distortion Δημοσιευμένο 16 Μαΐου 2012 Share Δημοσιευμένο 16 Μαΐου 2012 Ο ντράμερ ήταν ο Φώτης Σταματάκης,ο ενισχυτής-του Γρηγόρη- ήταν του φίλου μας Pascal και η στρατ δικιάνεμου. Αφτά συμπληρωματικά,ωραίο το τζαμ! :D http://smart.noiz.gr/details.php?id=148367 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dvat Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2012 Μπράβο παίδες!! Ωραίοι... Όλοι μια χαρά και το rhythm section βράχος.. O Gregg δίκαια εδώ πήρε λίγο παραπάνω εντυπώσεις.. Η τριβή με το σανίδι είναι εμφανής πλέον.. ;D ;D Όχι άλλα μινόρε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Haris Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2012 Πάλι καλά που έχετε το video και δεν έγινε κάποιο από τα γνωστά ατυχήματα (ωχ, γαμώτο... ρε παιδιά δεν φταίω εγώ. Τελείωσαν οι μπαταρίες...) ;D ;D ;D ;D Αυτό ήταν! Στο επόμενο λάιβ σας που θα φέρω την κάμερα, ούτε το χέντστοκ σου δεν θα φαίνεται για να μάθεις! ;D Something Wicked This Way Comes Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator Terry RoscoeBeck5 Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2012 Moderator Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2012 Αυτό ήταν! Στο επόμενο λάιβ σας που θα φέρω την κάμερα, ούτε το χέντστοκ σου δεν θα φαίνεται για να μάθεις! ;D ;D Τι; Εσύ ήσουν ο σκηνοθέτης; Εγώ εννοούσα έναν άλλο ντράμερ ;D ;D ;D Είναι γνωστό τοις πάσι ότι γυρίζεις τα καλύτερα live videos (σλουρπ... σλουρπ) ;D all this has happened before and will happen again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Haris Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2012 Α, εντάξει τότενες. Θα σου κάνω εγώ κάτι κοντινά... Θα πάθεις πλάκα! ;D Something Wicked This Way Comes Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gvour Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2012 Όλοι μια χαρά και το rhythm section βράχος.. Ετσι! Γιατι καλες οι πενιες αλλα αν η βαση δεν παταει σωστα και δε σε κουναει ολα πανε περιπατο. Και σε τουτη τη μπαντα και το νεο και τα γερικα ;D παλλικαρια το πανε πολυ ωραια το κολπο. Αρχοντες! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Vasmar Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2012 Killer !! Ωραία περνάτε στην Αθήνα ρε σεις :D Πολύ μου άρεσε. ps: Longshadow,το καρό πουκάμισο είναι το signature ντύσιμό σου στα lives ή κάνω λάθος? ;D it's all about balance... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
lgbesios Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2012 Share Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2012 Φίλοι μου καλοί, καλοί μου φίλοι ...ωραίο ήχο έχετε, όλοι…. και όταν λέμε όλοι εννοούμε όλοι ...(και όσοι δεν φαίνονται) ;D rust never sleeps Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2012 Share Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2012 μπράβο και από μένα όλα καλά μέχρι ένα σημείο . Θα ήθελα να αναφέρω κάποια θέματα που αντιμετωπίζω και ο ίδιος και πραγματικά παλεύω με νύχια και με δόντια για να τα κατακτήσω. 1. Time το κομμάτι ξεκινάει στο 50 και κατά τι διάρκεια των σόλο έχει ανέβει τουλάχιστον 5 μονάδες το τεμπο (όταν μιλάμε για 5 μονάδες σε τόσο αργή ταχύτητα εννοούμε οτι έχει τρέξει του σκοτωμού) . Κανόνας 1ος Το time δεν το καθορίζει αυτός που παίζει σόλο αλλά ο ντράμερ .Η τε τρέχει αυτός που παίζει σόλο ή τραβάει πίσω, ο ντράμερ πρέπει να είναι εκεί και όλοι να προσαρμόζονται πάνω στο τέταρτο του . Το δεξί παίζει τρίηχα μια στο hi hat μια στο ride (ο ντράμερ μπορεί να τραγουδαει εξάηχα για να υπάρχει μεγαλύτερη υποδιαίρεση που δίνει σταθερό time . 2.Διάρκειες στη νότα του μπάσου. Ο Κώστας ξεκινάει με μια φανταστική μπασογράμμη . θέση στο ενα παύση διάρκειας της νότας στο δυο ,νότα στην αρση του δυο και μετα νότα στο τρια που κρατάει μέχρι το τέσσερα. Απο κεί και μπορει να κάνει διάφορες παραλλαγές του βασικού πατερν άλλα πάντα πρέπει να υπάρχει αυτο κατα τι γνώμη μου αυτη η παύση στο δυο που χτυπάει το ταμπούρο και που πολύ σωστά κάνει και η ρυθμική λίγο στην αρχή μέχρι να βαρεθεί και μετα το κομπινκ να πάρει απροσδιόριστη πορεία δίνοντας απαντήσεις στο στις παύσεις του σολο . Με λιγα λόγια θέλω να καταλήξω ότι το Blues to Suffle to Boggie κλπ έχουν συγκεκριμένους απαράβατους κανόνες που θέλουν πολύ πειθαρχία για βγει ένα στιβαρό και γκρουβάτο αποτέλεσμα . Μιλάω πάντα σε ανθρώπους που τους αρέσει να προσπαθούν τίμια και δίχως εγωισμούς αναζητούν πάντα ένα καλό αποτέλεσμα . ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2012 Share Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2012 Μπράβο ρε Θοδωρή, θηρίο είσαι. Άκουσες το κομμάτι περισσότερο από μας που το παίξαμε. 8) Για το 1 τι να πω. Μόνιμο παράπονο. Μόλις πριν λίγο μίλαγα με τον (καινούριο ;D) ντράμερ μας συζητώντας ότι πρέπει να δουλέψουμε στις πρόβες με μετρονόμο.&- Για το 2 ............. για να το λες .............. τι να πω. Θα το δω και θα σου πω. Με ενδιαφέρει. FWIW, ήταν ένα jam, στο τέλος του σετ μας, στο οποίο κατάκοπος και χωρίς τις ευθύνες του front, με έβαλα στον αυτόματο. Παίζω μάλλον υποσυνείδητα, χαλαρά, απολαμβάνοντας τα παιδιά στη κιθάρα και τραγούδι, μπύρα (και καμιά κλεφτή στα κορίτσια στο μπαρ). Αλλά όπως είπα, θα το δώ επιμελώς. Ειλικρινά σε ευχαριστώ. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση