WilliamSats Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2012 Επίσης πρέπει να προσθέσω ότι σε μαγαζιά που είναι μικρά ή δεν είναι στημένα για live ή ακόμα χειρότερα κ τα 2 μαζί,δεν παίζουμε με τέρμα τον ενισχυτή για να γουστάρουμε!! Το volume το βάζουμε μέχρι εκεί που χρειάζεται ώστε να ακούμε!! Κ αν παίζει δίπλα μας ο μπασίστας δυνατά κ μας καλύπτει τον ήχο, χαμηλώνει αυτός κ δεν δυναμώνουμε εμείς!!! Σωστός! Έτσι ακριβώς είναι, γι'αυτό και τόνισα ότι ο ενισχυτής είναι το μόνιτορ του μουσικού. Lyrics: Wasted Time Between Solos!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Miltos23 Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2012 Share Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2012 Καλησπερα! επανερχομαι με επισημανσεις: Κιθαρίστες-Μπασίστες. Ο ήχος του κάθε μουσικού, κατά την ταπεινή μου άποψη, προετοιμάζεται στο σπίτι, στην πρόβα ή στο στούντιο με ότι μηχανήματα έχει. Αυτό γίνετε γιατί αυτός που θα παίξει πρέπει να έχει τον ήχο που του αρέσει (κατά κύριο λόγο). Σωστο κατα βαση, αλλα εχουμε την ταση να απλωνουμε συχνοτικα τον ηχο μας οταν παιζουμε μονοι μας, οποτε θα πρεπει αφου φτιαξουμε ηχο σπιτι μας να φτιαξουμε συνολικα σαν μπαντα. Πολυ σωστο το να δοκιμασουμε τον ηχο μας σε μεγαλες εντασεις. Παίζω με τα εφέ μου αλλά όχι με τον ενισχυτή μου, το μαγαζί έχει δικό του, τι κάνω? Πολύ βασική προϋπόθεση εδώ είναι να ξέρεις πάρα πάρα πολύ καλά τον καθαρό ήχου του δικού σου ενισχυτή. Αν μιλαμε για πεταλιερα τυπου vox, line 6, digitech κλπ το καλυτερο ειναι να φτιαξεις ηχο ειτε σε μονιτορ (προτεινομενο) ειτε στο return του ενισχυτη (αναγκαιο κακο) αν δεν εχεις μονιτορ, ετσι θα ακους φλατ τους ηχους σου γιατι... Μερικές φορές αυτό μπορεί να επιτευχθεί με απλές ρυθμίσεις του EQ και άλλοτε με ακραίες (πχ τσίτα μπάσα, κάτω μεσαία κλπ) ανάλογα τον ενισχυτή, που παρ'όλα αυτά θα σας φέρουν κοντά στον γνώριμό σας ήχο. οσο και να προσπαθεις τα EQ καποιου ενισχυτη μπορει να μην φτανουν να σε καλυψουν για να εχεις το επιθυμητο αποτελεσμα. Οποτε ειναι καλυτερος (για μενα) ενας φλατ ηχος που διορθωνεται στον ενισχυτη μας οπως μας αρεσει. Γιατι ενας φλατ ηχος ειναι πιο προσαρμοσημος στα διαφορα ειδη ενισχυτων. Η λύση είναι να γυρίσουμε τον ενισχυτή με την πλάτη στον τοίχο και να του δώσουμε κλίση ώστε το ηχείο να βλέπει αυτόν που παίζει γιατί στην ουσία οι ενισχυτές είναι τα μόνιτόρ μας και ΔΕΝ είναι το PA που θα ακούσουν οι πελάτες. Καλα τα λες..αλλα..δεν γινεται παντα αυτο γιατι μπορει να παιζουμε κεφαλη/καμπινα και τοτε η καμπινα μενει ορθια, ακουμε περισσοτερα μπασα, τα οποια για να τα εξισοροπησουμε βαζουμε πριμα ή κοβουμε μπασα το μικροφωνο που ειναι μπροστα στο ηχειο παιρνει περισσοτερα πριμα, το σημα αλλιωνεται και υποκεινται σε διπλη επεξεργασια (eq απο ενισχυτη & EQ απο κονσολα) και (για μενα τουλαχιστον) αλλιωνεται παρα πολυ.. Επισης αν εχουμε τον ενισχυτη πλαγιασμενο ακουμε φουλ πριμα τα οποια δεν "ακουει" το μικροφωνο οποτε ξαναπαμε στο θεμα της αλλιωσης σηματος, αλλα σε αυτην την περιπτωση την θεωρουμε αμελητεα πιστευω. Και εδώ λοιπόν ισχύει το ότι έχουμε τον ενισχυτή να βλέπει εμάς και το μόνο που θα δώσουμε αφού φτιάξουμε τον ήχο σε νορμάλ ένταση, είναι...Η ένταση! Μοναδικη μου ενσταση εδω οτι διαφοροι ενισχυτες (τρανζιστορ/λαμπατοι) αλλαζουν συμπεριφορα οταν ανεβαινει η ενταση τους, κυριως οι τρανζιστορατοι στο 99,9% των περιπτωσεων οποτε παμε στο "δοκιμαζω τον ηχο μου σε μεγαλη ενταση" στους λαμπατους συνηθως δεν συμβαινει το ιδιο ειδικα οταν παιζεις στο return. Τελος να προσθεσω οτι κατι που θα μπορουσε να βοηθησει ειναι αφου εχεις παρει ενα 57μικροφωνο για λαηβ, εχεις και τον ηχο σου να κανεις μια ηχογραφηση σπιτι με τον εξοπλισμο, τοτε θα καταλαβεις πως ακουγεται πραγματικα ο ηχος σου. All the money of the world can't buy me Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
WilliamSats Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2012 Αν μιλαμε για πεταλιερα τυπου vox, line 6, digitech κλπ το καλυτερο ειναι να φτιαξεις ηχο ειτε σε μονιτορ (προτεινομενο) ειτε στο return του ενισχυτη (αναγκαιο κακο) αν δεν εχεις μονιτορ, ετσι θα ακους φλατ τους ηχους σου Monitor που να μπορεί να βγάλει πραγματικά flat ήχο δεν ξέρω κανένα κάτω από €800, οπότε πόσοι έχουν τέτοια? οσο και να προσπαθεις τα EQ καποιου ενισχυτη μπορει να μην φτανουν να σε καλυψουν για να εχεις το επιθυμητο αποτελεσμα. Aν είναι τόσο χάλια ο ενισχυτής δεν το συζητάμε, όχι μόνο το eq δεν θα είναι αρκετό αλλά και ο ήχος γενικότερα, αλλά ως επί το πλείστο γίνετε αυτό που αναφέρω. Οποτε ειναι καλυτερος (για μενα) ενας φλατ ηχος που διορθωνεται στον ενισχυτη μας οπως μας αρεσει. Γιατι ενας φλατ ηχος ειναι πιο προσαρμοσημος στα διαφορα ειδη ενισχυτων. Τι γίνετε όμως αν αυτός ο flat ήχος δεν καλύπτει τα γούστα του μουσικού? Οπότε γι'αυτό λέω ότι είναι καλύτερα να πάρει ο ηχολήπτης τον ήχο του και να τον βγάλει όπως ξέρει, έτσι και οι δύο θα είναι ευχαριστημένοι. Καλα τα λες..αλλα..δεν γινεται παντα αυτο γιατι μπορει να παιζουμε κεφαλη/καμπινα και τοτε η καμπινα μενει ορθια, ακουμε περισσοτερα μπασα, τα οποια για να τα εξισοροπησουμε βαζουμε πριμα Αυτό δεν γίνετε ποτέ, αν έχουμε πολλά μπάσα βγάζουμε μπάσα ΔΕΝ βάζουμε πρίμα. ή κοβουμε μπασα το μικροφωνο που ειναι μπροστα στο ηχειο παιρνει περισσοτερα πριμα, το σημα αλλιωνεται και υποκεινται σε διπλη επεξεργασια (eq απο ενισχυτη & EQ απο κονσολα) και (για μενα τουλαχιστον) αλλιωνεται παρα πολυ.. Δεν είναι διπλή επεξεργασία, είναι μονή και είναι μόνο απ'την κονσόλα. Επισης αν εχουμε τον ενισχυτη πλαγιασμενο ακουμε φουλ πριμα τα οποια δεν "ακουει" το μικροφωνο οποτε ξαναπαμε στο θεμα της αλλιωσης σηματος, αλλα σε αυτην την περιπτωση την θεωρουμε αμελητεα πιστευω. Yeap! Μοναδικη μου ενσταση εδω οτι διαφοροι ενισχυτες (τρανζιστορ/λαμπατοι) αλλαζουν συμπεριφορα οταν ανεβαινει η ενταση τους, κυριως οι τρανζιστορατοι στο 99,9% των περιπτωσεων οποτε παμε στο "δοκιμαζω τον ηχο μου σε μεγαλη ενταση" στους λαμπατους συνηθως δεν συμβαινει το ιδιο ειδικα οταν παιζεις στο return. Γι'αυτό είπα ότι είναι απαραίτητη μία δοκιμή σε μεγάλη ένταση στο σπίτι, έστω και για λίγα λεπτά, όσα δηλαδή χρειάζονται για να γίνουν οι απαραίτητες ρυθμίσεις. Τελος να προσθεσω οτι κατι που θα μπορουσε να βοηθησει ειναι αφου εχεις παρει ενα 57μικροφωνο για λαηβ, εχεις και τον ηχο σου να κανεις μια ηχογραφηση σπιτι με τον εξοπλισμο, τοτε θα καταλαβεις πως ακουγεται πραγματικα ο ηχος σου. Σωστό και αυτό αλλά πρέπει και παλί να ενημερώσεις του γείτονες :P ;D Lyrics: Wasted Time Between Solos!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Miltos23 Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2012 Share Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2012 Monitor που να μπορεί να βγάλει πραγματικά flat ήχο δεν ξέρω κανένα κάτω από €800, οπότε πόσοι έχουν τέτοια? Εβγαλα ηχο σε κατι της Yamaha, αλλα ας μην το αναλυσουμε γιατι θα βγουμε off topic μπορει να γινει και στην αναγκη υπαρχει και το return Τι γίνετε όμως αν αυτός ο flat ήχος δεν καλύπτει τα γούστα του μουσικού? Οπότε γι'αυτό λέω ότι είναι καλύτερα να πάρει ο ηχολήπτης τον ήχο του και να τον βγάλει όπως ξέρει, έτσι και οι δύο θα είναι ευχαριστημένοι. μα φτιαχνει τον φλατ ηχο στα μονιτορ και μετα πειραζει τα EQ του ενισχυτη μονο. Με ενα παραδειγμα ισως να γινει πιο αντιληπτο. φτιαχνω εναν ηχο σε μια πεταλιερα στον ενισχυτη μου για τον οποιο πρεπει να εχω πχ μπασα 0 πριμα 9 και μεσαια 8 ειναι πολυ πιθανο οτι αυτος ο ηχος θα εχει πολλα μπασα και μαλλον δεν θα ειναι φλατ. (πιθανοτατα το τονιζω) οποτε αν παιξουμε σε εναν αλλον ενισχυτη μπορει να μην φτανει το να μειωσουμε τα μπασα. Αυτό δεν γίνετε ποτέ, αν έχουμε πολλά μπάσα βγάζουμε μπάσα ΔΕΝ βάζουμε πρίμα. Δεν είναι διπλή επεξεργασία, είναι μονή και είναι μόνο απ'την κονσόλα. Yeap! Βλεπε απο πανω... εδω να πω οτι οταν μπαινουμε σε τετοια μονοπατια ειναι σαν να πιανουμε το αυγο να το κουρεψουμε..δεν βγαινει ακρη γιατι εξαρταται απο απειρους παραγοντες.. Γι'αυτό είπα ότι είναι απαραίτητη μία δοκιμή σε μεγάλη ένταση στο σπίτι, έστω και για λίγα λεπτά, όσα δηλαδή χρειάζονται για να γίνουν οι απαραίτητες ρυθμίσεις. Σωστό και αυτό αλλά πρέπει και παλί να ενημερώσεις του γείτονες :P ;D καλυτερα στα ξαφνικα να τους κανεις και εκπληξη!! ;D ;D ;D All the money of the world can't buy me Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
WilliamSats Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2012 μα φτιαχνει τον φλατ ηχο στα μονιτορ και μετα πειραζει τα EQ του ενισχυτη μονο. Με ενα παραδειγμα ισως να γινει πιο αντιληπτο. φτιαχνω εναν ηχο σε μια πεταλιερα στον ενισχυτη μου για τον οποιο πρεπει να εχω πχ μπασα 0 πριμα 9 και μεσαια 8 ειναι πολυ πιθανο οτι αυτος ο ηχος θα εχει πολλα μπασα και μαλλον δεν θα ειναι φλατ. (πιθανοτατα το τονιζω) οποτε αν παιξουμε σε εναν αλλον ενισχυτη μπορει να μην φτανει το να μειωσουμε τα μπασα. Μάλλον το έχω διατυπώσει απ'την αρχή κάπως. Λοιπόν, όταν έχουμε rack και πεταλιέρες (που αποθηκεύουν presets) καλό είναι να φτιάχνουμε ήχο με όσο το δυνατόν πιο flat ρυθμίσεις στον ενισχυτή, προς αποφυγήν μεγάλων αποκλίσεων όταν χρειαστεί να παίξουμε σε άλλο ενισχυτή εκτός απ'τον δικό μας. καλυτερα στα ξαφνικα να τους κανεις και εκπληξη!! ;D ;D ;D Χαχαχα ;D Μόνο να μην είναι ηλικιωμένοι γιατί θα πας για φόνο εξ αμελείας ;D Lyrics: Wasted Time Between Solos!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Miltos23 Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2012 Share Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2012 Ναι πραγματι δεν ηταν απολυτα κατανοητο, τωρα ολα οκ! Παντως συμφωνω 98% με ολα οσα γραφεις στο αρχικο ποστ καλη μας τυχη στα λαηβ! :P All the money of the world can't buy me Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση