Guru npap Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2012 Guru Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2012 το ανίατο πρόβλημα του Έλληνα μουσικού (οποιουδήποτε είδους πλην κλασσικής κατά κανόνα), είναι ότι έμαθε (και συνέχισε) να παίζει ακούγοντας τον εαυτό του και όχι τους υπολοίπους... πράγμα που φυσικά δεν ισχύει όπως αναφέρθηκε και παραπάνω μόνο για τους "πληκτράδες"... δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
nektarios Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2012 Και μιλωντας για αληθειες, το οποιοδηποτε παλιο αναλογικο synth ειναι αντικειμενικα κατι ετη φωτος υποδεεστερο απο την πλειοψηφια των σημερινων synths οποιασδηποτε κατηγοριας τιμης. Έτη φωτός υποδεέστερο σε τι; Στον ήχο;Δεν θα το έλεγα. Γίνεσαι απόλυτος και αφοριστικός. Γιατί τόσο "μίσος" για τα παλιά αναλογικά μηχανήματα; Σε ρωτάω από άποψη ήχου, όχι δυνατοτήτων. Είναι δυνατόν να είναι υποδεέστερο ένα pad ή ένα lead ενός Andromeda συγκριτικά με ένα αντίστοιχο σημερινού ψηφιακού workastation ανεξαρτήτου κατηγορίας τιμής; Waterfall νομίζω υπερβάλεις. :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
stavros_d80 Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2012 Φιλέ μου συγνώμη αλλά απ τα γραπτά σου φαίνεσαι ημιμαθής..Στη Ροκ σκήνη γίνεται το αντίθετο..ο Πληκτράς πλακώνεται με 2 χέρια και πέρνει όλες τις συχνότητες και όλα τα tension που μπορούν να υπάρξουν,να μήν πάω στους drummachine-ατους...Επίσης αυτό που λές για την παρτίτουρα δεν ισχύει στην καμία για του πληκτράδες...Ισχύει για τους πιανίστες που θέλουν να λέγονται πληκτράδες...Καμία σχέση το ένα όργανο απ το άλλο... Εξ'ορισμού ο "ντραμασινάς" με τον πληκτρά που βάζει λούπες είναι δυο τελείως διαφορετικά πράγματα warwick. Στη πρώτη περίπτωση (ντραμασινά) τα πάντα αναπαράγονται από το όργανο και το αριστερό χέρι κρατάει τα ακόρντα ενώ το δεξί παίζει κυρίως τη μελωδία. Εδώ δίνεται η δυνατότητα στα ακριβά μοντέλα να υπάρχουν κυρίως 3 διαφορετικές εντάσεις (1 τύμπανα/ 2 μπάσο/ 3 ακοπανιαμέντα συνοδεία που μπορεί να είναι κιθάρα με βιολιά, πνευστά κτλ) ώστε να μπορέσουμε να ισοροπίσουμε καλύτερα το style. Τα όργανα αυτά (arrangers) είναι κατασκευασμένα έτσι ώστε να αντικαθιστούν τη μπάντα όχι να τη συνοδεύουν. Στη περίπτωση των drum loops είναι διαφορετική τελείως τεχνική που χρησιμοποιείται. Υπάρχει κάτι προηχογραφημένο σε προκαθορισμένα bpm το οποίο μπορεί να περιέχει και τμήματα arpeg και κανονικά πρέπει να στέλνεται click out με τα bpm στον ντράμερ από ξεχωριστή έξοδο για να μη χάνει τον χρόνο και να μπορεί να μπει σωστά. Όσοι το έχουν δουλέψει καταλαβαίνουν- το ίδιο ισχύει και για τα samples και για τα τμήματα που περιέχουν arpeggiator. Είναι δυο τελείως ξεχωριστά πράγματα αυτά για το history. 33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz} Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
warwickplayer Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2012 Εξ'ορισμού ο "ντραμασινάς" με τον πληκτρά που βάζει λούπες είναι δυο τελείως διαφορετικά πράγματα warwick. Στη πρώτη περίπτωση (ντραμασινά) τα πάντα αναπαράγονται από το όργανο και το αριστερό χέρι κρατάει τα ακόρντα ενώ το δεξί παίζει κυρίως τη μελωδία. Εδώ δίνεται η δυνατότητα στα ακριβά μοντέλα να υπάρχουν κυρίως 3 διαφορετικές εντάσεις (1 τύμπανα/ 2 μπάσο/ 3 ακοπανιαμέντα συνοδεία που μπορεί να είναι κιθάρα με βιολιά, πνευστά κτλ) ώστε να μπορέσουμε να ισοροπίσουμε καλύτερα το style. Τα όργανα αυτά (arrangers) είναι κατασκευασμένα έτσι ώστε να αντικαθιστούν τη μπάντα όχι να τη συνοδεύουν. Στη περίπτωση των drum loops είναι διαφορετική τελείως τεχνική που χρησιμοποιείται. Υπάρχει κάτι προηχογραφημένο σε προκαθορισμένα bpm το οποίο μπορεί να περιέχει και τμήματα arpeg και κανονικά πρέπει να στέλνεται click out με τα bpm στον ντράμερ από ξεχωριστή έξοδο για να μη χάνει τον χρόνο και να μπορεί να μπει σωστά. Όσοι το έχουν δουλέψει καταλαβαίνουν- το ίδιο ισχύει και για τα samples και για τα τμήματα που περιέχουν arpeggiator. Είναι δυο τελείως ξεχωριστά πράγματα αυτά για το history. Ομόρφα!Thxs Σταύρο!Πραγματικά ενδιαφέρων! I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator Terry RoscoeBeck5 Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2012 Moderator Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2012 το ανίατο πρόβλημα του Έλληνα μουσικού (οποιουδήποτε είδους πλην κλασσικής κατά κανόνα), είναι ότι έμαθε (και συνέχισε) να παίζει ακούγοντας τον εαυτό του και όχι τους υπολοίπους... πράγμα που φυσικά δεν ισχύει όπως αναφέρθηκε και παραπάνω μόνο για τους "πληκτράδες"... + τα πάντα όλα και λίγο παραπάνω Η «απόλυτη» αλήθεια ;) all this has happened before and will happen again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2012 Bρε τι τραβαμε με τα Moog καλοκαιριατικα.... Έτη φωτός υποδεέστερο σε τι; Στα παντα. Οσο για το MiniMoog, ειναι υποδεεστερο ακομα και απο την πλειοψηφια των περισσοτερων αναλογικων synths των 70s. Η συγκριση του με σημερινα synths ειναι το λιγοτερο αστεια, και μονο σε εργα επιστημονικης (τεραστιας) φαντασιας μπορει να γινει. :P Στον ήχο;Δεν θα το έλεγα. Εγω παλι θα το ελεγα. 8) Γιατί τόσο "μίσος" για τα παλιά αναλογικά μηχανήματα; Σε ρωτάω από άποψη ήχου, όχι δυνατοτήτων. Μισος? Πλακα κανεις. Απο τα χερια μου εχουν περασει τουλαχιστον 2 αναλογικα synths. Μερικοι ηχοι MiniMoog μου αρεσουν και μενα, αν και μου αρεσει περισσοτερο ο ηχος νεωτερων Moog, οπως του Memorymoog. Μου αρεσει επισης ο ηχος των Yamaha CS80, Roland Jupiter-8, Oberheim Matrix-12, Elka Synthex, Prophet5/10 και η λιστα παει μακρια. Ειναι αλλο πραγμα να μου αρεσουν μερικοι ηχοι ενος MiniMoog και εντελως αλλο να το θεωρω top synth. Το MiniMoog λοιπον ειναι ενα απλοϊκο αρχαιο synth με πολυ περιορισμενες δυνατοτητες δημιουργιας νεων ηχων, ακομα και με τα δεδομενα των 70s. Κανενα προβλημα κι εκει. Το "προβλημα" ειναι τα fanboys που εχουν αγορασει ενα Voyager και μας εχουν πρηξει τα.....αυτια, :-X λες και (ξανα)ανακαλυψαν τον τροχο. Απο την αλλη, εχουμε την Moog, που βγαζει μια ρεπλικα του MiniMoog (Voyager) σε τιμη τραγικα γελοια! Σκετα γελοια ηταν η τιμη του ως περσι, που κοστιζε 2800 ευρω (οσο ενα Motif XF δηλαδη με εξτρα 2GB RAM.... ::)) ωσπου εν μια νυκτι ανεβασαν την τιμη του στα......3400! ευρω, σχεδον 400 ευρω παραπανω δηλαδη απο ενα Korg Kronos! :-X :-X Οπως καταλαβαινεις, μιλαμε για πολλα ναρκωτικα οι τυποι... ;D ;D Αλλα παλι, καλα κανουν, αφου ακομα υπαρχουν πελατες με τετοιες τιμες, μια χαρα το τραβανε. Η τιμολογιακη πολιτικη της Moog ειναι πραγματικα απιστευτη, αναλογικα αν το παρεις αν ποτε καταφερουν να φτιαξουν ενα synth τυπου Kronos, τους βλεπω να το πουλανε γυρω στις 70.000 ευρω. ;D ;D Είναι δυνατόν να είναι υποδεέστερο ένα pad ή ένα lead ενός Andromeda συγκριτικά με ένα αντίστοιχο σημερινού ψηφιακού workastation ανεξαρτήτου κατηγορίας τιμής; Ανετα! Waterfall νομίζω υπερβάλεις. :) Ενω η Moog που πουλαει ενα MiniMoog (κατασκευης 2012) στα 3400 ευρω δεν υπερβαλει καθολου... 8) Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
WildchildGR Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2012 Κάτι μου λέει ότι το επόμενο post θα είναι απ'τον Voyager :P Guybrush Threepwood...mighty pirate! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2012 Κάτι μου λέει ότι το επόμενο post θα είναι απ'τον Voyager :P Εχω την υποψια οτι ειναι πιο πιθανο το επομενο ποστ να ειναι απο τον ιδιο τον (μακαριτη) Bob Moog, παρα απ'τον Voyager... Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2012 Όσο παράλογο είναι να δίνεις 3 χιλιάρικα για ένα synth σχεδιασμού του 70, άλλο τόσο παράλογο είναι να δίνεις 3 χιλιάρικα για έναν... Atom της Korg, ή για δυο κομμάτια μαόνι της Gibson. Τι να κάνουμε όμως, έτσι είναι η ζωή, τα πάντα είναι οικονομία, και η αγοραστική βάση των μουσικών είναι δεκάδες φορές μικρότερη από αυτή του general public, αποχαιρέτα τη λοιπόν την οικονομία κλίμακος που χάνεις, χώρια τα κολλήματα που έχουν οι μουσικοί, που αν δε γράφει gibson ή Moog ή δεν ξέρω τι άλλο πάνω παθαίνουν ψυχικό τραλαλά και κόμπλεξ κατωτερότητας. Η λογική επιλογή λοιπόν είναι το software. Άλλωστε και στην Korg ή τη yamaha το software (soundware) είναι ότι αξίζει. Από εκεί και πέρα τα λεφτά πάνε σε βλακείες, σε κάτι οθόνες 5 ιντσών, κάτι επεξεργαστές του κ**ου και φυσικά διανομή- κέρδος έμπορου- διαφήμιση κλπ. Από εκεί και πέρα ότι γουστάρει ο καθένας, αλλά από οικονομική άποψη καλύτερα moog και gibson ;D να βρουν και τα εγγόνια κάτι κλασσικό, γιατί σε 15 χρόνια τα super- duper σημερινά workstations θα είναι στα καλαθάκια του γερμανού, μαζί με τις παλιές μπαταρίες και τα κινητά ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2012 Εμένα πάλι η συζήτηση μου θυμίζει 15χρονα, που κρύφτηκαν πίσω από τα αποδυτήρια και τις έβγαλαν για να τις μετρήσουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση