mustafank Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2012 Από ότι βλέπω δεν είναι πετάλια με σούπερ απόκριση στις δυναμικές ή στη θέση του vol. knob της κιθάρας σου, χωρίς να είναι και μηδενική (της Devi Ever είναι high gain muff style; αν ναι τότε δεν θα έχει σχεδόν καθόλου δυναμικές) To vol. knob της κιθάρας επηρεάζει άμεσα τον ήχο του fuzz (το οποίο δε θα χαρακτήριζα ακριβώς high gain muff, αλλά "ασύμμετρο" muff-style, όταν αυξάνει το volume της κιθάρας.Όταν, δε, κάνω engage τα 2 knobs - noise και chaos - γίνεται ένας ψιλοχαμός). Τώρα, όσον αφορά το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα, να πω (γράψω :P) την αλήθεια είναι αυτό του πειραματισμού με κομπρέσσορα, αν και ο ήχος, που έχω στο μυαλό μου κινείται προς stoner καταστάσεις (ξέρω ότι ο ενισχυτής στο σπίτι δε βοηθάει.Στο studio έχω τη δυνατότητα να παίζω με jtm45, peavey classic 30 και jcm900). edit: Αυτό που ψάχνω περισσότερο να μάθω είναι πως επηρεάζουν τον ήχο οι ρυθμίσεις του κομπρέσσορα, δηλαδή, αν έχω υψηλό ή χαμηλό το level, το attack ή το compression, ούτως ώστε να (προσπαθήσω να) καταλάβω σε τι θέση και πως να είναι τοποθετημένος. (πχ γιατί ο SF προτείνει υψηλό level και χαμηλό sustain;Tι επιτυγχάνεται με αυτό;Αν γίνει ανάποδα, τι αποτέλεσμα θα έχω;Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός. :/ ) https://morphinesocialclub.bandcamp.com/releases https://www.facebook.com/churchofmangr/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2012 Όπως έγραφα και προηγουμένως, η χρήση κομπρέσσορα όταν έχεις μπόλικο gain από ένα ή και δυο ταυτόχρονα πετάλια μπορεί (α) να μην είναι χρήσιμη, (β) να μην είναι εφικτή λόγω... θύελλας (εκτός αν περάσεις τα πάντα μαζί με το white noise από το phaser και ακούγεσαι λες και παίζεις στη μέση της ερήμου... δε λέω, πολύ desert-Κyuss σκηνικό αλλά φυσικά αστειεύομαι). Τον κομπρέσσορα μπορείς να τον φανταστείς σαν ένα μηχάνημα που φέρνει σε έναν "μέσο όρο" το επίπεδο αυτού που παραλαμβάνει (και τα "δυνατά" σου αλλά ταυτόχρονα και τα "χαμηλά" σου). Όταν λοιπόν συμβεί αυτό μπορεί να χρειαστεί αυτός ο "μέσος όρος" να χρειαστεί να δυναμώσει λίγο για να έρθει στα ίσα του, ή και για να πουσάρει λίγο τα επόμενα στάδια. Αυτό το κάνει το level. Το attack καθορίζει το πόσο γρήγορα θα ενεργοποιηθεί το compression - πιο αργό σημαίνει πως θα αργήσει λίγο να επέμβει κι έτσι δεν θα ισοπεδώσει τα πάντα με το καλημέρα. Το compression είναι το πόσο θα συμπιεστεί το σήμα, πχ. ένας λόγος 2/1 σημαίνει πως ένα εισερχόμενο σήμα με εύρος 20 db θα συμπιεστεί στα 10. Mεγάλο attack και χαμηλό sustain, αν εννοούμε το compression, θα σημαίνει μια ήπια ρύθμιση. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mustafank Δημοσιευμένο 26 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 26 Μαρτίου 2012 @bloody_sunday: σ'ευχαριστώ!Κατατοπιστικότατος (όπως πάντα :)) https://morphinesocialclub.bandcamp.com/releases https://www.facebook.com/churchofmangr/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 26 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 26 Μαρτίου 2012 Ε μα εννοείται, όχι σαν τους άλλους τους μπουρτζόβλαχους τραχανοπλαγιές που ακούν κομπρέσσορ και νομίζουν πως... θες κομπρέσα για τον πυρετό. ;D :P Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mustafank Δημοσιευμένο 26 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 26 Μαρτίου 2012 Ε μα εννοείται, όχι σαν τους άλλους τους μπουρτζόβλαχους τραχανοπλαγιές που ακούν κομπρέσσορ και νομίζουν πως... θες κομπρέσα για τον πυρετό. ;D :P ;D ;D ;D Αυτοί είναι αούτοι.... ;D Εδώ δεν ξέρουν καλά-καλά να ξεχωρίζουν τις διαφορές αναλογικής-ψηφιακής ηχογράφησης :P :P :P ;D ;D ;D https://morphinesocialclub.bandcamp.com/releases https://www.facebook.com/churchofmangr/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 26 Μαρτίου 2012 Moderator Share Δημοσιευμένο 26 Μαρτίου 2012 David Gilmour, Bonnie Raitt, Mark Knopfler, Pete Townshed, David Grissom, Adrian Belew, John Mayer, Walter Beckett, Vince Gill, ... και φυσικά o Μάλλον δεν έγινα σαφής. Δεν εννοώ compressors τους οποίους άσχετα αν προσωπικά θεωρώ λίγο "φλούφλικους", τους χρησιμοποιεί ένα μεγάλο μέρος των κιθαριστών αλλά sustainers οι οποίοι αποτελούν ένα πολύ συγκεκριμένο είδος κομπρέσορα. Στην τελική μπορώ να ανεχτώ τον τύπο που παίζει τον Ross ή τον Dan Armstrong για τις funkies του ή τις countriles του πολύ πιο εύκολα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση