Προς το περιεχόμενο

Προενίσχυση-Eq-Reverb για τρίχορδο


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παίξω με την 411 AKG στόχος ο οσο το δυνατον φυσικότερος ήχος στο περιορισμένο μου budget, γνωρίζω ότι υπάρχουν καλύτερα "συστήματα" αλλά σε αυτές τις τιμές θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας αν είμαι σε σωστή κατεύθυνση

 

Behringer MIC200 Tube

http://www.thomann.de/gr/behringer_mic200_tube_ultragain_preamp.htm

Reverb

http://www.thomann.de/gr/behringer_rv600.htm

Equalizer

 

http://www.thomann.de/gr/artec_graphic_eqtuner.htm (Δε ειμαι σίγουρος αλλά φαίνεται καλό)

 

Σας ευχαριστω εκ των προτέρων

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(τα μηχανήματα που δείχνεις δεν τα ξέρω)

 

Το 411 που το συνδέεις; Μια μέτρια κονσόλα έχει καλύτερο eq, βάθος και προενίσχυση από αυτά που παρουσιάζεις.

 

Επίσης ειδικά για το eq θα πρότεινα να κοιτάξεις και προς παραμετρικό μεριά

"[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ Alchimistis :

 

Αν με την λέξη: «τρίχορδο» εννοείς «τρίχορδο» μπουζούκι και θέλεις – “στόχος ο όσο το δυνατόν φυσικότερος ήχος στο περιορισμένο σου budget,”  για την ηχογράφηση του «τρίχορδου» μπουζουκιού «καρφί» σε ένα Audio Interface - κάρτα ήχου η’ αν έχεις μια κονσόλα ήχου προ αυτού (του Audio Interface - κάρτας ήχου) η πρόταση μου –για προ-ενίσχυση- είναι:

 

ART Tube MP

http://www.thomann.de/gr/art_tube_mp.htm

 

Τα pedal που έχεις παραβάλει καλό είναι να τα ξεχάσεις γιατί είναι για χρήση μουσικών οργάνων με χαμηλό σήμα εξόδου (ηλ. κιθάρες – ηλ. μπάσα) και δεν λειτουργούν –τις περισσότερες φορές- σωστά στο line level που σου παρέχει ο προ-ενισχυτής…

Οπότε, μετά την διεκπεραίωση της ηχογράφησης, στο Post-production μπορείς (και πρέπει-επιβάλλεται…) να πειραματιστείς με τα EQ και τα Reverbs – Delays που σου προσφέρει το D.A.W. που χρησιμοποιείς.

 

Αν –τώρα- από την αντίθετη, «μιλάς» για P.A. εφαρμογές στον χώρο εργασίας σου (π.χ. κάποιο μαγαζί στο οποίο εργάζεσαι σαν μουσικός) μπορείς από την προ-ενίσχυση που σου παρέβαλα:

 

ART Tube MP

http://www.thomann.de/gr/art_tube_mp.htm

 

να δώσεις «σήμα» στην  κονσόλα ήχου, όπου εκεί ο ηχολήπτης του μαγαζιού θα πρέπει να «φέρει» τον ήχο σου σε όσο πιο ίσιο flat «επίπεδο» μπορεί, σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες του χώρου εργασίας και με τον ισχύοντα P.A. εξοπλισμό που σου παρέχει ο ιδιοκτήτης του χώρου εργασίας σου.

 

Αντίστοιχα τα Delays-Reverbs θα δοθούν από τον ηχολήπτη -σε συνεννόηση που οφείλεις να έχεις μαζί του- στην κονσόλα ήχου μέσω των fx units που διαχειρίζεται αυτός στον P.A. εξοπλισμό του μαγαζιού.

 

Προς Mods.

 

Παρακαλώ μεταφέρατε το παρόν topic στο section:

 

Recording & P.A.

 

Όπου θα μπορεί να λάβει περισσότερες απαντήσεις σύμφωνες προς τα αιτούμενα ερωτήματα του Original Poster (O.P.)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις το eq και το reverb θα το χρειαζομαι κυριως για live που η κονσολα δε θα εχει πολλες δυνατοτητες αλλα ακομα κι αν εχει θα ηθελα την ανεξαρτησια μου οσον αφορα τις ρυθμισεις. Το βασικοτερο σε πρωτη φαση ειναι η προ ενίσχυσή.Στην αρχη πηγαινα για την Headway edb 1 αλλα λογω περιορισμενου budget σκεφτηκα μηπως μπορω να κανω την δουλεια μου. Η τελευταια προενισχυση που εβαλες σε τι κερδιζει σε σχεση με την mic200?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...απολύτως τίποτα. Είναι κλώνος της. Ή για να ακριβολογούμε η Μπέρινγκερ που λίνκαρες είναι κλώνος του ακριβώς επόμενου μοντέλου της ART που βασικά είναι το ίδιο με το απλό αλλά με μερικές πολύ χρήσιμες έξτρα δυνατότητες, αυτού εδώ: http://www.thomann.de/gr/art_tube_mp_studio_v3.htm

 

Τα pedal που έχεις παραβάλει καλό είναι να τα ξεχάσεις γιατί είναι για χρήση μουσικών οργάνων με χαμηλό σήμα εξόδου (ηλ. κιθάρες – ηλ. μπάσα) και δεν λειτουργούν –τις περισσότερες φορές- σωστά στο line level που σου παρέχει ο προ-ενισχυτής…

 

Δυο εξ αυτών είναι πετάλια: το ριβερμπάκι και το eq. To άλλο είναι προενισχυτής που μπορεί να παραλάβει σήμα είτε instrument level είτε line level, και να το παραδώσει ως balanced ή και unbalanced. Tα δυο πεταλάκια θα μπορούσαν ίσως να τοποθετηθούν πριν το preamp, αλλά και μετά δεν πιστεύω να υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα. Το Behringer που λινκάρεις το έχω, και έχει χρησιμοποιηθεί (ως προενίσχυση ενός... stylophone αλλά και για direct recording ηλεκτρικής) ουκ ολίγες φορές σε ηχογραφήσεις και λάιβ χωρίς να με απογοητεύσει, μονάχα που μου φαίνεται πως βγάζει εύκολα θόρυβο σε ψηλές ρυθμίσεις του output gain όταν έχεις πολύ αδύναμο εισερχόμενο σήμα (αν και μπορεί σε εκείνο το λάιβ να είχε γίνει λάθος σε κάποιες στάθμες).

 

Το ART πρέπει να είναι πιο ποιοτικό κατασκευαστικά, αλλά χωρίς σημαντική διαφορά. Aν το βαλάντιό σου το αντέχει, τούτο εδώ τα έχει όλα όσα ζητάς με τιμή μικρότερη των τριων αθροιστικά που παρέθεσες, και με περισσότερες δυνατότητες και πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και ηχητική: http://www.thomann.de/gr/zoom_a2_acoustic_fx_pedal.htm

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή πάω στα τυφλά και ενδέχεται είτε να κάνω πατάτα είτε να πάρω πράγματα τα οποία δεν θα χρησιμοποιήσω ποτέ

Να σας πω τι ακριβώς θέλω θέλω μια καλή προ ενίσχυση (best value for money) για την κάψα της AKG 411 που να δέχεται είσοδο XLR

 

Αν μπορώ και έχω ταυτόχρονα και κάποιο reverb και eq θα ήταν το ιδανικό (ίσως ζητάω πολλά)

 

Σε περίπτωση που έχω ξεχωριστά πετάλια όλα αυτά πιο παει πρώτο η προενίσχυση ?

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού θες XLR τότε αυτό που σου πρότεινα δεν σου κάνει μιας και δεν έχει τέτοια είσοδο. To ΑRT είναι καλή λύση και ίσως πιο αξιόπιστη από τo Μπέρινγκερ, που χρειάστηκε να τo αλλάξω γιατί είχε ένα ελάττωμα (μετά όμως στάθηκε απόλυτα αξιόπιστη). Την ανάγκη για δικό σου eq και reverb την καταλαβαίνω, όμως αυτά της κονσόλας θα είναι στάνταρ καλύτερα (ο χειριστής της όμως τρέχα γύρευε). Πρώτος θα πρέπει να πάει ο προενισχυτής, και δεν πιστεύω να υπήρχε πρόβλημα αν τα έβαζες μετά. Πριν, δεν γνωρίζω - λίγο "αλχημεία" μου ακούγεται.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου