Προς το περιεχόμενο

Στυλ κιθαριστών και οπτικές


SlapGas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτό που με προβληματίζει, είναι να βλέπω νέα παιδιά να μην έχουν άποψη και προσωπικότητα πάνω σε αυτό που κάνουν και να θέλουν απλά να "βγάλουν" το τάδε σόλο του Petrucci ή του Malmsteen (με τους οποίους δεν έχω κάτι).

 

Είναι σαν να έχεις ένα παλλικάρι, άπιαστο στη φυσική και τα μαθηματικά, να δουλεύει λογιστής στην Ακαδημίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 37
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Αυτό που με προβληματίζει, είναι να βλέπω νέα παιδιά να μην έχουν άποψη και προσωπικότητα πάνω σε αυτό που κάνουν και να θέλουν απλά να "βγάλουν" το τάδε σόλο του Petrucci ή του Malmsteen (με τους οποίους δεν έχω κάτι).

 

 

1ον) Αυτό μπορεί να τους ευχαριστεί.

 

2ον) Ακόμα ακόμα, μπορεί να είναι συνειδητοποιημένοι μουσικοί με αυτογνωσία, που θεωρούν πως μέσα τους δεν κρύβουν κανένα... συνθεταρά  ;D, και πως τις ώρες που περνάνε στο όργανο είναι καλύτερο να ασχολούνται με αριστουργήματα (του όποιου είδους ) παρά με μετριότητες ιδίας... κατασκευής.

 

3ον) Αλλά ακόμη και (μελλοντικοί ) συνθετάρες να είναι, οι μελέτη των κορυφαίων (κάθε είδους ) είναι όχι μόνο καλό αλλά ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ, άλλωστε από αυτήν την μελέτη και την εμβάθυνση σε άλλους συνθέτες δεν ξεφυγαν ούτε οι Κλασσικοί 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ manosx

 

Μαζί σου.

Δεν είπα να μην παίζουν ο,τι τους ευχαριστεί.

Ούτε είπα να μην μελετήσουν αυτό που θέλουν.

 

Κατανοείς όμως ότι η απόσταση μεταξύ του "μελετάω αυτό το κάτι ποιοτικά, γιατί γιγνώσκω την αξία του" και του "αυτό είναι που πρέπει να παίζει ο κιθαρίστας και τίποτα άλλο", είναι πάρα πολύ μεγάλη.  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά το τι πρέπει και το τι δεν πρέπει είναι ανούσια συζήτηση...

 

Αν πάντως θέλεις να παίξεις glam- heavy- progressive- mpourdompourdou metal  ;D ;D ;D έ, πως να το κάνουμε,  πρέπει να ρίξεις και κάνα σολάκι  ;D Βέβαια άμα δεν υπάρχει ο... τσιριδοτραγουδιστής  ;D με την ξανθιά περμανάντ  ;D ;D και τις γκόμενες που του γλύφουν το μικρόφωνο ;D , αν δεν υπάρχει λοιπον αυτός πάλι η... μαρμάγκα θα σου τα φάει τα σόλο, αλλά τέλοσπαντων.  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειναι στην τελικη αταλαντοι και δεν θα πετυχουν ποτε στη μουσικη βιομηχανια (ή βιοτεχνια) μια και δεν προσφερουν κατι ενδιαφερον ,ουσιαστικο και καινουργιο?

[off topic]

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω, διότι για να πετύχεις στη μουσική βιομηχανία ΠΛΕΟΝ δεν χρειάζεται να είσαι καλός μουσικός αρκεί να έχεις έναν καλό manager (που να έχει φράγκα και καλά "κονέ") και μετά ακόμα και με διασκευή της "Παπαλάμπρενας" χτυπάς χρυσό![/off topic]

 

Για μένα, γρήγορα ή αργά solos δεν έχουν και μεγάλη διαφορά αρκεί να ξέρει αυτός που τα παίζει να τα δένει ΣΩΣΤΑ με το υπόλοιπο κομμάτι, αν κάποιος υστερεί σε ένα απ'τα δύο (ρυθμική, σόλο) απλά δεν είναι ολοκληρωμένος μουσικός και αν δεν κλείσει τις τρύπες του δεν πρόκειται να γίνει.

Lyrics: Wasted Time Between Solos!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Βέβαια άμα δεν υπάρχει ο... τσιριδοτραγουδιστής  ;D με την ξανθιά περμανάντ  ;D ;D και τις γκόμενες που του γλύφουν το μικρόφωνο ;D , αν δεν υπάρχει λοιπον αυτός πάλι η... μαρμάγκα θα σου τα φάει τα σόλο...

 

Κάπως έτσι!  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που δεν έχει καταλάβει ακόμη ο πολύς κόσμος και κυρίως αυτοί που ασχολούνται ερασιτεχνικά με τη μουσική είναι ότι το να είσαι καλός ρυθμικός κιθαρίστας είναι πολύ πιο δύσκολο από το να είσαι καλός σολίστας. (καλά αν είσαι και τα δύο, είσαι Θεός  ;D. Βλέπε EJ π.χ.)

 

Από εκεί και πέρα μόνο προσωπικά μπορώ να μιλήσω μια και περί ορέξεως τα γνωστά. Βαριέμαι τα σόλα απερίγραπτα (όπως και τα περισσότερα από τα δικά μου) εάν δεν έχουν κάτι να πουν. Δηλαδή είτε είναι μπλουζ, είτε τζαζ, είτε μέταλ, αν ο παίκτης δεν προσπαθεί να παίξει μια μίνι σύνθεση (έστω κι όταν είναι αυτοσχεδιαστική) με αρχή, μέση και τέλος, βαριέμαι.

 

Τώρα, στο μέταλ και τα περί αυτό είδη (shredding), οι πολλές και ανούσιες νότες είναι πολύ συχνό φαινόμενο για πολλούς λόγους. Ως εκ τούτου, είναι και το είδος που συχνότερα απ' όλα, με αφήνει αδιάφορο ανεξάρτητα από την τεχνική κατάρτιση του παίκτη.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να 'μαστε πάλι στο γνωστό θέμα.Κατα την γνωμη μου υπαρχουν οι κιθαριστες που καπου μεσα τους εγιναν κιθαριστες για την κιθαρα σαν κιθαρα και αλλοι για να παιξουν κιθαρα γιατι τους αρεσε πχ ο πρωτος απο velvet underground κτλ(που λεν και οι μουσικοκριτικοι)

 

Και κατι ακομα,μιλησαμε για τους τεχνικους γρηγορους κτλ.Γιατι δεν παμε και σε αλλες μουσικες οπως στα blues πχ.

 

Γιατι οσοι κθαριστες βλεπω και ξερω εχουν βαλει μεχρι και το καπελο για να μοιασουν με τον SRV .ενω οι περισσοτεροι ροκαδες που εχω ρωτησει ,λεν τρομερος αλλα θελω κατι πιο απλο.(freedie king is tha man)

 

Γιατι ολοι και αρκετοι ελληνες παιζουν ακομα στη σκια αυτουν του παιχτη και γενικα.

 

Ωρε ρε φιλε τι παιχτης ιδιος ο SRV ...Εκει φτανει η φιλοδοξια του καθε μπλουζοπαιχτη.Μαθαινεις ενα οργανο για να γινεις κατι που δεν εισαι?

 

Η μουσικη περα απο τεχνικες κτλ ειναι και τραγουδια,

 

Αλλοι παιζουν για να παν μπροστα την ΜΟΥΣΙΚΗ και αλλοι για να περασει καλα ο κοσμος που ακουσει ΜΟΥΣΙΚΗ.

 

Και εδω μπαινει παλι ο κιθ(χεχε) αλλα ακομα και ο jonathan richman απο τους modern lovers ,τον ακους και περνας καλα και γελας,,δεν σκεφτεσαι α εδω εβαλε το εννια στο δεκα και μετα το γυρισε σε πιτα γυρο με ολα απο βαρδαρη,

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να πω κατι σα πολυ νεος στην κιθαρα που εχω παρατηρησει σε μενα κι οποιος θελει διορθωνει....

 

βελτιωνοντας με ασκησεις συνεχως την ταχυτητα και μονο (σε ολα), αποκτας ολο και περισσοτερη ανεση με το οργανο και μπορεις να παιξεις ολο και περισσοτερα πραγματα χωρις τοσο κοπο οσο παλιοτερα. το θεωρω αναγκαιο να μπορεις να παιξεις αρκετα γρηγοροτερα απο το κομματι που θες να βγαλεις. Και το ιδιο πραγμα ακριβως μου ειπε και ο δασκαλος μου καποια στιγμη οποτε το θεωρω πια σιγουρο.

 

Ακομα και αργο αυτοσχεδιασμο να θες να κανεις ή αργο ρυθμο, πρεπει να χεις εξασκηθει σε αρκετα παραπανω bpm.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου