gdevelek Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2012 Share Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2012 Δηλαδή υπάρχουν δικάναλοι ενισχυτές όπου η μέτρηση του κατασκευαστή έχει γίνει στο καθαρό κανάλι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
AdeLaiN Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2012 Για τον v55 τι αποψη εχετε περι οσων εχουν αναφερθει?ο 6260-212 μου αρεσει απο οσα μπορω να καταλαβω μεσω του διαδικτυου αλλα με τρομαζει λιγο το μεγεθος του .. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2012 Share Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2012 Δηλαδή υπάρχουν δικάναλοι ενισχυτές όπου η μέτρηση του κατασκευαστή έχει γίνει στο καθαρό κανάλι; Από όσο γνωρίζω (μπορεί να κάνω λάθος) είναι ένα κατασκευαστικό spec oνομαστικής ισχύος βάσει biasing, τοπολογίας, είδους και αριθμού τελικών, μετασχηματιστή κλπ. Στους δικάναλους μετρούν λογικά το καθαρό κανάλι ακριβώς πριν ξεκινήσει ακουστικά η παραμόρφωση του τελικού σταδίου*. Σαν "κορεσμός" έχει ήδη ξεκινήσει πολύ νωρίτερα βέβαια (λαμπάτοι γαρ), αλλά στο αυτί γίνεται αντιληπτό σαν καθαρό ακόμη. Υπόψιν βέβαια πως δεν μιλάμε καν για τα ίδια ποσοστά THD με audio ενισχυτές, που πρέπει να είναι - και είναι - απελπιστικά μικρότερα... *αν και ορισμένοι αδικούνται από αυτό γιατί είναι φτιαγμένοι επίτηδες σαν crunch machines, επομένως τότε γυρνάμε στο τι μας δίνει θεωρητικά το power section. (Ο v55 ποιος είναι?) Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2012 Share Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2012 Στους δικάναλους μετρούν λογικά το καθαρό κανάλι ακριβώς πριν ξεκινήσει ακουστικά η παραμόρφωση του τελικού σταδίου Υποθετικά μιλάς όμως. Ξαναγράφω, όσες φορές δίνουν τιμές παραμόρφωσης, αυτές είναι πολύ μεγάλες και παραπέμπουν σε lead channel ή έστω σε τσιτωμένο clean κανάλι για μονοκάναλους. Ο v55 είναι ο bugera Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2012 Share Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2012 Ποια τιμή παραμόρφωσης θεωρείς λογική για καθαρό κανάλι πριν το "σπάσιμο", και ποια για lead ή τερματισμένο καθαρό? (Εκεί φυσικά είναι κατάσταση peak και όχι rms, για την οποία ισχύουν τα παραπάνω). Και για ποιον ενισχυτή ακριβώς? Γιατί το onset της παραμόρφωσης είναι διαφορετικό μεταξύ μοντέλων διαφορετικών φιλοσοφιών (πχ. ενός clean machine και ενός JCM800). (Για τον Bugera V55 υπάρχουν μερικά παλαιότερα θρεντς) Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
myster_maze Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου 2012 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου 2012 Μήπως έχετε μπερδέψει την παραμόρφωση του τελικού και της προενίσχυσης? Αν δίνεις τα watt rms ενός ενισχυτή πχ 100W RMS με THD 5%, το Total Harmonic Distortion αναφέρεται στην παραμόρφωση του τελικού σταδίου και δεν έχει καμία σχέση με το βρώμικο ή καθαρό κανάλι προενίσχυσης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου 2012 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου 2012 Ποια τιμή παραμόρφωσης θεωρείς λογική για καθαρό κανάλι πριν το "σπάσιμο", και ποια για lead ή τερματισμένο καθαρό? (Εκεί φυσικά είναι κατάσταση peak και όχι rms, για την οποία ισχύουν τα παραπάνω). Όχι, το peak/rms έχει να κάνει με ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ μέγιστη ισχύ και "ΜΕΣΗ" μέγιστη, όχι με το κανάλι. Και στα δύο κανάλια μπορείς να μετρήσεις και RMS και peak. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Sottos Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου 2012 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου 2012 Μήπως έχετε μπερδέψει την παραμόρφωση του τελικού και της προενίσχυσης? Αν δίνεις τα watt rms ενός ενισχυτή πχ 100W RMS με THD 5%, το Total Harmonic Distortion αναφέρεται στην παραμόρφωση του τελικού σταδίου και δεν έχει καμία σχέση με το βρώμικο ή καθαρό κανάλι προενίσχυσης. Πολύ σωστός! Μέχρι 1-5% ΤΗD που μετρούν οι εταιρίες είναι clean break up και όχι τετραγωνικός παλμός (σήμα που έχει τεράστιο thd) όπως του overdrive. Απλώς κάποιες εταιρίες(πιστεύω και η bugera) αναφέρουν σαν τιμή wattage το peak power, δηλαδή τη μέγιστη δυνατή ισχύ που μπορεί να βγάλει ο ενισχυτής με αρκετή παραμόρφωση και για συγκεκριμένο εύρος συχνοτήτων. Δυστυχώς στη bugera δε μας αναφέρουν τη συχνότητα μέτρησης (π.χ. 1ΚΗΖ συνήθως), ούτε την παραμόρφωση (π.χ. 10% thd). Αναφέρει όμως στο manual ρητά το "peak power" και όχι rms power: http://www.bugera-amps.com/PDF/Downloads/6260_P0408_M_EN.pdf Επαναλαμβάνω βέβαια ότι αυτό το νούμερο των 120W ΔΕΝ είναι ψέμα, απλά μετρούν τις τέσσερις 6L6 σε class AB στο όριό τους με σωστό biasing πάντα. Μπορεί κανείς φυσικά να πει με σχετική ασφάλεια ότι και ο 100W peavey που έχει, βγάζει peak 120W, που επίσης δε θα είναι ψέμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου 2012 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου 2012 Μήπως έχετε μπερδέψει την παραμόρφωση του τελικού και της προενίσχυσης? Αν δίνεις τα watt rms ενός ενισχυτή πχ 100W RMS με THD 5%, το Total Harmonic Distortion αναφέρεται στην παραμόρφωση του τελικού σταδίου και δεν έχει καμία σχέση με το βρώμικο ή καθαρό κανάλι προενίσχυσης. Αυτό. Είναι τα χαρακτηριστικά απόδοσης του τελικού σταδίου, δεν έχουν σχέση τα κανάλια. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να κάνεις μετρησεις στο σύνολο του ενισχυτή λαμβάνοντας υπόψην τα κανάλια, αλλά δεν έχει και τόσο νόημα. Δεν πρόκειται δηλαδή να βγάλεις συμπέρασμα του στύλ "Το καθαρό είναι πολύ καθαρό γιατί το THD είναι χαμηλό". Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου 2012 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου 2012 Συμφωνώ με Μaze, Οχταπόδιο και Σώτο... Όχι, το peak/rms έχει να κάνει με ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ μέγιστη ισχύ και "ΜΕΣΗ" μέγιστη, όχι με το κανάλι. Και στα δύο κανάλια μπορείς να μετρήσεις και RMS και peak. Σύμφωνοι (όχι με το κανάλι - έκανα λάθος) αλλά όσον αφορά το peak/rms τα πράγματα είναι πολύ απλά: Παίρνεις το peak voltage (απ'το μηδέν, όχι από αρνητικό σε θετικό peak), διαιρείς με ρίζα 2, το αποτέλεσμα της διαίρεσης το υψώνεις στο τετράγωνο και διαιρείς με την εμπέδηση του μεγαφώνου/ων. Το δε κόλπο με αναφορά peak power αντί rms (και ακόμη χειρότερα PMPO που χρησιμοποιούν για τον παράγοντα του σούπερ γουάου σε μικρά στερεοφωνικά και παλιά boomboxes) είναι αρχαίο, και αρκετοί την έχουν πατήσει... Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση