Προς το περιεχόμενο

Τοποθετηση χορδων σε Les Paul type bridge


Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλημερα,παρατηρωντας το site της seymour ειδα αυτο το thread,

στην φωτο οπως βλεπετε οι χορδες ερχονται απο πανω απο το..χμμμ stop tailpiece το λενε αν θυμαμαι καλα..

υπαρχει κατι που κερδιζεις ετσι ή ειναι μονο για...αποψη?

 

 

531310_10150968896244261_1038401842_n.jpg

 

http://www.seymourduncan.com/blog/tips-and-tricks/two-conductor-vs-four-conductor-cable-humbuckers/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιο "μαλακη" αισθηση στο παιξιμο μια και η γωνια μεταξυ των saddles & του tailpiece μειωνεται.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Θα πρέπει να δίνεται προσοχή μιας μπορούν να δημιουργηθούν αστάθειες στις χορδές πάνω στην tuneomatic, αλλά και στην ίδια την tuneomatic μιας και αυτή σταθεροποιείται όσο περισσότερο αυξάνει η γωνία των χορδών μεταξύ tuneomatic και tailpiece. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να φαλτσάρει η κιθάρα (κακό intonation).

 

Για να περάσουμε τις χορδές σε στυλ "wraparound" θα πρέπει να έχουμε κατεβάσει αρκετά το tailpiece ώστε να υπάρχει πάλι μια γωνία περίπου 30 μοίρες ώστε να μην προκύπτουν τέτοια θέματα. Κάνοντας αυτό όμως πρακτικά δεν έχουμε ηχητικό κέρδος αλλά μόνο αισθητική διαφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιο "μαλακη" αισθηση στο παιξιμο μια και η γωνια μεταξυ των saddles & του tailpiece μειωνεται.

 

φτουυυυ!!!

Βιάστηκα...προχθές άλλαξα χορδές ...και τις έκανα με τον κλασσικό τρόπο...τον αλλο μηνα παλι... >:(

www.thedamnationproject.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παλαιότερα το είχα κάνει και θέλω να πω πως δεν βλέπεις καμιά δραστική διαφορά.

 

Ο Zakk Wylde ανάμεσα σε άλλα είχε πει πως βάζοντας έτσι τις χορδές μπορεί και έχει ένα ήχο από τις χορδές που του αρέσει στο σημείο μεταξύ tuneomatic και του tailpiece (ένα κλασσικό "γκλίνκ - γκλίνκ" που ακούμε αρκετές φορές στα κομμάτια του).

...When i got the music i gotta place to go...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις δικες μου κιθαρες (LP και 335) κανω wraparound γιατι μου δινει τη δυνατοτητα να εχω το tailpiece τερμα κατω και παραλληλα να πετυχαινω σωστη γωνια στις χορδες (break angle).

 

Εχω βρει οτι μου αρεσει περισσοτερο ο ηχος σε τετοια οργανα με το TP τερμα κατω, με επιπροσθετο κερδος την πιο μαλακη αισθηση στις χορδες λογω w/a.

 

Τωρα αν το τυλιγμα γυρω απο το ΤΡ "δανειζεται" ηχητικα χαρακτηριστικα απο τις κλασσικες wraparound γεφυρες, δεν το γνωριζω. Πολλοι λενε οτι δεν γινεται τιποτα. Αλλοι λενε τα αντιθετα... (κλασσικα)  ;)

 

Οπως και να'χει, για μενα "λειτουργει" one way or another.

wood matters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ουσιαστικό (και μετρήσιμο) όφελος που έχω δει πρακτικά όσο καιρό περνάω τις χορδές από πάνω είναι ότι δεν βρίσκουν στο πίσω μέρος της γέφυρας και αυτό βοηθάει λίγο στο κούρδισμα. Το ίδιο πετυχαίνεις εάν σηκώσεις το tailpiece λίγο παραπάνω. Αισθητικά (και μόνο) το προτιμώ χαμηλά και γι'αυτό περνάω έτσι τις χορδές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου