Painer_AD Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2012 Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2012 Αυτο παλι απο που βγαινει?? Αναφέρομαι στον αρχάριο χρήστη πρωτίστως κ όχι στον έμπειρο. Σε ένα workstation είναι λίγο πιο δύσκολο (πρακτικά σε επίπεδο χειρισμού) να συνθέσεις απο την αρχή καποιο ήχο απ' ότι σε ενα VA. Αντιλαμβάνομαι οτι ειναι ακραίο αυτό που λέω, αλλα για παράδειγμα με την ίδια ευκολία φτιάχνεις έναν ήχο στο roland sh201 και με την ίδια στο kurzweil pc3 ?? Προφανώς ο έμπειρος χρήστης δεν κολλάει σε κάτι τετοιο!! Το worstation ειναι workstation. Λίγο απ'όλα. Everybody lies...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2012 Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2012 Αυτο δεν εχει να κανει με τα VA, αλλα με το τι και ποσα controls εχει ενα synth για real time "πειραγμα". To Roland SH201 ή το Gaia ειναι VA synths με πολλα controls/buttons για αμεσο ελεγχο και γρηγορο φτιαξιμο ηχου. VA ειναι ομως και το Waldorf Blofeld, αλλα με 7 knobs και παμπολλες παραμετρους θελει ψαξιμο. VA ειναι και το Waldorf Q+, αλλα αυτο εχει...58 knobs οποτε τα πραγματα ειναι αρκετα πιο ευκολα. Τα Workstations δεν ειναι "λιγο απ'ολα". Ειναι κανονικοτατα synths με εξτρα δυνατοτητες. "Λιγο απ'ολα" το Kronos, το Fantom ή το Motif? :P Specs talks, Mgs walks
Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2012 Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2012 ...δεν ξέρω για εσάς..αλλά κάθε απάντηση έχει και ένα thread. ;D Τι σου είμαστε εμείς οι συγκερασμένοι;.... www.sonicspace.gr
Waterfall-K Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2012 Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2012 Τι σου είμαστε εμείς οι συγκερασμένοι;.... Για δεσιμο? Specs talks, Mgs walks
stavros_d80 Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2012 Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2012 Αφού τα έχω ξαναπεί... ;D http://www.noiz.gr/index.php?topic=177987.0 33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}
Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2012 Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2012 ..και παρακαλώ πολύ, λίγα για τους σκυλάδες. Μουσικοί λαϊκής πίστας είναι. Είναι η δουλειά τους. Και δυστυχώς η ελληνική μουσική συνθετική παραγωγή δεν τους βοηθά, γιατί από νότες πλέον παίζουν με σαμπλαρίσματα, αρπετζιέϊτορς, τερμινέιτορς και σπερμινέιτορς. Ζουν τα σπίτια τους και τις οικογένειες τους με νυχτοκάματα πολύ χαμηλά. Κυνηγούν πρωϊνά μαθήματα διδασκαλίας, και ώρες στούντιο για να τα βγάλουν πέρα. Σόρυ για το οφτοπίκ. www.sonicspace.gr
Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2012 Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2012 Αφού τα έχω ξαναπεί... ;D http://www.noiz.gr/index.php?topic=177987.0 Σωστός ο Σταύρος. ;D Κάποιος με nickname με κόκκινα γράμματα, δεν έκανε αναζήτηση.... ::) :o ;D www.sonicspace.gr
nektarios Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2012 Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2012 ..και παρακαλώ πολύ, λίγα για τους σκυλάδες. Μουσικοί λαϊκής πίστας είναι. Είναι η δουλειά τους. Και δυστυχώς η ελληνική μουσική συνθετική παραγωγή δεν τους βοηθά, γιατί από νότες πλέον παίζουν με σαμπλαρίσματα, αρπετζιέϊτορς, τερμινέιτορς και σπερμινέιτορς. Ζουν τα σπίτια τους και τις οικογένειες τους με νυχτοκάματα πολύ χαμηλά. ...όπως και πολλοί άλλοι ακόμα επαγγελματίες βιοπαλαιστές σήμερα... και επειδή αναφέρθηκε πιο πάνω, γιατί να λυπηθώ τον χ-ψ "πληκτρά" του χ-ψ Πανταζή; Κάποτε έπαιρνε ονειρεμένο μεροκάματο, κι αυτός και ο εργοδότης του, πλέον σήμερα όλα τα μεροκάματα είναι χαμηλά, και όλοι παλεύουν για τις οικογένειές τους. Δεν νομίζω ότι χρειάζονται ειδική λύπηση και έξτρα οίκτο οι συγκεκριμένοι επαγγελματίες οργανοπαίχτες - εκτελεστές του "μείνε μαζί μου έγγυος είμαι πολύ φερέγγυος" (γροθιά στο στομάχι της ελληνικής κοινωνίας). Τους συμπονούμε πάραυτα όπως όλους. :)
Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2012 Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2012 ...καλα..μην μπλέκουμε με τις απολαβές των νυχτερινών μαγαζιών. Πάει αλλού το thread. Και δεν χρειάζεται. Όσοι εργάστηκαν και εργάζονται γνωρίζουν καλύτερα. Πέραν αυτού... Τους συμπονούμε πάραυτα όπως όλους. :) Απλά σεβασμό, όπως σε όλους τους συνανθρώπους μας. ...όπως και πολλοί άλλοι ακόμα επαγγελματίες βιοπαλαιστές σήμερα... Οι υπόλοιποι έχουν το δικό τους φόρουμ. www.sonicspace.gr
ex-cyclops Δημοσιευμένο 21 Ιουλίου 2012 Δημοσιευμένο 21 Ιουλίου 2012 Πέρα από τις οποιεσδήποτε άλλες κατηγοριοποιήσεις, μια πολύ ενδιαφέρουσα για μένα είναι η διάκριση σε επαγγελματίες και ερασιτέχνες πληκτράδες, όπως άλλωστε συμβαίνει και στους μουσικούς γενικά. Άλλες προτεραιότητες, άλλη αφοσίωση. Παίζει πολύ μεγάλο ρόλο το αν υπάρχει υλική απολαβή από την ενασχόληση με τη μουσική. Αυτό είναι άλλωστε που δημιουργεί και το διαχωρισμό σε αξιοπρεπείς και αναξιοπρεπείς πληκτράδες, αυτούς που κάνουν τούμπες για τα φράγκα κι αυτούς που όταν δε μπορούν να εκφραστούν, μαζεύουν τα μπογαλάκια τους και την κάνουν από τη σκηνή... ;)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση