alderbody Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2012 Share Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2012 Αν δεν μονώσω τις κοιλότητες, τότε τί να μονώσω, μόνο το pickguard? Προσεξε. Ειπα για τις κοιλοτητες των μαγνητων, οχι τις κοιλοτητες των ηλεκτρικων... Αν βεβαια θελεις, και δεν σε ενδιαφερουν και πολυ τα (πολυ ανωτερα) πριμα, παιζεις με πολλα εφφε και σε περιβαλλον με πολυ ambient θορυβο, τοτε μονωσε και τις κοιλοτητες (των μαγνητων). Αλλιως μου μοιαζει overkill. btw, ο StewMac μια χαρα τα λεει. ;) wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mikresdiadromes Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2012 Share Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2012 Προσεξε. Ειπα για τις κοιλοτητες των μαγνητων, οχι τις κοιλοτητες των ηλεκτρικων... Αν βεβαια θελεις, και δεν σε ενδιαφερουν και πολυ τα (πολυ ανωτερα) πριμα, παιζεις με πολλα εφφε και σε περιβαλλον με πολυ ambient θορυβο, τοτε μονωσε και τις κοιλοτητες (των μαγνητων). Αλλιως μου μοιαζει overkill. btw, ο StewMac μια χαρα τα λεει. ;) Δεν καταλαβαίνω τον όρο overkill. Με λίγα λόγια, πιστεύεις ότι είναι καλύτερα να μονώσω την κοιλότητα των ηλεκτρικών διότι αν μονώσω και την κοιλότητα των μαγνητών θα χάσω πρίμα? (δεν παίζω με πολλά εφφέ, έχω compressor, wah, delay, chorus, distortion, και σπάνια παίζουν ταυτόχρονα περισσότερα από 3). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2012 Share Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2012 Δεν καταλαβαίνω τον όρο overkill. overkill ειναι κατι το καταχρηστικο, ας πουμε. Κατι το οχι ιδιαιτερα απαραιτητο. Με λίγα λόγια, πιστεύεις ότι είναι καλύτερα να μονώσω την κοιλότητα των ηλεκτρικών διότι αν μονώσω και την κοιλότητα των μαγνητών θα χάσω πρίμα? (δεν παίζω με πολλά εφφέ, έχω compressor, wah, delay, chorus, distortion, και σπάνια παίζουν ταυτόχρονα περισσότερα από 3). Το αν ειναι "καλυτερα" θα το πεις εσυ πρωτος κι εγω τελευταιος, οσον αφορα στη δικη σου κιθαρα. :) Απλα εγω εχω δει οτι η μονωση των "pickup cavities" κλεβει λιγα πριμα. Μη φανταστεις οτι θα ειναι σαν να γυρισες το tone, απλα σου "στομωνει" το attack κατα καποιο τροπο. Εμενα δεν μου αρεσει αυτο. Εσενα μπορει και να σε βολευει. Εγω απλα το επισημαινω. :) Θα μπορουσες ισως να το κανεις για να δεις την (οποια) διαφορα, κι αν δεν σου αρεσει το βγαζεις. Δεν ειναι αλλωστε σαν το conductive paint που αμα μπει δεν βγαινει (ευκολα). wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mikresdiadromes Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2012 Share Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2012 ok, ευχαριστώ πολύ!!! Θα επιστρέψω μόλις έρθει η χαλκοταινία και κάνω την τοποθέτηση. Τότε θα γράψω γνώμη για το αποτέλεσμα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mikresdiadromes Δημοσιευμένο 23 Μαΐου 2012 Share Δημοσιευμένο 23 Μαΐου 2012 Λοιπόν, μόλις χθες παρέλαβα τη χαλκοταινία. (χ)ΕΛΤΑ... Η κιθάρα μεταμορφώθηκε. Από το λίγο θόρυβο που είχε, πλέον δεν έχει καθόλου, ή τουλάχιστον δεν με απασχολεί το επίπεδο θορύβου ακόμα κι όταν παίζω με το gain channel του RIVERA και το boss mega distortion ταυτόχρονα! Φρόντισα ώστε να γειώσω και τους μαγνήτες, κολλώντας μια λωριδίτσα χαλκοταινία στη βάση του κάθε μαγνήτη, και ένα μικρό κομμάτι χαλκοταινίας να ενώνει τη βάση με το ντυμμένο pickguard. Εννοείται πως πρώτα του είχα αφαιρέσει όλα τα ηλεκτρικά και του έβαλα ταινία. Δείτε στις φωτό... Το pickguard και το body cavity μόλις κουμπώσουν, δημιουργούν ένα κλειστό χάλκινο κουτί. Δεν γεφύρωσα με καλωδιάκι το main cavity με το jack cavity, για τον απλούστατο λόγο ότι η γείωση που φεύγει από το volume pot πάει κατευθείαν στο input jack, οπότε έτσι κι αλλιώς ενώνονται. Με λίγα λόγια, άφησα το κλασσικό strat wiring έτσι όπως ήτανε. Δεν ακολούθησα τη λογική του star grounding, μιας και ο φίλος και οργανοποιός Γιώργος Βασιλείου που το είχε δοκιμάσει μου είπε πως δεν έχει καμία (αξιοσημείωτη) διαφορά. Τον εμπιστεύτηκα και τελικά δεν ασχολήθηκα παραπάνω. Φρόντισα μόνο να πατήσει καλά το volume pot στο ντυμμένο με χαλκό pickguard. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
omnio Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2012 Ξεθαβω λιγο το θεμα γιατι τωρα αξιωθηκα και πηρα ταινια χαλκου με αγωγιμο αυτοκολητο. Ειχα κανει μια ερωτηση σχετικα με τα διαφορετικα μεταλλα που εχω στην κιθαρα. Θα χρησιμοποιησω χαλκο στα cavities αλλα το pg μου εχει απο την μανα του αλουμινιο και μαλιστα οχι μονο στον διακοπτη αλλα σε ολο το εμβαδο. Θα σχηματιζεται ο κλωβος η θα πρεπει να ντυσω (τουλαχιστον τα σημεια που ειναι οι μαγνητες) με χαλκο? Φυσικα θα υπαρχει επαφη αλουμινιου με χαλκο ωστε να υπαρχει αγωγιμοτητα παντου. Ευχαριστω πολυ Rock'n Roll doesn't create psychos. It helps psychos to be more creative... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
noe13 Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2012 Αν μου επιτρεπεις να κανω και εγω μια ερωτηση,αλλιως ας την σβησουν οι μοντς...! Ειδα σε ενα βιντεο που αφορουσε τη γειωση,ενας τυπος ενωσε με καλωδιακι ολα τα cavities της κιθαρας,ακομα και αυτο του jack και το ενωσε τελος με το τρεμολο που προφανως γινεται η γειωση της κιθαρας,Υπαρχει τροπος να γινει πιο απλα η γειωση? Slow must go on....!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mikresdiadromes Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2012 Αν μου επιτρεπεις να κανω και εγω μια ερωτηση,αλλιως ας την σβησουν οι μοντς...! Ειδα σε ενα βιντεο που αφορουσε τη γειωση,ενας τυπος ενωσε με καλωδιακι ολα τα cavities της κιθαρας,ακομα και αυτο του jack και το ενωσε τελος με το τρεμολο που προφανως γινεται η γειωση της κιθαρας,Υπαρχει τροπος να γινει πιο απλα η γειωση? Ναι, ο πιο απλός τρόπος είναι να φροντίσεις να καλύψεις ολο το pickguard με χαλκοταινία, και η χαλκοταινία που θα τοποθετήσεις στις κοιλότητες να γυρνάει στην πάνω μεριά του σώματος (όπως στις φωτό που ανέβασα πιο πάνω). Αυτό να το κάνεις και για την κοιλότητα του βύσματος. Έτσι, μόλις το volume ακουμπήσει στο pickguard, αυτομάτως θα γειωθεί και οι γειώσεις του θα φτάσουν μέχρι και το βύσμα, ουσιαστικά λοιπόν δεν χρειάζεται καμία μετατροπή στις καλωδιώσεις από αυτές που κάθε στρατ έχει από το εργοστάσιο, αρκεί να βάλεις σωστά την ταινία. Δες τις φωτό και αν έχεις απορία, πες μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
noe13 Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2012 Και μια χαζη ερωτηση.Μπορω να συνδυασω αλουμινιο με χαλκο?Δηλ εχω παρει ταινια χαλκου για τα cavities αλλα για το pickguard μου φαινεται πιο ευκολο να το βαλω σε ενα φυλλο απο αλουμινοχαρτο και να το κολλησω.Θα υπαρξει προβλημα? Slow must go on....!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
omnio Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2012 Καθολου χαζη ερωτηση! Αυτο ψαχνω κι εγω να βρω αλλα δεν θυμαμαι πολλα πολλα απο ιδιοτητες μεταλων.... Αυτα παθαινεις αν πας για φραπε αντι να πας στο αμφιθεατρο.... Ασε που περασαν και τα χρονια..... Παντως αν θυμαμαι καλα οταν 2 διαφορετικα μεταλλα ερθουν σε επαφη τοτε επιταχυνεται η οξειδωση και μαλιστα σε αυτο που εχει τον μικροτερο συντελεστη σε κατι (που δεν θυμαμαι σε τι). Βεβαια αν θυμαμαι καλα, καταλυτης για την οξειδωση ειναι το νερο που σε αυτην την περιπτωση δεν μας αφορα αλλα παραολαυτα το φαινομενο ειναι παρατηρησημο και στον αερα. Απλα με χαμηλοτερο ρυθμο. Το ερωτημα ειναι ποσο πιο αργα γινεται και αν εχει νοημα αυτη η παρατηρηση. Κι εγω οπως και εσυ εχω ενα pg που εχει αλουμινιο και βαριεμαι να καθισω να το ξεκολησω (πρεπει να βγαλω μαγνητες κτλ κτλ κτλ) για να περασω ταινια χαλκου. Βεβαια τελικα αυτο βλεπω να κανω και να τελειωνω..... Rock'n Roll doesn't create psychos. It helps psychos to be more creative... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση