alexakos Δημοσιευμένο 24 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 24 Ιουλίου 2006 Καλησπέρα. Θα ήθελα να μοιραστώ το πρόβλημα μου μαζί σας Ενδιαφέρομαι να αγοράσω το μοντέλο CDJ 1000 MK3 της Pioneer. Έτσι λοιπόν μπήκα στο site της αντιπροσωπείας στην Ελλάδα. http://www.intersys.gr Όπου διαπίστωσα ότι ο κατάλογος είναι απαρχαιωμένος. Παράδειγμα διαφημίζει το μοντέλο CDJ 1000 MK2 όπου έχει σταματήσει η παραγωγή εδώ και 3 μήνες. http://www.intersys.gr/products_services/audioprof.html :!: Σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους, μου δώσανε τιμή αλλά μου δήλωσαν ότι δεν πουλάνε λιανική, σαν να μην έφτανε αυτό δεν γνώριζαν που πουλάνε τα προϊόντα τους και ήταν αγενέστατοι! 8O :evil: Σας παρακαλώ εάν έχετε ή γνωρίζετε γράφτε μου που πουλάνε επαγγελματικά συστήματα ήχου Pionner. Ψάχνω ένα μήνα τουλάχιστον. Ευχαριστώ πολύ. :D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Lampiris Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Φίλε μου σταμάτα πια να ψωνίζεις απο εδώ εγώ εδώ και καιρό ψωνίζω απο Γερμανία και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Δες αυτό που ψάχνεις εδώ. http://www.musicstore.de/en/global/0_0_G_92_DJE0001772-000/0/0/0/detail/musicstore.html Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Έστειλα ένα μαιλ στην ιντερσυς με το λίνκ της συζήτησης. Για να δούμε θα απαντήσουν; Ίσως το κάλεσμα σε δημόσια «απολογία» να είναι τελικά ο τρόπος με τον οποίο ξυπνήσουν οι ελληνικές εταιρείες. Λέω ίσως … Γιατί μπορεί και να μην … ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kwstas79 Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Μπα, μην ελπίζεις, οι τύποι είναι ζώα, δε χαμπαριάζουν με τίποτα, το πιθανότερο θα είναι να σου στείλουν μια απάντηση που θα αρχίζει με τις εξής λέξεις: Αγαπητέ καταναλωτή, σύμφωνα με την πολιτική της εταίρείας μας............... κλπκλπκλπκλππαπαριεςκλπκλπκλπκλπκιαλλεςπαπαριεςκλπκλπ ........................φιλικά LEGO people live in houses made of their own flesh. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Guru Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Συμφωνώ με την κίνηση του ιχνιλάτη και όπως έχω ξαναπεί σε ανύποπτο χρόνο στο παρελθόν, πρέπει να γίνει από ένα σημείο και μετά συστηματικά (επώνυμα με τα στοιχεία του "καταγγέλοντος" στην διάθεση του παραλήπτη γιατί η ανωνυμία είναι το αγαπημένο "όπλο" της δυσφήμισης)...και με δημοσίευση των όποιων απαντήσεων..(κι αυτές κρίνονται...) Το αποτέλεσμα μπορεί να μην είναι άμεσα ορατό αλλά είναι ίσως ο μόνος τρόπος καλλιέργειας συνείδησης στις κακές εμπορικές πρακτικές... Το "παράπονο" με επιχειρήματα ενός πελάτη εκτεθειμένο σε χιλιάδες μάτια έχει μεγάλη δύναμη που δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο από κανέναν έμπορο που τον ενδιαφέρει έστω το κέρδος... δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
nuno Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Συμφωνώ απόλυτα. Πρόσφατα έστειλα και γω mail με όλα μου τα στοιχεία στην PRS (μου απάντησαν εννοείται σε μια μέρα), μετά από απίστευτες απαντήσεις του Έλληνα αντιπρόσωπου σε κάποιες ερωτήσεις μου.Σα να βαριόταν να εξυπηρετήσει το παληκάρι..΄ Ενδεικτικά: "Θήκη PRS?Τι να την κάνεις? Πάρε καμιά άλλη φτηνότερη.... ¶σε που θα πρέπει να την παραγγείλω και δεν ξέρω αν θα στείλουν μόνο μια.....θα κάνει και κανα 6μηνο ναρθει....και καμιά 500ευρώ..." και άλλα πολλά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Flipper Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Έχω επικοινωνήσει με διάφορους κατασκευαστές κατά καιρούς και το αποτέλεσμα ήταν ότι ούτε που φανταζόντουσαν τι έκαναν οι εδώ αντιπρόσωποι (όπως ελλειπές σέρβις κλπ). Απλώς από ένα σημείο και μετά βαρέθηκα ακόμα και να πηγαίνω στα ντόπια καταστήματα και αγοράζω από το εξωτερικό. Ακόμα και με αντιπροσωπείες και μαγαζιά που έχω θετικές εντυπώσεις, διστάζω να κάνω αγορές από εδώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Πολυ καλα εκανες ενα θα σου πω,πριν απο μερικα χρονια εκανα το τεραστιο λαθος να τηλεφωνησω στο "μαγαζι" αντιρποσωπου καποιας μαρκας ενισχυτων.. Τον ρωτησα ποσο κανει ο ενισχυτης Α και μου απαντησε 2000 ευρω...οταν τον ρωτησα γιατι κανει 2000 ευρω οταν στη Γερμανια κανει 1200 μου απαντησε "να παω να τον παρω απο τη Γερμανια",οταν του ειπα "μιλα καλυτερα γιατι θα ενημερωσω την εταιρεια που κατασκευαζει τους ενισχυτες οτι τους υπερτιμας" μου ειπε με κομψο τροπο "δεν τους ενημερωνεις..στα α...δια μου τους εχω γραμενους τους μ.....ες!" Οταν τελικα ενημερωσα με επιστολη και επωνυμα την εταιρεια ο..αντιπροσωπος βρεθηκε μετα απο κανα 6μηνο ΧΩΡΙΣ ενισχυτες να πουλαει..του πηραν την αντιπροσωπια :wink: Βεβαια περιττο να τονισω οτι ο customer service manager της εταιρειας αυτης με ΠΗΡΕ ΤΗΛ. μολις ελαβε την επιστολη μου ζητωντας μου 1000 συγγνωμη (εκ μερους του μαλακα που ειχε εδω την αντιπροσωπια 8O ) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Guru Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Το παράδειγμα του SF (συν τα δεκάδες άλλα που έχουν κατατεθεί κατά καιρούς στο forum) καταλήγει σε ένα συμπέρασμα: Η αδράνεια και η ανοχή μας είναι το κακάο στο νουνού που ...μεγαλώνει μεγαλώνει, γερούς γερούς, μ....ες αντιπροσώπους... δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Lampiris Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2006 Ούτε χορδές δεν αγοράζω πια από εδώ.Δέν τους ξαναδίνω ούτε τον ιδρώτα μου.Γιατί και το τελευταίο ευρώ με τον ιδρώτα μου το βγάζω.Όλα απο Γερμανία τα αγοράζω.Όσο αγόρασα τα δύο TANNOY Reveal active από την Γερμανία ο εδώ αντιπρόσωπος πούλαγε το ένα. Όσο για εγγύηση και service ισχύουν κανονικότατα. ¶σε που τα πήρα με 16% ΦΠΑ και μου τα έστειλαν με UPS στην πόρτα μου χωρίς επιβάρυνση επειδή η αξία της παραγγελιας ήταν πάνω απο 100 ευρώ. Τώρα όμως τα λαμόγια οι δικοί μας πέρασαν ένα νόμο στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα και τους υποχρεώνει σε εμάς να τα χρεώνουν με 19% ΦΠΑ.Και έτσι όμως πάλι συμφέρει. Να δώ τι θα κάνουν οι αντιπρόσωποι που πουλάνε όσο θέλουν χωρίς να τους ελέγχει κανένας όταν ξυπνήσουμε όλοι και μείνουν μόνοι να βαράνε μύγες στα μαγαζιά τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση