Προς το περιεχόμενο

κεφαλη λαμπατη για μεταλ ηχο


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πρωτον αν θετεις τη χωρα παραγωγης ως μετρο και οι δυο ειναι κινεζικοι..

 

 

Ο evh ειναι βιετναμ...

 

Και έλεγα να το πω, να μην το πω.  ;D

Κρίση έχουμε, δεν είναι εποχές για 3 κεφάλια.  ;)

 

Αυτο θα πει αλλυλεγυη....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 157
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

 

Ωραιο το video. Ωστοσο ο EVH δεν ειναι καλυτερος απο τον laney κατασκευαστικα.

Πρωτον αν θετεις τη χωρα παραγωγης ως μετρο και οι δυο ειναι κινεζικοι...τελεια και παυλα. Ο μεγαλος EVH 5150 III ειναι μεξικανικος ουτε και αυτο ειναι ιδιαιτερο συν για μενα παντως (ουτε και μειον).

 

Δεν εγραψα τπτ απο αυτα...εγω μετεφερα αποψη ανθρωπων που τον πουλανε...τα συμπερασματα δικα σας...

 

-Δευτερον ασχετα απο το καθεαυτο design των ενισχυτων (ελαφρως στριμωγμενο για εμενα του μικρου 5150) οι λαμπες στον ironheart ειναι βιδωμενες στο σασι και οχι στην πλακετα. Ρωτα οποιον θελεις, αν αυτο ειναι πλεονεκτημα η μειονεκτημα, αλλα σιγουρα ειναι κατι το οποιο βρισκεις σε ακριβοτερους και οχι φθηνοτερους ενισχυτες. Στον μικρουλη 5150 ειναι στο PCB. Δεν το αναφερω ως μειονεκτημα αλλα σιγουρα δεν πλεονεκτει.

 

ο 6505+ τις βιδωνει στη πλακετα(αναφερεσαι ΦΥΣΙΚΑ για τις τελικες) και δεν ειναι φτηνος...μειονεκτημα θα ηταν αν εκανες εξαιρετικα καυτο biasing και σου καιγονταν η πλακετα...απο κει και περα αν υπαρχει και αλλο πλεονεκτημα πες μου...

 

-Οχι οτι εχει κανενα νοημα να συγκρινεις αλλα οι μετασχηματιστες του laney φαινονται γαιδουρια σε σχεση με του 5150. Αλλα οι μετασχηματιστες (ο ενας τοροειδης---πιο "ακριβος" του ironheart) ειναι εκει για να εξυπηρετουν το κυκλωμα και οχι σαν μεγεθος..

 

Δε το καταλαβαινω...στην αρχη μιλας για μεγεθος(ο 6505 ειναι γαιδουρι μπροστα στον avenger αλλα ακουγεται πολυ χειροτερα) και μετα εξυπηρετηση κυκλωματος...αρα το μεγεθος που χρειαζεται για το κυκλωμα???

 

-Παντως οι GH και VH ειναι ακριβως φτιαγμενοι σαν τον ironheart: ή μαλλον το αντιθετο. Λαμπες στο σασι, ποτενσιομετρα επισης, καλοι μετασχηματιστες.

 

Εγω αλλιως τα ακουσα...εσυ πως το συμπερανες αυτο?

 

-Ο 5150 ειναι ενας νορμαλ, μακρια απο high end κινεζικος ενισχυτης σε κατασκευη. Βιομηχανοποιημενος.

 

Ενω ο ironheart???

 

 

Απο ηχο ειναι διαφορετικοι οποτε μηλα με μανταρινια...

 

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς να έχω και ιδιαίτερη όρεξη να googlάρω το γιατί  ;D δεδομένου ότι δεν το ξέρω, νομίζω ότι το μέγεθος του μετασχηματιστή παίζει ρόλο, bigger is better. Αν υπάρχει κανείς στην παρέα τούτη που γνωρίζει το γιατί, ας με βοηθήσει.  ;D. Ευχαριστώ.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν βαριεσαι να διαβασεις λεει οτι το προβλημα ειναι με τους μικρους αλλα και το bigger the better δεν ειναι πανακειο:

 

    A power transformer that is undersized for the job will run hotter than a bitch kitty. The amp is unable to be pushed -- collapsing under weak, sagging voltages. It's unable to keep up with the demands a player puts to an amp. The amp slows and has a tendency to cough out notes when played clean, and honk or bark out the notes when overdriven.

 

    Another symptom of undersized and/or poorly designed power transformers is the phenomenon of "tone drift." You know this is happening when the amp (common with some early Fenders and half of today's 100 watt amps) starts off with decent tone for the first hour or so, then somewhere around two hours later the tone begins to change and not for the better. The internal temperatures of the transformer reach their peak and begin detuning the voltages and power the amp sees. This is caused by the changes to the resistance of copper. As the temperatures become excessive, the amp’s tone drifts. Remember rich amplifier tone needs to be well fed.

 

    An undersized output transformer will act more like a suppository to amplified guitar tone than a big open window, which is its main purpose. Contrary to popular myth, there is no tone magic that occurs when you force feed an output transformer into alleged saturation or intentionally under power it with a dinky power transformer.

 

    The term "output transformer saturation distortion" comes out of poor guessing by people who really don't understand how tubes and transformers work together to produce music friendly harmonic distortion. If an output transformer reaches true saturation, all bass frequencies will disappear, the mid-range will sound dark and fuzzy with lower volume -- leaving the treble frequencies tinny and brittle sounding. Does that sound desirable to you?

 

    So it's not the transformer itself generating that saturation effect on overdriven guitar tone. Good output transformers are designed to operate at low flux densities (loads of inductance). That low flux makes it difficult to saturate an output transformer. So the output transformer doesn't get the credit or blame for that "saturated" sound. The actual source is in the push-pull power tube plate circuit reacting/saturating to the changing impedance it sees in the primary coil of the output transformer as its flux density changes with the changing frequencies and fluctuating power coming into it. The saturation phenomena (when it appears) is mostly happening in the tube.

 

    If one wants to intentionally use a dinky power transformer to achieve tone magic (yes some have tried it, believe it or not). They could save themselves a bunch of money and buy that pillow I mentioned earlier for similar results.

 

    Bigger is better for chokes if you have the room for it on the chassis. Assuming the same value of inductance, more iron and copper will let more power through and it will run cooler as well. This is because of lower DC voltage resistance with the extra copper involved. More voltage being available to the tubes means more power out of the amp.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Thankz blackie.

Πανάθεμά σας, εσύ κι ο Άρης. Κάθε φορά που πιάνετε κουβέντα για ενισχυτές μπαίνω στα γνωστά internetομάγαζα και χαζεύω ενισχυτές.  ;D Είστε κακή επιρροή  ;D

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Ο 6505+ πραγματικα δε θυμαμαι να τις βιδωνε σασι. Το αν ακουγεται χειροτερα ειναι υποκειμενικα. Δεν ξερω καν αν υπαρχει κανενας στον πλανητη που θα προτιμουσε avenger για metal εναντι του 5150 (και τα περισσοτερα extreme συγκροτηματα δεν παιζουν soldano για παραδειγμα) και σε ο,τι διαπρεπει το soldano να προτιμουσε το 5150. Θα ελεγα μαλλον οτι αν θεωρεις το Peavey (που ειναι το ανεκδοτο σαν design στο slocloneforum για παραδειγμα) φτηνοτερο soldano τοτε ναι ειναι χειροτερο.

 

Ενα απο τα σημεια "cost cut" στα κινεζικα ειναι οι φτηνιαρηδες μικροι underwound μετασχηματιστες. Ισχυει για την πλειονοτητα. Ο laney δεν ανηκει εκει. Αν παλι σκεφτεις οτι ενα icon κυκλωμα σα το mesa rectifier βασιζεται σε μικρους μετασχηματιστες για να βγαλει οτι βγαζει (δες και τα ENGL...αστειο μεγεθος! Σα στρουμφακια διπλα στις λαμπες, δεν τους κανει κακους ενισχυτες βεβαια) τοτε δεν παιζει παντα ρολο. Αλλα σα λαος/κουλτουρα και τελικα θεση στη βιομηχανια ειναι τσιπηδες. Για αυτο και εχουν ποιασει.

 

 

Οσο για το ironheart vs gh ψαξε στο laney posse .co .uk βρες τα gut shots απο GH και στο harmony-central υπαρχει gut shot απο ironheart (ισως το μοναδικο στο ιντερνετ αλλα καλο). Ειναι φτιαγμενοι, με την ιδια λογικη, απλοτητα, καθαρο design, τοροειδη ειδοδου με μεγαλο U εξοδου μετασχηματισμο, λαμπες και ποτενσιομετρα στο σασι.  Μαλιστα ο τυπος ηταν κατοχος GH. Και λεει οτι ο ironheart εχει διαφορετικο ηχο, σε σημεια/ρυθμισεις παρομοιο αλλα γενικα πιο σφικτο και πιο καταλληλο για metal (για καποια ειδη παντα). H αληθεια ειναι οτι οι περισσοτεροι κατοχοι GH/VH τους boost αρουν αλλιως παραπονιουνται για πλαδαρα μπασα και fuzzy πριμα, εκτος και αν τους υπερανεβασεις (που δεν ειναι ευκολο με αυτους τους ενισχυτες). Ετσι λεει ο κατοχος και των δυο...θεωρει τον ironheart πολυ πιο καταλληλο για ολες τις εντασεις και πιο μοντερνο σε ηχο με αναφορες στους A.O.R. (πιο ζεστο). Νομιζω το username του ειναι toshiro και RGmetal αντιστοιχα στο laney forum αν θελει κανενας να τον ρωτησει πληροφοριες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

EEE τι να διορθωσουμε βρε Μιχαλη...

Εφοσον η πειρα σου λεει οτι το usa vs china δεν παιζει κανενα ρολο .  τοτε δεν θα συμφωνησουμε ποτε... Οποτε ?

 

Βασικα ολα αυτα ειναι θεωρητικα... Γιατι εχω δει πολλους φιλους μου τσαμπα μαγκες... Και μιλαω για συμφορουμιτες που κανουμε παρεα... Ο κινεζικος ενισχυτης ειναι φοβερος ,  για να τον αλλον ομως... Γιατι οι περισσοτεροι που εχουν κινεζο μετα απο λιγο καιρο ενω ματα παρισειας υποστηριζαν οτι μια χαρα ειναι ο ταδε κινεζος , μετα απο λιγο καιρο 1000δες δικαιολογιες ασχετες βρισκουν οταν εχουν περισσοτερα χρηματα και παιρνουν τον usa...

 

Aληθεια βρε Μιχαλη εσυ τι ενισχυτη εχεις ?

 

 

Εμενα η πειρα μου λεει αλλα...

 

Οσο για το 4... Βρε Μιχαλη που ειδες να κανω συγκριση μεταξυ της μιας πατεντας και της αλλης... Αν το εγραψα καπου και σινεκρινα τις 2 πατεντες ανεβασε το καντο κουοτ και θα ζητησω συγνωμη... Ειπα οτι αν σου αρεσει ενας ενισχυτης μπορεις να κανεις αυτην την παντντα την οποια οπως καταλαβαινεις δεν την ανακαλυψα εγω... Μπηκα σε ξενα φορουμ και ειδα οτι αυτο το κανουν αλλοι κιθαρθιστες κατα κορον... !!!!

 

Ρε Άρη, δεν είναι θέμα πείρας, αλλά εφόσον ζητάς από τους άλλους να μην είναι απόλυτοι πως είναι ενισχυτάρα τότε κι εσυ απο τη μεριά σου μην είσαι απόλυτος πως είναι καλύτερος σε κάποια πράγματα ο usa, εφόσον κάνεις απ' ολους δεν έχει κάνει τη σύγκριση σε συγκεκριμένους ενισχυτές (πχ τον Ironheart που είναι china με έναν usa). Γενικά και θεωρητικά μπορούμε όλοι να λέμε ότι θέλουμε...

 

Θα πρέπει να πω κι εγώ τι έχω για να δικαιολογηθώ δηλαδή; Ή δεν έχω δικαίωμα να μιλάω αν δεν πω τι έχω; Αφού θες να μάθεις θα σου πω. Εγώ πρίν 2-3 χρονάκια είχα πάρει τον B-52 AT-100 (china) από τον Κουρμπή με 1000 ευρώ, έχοντας ακούσει σχεδόν ότι κεφαλή υπήρχε στα καταστήματα της Αθήνας...και ακόμα και ακριβότερες κεφαλές όπως VHT και Laboga, κατά την άποψη μου και τα γούστα μου, τις πάτησε κάτω. Τον πούλησα 6 μήνες μετά μόνο και μόνο επειδή δε μπορούσα να αντέξω το κουβάλημα. Τον χρησιμοποίησα σε 5-6 πρόβες και 3-4 live. Tώρα τον έχει ο συμφορουμίτης μας Frost και απ' όσο ξέρω δεν έχει πάθει τίποτε ακόμα και τον χρησιμοποιεί κι αυτός σε lives και μια χαρα γουστάρει. Δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα με τον ενισχυτή όσο τον είχα, κι ας ήταν και λίγο, βέβαια δε μπορώ να κρίνω την αξιοπιστία του σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα. Άλλα εκτός από ήχο, που για 'μένα είναι από τους καλύτερους που έχω ακούσει (και έχω ακούσει/δοκιμάσει αρκετές κεφαλές), από κατασκευή μόνο τα καλύτερα έχω να πω, απίστευτα στιβαρή κεφαλή, κτήνος. Τώρα σπίτι έχω ένα κινέζικο transistor combo Crate, 15w με 12ρι μεγάφωνο και παίζω στον τελικό του με το Pod X3 Live, συνδέοντας το στην CD υποδοχή του, ώστε να παρακάμπτω την προενίσχυση. Στα live παίζω καρφί στην κονσόλα και συνδέω το Pod στον ενισχυτή άμα θελήσω για να έχω το amp feeling που λέμε και να τον έχω και σαν monitor, ασχέτως από τα stage monitors μπροστά μου. Δεν έχω την ηχάρα που είχα πριν αλλά θέλω να πιστεύω πως έχω έναν αρκετά αξιοπρεπή ήχο, που μάλιστα τώρα τελευταία βελτιστοποίησα σε μεγάλο βαθμό, μετά από τόσο καιρό που έχω το Pod. Και φυσικά για το κουβάλημα και την γενικότερη ευκολία δεν το συζητάω καν...

 

"Σε έναν πολλών βατ ενίσχυτη η πιο κλασική πατέντα για να ρήξεις την ισχύ είναι να βγάλεις τις 2 τελικές απο τις 4 και να παιεις με 2 . Αλλά όλοι έχουν master volume."

 

Aυτό το ανέφερες σαν επιχείρημα απέναντι στο ενσωματωμένο attenuator, ναι ή όχι; Εγώ νομίζω πως ναι, αλλιώς δεν θα μιλούσες καθόλου για ισχύ...

 

Επίσης έχει γινεί μεγάλη "καραμέλα", να το πω έτσι, αυτό με το master volume...το ότι το έχει ένας ενισχυτής δε σημαίνει πως μπορεί να παίξει καλά χαμηλά, εφόσον οι τελικές δεν πουσάρονται. Μιλάω πάντα για high gain καταστάσεις και πολλά γκάζια, για καθαρά δεν υπάρχει κανένα θέμα (αν και στα καθαρά πάλι υπάρχει διαφορά αλλά όχι τόσο μεγάλη). Αν δεν πουσαριστούν οι λάμπες "στρογγυλεμένο" και ογκόδες distortion δε μπορείς να ακούσεις. Toυλάχιστον εγώ έτσι εκλαμβάνω το ότι ένας ενισχυτής δεν παίζει καλά χαμηλά, πως στο distortion σε χαμηλές εντάσεις ακούς τη τζιτζικοπροενίσχυση, χωρίς τη "στρογγυλάδα" των πουσαρισμένων τελικών...γι'αυτό και υπάρχει το attenuator, για να πουσάρονται οι τελικές σε χάμηλες εντάσεις, που χωρίς αυτό θα έπρεπε ο ενισχυτής να ανοίξει αρκετά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο 6505+ πραγματικα δε θυμαμαι να τις βιδωνε σασι. Το αν ακουγεται χειροτερα ειναι υποκειμενικα. Δεν ξερω καν αν υπαρχει κανενας στον πλανητη που θα προτιμουσε avenger για metal εναντι του 5150 (και τα περισσοτερα extreme συγκροτηματα δεν παιζουν soldano για παραδειγμα) και σε ο,τι διαπρεπει το soldano να προτιμουσε το 5150. Θα ελεγα μαλλον οτι αν θεωρεις το Peavey (που ειναι το ανεκδοτο σαν design στο slocloneforum για παραδειγμα) φτηνοτερο soldano τοτε ναι ειναι χειροτερο.

 

θα παραθεσω μονο αυτο το κομματι γιατι στα υπολοιπα,συμφωνω με τη δευτερη παραγραφο και δε ξερω για τη τριτη,θα το ψαξω...

Επειδη φαινεσαι για ατομο που ψαχνει φορουμ σα κι εμενα νομιζω οτι η συγκριση soldano-peavey τις περισσοτερες των περιπτωσεων καταληγουν σε "νικη" της σολνατανο(οχι οτι εχει σημασια αλλα για τη κουλτουρα).Οσο για τα μεταλ συγκροτηματα,οι killswitch engaged ηχογραφησαν το as daylight dies(ο δισκος του holy diver) με soldano SLO...μπορει να "δειχνουν" στο βιντεο τους μεσα αλλα η "δουλεια" εγινε με αλλον...και παλι δεν εχει σημασια απλως το αναφερω επειδη το εθιξες...Εγω δε μιλησα ποτε για τιμες...οι mesa boogie ειναι ακριβοτεροι απο τους peavey αλλα εγω προσωπικα θεωρω τους δευτερους ΠΟΛΥ ανωτερους σαν ενισχυτες...

 

@Octapus

Δουλεια δεν ειχε ο διαολος... ;D ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν βαριεσαι να διαβασεις λεει οτι το προβλημα ειναι με τους μικρους αλλα και το bigger the better δεν ειναι πανακειο:

 

    A power transformer that is undersized for the job will run hotter than a bitch kitty. The amp is unable to be pushed -- collapsing under weak, sagging voltages. It's unable to keep up with the demands a player puts to an amp. The amp slows and has a tendency to cough out notes when played clean, and honk or bark out the notes when overdriven.

 

    Another symptom of undersized and/or poorly designed power transformers is the phenomenon of "tone drift." You know this is happening when the amp (common with some early Fenders and half of today's 100 watt amps) starts off with decent tone for the first hour or so, then somewhere around two hours later the tone begins to change and not for the better. The internal temperatures of the transformer reach their peak and begin detuning the voltages and power the amp sees. This is caused by the changes to the resistance of copper. As the temperatures become excessive, the amp’s tone drifts. Remember rich amplifier tone needs to be well fed.

 

    An undersized output transformer will act more like a suppository to amplified guitar tone than a big open window, which is its main purpose. Contrary to popular myth, there is no tone magic that occurs when you force feed an output transformer into alleged saturation or intentionally under power it with a dinky power transformer.

 

    The term "output transformer saturation distortion" comes out of poor guessing by people who really don't understand how tubes and transformers work together to produce music friendly harmonic distortion. If an output transformer reaches true saturation, all bass frequencies will disappear, the mid-range will sound dark and fuzzy with lower volume -- leaving the treble frequencies tinny and brittle sounding. Does that sound desirable to you?

 

    So it's not the transformer itself generating that saturation effect on overdriven guitar tone. Good output transformers are designed to operate at low flux densities (loads of inductance). That low flux makes it difficult to saturate an output transformer. So the output transformer doesn't get the credit or blame for that "saturated" sound. The actual source is in the push-pull power tube plate circuit reacting/saturating to the changing impedance it sees in the primary coil of the output transformer as its flux density changes with the changing frequencies and fluctuating power coming into it. The saturation phenomena (when it appears) is mostly happening in the tube.

 

    If one wants to intentionally use a dinky power transformer to achieve tone magic (yes some have tried it, believe it or not). They could save themselves a bunch of money and buy that pillow I mentioned earlier for similar results.

 

    Bigger is better for chokes if you have the room for it on the chassis. Assuming the same value of inductance, more iron and copper will let more power through and it will run cooler as well. This is because of lower DC voltage resistance with the extra copper involved. More voltage being available to the tubes means more power out of the amp.

 

 

 

Ενδιαφερον αλλα λαθος. Αν διαβασεις ενα αρθρο του randall aiken θα δεις οτι σε καποιες περιπτωσεις το να εχεις μεγαλο μετασχηματιστη μειωνει ακομη και την αποκριση των πριμων συχνοτητων. Γενικα το overwound. Δινει ωστοσο καλυτερο ελεγχο των χαμηλων συχνοτητων σε πολυ υψηλες εντασεις. Προσπαθουν συχνα με διαφορες τεχνικες να εχουν και αρκετα τυλιγματα και χαρακτηριστικα μικροτερου μετασχηματιστη, αναλογα με το κυκλωμα και την εφαρμογη. Μαλιστα ενας κατασκευαστης ελεγε οτι αν δεν σκοπευεις να κουρδισεις κατω απο D δεν χρειαζεσαι καν "ειδικα πολυ μεγαλο μετασχηματιστη".

 

 

Επιπροσθετα το φαινομενο που αναφερει οτι χανονται αρκετες μπασσες κτλ συχνοτητες και μενουν κυριως μεσαιες ειναι αρκετα χρησιμο αν σκεφτεις οτι το fletcher munson φαινομενο κανει το αντιθετο και σου @#%@ τα αυτια καμια φορα. Μαλιστα ο hartley peavey λεει οτι ακριβως αυτο το φαινομενο αν το σχεδιασεις καλα εχεις ενα δυναμικο στοιχειο (σαν ...eq που μπαινοβγαινει αναλογα την πιεση) που δινει ωραιο χαρακτηρα στον ενισχυτη σε υψηλη ενταση και προσπαθησε να το αντιγραψει στο δοκιμιο του για την transtube τεχνολογια ως ενα απο τα 5 κυρια σημεια διαφορας τρανζιστορ-λαμπας. Πολυ ωραιο δοκιμιο!

 

 

Παρμεμπιπτοντος στον μεγαλο EVH 5150 III οι μετασχηματιστες οντως ειναι πολυ πολυ μικροτεροι σε σχεση με peavey και soldano για παραδειγμα απο ο,τι λενε οι περισσοτεροι κατοχοι. Ο ενισχυτης ομως ακουγεται καλα.

 

 

Στην κινα, πενταροδεκαρες να κερδισουν θα το κανουν ομως. Ουστ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To παρεθεσα απο τη mercury magnetics...

Πολυ ενδιαφεροντα αυτα που λες...

Αρα καταληγουμε στο οτι το μεγεθος δεν παιζει απολυτο ρολο στον ηχο...

Καλα δε καταλαβα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου