Προς το περιεχόμενο

KORG M1 και ποσότητα ήχων που παράγει !


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

Κατά την άποψή μου, το randomize για να έχει μουσικό αποτέλεσμα πρέπει να είναι ελεγχόμενο. Στοχευμένο (για ποιές παραμέτρους) και εντός ορίων (μέγιστο - ελάχιστο ανά μεταβλητή).

Γιά φαντάσου να κάνει randomize εκτός ορίων (σε αρκετά χαμηλά επίπεδα) στα VCA ή στο Keyfollow για παράδειγμα. Τότε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό του συνολικού αποτελέσματος δεν θα ακουγόταν στην κυριολεξία ή θα ήταν για πέταμα. Είναι καθαρά θέμα προγραμματισμού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 35
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ναι, αλλα τι "randomize" θα ηταν αν ηταν "ελεγχόμενο/στοχευμένο (για ποιές παραμέτρους) και εντός ορίων (μέγιστο - ελάχιστο ανά μεταβλητή)"? Οταν λεμε "randomize" εννοουμε "randomize". Και ναι μεν εσυ μπορει να θελεις το αποτελεσμα να ειναι "μουσικο", καποιος αλλος ομως μπορει να θελει να μην ειναι.

 

Το αν εχεις τη δυνατοτητα το "randomize" να ειναι "ελεγχόμενο/στοχευμένο" δεν ειναι κακο βεβαια, αλλα απο την αλλη μου ακουγεται πιο "προγραμματισμενο" τελικα παρα "randomize".

Αν ειναι να κατσω να προγραμματισω "τι και πως" στο "randomize", δεν καθομαι καλυτερα να φτιαξω ενα ηχο με τον παλιο καλο τροπο? :P

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Μάλλον δεν το διατύπωσα σωστά και γι'αυτό δεν με "έπιασες".

 

Στο randomize, θα ήθελα το VCA για παράδειγμα να μην κατέβει κάτω από το 5-10 (στα 127) αφού θα είναι αρκετά χαμηλής έντασης. Οπότε εδώ το θέλω ελεγχόμενο.

 

Επίσης η τιμή του Release στο VCA να μην ανεβαίνει πάνω από κάποιο όριο π.χ. 80/127 με αποτέλεσμα ο ήχος να γίνει ατελείωτος. Και εδώ ελεγχόμενο.

 

Επίσης το KeyFollow θα ήθελα να μην το αγγίξει καθόλου για να μπορώ να παίξω κανονικά. Οπότε αυτό το θέλω κλειδωμένο.

 

Πολύ πιθανό το ίδιο και για άλλες παραμέτρους όπως για παράδειγμα Scale Tuning, Reverse Keyboard ή κάτι άλλο και φυσικά ανάλογα τον χρήστη και τις απαιτήσεις του.

 

Το να γίνονται όλα randomized, full range to all parameters, δεν ξέρω αλλά το ακούω ... κάπως. Η λογική λέει ότι με αυτόν τον τρόπο του παρέχω μεγαλύτερη άνεση να κινηθεί σε όλο το εύρος που οπωσδήποτε θα μου δώσει και μηδενικά patches από πλευράς εντάσεως τουλάχιστον, γιατί όχι και άχρηστα μουσικά πράγματα. Οπότε καλό είναι να υπάρχει κάποιος περιορισμός, editable αν θες από τον χρήστη ή έστω και κρυφό από τον κατασκευαστή γι'αυτό τον σκοπό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον δεν το διατύπωσα σωστά και γι'αυτό δεν με "έπιασες".

Σε επιασα, πως δεν σε επιασα? 8)

Και σου απαντησα οτι "το αν εχεις τη δυνατοτητα το "randomize" να ειναι "ελεγχόμενο/στοχευμένο" δεν ειναι κακο βεβαια, αλλα μπλα μπλα μπλα..."

 

Το να γίνονται όλα randomized, full range to all parameters, δεν ξέρω αλλά το ακούω ... κάπως. Οπότε καλό είναι να υπάρχει κάποιος περιορισμός, editable αν θες από τον χρήστη ή έστω και κρυφό από τον κατασκευαστή γι'αυτό τον σκοπό.

Ναι. Και γω οταν λεω "randomize" το εχω στο μυαλο μου καπως ετσι, δηλαδη ενταξει ok δεν εννοω να παιζουν ολες οι παραμετροι, αλλα να υπαρχουν μερικες default τιμες σε παραμετρους καθαρα στον τομεα του ηχου, ας πουμε πχ το Attack να ειναι παντα κλειδωμενο στο max και το Release μηδενισμενο και τετοια βασικα, ωστε το αποτελεσμα του randomize τουλαχιστον να ακουγεται.

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Σε επιασα, πως δεν σε επιασα? 8)

Και σου απαντησα οτι "το αν εχεις τη δυνατοτητα το "randomize" να ειναι "ελεγχόμενο/στοχευμένο" δεν ειναι κακο βεβαια, αλλα μπλα μπλα μπλα..."

Sorry, κάνω και άλλα πράγματα ταυτόχρονα  :)

 

Ναι. Και γω οταν λεω "randomize" το εχω στο μυαλο μου καπως ετσι, δηλαδη ενταξει ok δεν εννοω να παιζουν ολες οι παραμετροι, αλλα να υπαρχουν μερικες default τιμες σε παραμετρους καθαρα στον τομεα του ηχου, ας πουμε πχ το Attack να ειναι παντα κλειδωμενο στο max και το Release μηδενισμενο και τετοια βασικα, ωστε το αποτελεσμα του randomize τουλαχιστον να ακουγεται.

Συμφωνούμε  :D
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι σημαίνει διάκριση 2 ήχων?  :P

Τα μαθηματικά στο αρχικό post με μπέρδεψαν...Αν κατάλαβα σωστά μία μέτρηση αυτών των κυματομορφών με βάση το +-1 των παραμέτρων του M1 θα έπρεπε να δώσει προφανώς πολλούς παραπάνω "συνδυασμούς" (τώρα σε ποιο σημείο τους διακρίνει το αυτί...)

Δεν ξέρω αν έχει νόημα το randomize...πάντως θα είχε ενδιαφέρον αυτό σε κάποιο πρόγραμμα προτεινόμενων ήχων με βάση τη φασματική και μουσική ανάλυση κάποιου κομματιού. (όπως έχουν κάνει αναγνώριση ειδών μουσικής, οργάνων ,διάθεσης κλπ)

Guybrush Threepwood...mighty pirate!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειμαι σιγουρος για το τι ακριβως ρωτας. Ρωτας τι εννοουμε οταν μιλαμε για διαφορετικους ηχους? Πως εννοουμε τον διαφορετικο ηχο σε σχεση με καποιον αλλο ηχο?

Γινε λιγο πιο συγκεκριμενος. 8)

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου