Προς το περιεχόμενο

The Beat


Προτεινόμενες αναρτήσεις

με μια πολυ μικρη διαφορα οτι οταν παιζεις σε μια μπαντα αφου δεν παιζεις νοτες εχεις δυο ρολους .να δινεις τον ρυθμο και να "στολιζεις" το κομματι με διαφορα ηχοχρωματα. οταν παιζεις ροκ ειναι πολυ ευκολο αν εχεις μελετησει καποια πραγματα εκει που παιζουν οι αλλοι 4/4 να περασεις εσυ ενα καλαματιανο ρυθμο σε 7/8 . ομως τοτε αυτοματως θα σταματησει να ειναι ροκ . το ροκ και τα παρακλαδια του βασιζονται στο ρυθμο 4/4 με μπακμπιτ. οτιδηποτε αλλο και να περασεις εσυ με γεια σου και με χαρα σου αρκει να μην συγκρουεται φυσικα με τις αξιες που παιζουν οι αλλοι και ακουγεται ακυρο αλλα ΠΑΝΤΑ θα πρεπει το γενικο  feeling να ειναι 4/4 . οπως το βαλς και η πολονεζα ειναι 3/4 οπως το καλαματιανο ειναι 7/8 κτλπ

 

μην αρχισετε να μου φερνετε ως εξαιρεσεις στυλ ρειντιοχεντ tool και dream theater . αυτα που κανουν ειναι πειραματισμοι στην προσπαθεια τους να διευρυνουν τα ορια του ροκ που ακομα και να πετυχαιναν και να εβγαινε μια μουσικη που θα ηταν σε 16/8 δεν θα ηταν ροκ θα ηταν κατι αλλο ! 

cheers

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 28
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ξεφεύγεις πολύ απο το θέμα και κάνοντας ερωτήσεις όπου δίνεις μόνος τις απαντήσεις, ξεφεύγεις, ακόμα πιο πολύ ...

ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με μια πολυ μικρη διαφορα οτι οταν παιζεις σε μια μπαντα αφου δεν παιζεις νοτες εχεις δυο ρολους .να δινεις τον ρυθμο και να "στολιζεις" το κομματι με διαφορα ηχοχρωματα. οταν παιζεις ροκ ειναι πολυ ευκολο αν εχεις μελετησει καποια πραγματα εκει που παιζουν οι αλλοι 4/4 να περασεις εσυ ενα καλαματιανο ρυθμο σε 7/8 . ομως τοτε αυτοματως θα σταματησει να ειναι ροκ . το ροκ και τα παρακλαδια του βασιζονται στο ρυθμο 4/4 με μπακμπιτ. οτιδηποτε αλλο και να περασεις εσυ με γεια σου και με χαρα σου αρκει να μην συγκρουεται φυσικα με τις αξιες που παιζουν οι αλλοι και ακουγεται ακυρο αλλα ΠΑΝΤΑ θα πρεπει το γενικο  feeling να ειναι 4/4 . οπως το βαλς και η πολονεζα ειναι 3/4 οπως το καλαματιανο ειναι 7/8 κτλπ

 

μην αρχισετε να μου φερνετε ως εξαιρεσεις στυλ ρειντιοχεντ tool και dream theater . αυτα που κανουν ειναι πειραματισμοι στην προσπαθεια τους να διευρυνουν τα ορια του ροκ που ακομα και να πετυχαιναν και να εβγαινε μια μουσικη που θα ηταν σε 16/8 δεν θα ηταν ροκ θα ηταν κατι αλλο !  

cheers

 

Οπως ειπα και πριν

 

 

Φυσικα δεν ειναι πραγματα που θα δεις σε ενα pop/metal/rnb κομματι κ.τ.λ, οποτε ελαχιστοι θα ταυτιστουν με κατι τετοιο.

 

Εαν μπεις στη λογικη του πως θα το βαλω αυτο στο paranoid ή smoke on the water, να εισαι σιγουρος οτι δεν θα κατσει σωστα και οι φαν του κομματιου θα πετανε μπουκαλια γιατι κανουν headbangin και κατι δε τους κολλαει.

 

Για να παρεις μια ιδεα για τον ντραμμερ αυτον, δες το παρακατω

 

Mike Stern-Equinox

Κατα 99% δε θα σε ενδιαφερει και δε θα το δεις ολο. Και στο σολο που κανει πιθανον και να σηκωνοσουν να γιουχαιζες εαν το εβλεπες Live. Αλλα υπαρχουν και αυτα τριγυρω μας και μερικους μας συγκινουν ;)

 

One man's trash is another man's treasure ομως, που λενε και στα ξενα..

 

‘You gotta be willing to die for the motherf@cker.’

 

-Elvin Jones

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

επιτελους αποκτα ενδιαφερον η συζητηση για πες μας μελοντικ πως οριζεις εσυ το μπιτ αν δεν συμφωνεις οτι ειναι αυτο που λεω εγω ..

 

επισης ο τροπος με τον οποιο αντιλαμβανομαστε την ταχυτητα ειναι βιολογικο θεμα αλλα δεν εχει να κανει με το beat που ειναι ενας τροπος μετρησης  :P

 

Επαναλαμβάνω, δεν είναι τρόπος μέτρησης, άλλο το Β και άλλο το BPM.

  Για να το αντιληφθείς, πρέπει να σταματήσεις να σκέφτεσαι τα δύο χτυπήματα μέσα στην εβδομάδα και να εστιάσεις την σκέψη σου στην ίδια την εβδομάδα που μεσολάβησε, ανάμεσα στα δύο χτυπήματα.

ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επαναλαμβάνω, δεν είναι τρόπος μέτρησης, άλλο το Β και άλλο το BPM.

  Για να το αντιληφθείς, πρέπει να σταματήσεις να σκέφτεσαι τα δύο χτυπήματα μέσα στην εβδομάδα και να εστιάσεις την σκέψη σου στην ίδια την εβδομάδα που μεσολάβησε, ανάμεσα στα δύο χτυπήματα.

 

Δε γινοταν να το πεις καλυτερα.

 

+1

‘You gotta be willing to die for the motherf@cker.’

 

-Elvin Jones

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια ενα λεπτο

 

Επειδη δεχθηκα κατι σχολια του στυλ "ειναι μεγαλος μουσικος" "ναι αλλα εχει πει και το ταδε". Δεν αντιλεγω. Τυχαινει να μη τον γνωριζω. Ομως η μπουρδολογια δεν ειναι προνομιο των κακων μουσικων ή των καθημερινων μουσικων. Μπουρδες μπορει να εκστομιζουν και οι καλυτεροι.

 

Κατα την ταπεινη μου αποψη το να λες οτι 1 beat per weeek συνιστα ρυθμο, ναι ΟΚ δεν ειναι παραλογο, αλαλ να χαμε να λεγαμε. + τοις αλλοις φιλοσοφια δεν ειναι να πιανουμε το καθε πραγμα και να αρχισουμε να στοχαζομαστε επ αυτου

 

εγω πιστευω οτι το beat ειναι ενα χρωμα για να ζωγραφισουμε σε αυτο τον πινακα ζωγραφικης που λεγεται μουσικη , το αντιλαμβανομαι σαν τον ηλιο που δινει ζωη στο πλανητη, ακομα και να μην μπορεις να τον κοιταξεις καταματα ξερεις οτι ειναι εκει

 

Μη λετε τετοια υπαρχουν πολλοι που τα παιρνουν στα σοβαρα......

Ευχαριστως ναι, αλλα....ΟΧΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+ τοις αλλοις φιλοσοφια δεν ειναι να πιανουμε το καθε πραγμα και να αρχισουμε να στοχαζομαστε επ αυτου

 

Μα ποίος μίλησε για φιλοσοφία, αγαπητέ μου. Εδώ δεν υπάρχει, στοιχειώδης κατανόηση, του θέματος.

ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το ειδα το βιντεακι που παρεθεσες ακομα και σε αυτα τα "post" bop του διαβολου  ;D οπως παρατηρησες και εσυ το swing ειναι swing  οταν παιζει το κυριως θεμα η κιθαρα τωρα κατα τη διαρκεια του σολο μπορεις να κανεις οτι θες οκει . παντως το συγκεκριμενο μουσικο ειδος ειναι μια εξαιρεση και ολη η φιλοσοφια του bop που βγηκε οτο 50 η καπου εκει ειναι να παρακαμπτεις τους "ρυθμικους περιορισμους" που βεβαια εκανε και τη μουσικη δυσνοητη στο 90% των ακροατων και τους οδηγησε να παιζουν σε 10 ατομα.

γουστα ειναι αυτα θα μου πεις αλλα η αντικειμενικη πραγματικοτητα ειναι οτι στα περισσοτερα ειδη το beat ειναι συγκεκριμενο, αποτελει βασικο συστατικο της ιδιας της ταυτοτητας του ειδους και δεν αλλαζει.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το ειδα το βιντεακι που παρεθεσες ακομα και σε αυτα τα "post" bop του διαβολου  ;D οπως παρατηρησες και εσυ το swing ειναι swing  οταν παιζει το κυριως θεμα η κιθαρα τωρα κατα τη διαρκεια του σολο μπορεις να κανεις οτι θες οκει .

 

Ε δε το λες και Post bop :P To παιξιμο που λες, το swing ειναι swing πανω απ το κυριως θεμα, δεν ειναι τοσο μετρημενο.

 

Η ολη ιστορια μ αυτο ειναι οτι μεσα σ ενα κομματι (μια εβδομαδα) μπορεις να μη τονιζεις καθε φορα που βρισκεσαι δινοντας το 1. Μπορεις να το παρακαμψεις, να τονισεις στις αρσεις, οπουδήποτε, ''αλλαζοντας'' το μοτιβο του κομματιου και δημιουργοντας ενα παραλληλο πάνω σε αυτο χωρις να χανεσαι απ το παλιο. Για αυτο λεει οτι παιζει σε κυμματα. Επισης οπως παρατηρεις δεν υπαρχει Back-beat.

 

 

γουστα ειναι αυτα θα μου πεις αλλα η αντικειμενικη πραγματικοτητα ειναι οτι στα περισσοτερα ειδη το beat ειναι συγκεκριμενο, αποτελει βασικο συστατικο της ιδιας της ταυτοτητας του ειδους και δεν αλλαζει.

 

Συμφωνουμε, εγω μια αντιπροταση εκανα που τον τελευταιο καιρο ''μελεταω'' . Παρεθεσα τη ολη ιστορια γιατι μπορει να ενδιαφερει και καποιον αλλο, που υπο αλλες συνθηκες να μη τα εβλεπε ποτε αυτα. Ειλικρινα, αισθανομαι τυχερος που καποιος μου τα εδειξε και μενα.

 

Αλλα ειπαμε ενα καρο φορες, γουστα ειναι αυτα.

 

‘You gotta be willing to die for the motherf@cker.’

 

-Elvin Jones

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου