grorig Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2012 Ωραία, λοιπον... Έχουμε το Α/Β box και σε αυτο συνδέουμε την κιθαρα, επειτα η έξοδος Α πηγαίνει στο input του ενισχυτή για να πάρουμε το καθαρό μέρος. Η έξοδος Β πηγαίνει στο πεταλάκι και κατα συνέπεια στο return του FX loop. Έτσι με μια εναλλαγή θα μπορούμε να αλλάζουμε στο εκάστοτε input και προφανώς τους ήχους που θέλουμε. Απο την άλλη μπορει να λέω και βλακιες γιατι δεν ειμαι σιγουρος εαν η προενισχυση του ενισχυτή μπορεί να τροφοδοτήσει τον τελικό εαν κάτι υπάρχει στο loop (επειδή ειναι παράληλη φαντάζομαι πως γίνεται) Σωστη σκεψη που μπορει να λειτουργησει λογω του οτι η λουπα του ενισχυτη ειναι παραλληλη, και δεν απενεργοποιει την προενισχυση του Marshall 100%,οταν συνδεσεις στο return. Τα προβληματα που ειχα ειδικα σε μεγαλες εντασεις ηταν: - καθε high gain προενισχυση οπως ειναι φυσιολογικο εχει θορυβο, και ειναι κατι που υπαρχει συνεχως αφου το πεταλι ειναι μονιμα συνδεδεμενο στο return, εστω και αν δεν περνα σημα. Εξαιρετικα ενοχλητικο για μενα οταν παιζω καθαρα. - καποιες φορες ειχα μικρες διαρροες απ'το ΑΒ box, (και απο καλα AB box) οι οποιες ομως μεγαλωναν περνωντας μεσα απ'την προενισχυση και μετα στον τελικο,με αποτελεσμα,μαζι με το καθαρο ηχο ακουγόταν και ο drive, σε μικροτερη βεβαια ενταση, αλλα ακουγοταν αρκετα. To προβλημα οξυνεται αν συνδεσεις το πεταλι στο ρευμα, και δημιουργηθουν,ground loops. Με το looper δεν ειχα ποτε τετοια προβληματα, γιατι ενεργοποιεις-απενεργοποιεις αυτο που χρειαζεσαι, οταν το χρειαζεσαι. Ο τροπος που σου λεω, λειτουργει σε οποιοδηποτε ενισχυτη,ειτε εχει σειριακη ειτε παραλληλη λουπα. Το AB box (υπο)λειτουργει μονο σε παραλληλη. Αν εχεις διαθεσιμο, η μπορεις να βρεις ενα AB box και ενα looper, δοκιμασε τα να δεις τις διαφορες. Aντί των ανωτέρω, ιδού και η εξής απλή λύση των ανωτέρω προβλημάτων: κιθάρα -> input ενισχυτή -> effects send -> input του ΑΜΤ -> output του ΑΜΤ σε ρύθμιση λούπας (+10db) -> effects return. Όταν το θέλει το ενεργοποιεί, όταν όχι είναι true bypassed και παίρνει τα καθαρά από την προενίσχυση. Ναι αλλα ετσι το σημα της κιθαρας χρωματιζεται περνωντας μεσα απ'την προενισχυση του Marshall, κατι που καποιος μπορει να θελει, καποιος οχι. Δεν υπαρχουν κανονες βεβαια, αλλα η λουπα δεν ειναι το πιο καταλληλο μερος,για να συνδεσεις distortion pedals ή high gain προενισχυσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2012 Ναι αλλα ετσι το σημα της κιθαρας χρωματιζεται περνωντας μεσα απ'την προενισχυση του Marshall, κατι που καποιος μπορει να θελει, καποιος οχι. Δεν υπαρχουν κανονες βεβαια, αλλα η λουπα δεν ειναι το πιο καταλληλο μερος,για να συνδεσεις distortion pedals ή high gain προενισχυσεις. Kάτσε γιατί με τα άφθονα enter από γραμμή σε γραμμή και με τα προηγούμενα αντίθετα που έγραφες με έχει πιάσει ζαλάδα... Ναι αλλα ετσι δεν θα εχει τα καθαρα απ'την προενισχυση του Marshall που θελει. Το "σωστο" ομως (και συμφωνα με τον κατασκευαστη) ειναι ως προενισχυση να συνδεθει στο στο input του power amp (return) και οχι στο input της προενισχυσης. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
grorig Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2012 Kάτσε γιατί με τα άφθονα enter από γραμμή σε γραμμή και με τα προηγούμενα αντίθετα που έγραφες με έχει πιάσει ζαλάδα... ;D ;D Δεν υπαρχει καμμια αντιθεση σ'αυτα που γραφω Στην μια περιπτωση χρησιμοποιειται το send - return της λουπας, στην αλλη που αναφερω χρησημοποιειται μονο το return (power amp in) της λουπας. edit:(αντε για να μη σε ζαλιζω περισσοτερο τα συρικνωσα ;D ;D) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
co_malli Δημοσιευμένο 26 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 26 Μαρτίου 2012 marshsall στο βρωμικο καναλι με ποσοτητα distortion της αρεσκειας σου μπουσταρισμενο με ενα φτηνο boss overdrive= killer tone Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 26 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 26 Μαρτίου 2012 Δεν υπαρχει καμμια αντιθεση σ'αυτα που γραφω Προσπαθώ να έρθω λίγο στα "νερά" σου αλλά σε κάθε επόμενο ποστ γράφεις το αντίθετο από το προηγούμενο όπως βλέπεις στα quotes πιο πάνω: τη μια πως το σήμα περνώντας από την προενίσχυση θα χρωματιστεί, κάτι που κάποιος μπορεί να το θέλει, μπορεί και όχι. Μετά λες πως ο συνφορουμίτης το θέλει (κάτι που είναι και το αντικείμενο του θρεντ). Μετά πως η λούπα δεν είναι το πιο κατάλληλο μέρος για high gain προενισχύσεις. Μετά πως είναι το σωστό και προτεινόμενο από τον κατασκευαστή. Eν πάσει περιπτώσει υπάρχουν πολλές χρήσιμες λεπτομέρειες στο θρεντ... Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
grorig Δημοσιευμένο 26 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 26 Μαρτίου 2012 Προσπαθώ να έρθω λίγο στα "νερά" σου αλλά σε κάθε επόμενο ποστ γράφεις το αντίθετο από το προηγούμενο όπως βλέπεις στα quotes πιο πάνω: τη μια πως το σήμα περνώντας από την προενίσχυση θα χρωματιστεί, κάτι που κάποιος μπορεί να το θέλει, μπορεί και όχι. Μετά λες πως ο συνφορουμίτης το θέλει (κάτι που είναι και το αντικείμενο του θρεντ). Μετά πως η λούπα δεν είναι το πιο κατάλληλο μέρος για high gain προενισχύσεις. Μετά πως είναι το σωστό και προτεινόμενο από τον κατασκευαστή. Eν πάσει περιπτώσει υπάρχουν πολλές χρήσιμες λεπτομέρειες στο θρεντ... Μπερδεύτηκες πάλι ;D αλλά δεν πειράζει γιατί έτσι λέγονται πράγματα που μαθαίνουμε όλοι. Σενάριο #1 Συνδέουμε την κιθάρα στο input του ενισχυτή, παιρνουμε τη "χρωματισμένη" έξοδο απ'το send της λούπας και τη στέλνουμε στο input του πεταλιού, το οποίο πετάλι είναι προενίσχυση, και όπως είπαμε η λούπα δεν είναι το καταλληλότερο μέρος για να συνδεθούν distortion pedals και προενισχύσεις, παίρνοντας το χρωματισμένο και δυνατό σήμα του send της λούπας. Όπως είπα και πρίν δεν υπάρχουν κανόνες. Στη συνέχεια συνδέουμε το output του πεταλιού στο return του ενισχυτή. Άρα εδώ εχουμε μια νορμάλ χρήση της λούπας, αφού χρησιμοποιούμε το send-return Σενάριο #2 Συνδέουμε την κιθάρα στο input του πεταλιού και το output του πεταλιού στο return της λούπας. Άρα εδώ δεν έχουμε καν χρήση της λούπας, αφού χρησιμοποιούμε μόνο το return της.( ή αλλοιώς power amp in) Στο σενάριο #1 έχουμε στη είσοδο του πεταλιού, το σήμα της κιθάρας "φιλτραρισμένο" απ' την προενίσχυση ενώ στο σενάριο #2 έχουμε στη είσοδο του πεταλιού το καθαρό σήμα της κιθάρας κάτι το οποίο είναι ορθολογικό και συστήνει και ο κατασκευατής του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Yonah Δημοσιευμένο 26 Μαρτίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 26 Μαρτίου 2012 Να σας πω οτι την βρωμιά της προενίσχυσης θελω να την αποφυγω οπως ο διάολος το λιβάνι, δεν μ' αρέσει καθόλου (μονο το ελαφρύ overdrive). Μου έχει δώσει το παλικάρι που πήρα τον ενισχυτή ενα boss metal core, το οποίο στο καθαρό κανάλι το παλεύει αρκετά καλα σαν παραμόρφωση για ρυθμικό μέρος, για πιο lead καταστάσεις μοθ ακούγεται πολύ thin ο ήχος. Εάν βάλω και την παραμόρφωση του ενισχυτή τα πράγματα γίνονται απαίσια :P, η μουντίλα και ο μεσαίος ηχος του marshall μπλέκεται με τον πιο mid-scooped ηχο απο το πεταλάκι και γίνεται πανικός και ο ηχος γινεται εμετικός :P Με χαζοικανοποιεί ο ήχος απο το πεταλάκι, θα τον ήθελα πιο thick είναι η αλήθεια, πρέπει να παίξω με το EQ, ίσως ενα EQ στο FX loop για να μπουστάρω τις μεσαίες συχνότητες στα σόλο... Και οπωσδήποτε ενα delay, παραείναι ξερός ο ήχος του :P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 26 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 26 Μαρτίου 2012 Μπερδεύτηκες πάλι ;D αλλά δεν πειράζει γιατί έτσι λέγονται πράγματα που μαθαίνουμε όλοι. To "μια έτσι, μια γιουβέτσι" είναι το μπέρδεμα εδώ - εγώ δεν έχω απολύτως κανένα σχετικά με τις αρχές λειτουργίας του συστήματος. Αλλά όπως είπα και προηγουμένως, το θρεντ έχει ήδη αρκετές λεπτομέρειες. Από κει και πέρα, η επανάληψη είναι μήτηρ πάσης μαθήσεως. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
grorig Δημοσιευμένο 26 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 26 Μαρτίου 2012 To "μια έτσι, μια γιουβέτσι" είναι το μπέρδεμα εδώ - Δεν είδα πουθενά '' έτσι ή γιουβέτσι" ούτε κανένα μπέρδεμα, παρά μόνο διαφορετικά σενάρια συνδεσμολογίας και χρήσης, τα οποία έχουν τεράστια επιρροή στο τελικό αποτέλεσμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Yonah Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2012 Χαίρεστε παιδια, συγνώμη που δεν ενημέρωσα για το τί έκανα αλλα λίγο η σχολή, λίγο οι δουλείες, λιγο το diablo, λιγο απο όλα το αμέλησα ολίγον :p Τελικά πήρα το POD HD300, και έχω μείνει πολύ εντυπωσιασμένος απο τις δυνατότητες του και απο τον ήχο του! Πολύ ωραία εφεδάκια και πολυ, μα πολύ παραμετροποίηση! Φέρνεις τα πάντα στα μέτρα σου. Το εχω βάλει στο FX return του ενισχυτή, χάνω τα υπέροχα καθαρά βέβαια αλλα εάν το έβαζα sto input σε high gain καταστάσεις ήταν τραγικός ο ήχος... Μεγάλο μείον που δεν μπορείς να απενεργοποιήσεις τις προσομοιώσεις καμπίνας βεβαία, αλλά κατά τα άλλα είναι πολύ ικανοποιημένος! btw, ξέρετε κανέναν τρόπο να κανς το 4 cable method χωρίς να έχει fx loop η πεταλίερα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση