panosprog Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2012 Οντως..αν εισαι..ΠΟΝΤΙΟΣ ...και τον βαλεις στο πατωμα να κοιταει τα ..ποδια σου... Αν εχεις εστω και..λιιιιιγο μυαλο... ;D...και τον τοποθετησεις με τετοιο τροπο ωστε να τον..... ακους, ΜΙΑ ΧΑΡΑ ακομα και με...5 βαττ παιζεις....και χωρις να ξεκουφαινεις και τους αλλους... ;D elementary Watson,elementary... ;D σιγα μη δουλευει και με 100%... ;D.... Eγω παντως με τον Tech 21 σε προβα δεν μπορουσα να ακουστω οχι λογω της εντασης ουτε γιατι ειχαμε καφρο ντραμερ απλα δεν εκανε αυτο το cut through αρα θα συμφωνησω οτι δεν ειναι θεμα τα πολλα βατ :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2012 Share Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2012 Eγω παντως με τον Tech 21 σε προβα δεν μπορουσα να ακουστω Τον είχες σηκωμένο τουλάχιστον μισό μέτρο από το πάτωμα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
panosprog Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2012 Απο τη στιγμη που θελει ενα βρωμικο ηχο και να καθαριζει με το volume της κιθαρας δε νομιζω οτι τιθεται θεμα. Επισης τα 15 watt εχουν αρκετη ενταση για οποιοδηποτε ντραμερ οταν ζητας τη παραμορφωση και δε σε νοιαζει το headroom. Για τη καμπινα θα συμφωνησω. Για μενα ειναι θεμα ογκου αλλα και γενικοτερου voicing. Εχω παιξει με πολλες διαφορετικες καμπινες, η 4x12 ειναι η επιλογη μου και ας παιζω στο σπιτι πια. @panosprog: Νομιζω οτι τον ηχο που θες ο Orange θα στον δωσει. Αξιζει οταν τον παρεις και τον εχεις παιξει αρκετα στο χωρο σου ενα ταξιδι στην Αθηνα να τον ακουσεις σε διαφορετικες καμπινες. Θα δεις αρκετες διαφορες. Επισης, δε χρειαζεται να εισαι επαγγελματιας για να χαρεις ενα καλο ηχο. Αν νομιζεις οτι μπορεις να μαζεψεις περισσοτερα χρηματα στο μελλον αξιζει να περιμενεις για κατι καλυτερο. Ειδικα στη περιπτωση σου που εχεις διαμορφωμενο χωρο. θα συμφωνησω σε ολα οσα προανεφερες απλα το ατιμο το GAS δεν με αφηνει να ησυχασω ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
panosprog Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2012 Τον είχες σηκωμένο τουλάχιστον μισό μέτρο από το πάτωμα; Επανω σε μια καρεκλα ;D απλα αισθανομουν οτι ο ηχος της κιθαρας παλευε να ξεχωρισει μιλαω για το βρωμικο καναλι παντα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
noe13 Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2012 Share Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2012 τον jet city τον 100ρη τον εχει καποιος να μας πει 2 λογακια? Slow must go on....!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
KostasP Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2012 Share Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2012 Επανω σε μια καρεκλα ;D απλα αισθανομουν οτι ο ηχος της κιθαρας παλευε να ξεχωρισει μιλαω για το βρωμικο καναλι παντα. Bασικη αρχη για να ακουμε σωστα (ειτε παιζουμε ειτε ακουμε μουσικη) ειναι τα μεγαφωνα να ειναι στο υψος τους αυτιου. Αν ησουν ορθιος η καρεκλα εκανε μια μικρη διαφορα αλλα οχι μεγαλη. Αρκετα χρονια πριν σε ενα προβαδικο που ειχαμε καποιες μπαντες μαζι, φτιαξαμε βασεις για δυο καμπινες 4x12 και αμεσως ολοι χαμηλωσαμε ενταση γιατι ακουγαμε τι παιζαμε. Οποτε και μια 4x12 δεν ειναι υπερβολη να τη τοποθετησεις στο υψος του αυτιου. Αν δεν υπαρχει αυτη η δυνατοτητα, το να γυρεις τον ενισχυτη/καμπινα προς τα πισω ωστε τα μεγαφωνα να κοιτανε προς εσενα ειναι το λιγοτερο που μπορεις να κανεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
panosprog Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2012 Ας βαλω καποιους ενδεικτικους ηχους κιθαρας που μου αρεσουν για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις Astra - The Black Chord Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
panosprog Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2012 Bασικη αρχη για να ακουμε σωστα (ειτε παιζουμε ειτε ακουμε μουσικη) ειναι τα μεγαφωνα να ειναι στο υψος τους αυτιου. Αν ησουν ορθιος η καρεκλα εκανε μια μικρη διαφορα αλλα οχι μεγαλη. Αρκετα χρονια πριν σε ενα προβαδικο που ειχαμε καποιες μπαντες μαζι, φτιαξαμε βασεις για δυο καμπινες 4x12 και αμεσως ολοι χαμηλωσαμε ενταση γιατι ακουγαμε τι παιζαμε. Οποτε και μια 4x12 δεν ειναι υπερβολη να τη τοποθετησεις στο υψος του αυτιου. Αν δεν υπαρχει αυτη η δυνατοτητα, το να γυρεις τον ενισχυτη/καμπινα προς τα πισω ωστε τα μεγαφωνα να κοιτανε προς εσενα ειναι το λιγοτερο που μπορεις να κανεις. Ξερεις τι γινεται ειμαι 1.95 στο υψος αν τον ανεβαζα τοσο ψηλα δεν νομιζω να βοηθουσε τους αλλους να με ακουσουν συν τοις αλλοις ο ενισχυτης εχει δυσκολια να ακουστει και οταν παιζω along μαζι με καποιο cd και ειμαι καθιστος .Μιλαω παντα για το βρωμικο καναλι του ενισχυτη απλα ειναι πολυ μουντο δοκιμασα και μπουστερ μπροστα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2012 Share Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2012 Μιλαω παντα για το βρωμικο καναλι του ενισχυτη απλα ειναι πολυ μουντο Διαβάζοντας νωρίτερα πως δεν ακούγεσαι (cut through) αυτό ακριβώς ψιλιάστηκα, πως δεν έβγαζες αρκετά πρίμα... Μετά σκέφτηκα πως αποκλείεται να μην το έχεις ψάξει αυτό το θέμα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
panosprog Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2012 Διαβάζοντας νωρίτερα πως δεν ακούγεσαι (cut through) αυτό ακριβώς ψιλιάστηκα, πως δεν έβγαζες αρκετά πρίμα... Μετά σκέφτηκα πως αποκλείεται να μην το έχεις ψάξει αυτό το θέμα... Για να σου δωσω να καταλαβεις οταν ειχα τον Vox ad 50vt παλι σε καρεκλα επανω και ελαφρως προς τα πισω τα πριμα δεν μαζευοντουσαν με τιποτα σε πονουσαν τα αυτια σου αντιθετα με τον Τech 21 δεν μπορει να γινει αυτο με τιποτα(φυσικα ο Τech 21 ειναι πολυ καλυτερος ενισχυτης ουτε συγκριση με τον Vox) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση