Προς το περιεχόμενο

"Θεματάκι" με αντιπροσωπία & Συμπεριφορά.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

η πλάκα είναι πως αυτό που ήθελε να δει....του το είχες έτοιμο (τον αριθμό του ανταλλακτικού δλδ)....

Ακριβώς!

Αλλά στην περίπτωσή σου είναι λίγο γελοίο να σε βάζουν σαυτή τη διαδικασία για ένα ποτενσιόμετρο...παλι καλά που δε σου ζήτησε να του στείλεις και το μπάσσο μαζι!

 

Και μετά "κλαίνε" που ψωνίζουμε από Thomann

Άμα ακούσω κανέναν και μιξοκλαίει πάλι για thomann κλπ, θα του πω να πάρει τηλέφωνο τον τύπο που πήρα και εγώ ;D

 

καλά...εδώ το θέμα δεν είναι μόνο τι "ζητήθηκε"...που αν άκουγε τι του έλεγε ο WilliamSats δεν θα υπήρχε καν συζήτηση....

 

περισσότερο ο τρόπος του τύπου έχει θέμα....

Ακριβώς.

Εκεί που έπαθα ένα κάτι ήταν όταν του είπα να του δώσω το part number (που είναι μοναδικό για κάθε ανταλλακτικό και δεν υπάρχει περιθώριο λάθους) και εκείνος συνέχισε το βιολί του.

 

 

Εγω : θα ηθελα ενα string winder

Πωλητης/υπευθηνος : Δεν εχω και δεν υπαρχει αυτο που ζητας φιλε

Έτσι. Ο τύπος "Δεν Υπάρχει"!!! ;D ;D ;D

Lyrics: Wasted Time Between Solos!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 100
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Εγω : Γεια σας θα ηθελα ενα usb τυπου Β

Πωλητης/υπευθυνος : χμμμ δεν το ξερω αυτο που μου ζητατε - εσεις αμα το δειτε θα το γνωρισετε ?

Εγω : φυσικα

Πωλητης/υπευθυνος : ωραια, ελατε μαζι μου να σας δειξω και αμα το γνωριζετε παρτε το

 

αν μη τι άλλο ειλικρινής και έγινε και η δουλειά σου....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Το πώς θα πεις κάτι έχει μεγάλη σημασία.

Τη μεγαλύτερη ίσως για εμένα.

Πολλοί μπερδεύουν την αγένεια με την ειλικρίνεια (κρύβονται πίσω από το άλλοθι – «α, εγώ λέω ό,τι πιστεύω»…..μπούρδες).

Το θέμα είναι , σε όλα τα επίπεδα, να είσαι ευγενικός και δεν θα χάσεις ποτέ.

Για μένα πρώτα απ’ όλα μετράει ο άνθρωπος.

Δεν με πειράζει να πληρώσω και κάτι ακριβότερο*, να περιμένω ίσως και παραπάνω από το αναμενόμενο για να το παραλάβω, δεν με πειράζει να γίνει και λάθος, αν ο παρέχων υπηρεσία / εμπόρευμα , είναι ειλικρινής και ευγενικός.

Αυτά.  ;D

 

 

*υπάρχουν περιπτώσεις που ένα "μικρό" μαγαζί δεν μπορεί να ανταγωνιστεί σε τιμές ένα "μεγάλο".

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

περισσότερο ο τρόπος του τύπου έχει θέμα....

 

τρόπος=εξυπηρέτηση τρόπον τινα

 

από μαγαζια σαν τον Thomann έχεις αψογη αντιμετώπιση και γρηγορη εξυπηρέτηση

 

τα έχουμε πει πολλές φορες...

 

κάποτε ζήταγες μια έκπτωση 10-20% και έτρωγες άκυρο  :'(

 

κάποτε έπιανες ένα όργανο μεγάλης αξίας έλεγες "δε μου αρέσει" και ο πωλητής-οργανοπαίκτης σου έλεγε "δε σαρέσει? μα έχει 2000€"  ::)

 

κάποτε σου χάλαγε μια συσκευή ή ένα ανταλλακτικό και θα κινούσαν γη και ουρανό για να βρεθεί μια δικαιολογία και να μη σε καλύψουν στην εγγύηση κλπ κλπ  >:(

 

οι περισσότεροι έχουν βάλει μυαλό, αλλά έχουμε πολλούς ανίκητους ακόμα

www.reverbnation.com/steamrollerassault

www.youtube.com/user/beeros05

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πώς θα πεις κάτι έχει μεγάλη σημασία.

Τη μεγαλύτερη ίσως για εμένα.

Πολλοί μπερδεύουν την αγένεια με την ειλικρίνεια (κρύβονται πίσω από το άλλοθι – «α, εγώ λέω ό,τι πιστεύω»…..μπούρδες).

Το θέμα είναι , σε όλα τα επίπεδα, να είσαι ευγενικός και δεν θα χάσεις ποτέ.

Για μένα πρώτα απ’ όλα μετράει ο άνθρωπος.

Δεν με πειράζει να πληρώσω και κάτι ακριβότερο*, να περιμένω ίσως και παραπάνω από το αναμενόμενο για να το παραλάβω, δεν με πειράζει να γίνει και λάθος, αν ο παρέχων υπηρεσία / εμπόρευμα , είναι ειλικρινής και ευγενικός.

Αυτά.  ;D

 

 

*υπάρχουν περιπτώσεις που ένα "μικρό"| μαγαζί δεν μπορεί να ανταγωνιστεί σε τιμές ένα "μεγάλο".

 

 

+1 σε όλο

 

βέβαια εγώ έχω πληρώσει παραπάνω σε μεγάλο μαγαζί με τη λογική του "να τα δώσω μέσα, και θα γίνω πελάτης....κτλ κτλ" και είχα από τις χειρότερες αντιμετωπίσεις ύστερα...

 

αλλά δε πειράζει...απ'τα λάθη μας μαθαίνουμε! ;D

 

edit: μιλάω για ποσό γύρω στα 750..... :-[

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

αλλά δε πειράζει...απ'τα λάθη μας μαθαίνουμε! ;D

 

Μόνον από αυτά μαθαίνω εγώ τουλάχιστον  ;) ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κάποτε σου χάλαγε μια συσκευή ή ένα ανταλλακτικό και θα κινούσαν γη και ουρανό για να βρεθεί μια δικαιολογία και να μη σε καλύψουν στην εγγύηση κλπ κλπ  >:(

Χιλιοπαιγμένο και διαχρονικό έργο στην Ελλάδα.

οι περισσότεροι έχουν βάλει μυαλό, αλλά έχουμε πολλούς ανίκητους ακόμα

Κάποιοι έχουν βάλει μυαλό, οι ανίκητοι όμως είναι περισσότεροι...προς το παρόν και εύχομαι στο μέλλον (όταν συνταξιοδοτηθούν οι τωρινοί ;D) να αλλάξει.  

Lyrics: Wasted Time Between Solos!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν με πειράζει να πληρώσω και κάτι ακριβότερο*

 

*υπάρχουν περιπτώσεις που ένα "μικρό"| μαγαζί δεν μπορεί να ανταγωνιστεί σε τιμές ένα "μεγάλο".

 

Μα είναι πολύ λογικό.

 

Όταν το "μεγάλο" μαγαζί κάνει παραγγελία πχ 5000 κομματια και το "μικρό" 500 πως θα γίνει ανταγωνηστικός ο "μικρός"

 

Αλλά όπως είπαμε είναι και θέμα συμπεριφοράς. Εμένα με έκραζε ένας κάποτε που ψώνισα ένα ταμπούρο από Thomann και με εβαλε να δοκιμάσω τα δικά του ταμπουρα.

 

Αυτό που προσέγγιζε σε τίμη και ποιοτητα το δικό μου θα μου κόστιζε από τον "μικρό" 50€ παραπάνω, αυτός όμως μου είπε "εντάξει μωρε...10% παραπάνω το έχω"

 

Έλα μου όμως που το 10%=50€=5 ζευγαρια μπακετες...

 

Το θέμα με αυτόν ήταν ότι πήγα να πάρω μια βάση, και με ξενέρωσε, δεν την πήρα ούτε αυτήν

www.reverbnation.com/steamrollerassault

www.youtube.com/user/beeros05

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Μα είναι πολύ λογικό.

 

Όταν το "μεγάλο" μαγαζί κάνει παραγγελία πχ 5000 κομματια και το "μικρό" 500 πως θα γίνει ανταγωνηστικός ο "μικρός"

 

Αλλά όπως είπαμε είναι και θέμα συμπεριφοράς. Εμένα με έκραζε ένας κάποτε που ψώνισα ένα ταμπούρο από Thomann και με εβαλε να δοκιμάσω τα δικά του ταμπουρα.

 

Αυτό που προσέγγιζε σε τίμη και ποιοτητα το δικό μου θα μου κόστιζε από τον "μικρό" 50€ παραπάνω, αυτός όμως μου είπε "εντάξει μωρε...10% παραπάνω το έχω"

 

Έλα μου όμως που το 10%=50€=5 ζευγαρια μπακετες...

 

Το θέμα με αυτόν ήταν ότι πήγα να πάρω μια βάση, και με ξενέρωσε, δεν την πήρα ούτε αυτήν

 

Βρε σύμφωνοι, ναι.

Τα 50,00 € είναι απλά ένα νούμερο.

Για κάποιον είναι πάρα πολλά, για κάποιον άλλο πάρα πολύ λίγα.

Όλα είναι σχετικά.

Το λέω αυτό για να μην κολλήσουμε σε νούμερα.

Ο καθένας ξέρει τις οικονομικές του δυνατότητές, οι οποίες είναι απολύτως σεβαστές.

 

Εγώ απλά είπα ότι για τις δικές  μου οικονομικές δυνατότητες , αυτές που ορίζουν το «κάτι παραπάνω» για εμένα,  και όχι το πολύ παραπάνω, ε, αυτό το «κάτι παραπάνω» είμαι διατεθειμένος να το δώσω αν συντρέχουν αθροιστικά και οι λοιπές προΰποθέσεις .

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποιοι έχουν βάλει μυαλό, οι ανίκητοι όμως είναι περισσότεροι...προς το παρόν και εύχομαι στο μέλλον (όταν συνταξιοδοτηθούν οι τωρινοί ;D) να αλλάξει.  

 

Η "πολιτική" της επιχείρησης εππηρεάζει κατα πολύ την απόδοση του πωλητη.

 

Ας το θέσω ως εξής:

 

1999 - Μεγάλο μουσικό κατάστημα στο κέντρο

 

Ο πωλητής στα τύμπανα ήταν ένα φοβερό παλικάρι. Πάντα έκανε ότι μπορούσε για καλύτερες τιμές παρόλο που δεχόταν πιέσεις από τους "πάνω" για να μην το κάνει.

 

Κάθε Σάββατο στα Τύμπανα γινόταν της Πόπης.

 

Όλοι πηγαίναμε να πάρουμε κανα ζευγάρι μπακέτες κ γενικά δε θα φεύγαμε με αδεια χέρια. Υπήρξε μια περίοδος που τα είχα σκάσει καλά σε πολύ σύντομο διάστημα. Είχα πάρει practise kit, διπέταλο κάτι βάσεις και δέρματα.

 

Πήρα μετά ένα crash Paiste και ήθελα να πάρω και ένα Sabian.

 

Μετά από κανα 2μηνο πάω να πάρω Hi-Hat με αρχικη τιμή 147.000 και μου το αφήνει 117.000 και μου πέσαν τα σαγόνια. 2 βδομάδες μετά μου έλεγε για τα μπινελίκια που έφαγε από τους "πάνω" για τα 30.000 που μου έκοψε.

 

Όταν ο πωλητής έφυγε από εκεί άρχισε και η κατρακύλα του Drum Department...

 

Θέλω λοιπόν να καταλήξω στο ότι παρόλο που πάντα υπήρχαν κάπου καλοί πωλητές έπρεπε να έρθει ένας Thomann για να έχουμε και μια εκπτωσούλα της προκοπής και καλύτερη εξυπηρέτηση όσον αφορά εγγυησεις επισκευες κλπ

 

Νομίζω τα ζόρια τα πολλά θα τα τραβανε σε τμήματα με ηλεκτρονικό εξοπλισμο κυρίως

 

ε, αυτό το «κάτι παραπάνω» είμαι διατεθειμένος να το δώσω αν συντρέχουν αθροιστικά και οι λοιπές προΰποθέσεις .

 

περίπου αυτό είπα...πήγα να του αφήσω 120€ για μια βάση και τσαντίστηκα τόσο που τελικά την πούλεψα και πήγα σε άλλο μαγαζί.

www.reverbnation.com/steamrollerassault

www.youtube.com/user/beeros05

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου