haryy Δημοσιευμένο 1 Απριλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 1 Απριλίου 2012 Άκουσα μόνο το exit και μου άρεσε και μένα αρκετά... ίσως ήθελαν λίγο πίεση παραπάνω τα takes αλλά και πάλι μου είναι αρκετό αυτό που ακούω με ωραίες ενορχηστρώσεις στις κιθάρες. Ηχητικά το ακούω μια χαρά και νομίζω ότι με ένα προσεγμένο mastering θα "έρθει". Το ακούω λίγο βρώμικο και "ομιχλώδες" στα χαμηλομεσαία και νομίζω ότι του λείπει λίγη ζεστασιά αλλά επαναλαμβάνω πως αυτά μπορούν να έρθουν και στο mastering. Έκανα μια προσπάθεια για να σου δώσω να καταλάβεις πως θα μου άρεσε. Καλή συνέχεια! exit_haryy_test.wav http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 2 Απριλίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 2 Απριλίου 2012 Παιδιά σας ευχαριστώ όλους σας για το χρόνο που αφιερώσατε να γράψετε μια γνώμη. Το εκτιμώ. Απαντώ συγκεκριμένα εκεί που θεωρώ ότι έχω κάτι να προσθέσω/διευκρινίσω: Οι στίχοι δυστυχώς είναι τετριμμένοι και ακόμη αν και η φωνή καλή, η ερμηνεία εξεζητημένη. Θα συμφωνήσω και στα δύο. Και ενώ το δεύτερο θεωρώ ότι δεν είναι κακό έως και ζητούμενο για το είδος (νομίζω ότι δύσκολα θα βρεις μη εξεζητημένο στυλ στους τραγουδιστές του ιδιώματος), το πρώτο είναι όντως ένα θέμα. Σπυρο,βρισκω τη δουλεια σας ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ και θεωρω οτι η ηρωικη σου εξοδος(εστω γι αυτο το προτζεκτ)απο το μπλουζ-ροκ ιδιωμα βρηκε την καταλληλη στεγη. Σταύρο χαίρομαι πολύ που βρίσκεις τη δουλειά μας καλή. Αλλά έξοδος από το μπλουζ δεν υπάρχει ούτε και πρόκειται ;D. Όλα από εκεί ξεκινούν και εκεί καταλήγουν για μένα. Και μπορεί να μην ακούγεται, αλλά ακόμη και σε αυτό το είδος, όταν καλούμαι να συνεισφέρω ενορχηστρωτικά, μπλουζ σκέφτομαι. Ευτυχώς οι υπόλοιποι δεν το έχουν καταλάβει ακόμα. ;D Όλα είναι μουσική στην τελική και με ό,τι είδος και αν ασχοληθεί κανείς ,το κέρδος είναι δεδομένο. Τα είπες όλα. Ευχαριστώ. PS: Επειδή είπες ότι τα τύμπανα είναι vst. Τα ακούω πολύ εμπλουτισμένα για να είναι λούπες,αυτό σημαίνει ότι είχατε την υπομονή και κάνατε τόσο midi programming ? :o Αν ναι,πραγματικά ζηλεύω! Λοιπόν εδώ τα credits πάνε στον τραγουδιστή μας ο οποίος έριξε απίστευτη δουλειά. Όχι φυσικά και δεν είναι λούπες. Ο άνθρωπος έκατσε και έβγαλε νότα-νότα τα τύμπανα του ντράμμερ μας από ηχογράφηση πρόβας. Άκουσα μόνο το exit και μου άρεσε και μένα αρκετά... ίσως ήθελαν λίγο πίεση παραπάνω τα takes αλλά και πάλι μου είναι αρκετό αυτό που ακούω με ωραίες ενορχηστρώσεις στις κιθάρες. Ηχητικά το ακούω μια χαρά και νομίζω ότι με ένα προσεγμένο mastering θα "έρθει". Το ακούω λίγο βρώμικο και "ομιχλώδες" στα χαμηλομεσαία και νομίζω ότι του λείπει λίγη ζεστασιά αλλά επαναλαμβάνω πως αυτά μπορούν να έρθουν και στο mastering. Έκανα μια προσπάθεια για να σου δώσω να καταλάβεις πως θα μου άρεσε. Καλή συνέχεια! Χάρη συμφωνούμε περί βρώμικου και ομιχλώδους ήχου. Και για να πω την αλήθεια, ο ήχος του exit προσωπικά δε μου αρέσει και το έχω δηλώσει. Ειδικά η μία κιθάρα (του άλλου κιθαρίστα) είναι γραμμένη connect και εγώ τουλάχιστον αυτό το ακούω και με ενοχλεί. Αλλά και η δική μου είναι μουντή σε σημεία και θεωρώ ότι αφαιρεί από τη συναισθηματική ένταση του κομματιού, στα σημεία που υπάρχει κρεσέντο. Άκουσα το sample σου και μου άρεσε πολύ και θα το μοιραστώ με τους υπολοίπους. Ευχαριστώ πολύ για την ενασχόλησή σου. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 2 Απριλίου 2012 Moderator Share Δημοσιευμένο 2 Απριλίου 2012 Κομματάρες και τα Δύο. Τα κομμάτια μου θύμισαν πολλά πράγματα, ωραία πράγματα , πράγματα που άκουγα και που ακούω και τώρα. Δεν ασχολούμαι με μίξη. Ξέρεις τι θέλεις και πώς να το κάνεις (αν βγήκε έτσι είναι γιατί έτσι το θέλησες). Θεωρώ ότι μουσικά είσαι τυχερός που παίζεις με μπάντα που δεν παίζει αυτό που εσύ γουστάρεις 100% , διότι αυτό θα σε Boost-άρει και θα σου ανοίξει το (ήδη ανοιγμένο) μυαλό και άλλο! Ο τραγουδιστής εμένα μου άρεσε πάρα πολύ. (μου θύμησε πολύ και Simon Le Bon..και όχι μόνο) Μπράβο σας! .... θα είχατε πέσει πάνω σε πολλούς μη τονικά σωστούς τραγουδιστές, που όμως έδιναν μια κάποια γοητεία στο όλον εγχείρημα).... Σωστόςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς! Έκανα μια προσπάθεια για να σου δώσω να καταλάβεις πως θα μου άρεσε. Καλή συνέχεια! Πολύ Ωραία και η προσέγγιση σου Harry!!! Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sfaku Δημοσιευμένο 2 Απριλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 2 Απριλίου 2012 Καλημέρα, τα άκουσα και τα δύο, είναι πολύ καλές δουλειές. Πολύ καλοδουλεμένη μπάντα, ωραίος ήχος στις κιθάρες, ωραία παραγωγή που χρειάζεται ελάχιστες βελτιώσεις (δεν μπήκα στον κόπο να τις εντοπίσω, θα ήταν σαν οδοντικός έλεγχος σε δωρεάν γάιδαρο ;D ). Οι συνθέσεις με ενδιαφέροντα σημεία (κυρίως η δεύτερη). Ο τραγουδιστής τα νιώθει. Τονικό πρόβλημα δεν ακούω. Βέβαια εμένα μου αρέσουν ακόμη και φάλτσοι με την αυστηρή έννοια τραγουδιστές (Σαββόπουλος, Cave, Neil Young κ.λπ.) και όταν τα λένε τόσο καλά, δεν τους ακούω καν για φάλτσους. Εδώ έρχονται και οι υποσημειώσεις όμως. Τα νιώθει, αλλά υπερβάλλει λίγο, και κυρίως είναι κλισέ η ερμηνεία. Αυτό σε συνδυασμό με τον κλισέ στίχο (τα δύο πολλές φορές είναι αλληλένδετα) θεωρώ ότι είναι ζήτημα. Η ερμηνεία του μου θύμισε τον ελληνικό waveάδικο ήχο που άκουγα στην εφηβεία μου ('85-'90). Magica de Spell, South of no North, Λευκή Συμφωνία, ήχος που νομίζω ότι έχει ξεπεραστεί, όχι επειδή είναι παλιός αλλά επειδή δεν ήταν πετυχημένος (ήταν μια εποχή που η ελληνική σκηνή έψαχνε την ωριμότητα χωρίς να την έχει βρει ακόμη). Όλα αυτά για τη σκηνή της εποχής τα αναφέρω γιατί υπάρχουν δύο τινά με τον τραγουδιστή. Ή ακούει πολύ τέτοια μουσική και θέλει να ερμηνεύσει ακριβώς με αυτό τον παρωχημένο τρόπο (που δεν το θεωρώ πολύ πιθανό) ή πάσχει και αυτός από την ίδια "ανωριμότητα" της τότε σκηνής: δεν έχει βρει δηλαδή ακόμη το απολύτως προσωπικό, εσωτερικό και βιωμένο στίγμα του. Έτσι, κάνει το καλύτερο που μπορεί μέχρι να το βρει, και ακούγεται ένα κλικ μετέωρος. Αυτό το κλικ αρκεί βέβαια για τον ακροατή για να εμποδίσει την απόλυτη ταύτιση. Αυτό θέλει δουλειά σε άλλα επίπεδα (σκέψη, διάβασμα, σινεμά, ακούσματα κ.λπ., κ.λπ.) για να γράψει πιο βαθιά πράγματα, πιο προσωπικά, και να θέλει μετά να τα ερμηνεύσει ως τέτοια. Όλα αυτά βελτιώνονται, αρκεί να έχει το "σκουλήκι" μέσα του. Θεωρώ ότι θα έπρεπε να δουλέψει σε αυτή την κατεύθυνση περισσότερο, παρά στα τονικά. Τα λέω όλα αυτά ελπίζοντας να φωτίσω πλευρές που -ίσως- δεν είχατε ίσως σκεφτεί. Μπράβο για το ανοιχτό μυαλό σου και τα "γιούργια" σε ποικίλα μουσικά είδη! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 2 Απριλίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 2 Απριλίου 2012 Λάκη και Λευτέρη σας ευχαριστώ για τα σχόλια. Δεν ασχολούμαι με μίξη. Ξέρεις τι θέλεις και πώς να το κάνεις (αν βγήκε έτσι είναι γιατί έτσι το θέλησες). Μωρέ εγώ ξέρω τι θέλω. Το πρόβλημα είναι ότι δε συμμετέχω στη μίξη, απλά λέω τη γνώμη μου. Οι μίξεις που ακούσατε δεν είναι αυτό που είχα στο μυαλό μου, χωρίς αυτό να σημαίνει όμως ότι δε μου αρέσουν και έτσι. Και καθότι η μπάντα ακολουθεί αυστηρά δημοκρατικές διαδικασίες, η πλειοψηφία αποφασίζει οπότε η δική μου άποψη περί ηχογραφημένου ήχου δεν πέρασε. Για την ιστορία, αυτό που θα ήθελα εγώ θα ήταν ένας αρκετά πιο τραχύς και ροκάδικος ήχος, με πιο μπροστά τις κιθάρες και όσο γίνεται πιο φυσικό ήχο. Μια μπάντα που παίζει σε ένα υπόγειο στούντιο και γράφει την πρόβα της ας πούμε. Εδώ έρχονται και οι υποσημειώσεις όμως. Τα νιώθει, αλλά υπερβάλλει λίγο, και κυρίως είναι κλισέ η ερμηνεία. Αυτό σε συνδυασμό με τον κλισέ στίχο (τα δύο πολλές φορές είναι αλληλένδετα) θεωρώ ότι είναι ζήτημα. Όλα αυτά για τη σκηνή της εποχής τα αναφέρω γιατί υπάρχουν δύο τινά με τον τραγουδιστή. Ή ακούει πολύ τέτοια μουσική και θέλει να ερμηνεύσει ακριβώς με αυτό τον παρωχημένο τρόπο (που δεν το θεωρώ πολύ πιθανό) ή πάσχει και αυτός από την ίδια "ανωριμότητα" της τότε σκηνής: δεν έχει βρει δηλαδή ακόμη το απολύτως προσωπικό, εσωτερικό και βιωμένο στίγμα του. Έτσι, κάνει το καλύτερο που μπορεί μέχρι να το βρει, και ακούγεται ένα κλικ μετέωρος. Αυτό το κλικ αρκεί βέβαια για τον ακροατή για να εμποδίσει την απόλυτη ταύτιση. Αυτό θέλει δουλειά σε άλλα επίπεδα (σκέψη, διάβασμα, σινεμά, ακούσματα κ.λπ., κ.λπ.) για να γράψει πιο βαθιά πράγματα, πιο προσωπικά, και να θέλει μετά να τα ερμηνεύσει ως τέτοια. Όλα αυτά βελτιώνονται, αρκεί να έχει το "σκουλήκι" μέσα του. Θεωρώ ότι θα έπρεπε να δουλέψει σε αυτή την κατεύθυνση περισσότερο, παρά στα τονικά. Λευτέρη συμφωνούμε. Είναι σχετικά μικρός ακόμη, ψάχνεται και ουσιαστικά μιμείται χωρίς να έχει βρει την αποκλειστικά δική του φωνή ούτε στιχουργικά ούτε ως εκτελεστής. Αλλά όπως λες κι εσύ το σκουλήκι υπάρχει οπότε κι εγώ αναμένω. Επίσης η μπάντα είναι πολύ νέα. Ουσιαστικά οι εντατικές πρόβες ξεκίνησαν στις αρχές του τρέχοντος έτους ενώ εν τω μεταξύ έχουν αλλάξει και δύο μέλη. Προσωπικά περιμένω η μπάντα να τελειοποιηθεί πρώτα εκτελεστικά (live), να υπάρχει καλή συνεννόηση και αυτοπεποίθηση στο παίξιμο και μετά να ασχοληθούμε με τα επόμενα θέματα που είναι όλα αυτά που αναφέρθηκαν και από σένα (στίχοι, ερμηνεία, προσωπικό στίγμα κλπ). Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
lgbesios Δημοσιευμένο 2 Απριλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 2 Απριλίου 2012 Για την ιστορία, αυτό που θα ήθελα εγώ θα ήταν ένας αρκετά πιο τραχύς και ροκάδικος ήχος, με πιο μπροστά τις κιθάρες και όσο γίνεται πιο φυσικό ήχο. Μια μπάντα που παίζει σε ένα υπόγειο στούντιο και γράφει την πρόβα της ας πούμε. Συμφωνώ! Προσωπικά περιμένω η μπάντα να τελειοποιηθεί πρώτα εκτελεστικά (live), να υπάρχει καλή συνεννόηση και αυτοπεποίθηση στο παίξιμο και μετά να ασχοληθούμε με τα επόμενα θέματα που είναι όλα αυτά που αναφέρθηκαν και από σένα (στίχοι, ερμηνεία, προσωπικό στίγμα κλπ). Και καλά θα κάνετε ;) rust never sleeps Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sfaku Δημοσιευμένο 2 Απριλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 2 Απριλίου 2012 Προσωπικά περιμένω η μπάντα να τελειοποιηθεί πρώτα εκτελεστικά (live), να υπάρχει καλή συνεννόηση και αυτοπεποίθηση στο παίξιμο και μετά να ασχοληθούμε με τα επόμενα θέματα που είναι όλα αυτά που αναφέρθηκαν και από σένα (στίχοι, ερμηνεία, προσωπικό στίγμα κλπ). Ακούγεστε σαν σχήμα που παίζει αρκετό καιρό μαζί και με αυτή την εντύπωση είπα την άποψή μου. Και ο τραγουδιστής όσο πιο νέος, τόσο πιο εύπλαστος. Με αυτά τα δεδομένα, οι προοπτικές σας είναι οι καλύτερες ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 2 Απριλίου 2012 Moderator Share Δημοσιευμένο 2 Απριλίου 2012 Διαφωνώ απόλυτα με τις δημοκρατικές διαδικασίες στη μουσική (και στην τέχνη γενικότερα). Ίσως γι' αυτό να μην στέριωσα σε μπάντα. ;D ;D ;D Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Haris Δημοσιευμένο 2 Απριλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 2 Απριλίου 2012 Πολύ καλά κομμάτια. Δεν με χάλασε καθόλου η χροιά του τραγουδιστή, παρότι είναι όντως συνηθισμένη. Ίσως να είναι αυτό το οικείο άκουσμα που μου άρεσε. Η προφορά θέλει λίιιγη δουλειά… Δεν αντελήφθην πουθενά το Σπύρο να είναι διεκπεραιωτικός. Αυτό το είδος δεν προσφέρεται για πολλές κιθαριστικές (ή άλλες) ταρζανιές. Η ατμόσφαιρα είναι που μετράει. Ο προγραμματισμός των τυμπάνων είναι εξαιρετικός. Αν βγάζατε δίσκο θα τον αγόραζα. Είπα και ελάλησα. Χαίρετε. 8) Something Wicked This Way Comes Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 2 Απριλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 2 Απριλίου 2012 Χάρη συμφωνούμε περί βρώμικου και ομιχλώδους ήχου. Και για να πω την αλήθεια, ο ήχος του exit προσωπικά δε μου αρέσει και το έχω δηλώσει. Ειδικά η μία κιθάρα (του άλλου κιθαρίστα) είναι γραμμένη connect και εγώ τουλάχιστον αυτό το ακούω και με ενοχλεί. Αλλά και η δική μου είναι μουντή σε σημεία και θεωρώ ότι αφαιρεί από τη συναισθηματική ένταση του κομματιού, στα σημεία που υπάρχει κρεσέντο. Άκουσα το sample σου και μου άρεσε πολύ και θα το μοιραστώ με τους υπολοίπους. Ευχαριστώ πολύ για την ενασχόλησή σου. Πολύ Ωραία και η προσέγγιση σου Harry!!! To έκανα περισσότερο για να δω ότι "έρχεται" το κομμάτι πάνω στο γούστο μου μόνο με mastering χωρίς να γυρίσει κάποιος πίσω στη μίξη. Και νομίζω ότι είναι οκ. Πάντως το παίξιμό σας είναι συμπληρωματικό παικτικά και ηχητικά, τουλάχιστον στο exit που άκουσα, και άρα δεν θα ήμουν τόσο αυστηρός όσο εσύ! Μου αρέσει. Οι παρατηρήσεις μου είχαν να κάνουν με τη συνολική ηχητική εικόνα του κομματιού, που όμως έφερα στα "μέτρα" μου και δεν ακούω κάτι άλλο παράταιρο. :) http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση