longshadow Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2012 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2012 Με αφορμή την συζήτηση εδώ... http://www.noiz.gr/index.php?topic=193780.0;topicseen ..Είπα να φτιάξω ένα κλιπ για να δείξω πως περίπου ακούγεται split-αρισμένος ο bridge humbucker της strat μου παίζοντας μαζί με τον middle μαγνήτη. Όπως έγραψα και στο προηγούμενο θέμα, είναι humbucker στον οποίο το πηνίο που βρίσκεται πιο κοντά στον middle μαγνήτη είναι πιο hot για να σπλιτάρει υποτίθεται καλύτερα. (Όλοι οι μαγνήτες στην κιθάρα είναι van zandt) Το κλιπ έχει ως εξής: Αρχή - 00:19 Παίζω μόνο με τον middle μαγνήτη. 00:19 - 1:20 Παίζω με τον σπλιταρισμένο humbucker μαζί με τον middle (position 4). 1:20 - τέλος Παίζω με μια άλλη κιθάρα στη θέση bridge+middle η οποία έχει το κλασσικό sss layout. Πρόκειται για μία "ακριβούτσικη" custom shop '66 reissue strat (δεν είναι δικιά μου) η οποία όμως δυστυχώς φοράει 11άρες και όχι 10άρες όπως η άλλη. (θα ήταν πιο καλή η σύγκριση με ίδιο gauge χορδών.) Το κλιπ έχει τελείως clean ήχο και καθόλου effects (μόνο το reverb του ενισχυτή είναι λίγο ανοιχτό). Το θέμα δεν έχει φωτογραφίες μπορείτε όμως να ακούσετε την παντόφλα να "μετράει" τον ρυθμό! ;D :D split_hum_test.mp3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
odis13 Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2012 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2012 Fun fact: Στο δικο μου στρατοειδες, εχω παρατηρησει οτι η θεση bridge+middle με σπλιταρισμενο τον bridge ακουγεται λιγακι αναιμικη και δεν εχει πολυ...κουακ. Ακουγεται λιγο ψοφια, σαν να της λειπει το απαραιτητο compression. Αντιθετα, η ιδια θεση με τον bridge μη σπλιταρισμενο ακουγεται (imho) εξαισια - δεν ειναι φυσικα η κλασσικη θεση 2 της strat αλλα ειναι ιδιαιτερα quacky & beefed up, απο τους αγαπημενους μου ηχους ever. Το αστειο της υποθεσης ειναι οτι σε σχεδον οποια κιθαρα εχω παιξει, η θεση middle single + high output bridge hum (μη σπλιταρισμενος_ ακουγεται σαν τενεκες. Στη συγκεκριμενη κιθαρα ομως, μετα απο αρκετο ψαξιμο με το υψος των μαγνητων και για το δικο μου παιξιμο, ο συγκεκριμενος ηχος ειναι the bomb. Τον προτιμω ακομα και απο παραδοσιακη θεση 2. That said, στο δικο σου κλιπ αυτη την ηχητικη "υπογραφη" που προσωπικα προτιμω την βρισκω στο clip με το σπλιταρισμενο διπλο και οχι στο true pos. 2. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
geodimitri Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2012 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2012 Εμένα περισσότερο με άρεσε το τρίτο μέρος όπου έπαιζες με το κλασικό sss. Ωραίο ήταν και με τον σπλιταρισμένο bridge + middle, αλλά το τελευταίο ακουγόταν ακόμα καλύτερο (στα δικά μου αυτιά πάντα). :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
longshadow Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2012 That said, στο δικο σου κλιπ αυτη την ηχητικη "υπογραφη" που προσωπικα προτιμω την βρισκω στο clip με το σπλιταρισμενο διπλο και οχι στο true pos. 2. Παίζω με τον σπλιταρισμένο humbucker μαζί με τον middle (position 4). Να δω πότε θα μάθω απο που πρέπει να αρχίζω να μετράω τις θέσεις! ;D :D (Εσύ είσαι ο σωστός εδώ...) :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
odis13 Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2012 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2012 Μαζι σου. Και εγω παντα ως θεση 4 την σκεφτομαι, αρχικα ετσι την εγραψα. Η αριθμηση απο bridge και πανω, αντιθετα με τη φορα του διακοπτη ανεκαθεν με μπερδευε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gvour Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2012 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2012 Προτιμω αρχη και τελος. Ο hum μου φαινεται too hot.Γουστα θα μου πεις ειν αυτα. Παντως οι van zandt ακουγονται πολυ ωραια. Σουπερ ο ηχος του στη middle θεση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2012 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2012 Κάθε ήχος έχει διαφορετική χρηστικότητα, αν και χρησιμοποιήθηκε εδώ (λόγω τεστ) με τον ίδιο τρόπο. Δεν ξέρω τι να διαλέξω. Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2012 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2012 Όλοι οι ήχοι πολύ ωραίοι Γιώργο. Δεν άκουσα πουθενά όμως κλασικό ήχο στρατ middle-bridge αν και περίμενα ότι με την CS θα τον άκουγα. Για να πω την αλήθεια δε, ο σπιλιταρισμένος van zandt μαζί με middle μου άρεσε περισσότερο. Αλήθεια, έχεις καμιά ιδέα τι μαγνήτες φοράει η cs; Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
longshadow Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2012 Αλήθεια, έχεις καμιά ιδέα τι μαγνήτες φοράει η cs; Ήταν limited run και δεν βγαίνει πλέον, αλλά βρήκα τα specs της εδώ... http://www.musiciansfriend.com/guitars/fender-custom-shop-custom-shop-1966-stratocaster-firemist-silver-metallic-closet-classic-ltd-electric-guitar?CJAID=10684459&CJPID=5691025&src=3WBZ4DS Η κιθάρα έχει απο μόνη της monster tone και η προσθήκη 11άρων χορδών την έχει κάνει ακόμα πιο "γκλόνγκ" ( :D). Ίσως με 10άρες να είχε περισσότερο sparkle και οι in-between θέσεις της να ήταν πιο quacky. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2012 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2012 Ήταν limited run και δεν βγαίνει πλέον, αλλά βρήκα τα specs της εδώ... http://www.musiciansfriend.com/guitars/fender-custom-shop-custom-shop-1966-stratocaster-firemist-silver-metallic-closet-classic-ltd-electric-guitar?CJAID=10684459&CJPID=5691025&src=3WBZ4DS Η κιθάρα έχει απο μόνη της monster tone και η προσθήκη 11άρων χορδών την έχει κάνει ακόμα πιο "γκλόνγκ" ( :D). Ίσως με 10άρες να είχε περισσότερο sparkle και οι in-between θέσεις της να ήταν πιο quacky. Α, κατάλαβα ποιου είναι η κιθάρα. :) Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση