mariostz Δημοσιευμένο 8 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 8 Ιουλίου 2012 Μην ανησυχεις φιλε...ειναι δημοφιλης η εν λογω τεχνικη. Πόσο μου λείπει η ζεστή αγκαλιά σου όπως τα καλοκαιριά με κοβούν σαν μαχαίρια... Τρολολολολολολολ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takisffff Δημοσιευμένο 8 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 8 Ιουλίου 2012 Πλην ελάχιστων εξαιρέσεων θεωρώ τον παρατονισμό απαράδεκτο.Ειδικά το παραπάνω παράδειγμα είναι απ τους χειρότερους παρατονισμούς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 8 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 8 Ιουλίου 2012 αλλά προσωπικά όταν το ακούω, χαλιέμαι πολύ και πολυ καλα κανεις,ειναι αστειο. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 8 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 8 Ιουλίου 2012 Ειδικά το παραπάνω παράδειγμα είναι απ τους χειρότερους παρατονισμούς. Υπερβολες. Μιλαμε για τον Sotis στην τελικη. 8) Και σε τετοιας πχιοτητας τραγουδι οι παρατονισμοι ειναι απλα μικρες ασημαντες λεπτομερειες που δεν αφαιρουν τιποτα απο το τελικο αποτελεσμα, ισα ισα που δινουν ενα προσωπικο τονο στην εκπληκτικη του ερμηνεια. Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ntadis Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2012 Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Τον παρατονισμό τον προκαλεί άλλοτε ο συνθέτης, άλλοτε ο στιχουργός. Ο στιχουργός οφείλει να προσέχει το μέτρο του για να μην παρατονίζει. Πολλοί όταν γράφουν στίχο αρκούνται στο να υπάρχει ομοιοκαταληξία και η σούμα συλλαβών να είναι σωστή (να είναι 8 αν είναι οκτασύλλαβος, 15 αν είναι 15σύλλαβος στίχος κ.ο.κ.) και παραβλέπουν ενδιάμεσους τονισμούς μέσα στον ίδιο στίχο, οι οποίοι φεύγουν από το μέτρο, δημιουργώντας παρατονισμό (σε έναν στίχο κατά τ' άλλα σωστό). Άλλες φορές ο συνθέτης δεν βρήκε έναν ευφυή τρόπο να λύσει τα μετρικά προβλήματα του στίχου. Αν όλοι έχουν προσπαθήσει στο μέγιστο βαθμό, και αυτό που λέει ο στίχος είναι τόσο σημαντικό και ωραίο που δεν πρέπει να αλλάξει, τότε δέχομαι ως έσχατη λύση έναν παρατονισμό. Μια κομπογιαννίτικη κατ' εμέ λύση είναι ο ερμηνευτής να απαλύνει λίγο τον παρατονισμό μοιράζοντας αλλιώς τους χρόνους. Μερικές φορές πάντως μια πιο προσεγμένη εκφορά στο επίμαχο σημείο κάνει δουλειά. Sfaku είπες ακριβώς όλα όσα υποψιαζόμουνα ;) Μην ανησυχεις φιλε...ειναι δημοφιλης η εν λογω τεχνικη. Πόσο μου λείπει η ζεστή αγκαλιά σου όπως τα καλοκαιριά με κοβούν σαν μαχαίρια... Παρεπιπτόντως στη συγκεκριμένη περίπτωση ο αοιδός καταφέρνει -νομίζω χωρίς να υπάρχει κάποιο μετρικό πρόβλημα σε στίχο ή μελωδία- να δημιουργεί ο ίδιος παρατονισμό. Σπανιοτάτη περίπτωση ::) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση