Προς το περιεχόμενο

Πεταλιέρα ή ενισχυτής; Υπάρχει δίλημμα;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και μέτα ; Καμπίνα μικρόφωνο ή κονσόλα ;

 

Καμπίνα/μικρόφωνο σε ένα ηχείο (μεγάφωνο, να 'μαστε σωστοί). Άντε αν είναι κανείς μερακλής, δύο μικρόφωνα.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 111
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Η πεταλιέρα έχει και μια άλλη χρήση - που νομίζω δεν αναφέρθηκε.

Αν παίζεις covers μπορείς να έρθεις πολύ πιο κοντά στους διάφορους original ήχους που χρειάζεσαι. Γιατί όπως και να το κάνουμε με έναν π.χ. DSL 100, θα πρέπει να κάνεις σοβαρές υποχωρήσεις για να βγάλεις π.χ. SRV ή Gilmour ήχο. Ακόμα και στον π.χ. Jimi και τον Rory θα είσαι off.

Ενώ με την πεταλιέρα - και δύο αυτιά που ψιλοδουλεύουν - μπορείς να είσαι πολύ πιο κοντά. My $0.2

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην αλυσιδα, μετρανε ολα. Κιθαρα, προενισχυτης, εφφε, τελικος, μεγαφωνα, μεγεθος και τυπος καμπινας, μικροφωνο. Αλλαζοντας το καθε ενα απο τα παραπανω, εχεις δραματικες αλλαγες στον ηχο. Με το να βαζεις μια πεταλιερα οπου να'ναι, ποτε δεν θα εχεις τον ιδιο ηχο καθε φορα. Και σιγουρα, εαν τη στελνεις PA, χανεις το μισο ηχο και αισθηση ενος πραγματικου ενισχυτη, αφου αυτος (ο ηχος) ουτε απο "κιθαριστικα" μεγαφωνα φιλτραρεται, ουτε απο ενα κλασσικο 57ρι που θα τον "σχηματοποιησει". Κι ας εχει speaker simulator, δεν εχει καμια σχεση.

 

Και βεβαια, αναλογως που παιζεις, ποσο μερακι εχεις κλπ κλπ.

 

Αν παντως θελεις huge rock ηχο-οχι metal απαραιτητα-ή ελαφρως "σπασμενο" blues ηχο, κατα τη γνωμη μου θελεις οπωσδηποτε κεφαλι φουλ λαμπα και 4χ12 για να μην εχεις κανει συμβιβασμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην αλυσιδα, μετρανε ολα. Κιθαρα, προενισχυτης, εφφε, τελικος, μεγαφωνα, μεγεθος και τυπος καμπινας, μικροφωνο. Αλλαζοντας το καθε ενα απο τα παραπανω, εχεις δραματικες αλλαγες στον ηχο. Με το να βαζεις μια πεταλιερα οπου να'ναι, ποτε δεν θα εχεις τον ιδιο ηχο καθε φορα. Και σιγουρα, εαν τη στελνεις PA, χανεις το μισο ηχο και αισθηση ενος πραγματικου ενισχυτη, αφου αυτος (ο ηχος) ουτε απο "κιθαριστικα" μεγαφωνα φιλτραρεται, ουτε απο ενα κλασσικο 57ρι που θα τον "σχηματοποιησει". Κι ας εχει speaker simulator, δεν εχει καμια σχεση.

 

Και βεβαια, αναλογως που παιζεις, ποσο μερακι εχεις κλπ κλπ.

 

Αν παντως θελεις huge rock ηχο-οχι metal απαραιτητα-ή ελαφρως "σπασμενο" blues ηχο, κατα τη γνωμη μου θελεις οπωσδηποτε κεφαλι φουλ λαμπα και 4χ12 για να μην εχεις κανει συμβιβασμο.

 

 

Οκ συμφωνούμε σε όλα σχεδόν . To είναι το κατα πόσο όμως αυτα τα οποία συζητάμε εδώ αφορούν το μεγάλο μέρος του ερασιτεχνικού μουσικαντη όπου παίζει και συμμετέχει στο νοιζ . Διότι καλή η 412 όμως εγω προσωπικά έχω παίξει support σε επαγγελματίες φίλους όπου είχαν και 3cd στον λογαριασμό τους και στη. Σκηνή επάνω του μαγαζιού δεν χώρους αν καλα καλα τα ντραμς .

 

Με αλλα λόγια δεν είναι στανταρντ ότι πάντα θα παίζεις σε σκηνές όπου χωρανε 2 412 . Με την προϋπόθεση ότι θα είμαστε και εμείς εντός σκηνής . Εκτός τούτου στα περισσότερα μαγαζιά τα μικρά των 100-200 ατόμων οι ηχοληπτες του μαγαζιού σου λένε να χαμηλωσεις τόσο πολυ που στο τέλος δεν χρησιμεύει σε κάτι η τόσο μεγάλη καμπίνα . Τουλάχιστον αυτο που πρεσβεύει η 412 .

 

Αυτά όσον αφορά την άποψη μου για το θέμα 412 .

 

Για το θέμα το οποίο αναγράφει ο τίτλος προφανώς καταλήγουμε ότι ο ενίσχυτης πρέπει να υπάρχει είτε αν έχει κάποιος παραλίερα και θέλει να την χρησιμοποιεί είτε όχι .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τις προάλες ειδα τον κιθαρίστα του στόκα που έπαιζε live με το guitar rig και το controller του με laptop ένα θα πώ αηδία ο ήχος αλλά δέν το κατάλαβε και κανένας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα κι από μένα.

Αρχικά θα πω κι'εγώ το κλασικό: "τα χέρια κάνουν τον ήχο"

όμως πραγματικά το πιστεύω γιατί το έχω δει με τα μάτια μου...

Πριν 5 χρόνια περίπου είχα φάει σκάλωμα με τον ήχο,να έχω όγκο,sustain κτλ...

Με έβαλε κάτω λοιπόν ένας πολύ γνωστός τύπος (τεχνικός κιθάρας,δάσκαλος κιθάρας και μέλος συγκροτήματος) και με μία κιθάρα Ibanez 280€ που έχω και ένα V-Amp II πάνω σε δύο ηχεία edirol έβγαλε έναν ήχο που μάζευα την μασέλα μου...τον μελετούσε 5 λεπτά και το αποτέλεσμα δεν παλευόταν. Το έχω σε βίντεο και όποτε το βλέπω παθαίνω

Συμπέρασμα (δικό μου):

1)Τα χέρια παίζουν 50% του ήχου τουλάχιστον

2)Πάντα να προσπαθείς να βγάλεις ήχο με αυτά που έχεις,ακόμα και τα πιο φτηνά!!!

3)Πρώτα να μάθεις και μετά να τρέχεις για αγορές

4)Όσα και να δώσεις,πάντα κάτι θα σου λείπει

 

Γι'αυτό είμαι υπέρ της πεταλιέρας μιας και πάνω της μπορείς να μάθεις τα πάντα από ήχους θα κάνεις live θα ηχογραφήσεις κτλ και μετά με τις γνώσεις αυτές αν έχεις φράγκα και διάθεση πάρε ενισχυτή και πετάλια για την πάρτη σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα κι από μένα.

Με έβαλε κάτω λοιπόν ένας πολύ γνωστός τύπος (τεχνικός κιθάρας,δάσκαλος κιθάρας και μέλος συγκροτήματος)

 

Φιλε μου μηπως εισαι απο Πατρα και εννοεις τον Αντωνη Π.?

Γιατι αν λες για αυτον...με οτι και να του δωσεις....τον ιδιο ηχο θα βγαλει....απαιχτος!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

 

Κάθε άνθρωπος έχει την δική του ιδιοσυγκρασία, επομένως δύσκολα θα βγει κάποιο ''καθολικό'' συμπέρασμα όσον αφορά τις περιπτώσεις 1-4...

 

Εγώ για παράδειγμα ως ''χομπίστας'' (αν και έχω δουλέψει μια σεζόν ''επαγγελματικά'' σε live μαγαζί) θα έπρεπε στις περιπτώσεις ''πρόβα-μελέτη'' και ''μικρό live'' να χρησιμοποιώ τη λύση της πεταλιέρας...

 

Όμως για μένα δεν είναι καθόλου έτσι. Το live, και καμμιά φορά μια καλή πρόβα ή ακόμα και το παίξιμο στο σπίτι, είναι μια διέξοδος από τη πραγματικότητα. Θα ήθελα λοιπόν αυτή την ωραία στιγμή να έχω τον ήχο που επιθυμώ εγώ και όχι κάποιον συμβιβασμό...δεν το ευχαριστιέμαι έτσι...θα μου πεις εντάξει ρε φίλε ποιός είσαι, ο Clapton? Άλλα όλοι για μια τρέλα ζούμε..  :)

 

Για μενα - εφοσον με βασταει ακόμα η μέση μου - προτιμώ να κουβαλάω τα πράγματα μου  αλλά να απολαύσω στο μέγιστο τις επόμενες 2-3 ωρίτσες...κάθε άνθρωπος δρα διαφορετικά βέβαια...έχω δοκιμάσει και την εύκολη λύση σε μια συναυλία-αγγαρεία και μου φάνηκε όντως αγγαρεία...σε άλλες συναυλίες-αγγαρείες όπου είχα τον ενισχυτή μου τουλάχιστον το διασκέδασα περισσότερο...

 

+1  Αυτό είναι το ζητούμενο !

 

cool--------

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μου μηπως εισαι απο Πατρα και εννοεις τον Αντωνη Π.?

Γιατι αν λες για αυτον...με οτι και να του δωσεις....τον ιδιο ηχο θα βγαλει....απαιχτος!!!!!!

Κώστα,πιθανότατα τον Αντώνη εννοεί  ;)

it's all about balance...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα αργότερα...

Επαναφερω αυτο το πολυ ενδιαφερον θεμα θελοντας να προσθεσω τα παρακατω:

 

Δεν υπαρχει καμια αμφιβολια οτι οι πεταλιερες προσφερουν ανεσεις και ποικιλια που δεν μπορει να εχει κανεις σε ενα "ανθρωπινο" rig, αυτος αλλωστε ηταν και ο λογος που εξαρχης προεκυψαν, η αναγκη για ποικιλια/ευχρηστια και ευκολη μεταφορα.

 

Η χρηση τους ομως επιβαλει και αρκετες παραχωρήσεις οπως σωστα μεχρι στιγμης αναφερθηκε. Συγκριτικα με ενα συστημα λαμπατου-πεταλια υστερει σε feel, αποδοση δυναμικων (υποκειμενικο ισως ok), ποιοτητα, και λειπει αυτο το feelgood factor (και παλι υποκειμενικο βεβαια)

 

Οι παραχωρησεις ομως δεν σταματουν εκει, αλλα συνεχιζονται στη πεταλιερα αυτη καθ'αυτη, και εξηγουμαι: Τι πιθανοτητες εχω ακομα και αν βρω την πεταλιερα που προσομοιωνει αριστα τα od/dist που ψαχνω να με καλυψει εξισου καλα και στα delay και στα filter της και στα mod και στα reverb της...ισχυει και τουμπαλιν (βλεπε tonelab?)...και παει λεγοντας....

 

Ενα τετοιο μηχανημα (τουλαχιστον οπως το εχω εγω στο μυαλο μου) ειναι take or leave it- και το να αρχισεις να κουβαλας πεταλια μαζι σου γιατι δεν σου αρεσει το fuzz της ή το chorus της ερχεται σε αντιθεση με τους λογους για τους οποιους την πηρες εξαρχης.

 

Για καποιον επαγγελματια με 3-4 live τη βδομαδα και τη νοοτροπια "να βγει η δουλεια ευκολα, γρηγορα, με μικρο κοστος, και αξιοπρεπες/στατο αποτελεσμα" ειμαι σιγουρος οτι ειναι ταμαμ τετοια μηχανηματα. Για εναν ερασιτεχνη ομως? Ή για καποιον που για τον χ/ψ λογο εχει την ορεξη να το ψαξει λιγο παραπανω?  Κρινοντας απο τον εαυτο μου, καθε φορα που παιζω ειτε μονος ειτε με μπαντα θελω να εχω το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα, με ηχο που σκοτωνει γιατι απλα ετσι μονο τη βρισκω και απολαμβανω αυτο που κανω. Και κακα τα ψεματα, ωραιες, πρακτικες και πολυ καλες οι πεταλιερες αλλα αλλο το true thing. Γιατι αλλωστε, οπως ολα τα ωραια στη ζωη, ετσι και ο ηχος αποκτωνται με κοπο και ενιοτε με ιδρωτα και κουβαλημα!

 

Αυτα τα ολιγα, ελπιζω να μην κουρασα  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου