣΧΕΤΗ να ακους απο αυτους που ξερουν κατι παραπανω απο εσενα (και τρωνε χρονο για να σε βοηθησουν) Κατα τριτον ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ αυτα που γραφουν οι αλλοι (μια και τρωνε χρονο για να σε βοηθησουν) ,δεν ειπα οτι εισαι πρωτοπορα επειδη θες να χρησιμοποιησεις εφε στη φωνη αλλα επειδη θες να βγαλεις τη φωνη σου (και μαλιστα σε επαγγελματικο live απο οτι καταλαβα) απο εναν ενισχυτη κιθαρας που απο τη φυση του θα κανει τη φωνη σου να ακουγεται σαν μπαγλαμας.Τα εφε της πεταλιερας σου (αν τα βαλεις σε λουπα απενεργοποιωντας τους virtual amps ) θα την ψιλοκανουν τη δουλεια αλλα και παλι καλυτερα να τα βαλεις σε μια κονσολα/full range system) . Η φωνη θελει full range system για να ακουστει καλα και οχι το 10αρι-12αρι μεγαφωνο ενος ενισχυτη κιθαρας τιγκα στα μεσαια και οχι η φωνη ΔΕΝ ειναι ιδια συχνοτικα με την κιθαρα . Κατα ...τεταρτον αν εισαι καλλιτεχνης οπως ισχυριζεσαι θα πρεπει να αναπτυξεις την αισθηση του χιουμορ σου,ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ. Κατα...πεμπτον στο αλλο Thread που ανοιξες σου προτεινω ΑΚΡΙΒΩΣ τη λυση που νομιζω οτι θα σου λυσει τα χερια . Τότε ίσως θα έπρεπε να αναπτύξεις και εσύ την αίσθηση του χιούμορ σου, που από όλες τις ΦΩΝΕΣ και εντάσεις του προηγούμενου μηνύματος, είναι προφανές το ότι δεν είναι καθόλου ανεπτυγμένη. Και το μικρόφωνο φυσαρμόνικας, δεν ενδικνειται για να περάσει κανείς φωνή, αλλά είναι πάγια τακτικη να το χρησιμοποιούν για να προκύψει συγκριμένο feel. Διαβάζω πολύ καλά και αντιλαμβάνομαι επίσης, τα όσα μου λένε, αντιθέτως εσύ φαίνεται πως δεν δίνεις την δέουσα προσοχή. Δεν είπα ποτέ πως θα κάνω live με qtr amp.... για αυτό υπάρχουν και τα PA. Σχετικά με το συχνοτικό εύρος των οργάνων θα σε κατατοπίσει το επισυναπτόμενο αρχείο. Σε κάθε περίπτωση οι ανθρώπινες φωνές εμπεριέχονται πάντα στο εύρος της κιθάρας. (εκτός και εάν πρόκειται για τη Lisa Gerard τη Diamanda Galas Και την Nina Hagen...) Το ζήτημα υπάρχει στους αρμονικούς, για τους οποίους αρμονικούς γενικά και σε οποιοδήποτε όργανο, χρειάζεται full range pa. Το οτι αγνοείς το πασίγνωστο γεγονός του ότι οι φωνές βγαίνουν μέσα από κιθαροπέταλα στη δισκογραφία από την αρχή της, εξακολουθεί να ισχύει, και its ok, όλοι κάνουμε λάθη και όσο Guru και να είμαστε υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε.... μήν συγχίζεσαι.... άραξε..... “Never give a sword to a man who can't dance.” Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση