music_journey Δημοσιευμένο 7 Αυγούστου 2006 Share Δημοσιευμένο 7 Αυγούστου 2006 Καλημέρα σε όλους! Αν και παρακολουθώ αρκετό καιρό το noiz, ωστόσο, τώρα αποφάσισα να γίνω και μέλος. Το θέμα που με απασχολεί ίσως να υπάρχει ήδη στο site. Σε περίπτωση που υπάρχει, θα σας παρακαλούσα να με παραπέμψετε εκεί. Ίσως να έχετε ακούσει κι εσείς παρόμοια σχόλια για τη δουλειά σας - όπως αυτό που άκουσα εγώ και το αναφέρω παρακάτω - και θα ήθελα και τη δική σας άποψη, για να μπορέσω να βγάλω μια άκρη. Τί εννοεί κάποιος, όταν σου λέει, ότι "γράφεις πάρα πολύ ωραία μουσική, αλλά, ο ήχος σου δεν είναι του 2000" ; Πώς ορίζεται ο ήχος του 2000 ; Γιατί εξακολουθούν να κάνουν τεράστια επιτυχία ακόμα και σήμερα solo καλλιτέχνες, αλλά και συγκροτήματα πχ της Rock ή της Pop, μουσικά είδη που εμφανίστηκαν πολλές δεκαετίες πριν και που σίγουρα δεν είναι ήχος 2000 ; Γιατί πολλοί πρωτοεμφανιζόμενοι εν έτει 2000 - 06 Έλληνες και Ξένοι Καλλιτέχνες γράφουν μουσική σε μουσικά είδη και ρεύματα που υπάρχουν ήδη από τον περασμένο αιώνα και ωστόσο κάνουν τεράστια επιτυχία; Γιατί ακόμα και σήμερα πολλοί νέοι 15, 20, 25 ετών κλπ, λατρεύουν πχ τα 80ς ; Μήπως τελικά αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι αυτή καθ αυτή η "ωραία" μουσική, η μουσική που μπορεί να αγγίξει βαθιά τόσο τα συναισθήματα όσο και τους προβληματισμούς του σύγχρονου κόσμου και όχι ο ήχος ή από ποια δεκαετία / αιώνα είμαστε επηρρεασμένοι ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kwstas79 Δημοσιευμένο 7 Αυγούστου 2006 Share Δημοσιευμένο 7 Αυγούστου 2006 Όταν ακούς από κάποιον ότι ο ήχος σου δεν είναι της τάδε δεκαετίας ή του τάδε καλλιτέχνη (ενώ θα έπρεπε να ήταν... ) τότε το πιθανότερο είναι ότι ο τύπος είναι παραγωγός/προαγωγός και θέλει να σε "σπρώξει" προς μια άλλη μουσική κατεύθυνση... Σε αυτές τις περιπτώσεις τον γράφεις κανονικότατα και κάνεις ότι σου αρέσει! Τώρα για τον ήχο του 2000... τι να πούμε... το μόνο του χαρακτηριστικό είναι το "μπαστάρδεμα" ήχων από παλιότερες δεκαετίες! Αυτό δεν γίνεται φυσικά επειδή η μουσική ξαφνικά "εξαντλήθηκε"! Μάλλον επειδή ζούμε υπό το καθεστώς των μετρίων/ατάλαντων γίνεται... Βεβαία υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις, οι οποίες όμως επιβεβαιώνουν τον κανόνα... LEGO people live in houses made of their own flesh. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 7 Αυγούστου 2006 Share Δημοσιευμένο 7 Αυγούστου 2006 Ζουμε σε μια εποχη που τα παντα περνανε (& αναμασιωνται σε υπερηχητικους ρυθμους :lol: ) οποτε γραψτους ολους και κανε αυτο που ΕΣΥ γουσταρεις! :wink: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 7 Αυγούστου 2006 Share Δημοσιευμένο 7 Αυγούστου 2006 Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες και τονίζω ότι υπάρχει και ο κίνδυνος (στη προσπάθεια να κάνεις τον ήχο του 2000) να περάσεις και στο επόμενο level και να κάνεις τον ήχο σου 2002 GR. Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε κάτι τέτοιο. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kwstas79 Δημοσιευμένο 7 Αυγούστου 2006 Share Δημοσιευμένο 7 Αυγούστου 2006 Εσύυυυυυ μου 'πες πωωωωωωως μαγαπάααααςςςςςςςςςςςςςςςς...... LEGO people live in houses made of their own flesh. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Tuff_P Δημοσιευμένο 7 Αυγούστου 2006 Share Δημοσιευμένο 7 Αυγούστου 2006 Όταν ακούς από κάποιον ότι ο ήχος σου δεν είναι της τάδε δεκαετίας ή του τάδε καλλιτέχνη (ενώ θα έπρεπε να ήταν... ) τότε το πιθανότερο είναι ότι ο τύπος είναι παραγωγός/προαγωγός και θέλει να σε "σπρώξει" προς μια άλλη μουσική κατεύθυνση... Σε αυτές τις περιπτώσεις τον γράφεις κανονικότατα και κάνεις ότι σου αρέσει! Αυτό βέβαια σε περίπτωση που δεν σε ενδιαφέρουν τα φράγκα 8) Πέρα από την πλάκα… Νομίζω ότι θα μπορούσε ο τύπος να ενοεί ότι ο ήχος σου δεν έχει το κάτι διαφορετικό κάτι καινούριο κάτι μοναδικό που να μπορεί ο παραγωγός / προαγωγός σου να επένδυση σε αυτό με την ελπίδα να πιάσει (να **στή στο τάλιρο) :) uff P. *Μάγος* ~Hip-Hop Salonika~ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
music_journey Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2006 Όταν ακούς από κάποιον ότι ο ήχος σου δεν είναι της τάδε δεκαετίας ή του τάδε καλλιτέχνη (ενώ θα έπρεπε να ήταν... ) τότε το πιθανότερο είναι ότι ο τύπος είναι παραγωγός/προαγωγός και θέλει να σε "σπρώξει" προς μια άλλη μουσική κατεύθυνση... Σε αυτές τις περιπτώσεις τον γράφεις κανονικότατα και κάνεις ότι σου αρέσει! Αυτό βέβαια σε περίπτωση που δεν σε ενδιαφέρουν τα φράγκα 8) Πέρα από την πλάκα… Νομίζω ότι θα μπορούσε ο τύπος να ενοεί ότι ο ήχος σου δεν έχει το κάτι διαφορετικό κάτι καινούριο κάτι μοναδικό που να μπορεί ο παραγωγός / προαγωγός σου να επένδυση σε αυτό με την ελπίδα να πιάσει (να **στή στο τάλιρο) :) Ίσως έτσι να εξηγείται το γεγονός ότι ο τύπος που μου το είπε ( νεαρός παραγωγός, αλλά και μουσικός χωρίς καμιά επιτυχία ) βρίσκεται στα αζήτητα χωρίς συνεργασίες με δισκογραφικές κλπ.. Δεν μπορώ να το εξηγήσω διαφορετικά. Είναι αδύνατον να απαιτεί κάθε νέο τραγούδι που γράφουμε να αποτελεί από μόνο του καινούριο είδος μουσικής. Σαφώς και γράφω ολοκαίνουρια τραγούδια, με νέα στοιχεία που δεν τα συναντάς σε άλλα κομάτια, ωστόσο μπορούν να καταταχτούν σε ένα συγκεκριμένο μουσικό είδος, όπως όλων των υπολοίπων συνθετών, κλασσικών και σύγχρονων. Δηλαδή, τί το εξαιρετικά διαφορετικό έχουν οι φετινές παραγωγές πχ του Φοίβου ( αναφέρω τυχαία ένα πολύ γνωστό όνομα ) σε σύγκριση με τις περσινές του ή τις προπέρσινές του κλπ κλπ ; Εξακολουθεί να κάνει μεγάλες επιτυχίες κι ας μην αποτελεί το κάθε κομάτι του ξεχωριστά και ένα νέο είδος μουσικής. Ο Φοίβος έχει βρει το δικό του στυλάκι και πάντα τον καταλαβαίνω όταν τον ακούω, ακόμα κι αν μου είναι άγνωστος/η ο/η ερμηνευτής/ρια. Είναι καλό να έχεις το δικό σου στυλ και όποιος ακούει ένα καινούριο σου κομάτι να ξέρει ότι είσαι εσύ, να αφήνεις τη δική σου προσωπική και μοναδική σφραγίδα στα κομάτια σου. Αλλά, το να απαιτεί ο άλλος κάθε κομάτι σου να αποτελεί νέο μουσικό είδος παγκοσμίως το θεωρώ τουλάχιστον γελοίο. Από την άλλη μεριά, όμως, ( και εδώ είναι το γελοίο της υπόθεσης ) είχε αρχίσει να μου αναφέρει ονόματα συγκροτημάτων, solo καλλιτεχνών, ότι έτσι πρέπει να γράφω κλπ!!! ( μόλις λίγο πιο πριν δεν μου έλεγε ότι έψαχνε για κάτι εντελώς καινούριο που να μην υπάρχει;;; ) "Ρε φίλε", του λέω, "δεν πάσχω από το σύνδρομο που οι άγγλοι ονομάζουν me too, έχω το δικό μου στυλ και βάζω τη δική μου προσωπική σφραγίδα στα κομάτια μου, γιατί πρέπει και εγώ να γράφω όπως γράφει και ο τάδε; Επειδή ο ήχος του είναι πιο extreme και πιο σύγχρονος; Μα, το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να πατάει ένα κουμπάκι στο synthesizer που γράφει Arpeggiator και να το αφήνει να παίζει επί 5 λεπτά!!! Δεν με εκφράζει κάτι τέτοιο. Δεν το θεωρώ καν μουσική αυτό το πράγμα. Παρόλο που κι η δική μου μουσική είναι ηλεκτρονική, δεν έχω μάθει να χρησιμοποιώ ετοιματζίδικα πράγματα όπως arpeggio κλπ., τα φτιάχνω όλα μόνος μου, ακριβώς γιατί θέλω να είμαι εγώ αυτός που ακούγεται και όχι ένα μηχάνημα." Τέλος, μου έλεγε κάτι περίεργα πράγματα του στυλ "χρησιμοποιείς πολλά όργανα και είναι πάρα πολύ όμορφα δεμένα μεταξύ τους, ωστόσο, καλό είναι να μή χρησιμοποιείς για κάθε κομάτι σου πάνω από 2-3, άντε 4 ήχους, να είσαι minimαλιστής" ( !!! ) "Σ ευχαριστώ που έκανες τον κόπο και με άκουσες", του είπα και την έκανα με ελαφρά. Ε, δεν άντεξα άλλο... Προφανώς, ή έψαχνε για άτομα άσχετα με το χώρο της μουσικής, τα οποία πατάνε ένα κουμπάκι και παίζει από μόνο του το μηχάνημα, ή δεν ήξερε ούτε κι αυτός τί ακριβώς έψαχνε, νέο είδος μουσικής ή καλλιτέχνες που να γράφουν μουσική παρόμοια με αυτή των συγκροτημάτων και των καλλιτεχνών που του άρεσαν προσωπικά;;;... Κανείς μας δεν θα το μάθει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2006 Share Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2006 Προφανως ο "παραγωγος" που γνωρισες εχει τοση σχεση με το αθλημα οσο εγω με τις καταδυσεις.. :lol: Το ΠΡΩΤΟ πραγμα που πρεπει να κανεις ενας σοβαρος παραγωγος ειναι να ακουει τον "καλλιτεχνη" & να μπαινει στην ψυχολογια του & στο μυαλο του. Ο παραγωγος ειναι ο "υπηρετης" του μουσικου & οχι το αντιστροφο :wink: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
music_journey Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2006 Προφανως ο "παραγωγος" που γνωρισες εχει τοση σχεση με το αθλημα οσο εγω με τις καταδυσεις.. :lol: Το ΠΡΩΤΟ πραγμα που πρεπει να κανεις ενας σοβαρος παραγωγος ειναι να ακουει τον "καλλιτεχνη" & να μπαινει στην ψυχολογια του & στο μυαλο του. Ο παραγωγος ειναι ο "υπηρετης" του μουσικου & οχι το αντιστροφο :wink: SUPERFUNK, περιμένω εναγωνίως να με συστήσεις σε έναν τέτοιο παραγωγό. :) Δώσε ένα χέρι βοηθείας και σε μένα τον νέο που έχει το θράσσος να θέλει να ταράξει τα λιμνάζοντα νερά της ελληνικής μουσικής σκηνής. ;) Επίσης, αν έχεις υπ όψιν σου και κάποια φοβερή και τρομερή ( δεν εννοώ την Τάμτα :D ) γυναικεία pop φωνή, στείλε μου πμ. Έχω πολύ υλικό. Από male vocals, είμαι καλυμένος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Tuff_P Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2006 Share Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2006 Ο Φοίβος έχει βρει το δικό του στυλάκι??? :lol: Αν θέλεις κάτι τέτοιο απλά άκουγε διάφορα ήδη μουσικής και κλέψε τα καλύτερα αν το ψάξεις λίγο και βρεις πια κομμάτια είναι κλεμμένα (χωρίς πνευματικά) θα αρχίσεις να μπαίνεις στο πνεύμα. Ο Φοίβος αγοράζει κομμάτια από οιονδήποτε. Αν κάποιος που πουλά σαν συνθέτης πάρει το κομμάτι σου σίγουρα θα σου δώσει αρκετά παραπάνω για το κομμάτι σου και δεν θα χαλαστή με τα «λάθη του» αφού θα το φτιάξη πρώτα για να το βάλει στο συρτάρι. Σκέψου το νομίζω είναι καλή αρχή αρκεί να διασφαλίσεις τα πνευματικά. (και να μπορείς να έρθεις σε επαφή με των τύπο) Συγνώμη δεν κατάλαβα σε τι επίπεδο μιλούσαμε. Αλλάζω την απάντηση λιπών και προσθέτω. Αν στοχεύεις σε αυτή την αγορά θα πρέπει να κόψης τους πειραματισμούς και απλά να χρεισημοποιείς κλασικές νόρμες και φόρμες που μπορείς να κάνεις προσεκτικές και ελαφρές διαφοροποιήσεις. Όσο αναφορά το μινιμαλ της μουσικής είναι μια τάση που έχει πολύ καιρό στο εξωτερικό και δεν έχει γίνει τυχαία. Επιγραμματικά να σου πω ότι για παράδειγμα τις μεγάλες ορχήστρες σε όλο τον κόσμο της χρησιμοποιούσαν για να πετύχουν αλλά ηχόχρωμα μιας και οι ήχοι περιοριζόταν στα ίδει τον οργάνων άντε και στις παραλλαγές τους. ¶λως λόγος ήταν η ένταση μιας και δεν υπήρχε εξοπλισμός αναπαραγωγής και μάλιστα LIVE της μουσικής. Όπως καταλαβαίνεις με τα σύγχρονα μέσα και τα καινούρια όργανα με τους άπυρους ήχους (synth) μειώνουν στο ελάχιστο κάποιες ανάγκες όπως τις παραπάνω. Κάπως έτσι έχει όλοι η νοοτροπία και το σκεπτικό. Δοκίμασε μια τέτοια ενορχήστρωση μπορεί και να σου αρέσει. Πάρε παραδείγματα μεγάλων παραγωγών εκτός τις Ελλάδος που έχουν κομμάτια με δύο όργανα και παθαίνεις πλάκα ή για παράδειγμα την νοοτροπία αφροαμερικάνικις προελεύσεως του «Drums,Bass,Vocal.» Από εκεί και πέρα είναι ο ηχολήπτης και τα μηχανήματα του θα αναδείξουν ή θα καταστρέψουν των ήχο σου. (και πόσα φράγκα έχεις/θέλεις να σκάσεις για αυτό) 8) uff P. *Μάγος* ~Hip-Hop Salonika~ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση