fusiongtr Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2012 Thanks Lakis. Είδες, αυτά δεν τα ήξερα! ;) Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
CarpeOmnious Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2012 Λοιπόν ήθελα να παραθέσω εδώ την εμπειρία μου με την αντίστοιχη ΑΕΠΙ στην Ολλανδία που ζω κι εργάζομαι, για να μπορέσετε να συγκρίνετε. Η Ολλανδική λοιπόν ΑΕΠΙ (Buma/Stemra λεγεται)είναι χρήσιμη μόνο όταν κάποιο από τα τραγούδια σου αρχίζει να παίζεται στο ραδιόφωνο ή στην τηλεόραση. Με την κατάσταση που είναι εδώ τα ραδιόφωνα/TV, κάτι τέτοιο δεν αφορά παρά μόνο ένα πολύ μικρό ποσοστό mainstream παραγωγών που γίνονται μόνο για τα λεφτά. Η προστασία των πνευματικών σου δικαιωμάτων για κλοπή,αντιγραφή κτλ. μπορεί να γίνει απλά από εσένα και έναν δικηγόρο. Το ιντερνετ και τα creative commons έχουν βοηθήσει πολύ, δύσκολα κάποιος θα αντιγράψει ή θα κλέψει μουσική δική σου, διότι είναι εμφανές όταν ανεβάζεις τη μουσική σου στο ιντερνετ σε υπηρεσίες όπως iTunes, bandcamp,myspace κτλ. 2ον: Η ΑΕΠΙ και εδώ ως μονωπώλιο, είναι μαφία. Από την στιγμή που δεν υπάρχει η επιλογή για έναν καλλιτέχνη να επιλέξει μια εταιρία για τα δικαιώματα της μουσικής του, μιλάμε για απλά μονωπώλιο που φτάνει να χρησιμοποιεί μαφιόζικες μεθόδους για να εξασφαλίσει όσο το δυνατόν περισσότερο κέρδος. Ο Ολλανδός πρόεδρος της ΑΕΠΙ βγάζει πιο πολλά από τον πρωθυπουργό της χώρας, και 1 χρόνο πριν βγήκε στη φόρα ότι αγόραζε με μικρά ποσά δικαιώματα για τραγούδια τα οποία και μετά προωθούσε ο ίδιος στα 2 μεγάλα ραδιόφωνα της χώρας (που του ανήκουν) για να παίρνει μετά τα δικαιώματα και ως παραγωγός αλλά και ως πρόεδρος της ΑΕΠΙ. Καλό; Ως μέλος μπάντας που έχει δυνατότητα να παιχτεί στο ραδιόφωνο στο μέλλον, θα γίνω μέλος της ΑΕΠΙ μόνο όταν δω να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Διότι απλά δεν υπάρχει κάποιο άλλο σύστημα καλύτερο. Μέχρι τότε, πρέπει να ζητήσουμε το "άνοιγμα" της αγοράς στο θέμα αυτό, ώστε να υπάρχουν διαφορετικές εταιρίες και υπηρεσίες για να προστατεύουν τα πνευματικά μας δικαιώματα και να μας δίνουν το ποσοστό που μας αναλογεί από τις πωλήσεις/αναμεταδώσεις. Κι εμείς θα επιλέγουμε την καλύτερη, αυτή που δίνει καλύτερα ποσοστά, έχει καλύτερη υπηρεσία κτλ. Αυτα. ελπίζω να βοήθησα. ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2012 Λεφτά να έρχονται και ας είναι και με γκλόμπ δηλαδή; Στο εχω ξαναπει και δεν εννοεις να το καταλαβεις... ετσι ειναι ο καπιταλισμος αλλοιως ειπαμε...η Β.Κορεα σε περιμενει με ανοιχτες αγκαλες ;D (γιατι δεν πας εκει που δεν εχουν και ΑΕΠΙ....? ;D) Θα παραθέσω απλά την προσωπική μου εμπειρία.Το σωτήριον έτος 1981 ηχογραφήσαμε ένα 45άρι μέ δυό τραγούδια (στοίχους-μουσική)τα οποία και κατοχυρώσαμε στην ΑΕΠΙ.Η κατοχύρωση μας κόστισε τότε 30.000 δραχμούλες τα οποία και πληρώσαμε στην ΑΕΠΙ.Γ επειδη μας διαβαζει κοσμος καλο ειναι να μη γραφουμε ανακριβειες. η ΑΕΠΙ δεν κατοχυρωνει τραγουδια,και φυσικα δεν παιρνει χρηματα απο τον συνθετη οταν της δηλώνει την πατροτητα των τραγουδιων του (εχω δηλωσει στην ΑΕΠΙ πανω απο 40 τραγουδια και δεν εχω δωσει φραγκο) οποτε κατι αλλο συνεβει και δεν το θυμασαι λογω γηρατος..... ;D ή απλα ειχατε δικη σας ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΗ εταιρεια οποτε απλα πληρωσατε τα ΜΗΧΑΝΙΚΑ εξοδα που ολες οι δισκογραφικες πληρωνουν στην ΑΕΠΙ. (Ανάλογα με τον αριθμό των cd που κόβονται στο εργοστάσιο η δισκογραφικη εταιρεία πληρώνει ποσοστιαία τα λεγόμενα μηχανικά δικαιώματα στην ΑΕΠΙ . Η ΑΕΠΙ κρατάει 37% απο αυτά τα χρήματα και δίνει στον δημιουργό τα υπόλοιπα.Ακόμα και ανεξάρτητη παραγωγή να κάνει ένας δημιουργός που ανήκει στην ΑΕΠΙ, δηλαδή να βγάλει τα cd του με δικά του έξοδα, υποχρεώνεται να πληρώσει τα μηχανικά στην ΑΕΠΙ και να του τα επιστρέψουν (τα δικά του λεφτά) μείον το 37% του ποσοστού της.) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
nickpulse Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2012 Στο εχω ξαναπει και δεν εννοεις να το καταλαβεις... ετσι ειναι ο καπιταλισμος αλλοιως ειπαμε...η Β.Κορεα σε περιμενει με ανοιχτες αγκαλες ;D (γιατι δεν πας εκει που δεν εχουν και ΑΕΠΙ....? ;D) Μας βλέπω να στέλνουμε ειδικά εσένα super στη B.Kορέα μετά τις εκλογές, έτσι για τιμωρία για τις σοφιστίες που αμολάς ;D Πρέπει να είσαι συγγενής του μπουμπούκου, δεν εξηγείται αλλιώς το "ή καπιταλισμός ή Β.Κορέα " ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ndnikola Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2012 Man, does this thread deliver. http://www.lustinger.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2012 Μας βλέπω να στέλνουμε ειδικά εσένα super στη B.Kορέα μετά τις εκλογές, έτσι για τιμωρία για τις σοφιστίες που αμολάς ;D Πρέπει να είσαι συγγενής του μπουμπούκου, δεν εξηγείται αλλιώς το "ή καπιταλισμός ή Β.Κορέα " ;D ετσι ειναι η ζωη...αλλοι ειναι συγγενεις του μπουμπουκου,αλλοι του Σταλιν....ποικιλια να εχουμε....να μη βαριομαστε... ;D Man, does this thread deliver. Φηλως τα μηλας καλα τα αιγκλεζικα εχις παρι λοουερ? www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
drumplus Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2012 επειδη μας διαβαζει κοσμος καλο ειναι να μη γραφουμε ανακριβειες. η ΑΕΠΙ δεν κατοχυρωνει τραγουδια,και φυσικα δεν παιρνει χρηματα απο τον συνθετη οταν της δηλώνει την πατροτητα των τραγουδιων του (εχω δηλωσει στην ΑΕΠΙ πανω απο 40 τραγουδια και δεν εχω δωσει φραγκο) οποτε κατι αλλο συνεβει και δεν το θυμασαι λογω γηρατος..... ;D ή απλα ειχατε δικη σας ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΗ εταιρεια οποτε απλα πληρωσατε τα ΜΗΧΑΝΙΚΑ εξοδα που ολες οι δισκογραφικες πληρωνουν στην ΑΕΠΙ. Πράγματι τα χρόνια παιρνούν, αλλά πάντα θυμάσαι την πρώτη φορά που προσπάθησες να δημιουργήσεις κάτι και σε πιάσανε κορόιδο.Είναι μαθήματα ζωής που καθορίζουν και την παραπέρα πορεία σου. Μπορεί κάποιοι τωρινοί πιτσιρικάδες νάχουν συμφέρον η να βολεύονται και λογικό είναι να υπερασπίζονται την ΑΕΠΙ και τον καπιταλισμό.Ελπίζω μεγαλώνοντας να μη προσγειωθούνε ανώμαλα.Ανάμεσα στο Μπουμπούκο και τον Στάλιν εξ άλλου έχει και κάποιες άλλες καταστάσεις.Φιλικά πάντα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ThanosJ Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2012 Στο εχω ξαναπει και δεν εννοεις να το καταλαβεις... ετσι ειναι ο καπιταλισμος αλλοιως ειπαμε...η Β.Κορεα σε περιμενει με ανοιχτες αγκαλες ;D (γιατι δεν πας εκει που δεν εχουν και ΑΕΠΙ....? ;D) επειδη μας διαβαζει κοσμος καλο ειναι να μη γραφουμε ανακριβειες. η ΑΕΠΙ δεν κατοχυρωνει τραγουδια,και φυσικα δεν παιρνει χρηματα απο τον συνθετη οταν της δηλώνει την πατροτητα των τραγουδιων του (εχω δηλωσει στην ΑΕΠΙ πανω απο 40 τραγουδια και δεν εχω δωσει φραγκο) Απορω πως παρ ολο που σε καθε θρεντ εκφραζεις τη δυσαρεσκεια σου για το Ελλαντα (οπως το λες) και τις κακες καταστασεις εδω , υπερασπιζεσαι ,πληρωνεσαι και δεχεσαι τη συνεργασια με μια επιχειρηση που χρησιμοποιει ολους τους ελληνικους κωλοτροπους ,εκμεταλευεται τα παραθυρακια του ελληνικου νομου και δρα σε αδιαφανεια για να βγαλει οσα περισσοτερα μπορει. Ολα αυτα ισχυουν με την προυποθεση οτι η εκπομπη λεει αληθειες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2012 Administrator Share Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2012 Ας μην πάμε την κουβέντα εκεί που δεν βγάζει πουθενά. Τα δεδομένα είναι τα εξής: 1. Μουσικός συνθέτει. 2. Θέλει να έχει έσοδα απο τη δουλειά του όταν παίζεται στο ράδιο, TV ή μαγαζιά διασκέδασης. 3. Αναθέτει σε μια εταιρία (δεν είναι μόνο η ΑΕΠΙ, υπάρχει και η ΕΜΣΕ) να συλλέγει τα δικαιώματα του ή δημιουργεί δικό του ανάλογο σύλλογο/μηχανισμό όπως λέει ο νόμος. Σε οποιαδήποτε συμφωνία η διαφάνεια και οι σωστές εξηγήσεις είναι σημαντικές. Δεν έχει να κάνει με καπιταλισμούς και κουταμάρες. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
chord Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2012 Ας μην πάμε την κουβέντα εκεί που δεν βγάζει πουθενά. Τα δεδομένα είναι τα εξής: 1. Μουσικός συνθέτει. 2. Θέλει να έχει έσοδα απο τη δουλειά του όταν παίζεται στο ράδιο, TV ή μαγαζιά διασκέδασης. 3. Αναθέτει σε μια εταιρία (δεν είναι μόνο η ΑΕΠΙ, υπάρχει και η ΕΜΣΕ) να συλλέγει τα δικαιώματα του ή δημιουργεί δικό του ανάλογο σύλλογο/μηχανισμό όπως λέει ο νόμος. Σε οποιαδήποτε συμφωνία η διαφάνεια και οι σωστές εξηγήσεις είναι σημαντικές. Δεν έχει να κάνει με καπιταλισμούς και κουταμάρες. Γτια σου yameth πυροσβεστη! ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις