fusiongtr Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2012 Share Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2012 @Fusiontgr ανοιγεις αλλο θεμα. Καποια κριτικη για αυτο που ακουσες? Θα σου πω καθαρά (με βάση αυτό που άκουσα) ότι το rhythm section θέλει δουλίτσα. Πολύ δουλίτσα. Ο ντράμμερ με τον μπασίστα κάπου τα μπλέκουν. Ο τραγουδιστής πρέπει να αισθάνεται (και αυτό να περνάει), όχι να διεκπεραιώνει. Σ' αυτό κάποιες φορές θέλει βοήθειες από τα υπόλοιπα μέλη της μπάντας (πράγμα που δεν ακούω) και στο ρυθμικό μέρος αλλά κυρίως στο "δυναμικό" (ας το προσέξει όλη η μπάντα αυτό), και στα διπλά (όπου υπάρχουν, αν υπάρχουν στα original) φωνητικά. Η προφορά είναι όντως ένα θέμα όμως αν το αισθάνεται και το ερμηνεύει, αυτό πάει περίπατο, δεν με νοιάζει (γιατί τονικά είναι σωστός γενικά). Οι κιθάρες είναι ΟΚ αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Πρέπει να είστε μπάντα και κάπου υπάρχει ανισορροπία. Όμως (ήμουν πολύ αυστηρός, αλλά για καλό βρε παιδιά) ΣΤΕΚΕΣΤΕ ΕΚΕΙ ΕΞΩ. Και με δουλειά θα στέκεστε και πολύ καλύτερα. Έχετε προοπτικές, και η επιλογή των κομματιών όντως είναι πολύ καλή. Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
freerock1974 Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2012 Share Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2012 αυτο που λες για το μπασσο αναφερεται σε ολα τα κομματια ή καπου συγκεκριμενα? Για τα drums (hi hat) ομοιως, αναφερεσαι καπου συγκεκριμενα πχ waterline ή γενικως? Για το μπασο μιλαω γενικα.Δεν τα χει μαθει ακριβως τα κομματια στις αλλαγες. Ειναι ανασφαλης...γιατι δεν τα χει κανει κτημα.Θα το κανει ομως,εχει ηχο. Στο waterline δε,στην αριστουργηματικη εκεινη αλλαγη τα ακκορντα ηταν λαθος απο ολους.Ακουστε το κομματι και βγαλτε τα ακριβως. Το δε σολο δεν παιζεται αν δεν παιξει η βαση σωστα αλλα εχει και το αλλο..πρεπει να παιχτει ακριβως.. Τα ντραμς..αν θυμαμαι καλα εχει κατι το μποσα-νοβε σε εκεινο το σημειο,το χαι χατ παιζει σε ολο το κομματι κλειστο με ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΟΥΣ τονισμους και ανοιγματα. Ο Pick Withers ειναι ενας απιστευτος δραμερ... Γενικα ο ντραμερ θελει δουλεια στους τονισμους ακομα και οταν παιζει με ανοιχτο το φουτζιμπαλ.. ;D Δουλεψτε πιο λεπτομερως,οσο μπορειτε,ακουω ενα πασαλειμμα ωρες-ωρες το οποιο διορθωνεται ευκολα,το χετε για να το αποφευγετε.. ;) Καλη συνεχεια! GROOVEYARD RECORDS - SUPER VINTAGE - WELCOME TO MOJO LAND Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pericles Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2012 Share Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2012 Δεν μπορω παρα να συμφωνησω με τον Νεστορα και τον Σταυρο. hewpt περιμενα να παιζεις καλυτερα .Απο αυτα που γραφεις στο forum οσο καιρο ειμαι μελος (δυο χρονια) δειχνεις οτι εχεις γνωσεις ...αλλα το παιξιμο σου δεν δειχνει αυτο που περιμενα. Δεν ξερω ποσων ετων εισαι αλλα θελεις πολυ μελετη και κυριως live .Aν η κατευθυνση σου ειναι επαγγελματικη τοτε ''στρωσου'' αν κανεις μονο το κεφι σου παω πασο. Για τα αλλα μελη της μπαντας ισχυουν τα οσα ειπαν Νεστορας & Σταυρος. Επισης αυτο που ειπε ο fusiongtr ..θελετε πολυ δουλεια ακομα.Αυτα τα γραφω με καλη προθεση και δεν σε κατηγορω αλλα ειλικρινα σε περιμενα πιο εμπειρο .Καλη συνεχεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
longshadow Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2012 Share Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2012 Η επιλογή των κομματιών μου άρεσε, αλλά η μπάντα δεν γκρουβάρει. :-\ Οι περισσότεροι αναφέρθηκαν στο μπάσο* (και έχουν δίκιο) αλλά δεν ξέρω αν με έναν πολύ καλύτερο μπασίστα η μπάντα θα γκρούβαρε, έχω τις αμφιβολίες μου. 'Οπως και νά'χει θέλετε αρκετή δουλίτσα σαν μπάντα συνολικά. *το πρόβλημα στο μπάσο δεν είναι μόνο το ρυθμικό. Παίζει και πολλές λάθος νότες με αποτέλεσμα να αλλοιώνει την αρμονία των κομματιών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Bellyagas79 Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2012 Share Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2012 Καλησπέρα σε όλους τους φίλους. Είμαι ο τραγουδιστής και ρυθμικός κιθαρίστας της μπάντας. Καταρχάς ευχαριστώ όλους εσάς που ασχοληθήκατε μαζί μας και αφιερώσατε τον πολύτιμο χρόνο σας στο να μας ακούσετε. Ο τραγουδιστής πρέπει να αισθάνεται (και αυτό να περνάει), όχι να διεκπεραιώνει. Η προφορά είναι όντως ένα θέμα όμως αν το αισθάνεται και το ερμηνεύει, αυτό πάει περίπατο, δεν με νοιάζει (γιατί τονικά είναι σωστός γενικά). Αγαπητέ μου φίλε fusiongtr, σ'ευχαριστώ για τις εποικοδομητικές σου παρατηρήσεις. Θα ήθελα αν θες και συ, να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος. Ποιό/ά κομμάτι/α εξέλαβες ότι έχει/έχουν διεκπεραιωτικό χαρακτήρα; Επίσης, στο θέμα της προφοράς, κρίνεις ότι υπάρχει έλλειψη ή υπερβολική χρήση κι αν ναί που; :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2012 Share Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2012 Αγαπητέ μου φίλε fusiongtr, σ'ευχαριστώ για τις εποικοδομητικές σου παρατηρήσεις. Θα ήθελα αν θες και συ, να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος. Ποιό/ά κομμάτι/α εξέλαβες ότι έχει/έχουν διεκπεραιωτικό χαρακτήρα; Επίσης, στο θέμα της προφοράς, κρίνεις ότι υπάρχει έλλειψη ή υπερβολική χρήση κι αν ναί που; :) Υπερβολική χρήση πουθενά. Απλά υπάρχει θέμα προφοράς σε όλα σχεδόν τα κομμάτια. Όχι μείζον, αλλά κάνει αισθητή την παρουσία του σε όλα τα κομμάτια (ο τρόπος εκφοράς κατά την άρθρωση δείχνει τραγουδιστή που η μητρική του γλώσσα δεν είναι τα Αγγλικά-Αμερικανικά). Αλλά όπως προείπα το θέμα δεν είναι αυτό. Ως διεκπεραιωτικό κομμάτι (φωνητικά) πχ θεωρώ το Philby, κατά την ταπεινή μου πάντα γνώμη (έτσι το άκουσα)! Μου ακούγεται σαν να μην το αισθάνεσαι όσο θα έπρεπε (γιατί εκεί είναι η ουσία του κομματιού). Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2012 Share Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2012 Άκουσα μόνο το down to the waterline, θα επανέλθω αύριο αφού ακούσω και τα υπόλοιπα. Προς το παρόν αναφέρομαι μόνο σε αυτό. Το πιο σημαντικό σε αυτό το κομμάτι είναι η ρυθμική κιθάρα. Όλα βασίζονται εκεί και χτίζονται γύρω από αυτή (όπως και σε πολλά κομμάτια των Dire Straits αλλά και ειδικά σε αυτό τον δίσκο). Στην διασκευή σας, η ρυθμική κιθάρα δεν είναι εντάξει, ούτε από άποψη πατημάτων, ούτε από άποψη groove. Αντιλαμβάνομαι τη δυσκολία του να τραγουδάς και να παίζεις ρυθμική αλλά, ειδικά για το συγκεκριμένο, δείτε μήπως μπορείτε ή πρέπει να αλλάξετε ρόλους. Η lead επίσης έχει πρόβλημα. Οι φράσεις είναι στο περίπου. Ας αποφασίσει ο lead κιθαρίστας αν θέλει να παίζει ΑΚΡΙΒΩΣ τα fills και το σόλο του Knopfler ή δικά του πράγματα. Προς το παρόν είναι ανάμεσα στα δύο αλλά δυστυχώς δεν κάνει κανένα από τα δύο αρκετά καλά. Για τύμπανα και μπάσο, συμφωνώ με όσα ειπώθηκαν παραπάνω. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
hwept Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2012 Δεν μπορω παρα να συμφωνησω με τον Νεστορα και τον Σταυρο. hewpt περιμενα να παιζεις καλυτερα .Απο αυτα που γραφεις στο forum οσο καιρο ειμαι μελος (δυο χρονια) δειχνεις οτι εχεις γνωσεις ...αλλα το παιξιμο σου δεν δειχνει αυτο που περιμενα. Δεν ξερω ποσων ετων εισαι αλλα θελεις πολυ μελετη και κυριως live .Aν η κατευθυνση σου ειναι επαγγελματικη τοτε ''στρωσου'' αν κανεις μονο το κεφι σου παω πασο. Για τα αλλα μελη της μπαντας ισχυουν τα οσα ειπαν Νεστορας & Σταυρος. Επισης αυτο που ειπε ο fusiongtr ..θελετε πολυ δουλεια ακομα.Αυτα τα γραφω με καλη προθεση και δεν σε κατηγορω αλλα ειλικρινα σε περιμενα πιο εμπειρο .Καλη συνεχεια. Δεν ανεβασα τα τραγουδια ουτε για να παρεξηγηθω με κανενα, αλλα με διαθεση να ακουσω σχολια απο μουσικους για μουσικους και οχι τα γνωστα του φιλου "πωπω ειστε φοβεροι" Βλεπω οτι ολοι απαντανε με τετοια προθεση και για αυτο το λογο δε νιωθω ουτε ασχημα, ουτε κατηγορουμενος. Περικλη ειναι προφανες νομιζω (απο το παιξιμο μου) το οτι δεν ειμαι επαγγελματιας αλλα ουτε εχω τη φιλοδοξια να γινω. Χομπιστας ειμαι και μαλιστα τον τελευταιο καιρο εχω παρατησει και τη μελετη. Προσπαθω να ειμαι ενας τιμιος weekend warrior. Θελω κ εγω να ευχαριστησω οσους μπηκαν στη διαδικασια να μας ακουσουν και να κανουν τις παρατηρησεις τους. Προσπαθουμε κ εμεις να ειμαστε αυστηροι με τους εαυτους μας, αλλα παντα ο εξωτερικος κριτης βλεπει πραγματα που το μελος της μπαντας δε μπορει να δει. Keep them coming Για το cover me κανεις? Νομιζω οτι το αφεντικο εχει πολλους φιλους στο νοιζ Ευχαριστως ναι, αλλα....ΟΧΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2012 Share Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2012 Κι εγώ το down to the waterline άκουσα, άρα στατιστικά αυτό είναι που σας έκανε γνωστούς ;D. Είμαι της συντηρητικής άποψης οτι "δεν αγγίζουμε dire straits" (τουλάχιστον κιθαριστικά), οπότε εξεπλάγην (ευχάριστα) με το γεγονός οτι κάποιος το προσπαθεί και συγχαρητήρια για αυτό. Αλλά αυτή η προσπάθεια νομιμοποιεί ακόμα περισσότερο την άποψη μου γύρω από τα covers στους dire straits : ο ήχος είναι unreachable και το παίξιμο είναι μουσικά λειψό αν δεν ακολουθήσεις πιστά το πρωτότυπο, γιατί στους DR (και σε άλλες σπουδαίες μπάντες) το "σόλο" είναι μέρος της μουσικής. Το τελευταίο τουλάχιστον "γίνεται" (να παίξεις νότα προς νότα ένα μουσικό μέρος), οπότε εγώ θα κοίταζα προς αυτή την κατεύθυνση. https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
compact Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2012 Share Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2012 Ειστε σε καλο δρομο και ακουγοντας ολα τα τραγουδια σας θεωρω οτι μπορειτε να γινεται καλυτεροι γιατι ειναι ξεκαθαρο οτι εχετε δυνατοτητα... Θεωρω ομως οτι ακομη εχετε λιγο αγχος και αυτο ακουγεται και στα φωνητικα και στα σολο οπως επισης και τα ρυθμικα σας οργαμα χρειαζεται να σφιξουν λιγο μεταξυ τους... Μερικες φορες δεν απαραιτητο να παιξεις ενα σολο τοσο πιστα οσο η πρωτη εκτελεση χρειαζεται ομως να βγαλεις το ιδιο η περισσοτερο feeling... Διασκευη ειναι πειραξε το και λιγο... Ειστε πολυ εξελιξιμοι... Keep working!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση