Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Γεια Χαρά!

Εχω ένα treble booster και ενα wah με ποια σειρά θα μου προτεινατε να τα συνδέσω?

Έχω ακούσει οτι το wah καλό είναι να είναι πρώτο αλλα το ίδιο ξέρω και για το treble booster..Εσεις τι προτείνετε?

Δημοσιευμένο

Προτείνουμε να τα βάλεις το ένα πρώτο και το άλλο δεύτερο εναλλάξ και να αποφασίσεις ποιος συνδυασμός σου αρέσει περισσότερο...

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

  • Moderator
Δημοσιευμένο

Χρειάζεται να παρεμβάλεται buffer για να μπει μπροστά από ένα vintage style treble booster ένα wha και να παίζουν και τα δυο μαζί.

 

Κάποια wha όπως τα RMC πχ έχουν stock buffer στην έξοδο και δεν υπάρχει πρόβλημα.

 

Επίσης κάποιες εταιρείες όπως οι KR Musical, ο Roger Mayer η DAM βάζουν σε ορισμένα fuzzoειδή πετάλια τους buffer στην είσοδο το οποίο είναι ακόμα ένας τρόπος να λύθει το ίδιο πρόβλημα.

 

Επίσης υπάρχει η FoxRox που βγάζει έναν buffer για wha ως aftersale προϊόν το οποίο μπορεί να γίνει retrofit σε οποιοδήποτε wha (ή άλλο πετάλι με tone sucking κύκλωμα όπως τα παλια EH π.χ).

 

Δυστυχώς όλα τα buffer όμως, είτε τοποθετημένα στην έξοδο ενός wha είτε τοποθετημένα στην είσοδο κάποιου fuzz ή treble booster επηρεάζουν την χροιά και κυρίως το πόσο καλά "καθαρίζει" το fuzz ή το treble booster το οποίο είναι μεγάλο μειονέκτημα, κατά την προσωπική μου άποψη. Υπάρχουν και άνθρωποι που δεν το συμμερίζονται αυτό και προτιμούν τα πετάλια τους να καθαρίζουν σταδιακά και όχι τόσο απότομα όσο μου αρέσει εμένα...

 

Εναλλακτικά βέβαια μπορείς να βάλεις το wha μετά το treble booster, αλλά έτσι θα έχεις μειωμένο sweep και πολύ λιγότερο ευχάριστη χροιά.  

Δημοσιευμένο

Χρειάζεται να παρεμβάλεται buffer για να μπει μπροστά από ένα vintage style treble booster ένα wha και να παίζουν και τα δυο μαζί.

 

Κάποια wha όπως τα RMC πχ έχουν stock buffer στην έξοδο και δεν υπάρχει πρόβλημα.

 

Επίσης κάποιες εταιρείες όπως οι KR Musical, ο Roger Mayer η DAM βάζουν σε ορισμένα fuzzoειδή πετάλια τους buffer στην είσοδο το οποίο είναι ακόμα ένας τρόπος να λύθει το ίδιο πρόβλημα.

 

Επίσης υπάρχει η FoxRox που βγάζει έναν buffer για wha ως aftersale προϊόν το οποίο μπορεί να γίνει retrofit σε οποιοδήποτε wha (ή άλλο πετάλι με tone sucking κύκλωμα όπως τα παλια EH π.χ).

 

Δυστυχώς όλα τα buffer όμως, είτε τοποθετημένα στην έξοδο ενός wha είτε τοποθετημένα στην είσοδο κάποιου fuzz ή treble booster επηρεάζουν την χροιά και κυρίως το πόσο καλά "καθαρίζει" το fuzz ή το treble booster το οποίο είναι μεγάλο μειονέκτημα, κατά την προσωπική μου άποψη. Υπάρχουν και άνθρωποι που δεν το συμμερίζονται αυτό και προτιμούν τα πετάλια τους να καθαρίζουν σταδιακά και όχι τόσο απότομα όσο μου αρέσει εμένα...

 

Εναλλακτικά βέβαια μπορείς να βάλεις το wha μετά το treble booster, αλλά έτσι θα έχεις μειωμένο sweep και πολύ λιγότερο ευχάριστη χροιά.  

To wah μου ειναι το weeping demon της ibanez.

Παρατήρησα ότι το treble booster γινόταν πιο αισθητο οταν ήταν πριν το wah..

Δημοσιευμένο

Δεν είναι δεδομένο ότι θα παρουσιαστεί πρόβλημα με το συνδυασμό treble booster ή fuzz με wah (είτε έχουμε vintage σχέδια είτε όχι). Αν παρουσιαστεί, τότε ακολουθούνται όλα τα ανωτέρω, σχολιασμένα και διευκρινισμένα πολλές φορές και στο παρελθόν.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

  • Moderator
Δημοσιευμένο

Δεν είναι δεδομένο ότι θα παρουσιαστεί πρόβλημα με το συνδυασμό treble booster ή fuzz με wah (είτε έχουμε vintage σχέδια είτε όχι). Αν παρουσιαστεί, τότε ακολουθούνται όλα τα ανωτέρω, σχολιασμένα και διευκρινισμένα πολλές φορές και στο παρελθόν.

 

Είναι κατά 99% σίγουρο (μετά από καμία δεκαριά TB που πέρασαν από τα χέρια μου).

 

Στο παρελθόν επίσης έχουμε σχολιάσει σχεδόν τα πάντα όσον αφορά το κλασικό κιθαριστικό gear και επίσης με βασικά αγγλικά και ένα search στο google ο καθένας μπορεί να βρεί απαντήσεις σε ότι τον αφορά. Αλλά δεν είναι πολύ εποικοδομητικό να ποστάρουμε link όλη την ώρα από παλιότερα threads ή να λέμε στον άλλο "σσσσσσ ρε Λάκη ψάξ' το στο google" ή να σπέρνουμε αμπελοφιλοσοφίες του στυλ "ο ήχος έτσι κι αλλιώς είναι στα χέρια", "άσε το αυτί σου να αποφασίσει" και άλλα τέτοια γραφικά.

 

Καλώς ή κακώς τα περισσότερα threads σε αυτο το forum είναι βασικές απορίες σε κιθαριστικό εξοπλισμό. Αν κάποιος έχει βαρεθεί να απαντάει σε αυτές, δεν είναι και υποχρεωμένος νομίζω να συμμετάσχει. Τιμάει όμως εξαιρετικά ανθρώπους σαν τον SuperFunk που έχει απαντήσει στις ίδιες ερωτήσεις 70000 φορές και καθώς εξελίσεται και εκείνος και αλλάζει κάποιες απόψεις του εποφελούμαστε όλοι μας συμμετέχοντας σε ένα thread και με αυτόν τον τρόπο και το forum κρατιέται ζωντανό.  

Δημοσιευμένο

Είναι κατά 99% σίγουρο (μετά από καμία δεκαριά TB που πέρασαν από τα χέρια μου).

 

Στο παρελθόν επίσης έχουμε σχολιάσει σχεδόν τα πάντα όσον αφορά το κλασικό κιθαριστικό gear και επίσης με βασικά αγγλικά και ένα search στο google ο καθένας μπορεί να βρεί απαντήσεις σε ότι τον αφορά. Αλλά δεν είναι πολύ εποικοδομητικό να ποστάρουμε link όλη την ώρα από παλιότερα threads ή να λέμε στον άλλο "σσσσσσ ρε Λάκη ψάξ' το στο google" ή αμπελοφιλοσοφίες του στυλ "ο ήχος έτσι κι αλλιώς είναι στα χέρια", "άσε το αυτί σου να αποφασίσει" και άλλα τέτοια γραφικά.

 

Καλώς ή κακώς τα περισσότερα threads σε αυτο το forum είναι βασικές απορίες σε κιθαριστικό εξοπλισμό. Αν κάποιος έχει βαρεθεί να απαντάει σε αυτές, δεν είναι και υποχρεωμένος νομίζω να συμμετάσχει. Τιμάει όμως εξαιρετικά ανθρώπους σαν τον SuperFunk που έχει απαντήσει στις ίδιες ερωτήσεις 70000 φορές και καθώς εξελίσεται και εκείνος και αλλάζει κάποιες απόψεις του εποφελούμαστε όλοι μας συμμετέχοντας σε ένα thread και με αυτόν τον τρόπο και το forum κρατιέται ζωντανό.  

+1000

Δημοσιευμένο

Καμία αντίρρηση, αλλά γιατί να μην ποστάρουμε λινκς από προηγούμενα θρεντς; Aφού κι εσύ το κάνεις συχνά... Συν τοις άλλοις, όπως έχουμε ξαναπεί είναι και μια θεμιτή παρότρυνση να ψάχνει και να αξιοποιεί κάποιος περισσότερο τον ήδη υπάρχοντα μεγάλο πλούτο πληροφοριών του φόρουμ, ο οποίος αν αυτό δεν γινόταν θα παρέμενε ανεκμετάλλευτος και αναξιοποίητος.

 

Όσο για το 99%, δεν έχω στατιστικά στοιχεία που να το υποστηρίζουν, αλλά τα πράγματα δεν είναι τόσο δραματικά. Αν ζούσε, θα μπορούσες να ρωτήσεις και έναν από τους πιο διάσημους και πρώτα διδάξαντες με αυτό το σετάπ Χέντριξ, με το φαζ μετά το wah (αρχικά αμοντάριστο και μετά ενίοτε μονταρισμένο από τον Μάγιερ).

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...