mtps Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2012 Τίτλος : Αναρχία Μουσική, Ενορχήστρωση : Λευτέρης Ματαπάς Ποίηση : Αργύρης Κάλτσιος Παραγωγή, Studio, Ηχογράφηση, Φωνητικά : Λευτέρης Ματαπάς Μοντάζ φωτογραφιών : Λευτέρης Ματαπάς http://www.mtps-studio.com https://www.facebook.com/lmatapas Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nestoras Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2012 Mα(σ)τάπαν άλλοι καλύτερα αυτά που μας λες κύριε Ματαπά. Και μαστάπαν καλύτερα και από μουσικής πλευράς, και στιχουργικής αλλά και τραγουδιστικής. Λυπάμαι που στο λέω αλλά το τραγούδι σου δεν "αντέχει" 2ης ακροάσεως. InfluenSir! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pericles Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2012 Mα(σ)τάπαν άλλοι καλύτερα αυτά που μας λες κύριε Ματαπά. Και μαστάπαν καλύτερα και από μουσικής πλευράς, και στιχουργικής αλλά και τραγουδιστικής. Λυπάμαι που στο λέω αλλά το τραγούδι σου δεν "αντέχει" 2ης ακροάσεως. +1111 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2012 Ο mtps είναι παλιό και σοβαρό (τουλάχιστον, όσον αφορά τη συνέπειά του στο να ασχολείται δημιουργικά με τη μουσική) μέλος. Ως γνωστόν, τακτικά "εκτίθεται" στην κριτική μας, παρουσιάζοντας πρωτότυπο (δηλ. όχι διασκευές) υλικό, το οποίο συνήθως είναι instrumental. Στη συγκεκριμένη απόπειρα, ο άνθρωπος αντιμετωπίζει θαρραλέα την δυσκολία του να βρεθεί άρτιος μουσικός και ποιητικός λόγος, προκειμένου να τραγουδηθεί το νεο-ελληνικό αδιέξοδο : είναι αναμενόμενο, μετά από τριάντα χρόνια ελληνικού τραγουδιού που έβριθε - κατά τη γνώμη μου - σαχλαμάρας, για "κορμιά", "καφέδες", "διθέσια" και λοιπές αστικές τρίχες, να υπάρχει ΜΕΓΑΛΟ πρόβλημα αναζήτησης δρόμου για οποιονδήποτε θα επιχειρούσε κάτι τέτοιο. Όλα αυτά, οδήγησαν σε ένα πραγματικά κακό τραγούδι, το "Αναρχία", αλλά όχι επειδή "μας τα έχουν ξαναπεί", αλλά ακριβώς διότι κανείς δεν μας τα έχει ξαναπεί εδώ και πολλά χρόνια, όταν ακριβώς κτιζόταν η σημερινή θλιβερή κατάσταση. Και παρ΄'οτι διαφωνώ με τις αμιγώς πολιτικές αιχμές των στίχων και του βίντεο, είναι μία αρχή: έχετε ακούσει εσείς κανέναν από τους τραγουδοποιούς που κάναμε χρυσούς αγοράζοντας τους δίσκους τους και βλέποντας τις συναυλίες τους να λένε οτιδήποτε για αυτά που συμβαίνουν γύρω μας; Α-βα-βα την έχουν κάνει στην ακρούλα περιμένοντας μάλλον καλύτερες ημέρες, σε σκυλάδικα ή νεολαίων φεστιβάλ. Επαινώ λοιπόν το μέλος, του οποίου άλλωστε η εμπειρία σε ζητήματα ενορχήστρωσης και παραγωγής είναι πρόδηλη, ακόμη και στο παρόν κακό δείγμα, και δηλώνω ότι αδημονώ να δω και να ακούσω και άλλους έλληνες μουσικούς να αναλαμβάνουν επίσης το ρίσκο της αποτυχίας, από το να παριστάνουν τους ρόκερς με στίχους άλλων και άλλων δεκαετιών. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
longshadow Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2012 Μιά συμβουλή μόνο απο μένα, έχοντας μόλις ακούσει και το άλλο σου κομμάτι στο διπλανό θέμα. Μην τραγουδάς εσύ ο ίδιος. Ανάθεσε τη φωνή σε κάποιον άλλον αν γίνεται. Είσαι καλός μουσικός αλλά καθόλου καλός τραγουδιστής. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
atreu73 Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2012 Πιθανότατα το πολυτελέστερο όχημα της διαλεκτικής να μην απαντιέται στην πολιτική αλλά στο τραγούδι κι αυτό πάλι πιθανώς να οφείλεται στην αντίφαση μιας αρμονίας μουσικής καλοδεχούμενης και ενός στίχου δύσπεπτου και κατά βάθος προσηλυτιστικού αλλά άρρηκτα συνδεδεμένου με μια μουσική που μας έλκει. Στην δική σου περίπτωση δεν συμβαίνει τίποτα από τα παραπάνω. Στην θέση σου θα ξεκινούσα αφαιρώντας την απαγγελία από ότι έχω κάνει για να επικεντρωθώ αμέσως μετά στην φωνή. ο χρόνος αρκετός Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
krknow Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2012 Πιθανότατα το πολυτελέστερο όχημα της διαλεκτικής να μην απαντιέται στην πολιτική αλλά στο τραγούδι κι αυτό πάλι πιθανώς να οφείλεται στην αντίφαση μιας αρμονίας μουσικής καλοδεχούμενης και ενός στίχου δύσπεπτου και κατά βάθος προσηλυτιστικού αλλά άρρηκτα συνδεδεμένου με μια μουσική που μας έλκει. Τι λες ρε φιλε? Δεν το ειχα σκεφτει ετσι, μου ανοιξες τα ματια. Ευχαριστω. https://www.facebook.com/Adjusttheband/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2012 Ως γνωστόν, τακτικά "εκτίθεται" στην κριτική μας, παρουσιάζοντας πρωτότυπο (δηλ. όχι διασκευές) υλικό, το οποίο συνήθως είναι instrumental. Καλημέρα...υπάρχει κάπου αυτό το instrumental υλικό? Γιατί προσπάθησα να ακούσω το τωρινό πόνημα...αλλά δεν τα κατάφερα να φτάσω στο τέλος 8) Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2012 Τι λες ρε φιλε? Δεν το ειχα σκεφτει ετσι, μου ανοιξες τα ματια. Ευχαριστω. ;D Κλασσικό παράδειγμα πως μια κριτική μπορεί να είναι πιο επιδέξια (sic) από το αντικείμενο κριτικής. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2012 Καταρχην να πω οτι οι στιχοι (που δεν ειναι του mtps αλλα του Α.Κάλτσιου,δεν τον ηξερα τον ανθρωπο αλλα απο οτι ειδα εχει εκδοσει και μυθιστορημα αλλα και ποιητικη συλλογη) σιγουρα δεν μας λενε κατι καινουργιο μας τα εχουν οντως ξαναπει αυτα αρκετοι (απο τους "ακραιους" πανκδηδες της πλατειας Εξαρχειων των 80s (Αδιεξοδο,Γενια του Χαους) μεχρι τις πιο mainstream "ροκ" ελληνικες μπαντες οπως οι Τρυπες,τα Μωρα στη Φωτια και φυσικα ο Τζιμακος και οι Ταξιαρχιες αρκετοι εχουν γραψει κοινωνικοπολιτικο στιχο "εκτος" κομματικης γραμμης). Βεβαια το ζητημα δεν ειναι αν μας τα εχουν ή αν δεν μας τα εχουν ξαναπει (ετσι κι αλλοιως ολη η μουσικη και η στιχουργια απλα επαναλαμβανονται με διαφορετικες μορφες μεσα στο χρονο και παρθενογεννεση δεν υφισταται στην τεχνη) αλλα ΠΩΣ μας τα εχουν πει. Δυστυχως φιλε Λευτέρη πρεπει ΑΜΕΣΩΣ να σταματησεις να τραγουδας...εισαι ισως ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ τραγουδιστης που εχω ακουσει στη ζωη μου (και εχω ακουσει......εκατονταδες.... ;D). Πραγματικα η..ερμηνεια σου οχι απλα ισοπεδωνει το τραγουδι...αλλα ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ την ακροαση του.... Βρες εναν τραγουδιστη αν σκοπευεις να προχωρησεις το θεμα αυτο επαγγελματικα ή εστω σοβαρα. Πιθανότατα το πολυτελέστερο όχημα της διαλεκτικής να μην απαντιέται στην πολιτική αλλά στο τραγούδι κι αυτό πάλι πιθανώς να οφείλεται στην αντίφαση μιας αρμονίας μουσικής καλοδεχούμενης και ενός στίχου δύσπεπτου και κατά βάθος προσηλυτιστικού αλλά άρρηκτα συνδεδεμένου με μια μουσική που μας έλκει. τετια γραφαιτε κε μαιτα εχι ο Blue Monk να λει.... ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση