wizard Δημοσιευμένο 31 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 31 Ιουλίου 2006 Φίλοι μου ακούστε τι μου συνέβη πρόσφατα με το Music Store για να καταλάβετε πόσο υπεύθυνοι είναι οι άνθρωποι απέναντι στους πελάτες τους........... απαίτησε στην Ευρωπαϊκή Ένωση και το πέτυχε ότι αγορά κάνουμε από το εξωτερικό να μας χρεώνουν με 19% για να εισπράτει την διαφορά 3%. Αυτά...... Ναι ... Λαμπιρης κανεις δεν ειπε οτι δεν ειναι εξυπηρετικοι .... και με πολυ καλες τιμες ... απλως λεμε οτι υπαρχουν και και στην εγχωρια αγορα παραδειγματα αξιοσημειωτα και οτι ανεβαινει σιγα σιγα το επιπεδο στο after saleς support ,και χαμηλωνουν κα οι τιμες ταυτοχρονα στην Ελλαδα... πως εξηγεις τοτε το γεγονος οτι υπαρχουν παραδειγματα ατομων που εχουν αγορασει φτηνοτερα απο Γερμανια και με Εγγυηση Ελλαδα? Δικη μου πρωτη εμπειρια παντως ηταν ασχημη καθως μου ηρθε πεταλι Wah to opoio ειχε προβλημα απο thomann. Βεβαια ξαναπηρα πραγματα απο εξωτερικο ...μουχεχε Τωρα πια ελπιζω να μην ξαναχρειαστει να παρω απο εξωτερικο... Κατα τα αλλα η εξυπηρετιση πολυ καλη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση