Προς το περιεχόμενο

αγορά mp3 Ελληνικών τραγουδιών


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

...

 

Και που λέτε...

 

Με έπιασε μια μανία να γνωρίσω τα τραγούδια που άκουγα εγώ στα παιδιά μου. Σαββόπουλο, Σιδηρόπουλο, Ξύλινα σπαθιά, κλπ.

 

Έλα που όμως όλα τα έχω σε βινύλιο...

 

Έτσι αφού έψαξα λίγο στο νετ (γιατί τα έχω αγοράσει ήδη... Μην τα ξαναγοράσω) δε βρήκα τίποτα (ειδικά από Σαββόπουλο) και αποφάσισα να τα ξαναγοράσω. Βρήκα λοιπόν ένα site στο www.music-bazaar.com που έχει καταπληκτικές τιμές, αλλά θέλει 15 ευρώ και πάνω (και αγοράζεις πολλά άλμπουμ). Δε θα είχα πρόβλημα, αλλά κάποια από τις επιλογές πληρωμής είναι σε ΡΩΣΙΚΟ νόμισμα (οπότε παπαπα). Και δεν έχει paypal.

 

Ερωτήσεις λοιπόν:

 

1. Το ξέρει κανείς το μαγαζί αυτό; Είναι εντάξει;

2. Αν όχι, που στο καλό μπορώ να αγοράσω mp3 και το όνομα να μήν έχει το "i" μπροστά (πχ itunes...). γιατί τόσην ώρα δεν έχω βρει κάτι...

 

Θενξ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι πλέον παράνομο.

Η συγκεκριμένη απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών, υπ’ αριθμόν 4658/2012 δημοσιεύτηκε την περασμένη εβδομάδα, στις 16 Μαϊου 2012 και αφορά προσφυγές εταιρειών προστασίας πνευματικών δικαιωμάτων που είχαν ήδη υποβληθεί από το 2010 και αφορούσαν την διακοπή πρόσβασης στις ιστοσελίδες www.ellinadiko.com και www.music-bazaar.com. Στην απόφαση, εξηγείται το σκεπτικό για το αίτημα των εταιρειών προστασίας δικαιωμάτων σε σχέση με τις παραπάνω ιστοσελίδες, καθώς η φιλοξενία τους και η ιδιοκτησία τους φαινεται να βρίσκεται στο εξωτερικό. Έτσι, με την απόφαση αυτή και μετά την γνωμοδότηση της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, αλλά και της Αρχής Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών, οι εταιρείες ή οι σύνδεσμοι κατόχων πνευματικών δικαιωμάτων, δικαιούνται να αιτηθούν ώστε οι ISP της Ελλάδας να διακόψουν την πρόσβαση σε ιστοσελίδες που σύμφωνα με τις εταιρείες αυτές, φιλοξενούν και διαμοιράζουν παράνομα οπτικοακουστικό υλικό που υπόκειται σε προστασία περί πνευματικών δικαιωμάτων. Η απόφαση αυτή εφαρμόζει για πρώτη φορά το άρθρο 64 Α του ν.2121/1993 που ενσωματώνει πρόβλεψη Οδηγίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη δυνατότητα λήψης ασφαλιστικών μέτρων κατά των ISP, που θεωρούνται «διαμεσολαβητές» για την παράνομη πράξη.

 

 

ο χρόνος αρκετός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Η απόφαση αυτή εφαρμόζει για πρώτη φορά το άρθρο 64 Α του ν.2121/1993 που ενσωματώνει πρόβλεψη Οδηγίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη δυνατότητα λήψης ασφαλιστικών μέτρων κατά των ISP, που θεωρούνται «διαμεσολαβητές» για την παράνομη πράξη.

 

 

 

Ας συνεχίσω λίγο αυτό που λέγαμε σε άλλα thread πέρι ν. 2121/1993.  Συμφωνώ απόλυτα με διάφορες απόψεις . ότι το ΠΔ 131/2003 που (απλώς) ενσωμάτωσε την ανωτέρω οδηγία, το έκανε χωρίς ουσιαστική επεξεργασία των διατάξεων για απαλλαγή από την ευθύνη……..και παρουσιάζει ελλείψεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάρε πικάπ και πέρνα τα.  ;D

Υπάρχουν και κάποια με usb.

http://www.computerworld.com/s/article/9136270/Review_5_USB_turntables_convert_LPs_to_MP3s

http://www.knowzy.com/computers/audio/digitize_your_lps/usb_record_player_turntable_comparison.htm

 

Για Σαββόπουλο σε καλύπτω πλήρως εγώ. Πέρνα να τα πάρεις.

Την έμαθε απέξω την δισκογραφία του ο Ορέστης. Μακάρι να πάρει την απόφαση να την παίξει κιόλας  :-\

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Πάντως η εν λόγω απόφαση [4658/2012 Μον.Πρω.Αθ, (ασφαλιστικά μέτρα)], σχώρα με Νικόλα για το off topic  ;D, έκρινε (παρεμπιπτόντως ) κάτι πολύ σπουδαίο (κατά τη γνώμη μου)  ήτοι ότι η μετατροπή (ψηφιοποίηση) από αναλογικό σε ψηφιακό δεν συνιστά αναπαραγωγή κατά την έννοια του νόμου: “Αν η ψηφιοποίηση καταλήγει στην πρώτη υλική ενσωμάτωση του έργου, δεν υπάγεται στην έννοια της αναπαραγωγής, επειδή θεωρείται ως τρόπος και αποτέλεσμα της δημιουργίας του έργου. Αναπαραγωγή συντρέχει όταν ένα ήδη ψηφιοποιημένο έργο αποθηκεύεται σε ψηφιακό φορέα.”

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

off topic συνέχεια...

Κάτσε γιατί μας τα χάλασες λίγο.

1)

“πρώτη υλική ενσωμάτωση του έργου”

 

Τι ακριβώς εννοεί μ' αυτό; Αν η φηφιοποίηση είναι αποτέλεσμα της διαδικασίας της ηχογράφησης ενός πρώτυπου έργου (μη-υπαρκτό μέχρι πρίν) με σκοπό την μετέπειτα αποθήκευση αυτού σε κάποιο μέσο, τότε δεν έχουμε παράβαση; Κοινώς αν π.χ. ηχογραφώ ένα τραγούδι δικό μου (ή κάποιου άλλου) και στην πορεία της διαδικασίας το κάνω mp3 (ή κάτι άλλο ψηφιακό), τότε δεν παρανομώ;

 

Όμως

2)

“Αναπαραγωγή συντρέχει όταν ένα ήδη ψηφιοποιημένο έργο αποθηκεύεται σε ψηφιακό φορέα.”

 

αν κάτι ήδη έχει γίνει ψηφιακό και εγώ το μετα-αποθηκεύσω σε άλλο μέσο τότε παρανομώ;

 

Αν αυτά που σε ρωτάω είναι όντως έτσι, τότε δεν μιλάμε για κάτι σημαντικό, αλλά για νομική τεχνική λεπτομέρεια άνευ πρακτικής αξίας στον έξω κόσμο.

 

Βέβαια, με την εισ' άτοπον απαγωγή, αφού δεν αναφέρεται ρητά ότι η διαδικασία ψηφιοποίησης ενός αναλογικά αποθηκευμένου έργου και η αποθήκευση αυτού σε ανάλογο μέσο, αποτελεί αναπαραγωγή, τότε σ' αυτήν την περίπτωση είμαστε ΟΚ; Εκτός αν το "ήδη ψηφιοποιημένο" δεν ενδιαφέρεται για το τι ήταν πρίν.

Τι γίνεται όμως αν θέλουμε όντως να αναπαράγουμε το πλέον ψηφιακά αποθηκευμένο έργο, κοινώς να πατήσουμε το play, γιατί έτσι όπως το ορίζει φαίνεται σαν να εννοεί ως αναπαραγωγή την αποθήκευση;

 

Βρε, 'σείς, την παλεύεται οι δικηγόροι;  ;D

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

@theoctapus

Παράδειγμα:

Έχουμε ένα έργο οπτικοακοσυτικό. Π.χ. Η «νεράιδα και το παλικάρι» 1969 - σκηνοθεσία Ντίνου Δημόπουλου.

Δεν κυκλοφόρησε ποτέ επίσημα σε ψηφιακή μορφή .

Αν από VHS ή από τη ροή της tv, το ψηφιοποιήσεις.(π.χ. για λόγους διάσωσης αρχείου) …με βάση την απόφαση, αυτό δεν θεωρείται αναπαραγωγή.

Αν ύστερα από την πρώτη ψηφιοποίηση το κάνεις επιπλέον ψηφιακά αντίγραφα, τότε θεωρείται αναπαραγωγή.

Αυτό λέει η απόφαση.

 

 

Αν αυτά που σε ρωτάω είναι όντως έτσι, τότε δεν μιλάμε για κάτι σημαντικό, αλλά για νομική τεχνική λεπτομέρεια άνευ πρακτικής αξίας στον έξω κόσμο.

 

 

Θα σου πω μια μόνο πρακτική αξία για τον έξω κόσμο.

Αύριο δικάζω στο Εφετείο Κακουργημάτων ακριβώς αυτήν την περίπτωση.

Ιδιοκτήτης video club, για να διασώσει το αρχείο του , μετέτρεψε 5 VHS (νόμιμα αγορασμένες από τον ίδιο)  σε DVD (δεν τα εκμίσθωνε- άλλωστε υπήρχε ένα μόνο αντίτυπο από την κάθε μια μετατροπή ) .

Αύριο κάθεται στο «σκαμνί» κατηγορούμενος γι’ αυτό το λόγο  για  κακουργήματα ….με απειλούμενη ποινή 10ετή κάθειρξη!!! :o

Έχει λοιπόν πολύ μεγάλη σημασία στον "έξω κόσμο" αυτό που έκρινε η απόφαση…αν μη τι άλλο για να μην βρεθείς στον "μέσα κόσμο" ;D ;D ;D ;D ;D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για να μην βρεθείς στον "μέσα κόσμο" ;D ;D ;D ;D ;D

εάν...εάν λέω...πάει κάτι στραβά, κανόνισέ του τουλάχιστον καλή παρέα ;)

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παράδειγμα:

Έχουμε ένα έργο οπτικοακοσυτικό. Π.χ. Η «νεράιδα και το παλικάρι» 1969 - σκηνοθεσία Ντίνου Δημόπουλου.

Δεν κυκλοφόρησε ποτέ επίσημα σε ψηφιακή μορφή .

Αν από VHS ή από τη ροή της tv, το ψηφιοποιήσεις.(π.χ. για λόγους διάσωσης αρχείου) …με βάση την απόφαση, αυτό δεν θεωρείται αναπαραγωγή.

Αν ύστερα από την πρώτη ψηφιοποίηση το κάνεις επιπλέον ψηφιακά αντίγραφα, τότε θεωρείται αναπαραγωγή.

Αυτό λέει η απόφαση.

 

Ωραία. Και αν εγώ υποστηρίξω ότι τα επιπλέον αντίγραφα ήταν π.χ. back up συνεχίζω να παρανομώ; Δηλαδή ο νόμος ενδιαφέρεται για τον αριθμό τον ψηφιακών αντιγράφων, αν είναι ένα πρώτο είσαι Οκ;

 

Εδώ σε θέλω τωρα. Κάνω το πρώτο ψηφιακό αντίγραφο και αυτό βρίσκεται αποθηκευμένο σε ένα pc π.χ. Εκεί, από αυτά που λές, μπορώ να το κάνω ότι θέλω, αρκεί να μην το μετα-αποθηκεύσω αλλού. Πες λοιπόν ότι όντως μεταφέρω το αρχείο αυτό σε ένα άλλο ψηφιακό μέσο και μετά το διαγράφω από το αρχικό μέσο, το pc σ' αυτήν την περίπτωση. Τι γίνεται εδω; Θα τα φάω τα 10 ή όχι.

 

Το πρόβλημα είναι ότι σε αρκετές περιπτώσεις η μεταφορά ενός ψηφιακού αρχείου γίνεται μόνο με αντιγραφή αυτού (π.χ. μέσω e-mail), αρχικά έχεις ένα μετά δύο, ακόμα και αν δεν είναι η αντιγραφή ο σκοπός, κάτι που δεν ισχύει στον αναλογικό κόσμο. Κοινώς φαίνεται να απαγορεύεται εμμέσως η μεταφορά ψηφιακών αρχείων.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου