santso 4 Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 @santso4 Πάντως, αφού έχεις γίνει καλύτερος κιθαρίστας σε παρακαλώ να μου ετοιμάσεις ένα CD με μουσική γιατί θέλω να την ακούω στο αυτοκίνητο και να παίζεις μέσα εσύ. Όταν είσαι έτοιμος, πες μου να σου πω που να μου το στείλεις. Μη το καθυστερήσεις όμως, έτσι; ΝΑΙ ΝΑΙ.... εισαι trolley ονομα και πραμα παντως! Προς ΟΛΟΥΣ: Καταλαβαινω οτι υπερασπιζεται κανεις το συμφερον του με παθος, ειναι ανθρωπινο. Επισης επειδη πολλοι ειναι επαγγελματιες της μουσικης ΔΕΝ μπορουν να γραψουν την αληθινη τους αποψη γιατι ο χωρος ειναι δημοσιος κι αν εκφραζομασταν με απολυτη ειλικρινεια θα πεφταν κεφαλια.... Οποτε δεν νομιζω οτι εχει νοημα η συζητηση. Απλα αν δε σε συμφερει να γραφεις κατα της πειρατειας, τουλαχιστον μην πεφτεις στην αλλη ακρη και αναμασας την πληση εγκεφαλου του τυπου "η πειρατεια σκοτωνει τη μουσικη" για να μην αναμασανε κι οι απεναντι διαφορα.... εφηβικα του τυπου "τα ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ σκοτωνουν τη μουσικη" !! Καλυτερα μην πεις τιποτα.... Γιατι πραγματικα ΡΕ ΜΠΑΓΑΣΕΣ που υπερασπιζεστε τη νομιμοτητα, ΟΥΤΕ ενα τοσο δα... mp3ακι δεν εχετε στο σκληρο σας? 8) 8) .... Λεει ελα ντε και το ντε ερχεται Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Γιατι πραγματικα ΡΕ ΜΠΑΓΑΣΕΣ που υπερασπιζεστε τη νομιμοτητα, ΟΥΤΕ ενα τοσο δα... mp3ακι δεν εχετε στο σκληρο σας? εξακολουθεις βλεπω να αγνοείς επιδεικτικά σε ΤΙ ακριβως ...αντιτιθεμεθα τοση ωρα....αρα δεν υπαρχει πεδιο συννενοησης www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ThanosJ Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 ολες αυτες οι πληροφοριες που θελετε να σας δωσω ειναι για εναν λογο: για να μου βαλετε μια ταμπελα, οτι ανηκω δηλαδη στην ταδε ομαδα ανθρωπων, και να αποδειξετε ετσι αυτοματα οτι ειναι λαθος η αποψη μου. Μπορειτε απλα να απαντατε στα λεγομενα μου, τοσο δυσκολο ειναι να μην ασχολειστε με το ποιος ειναι ο αλλος? Αμα σου πω δηλαδη οτι δουλευω και χρονια κτλ θα αλλαξει κατι? αφου εσυ παλι θα ψαξεις να βρεις μεσα στο κεφαλι σου και στο υποκειμενικο μοντελο που χεις για την κοινωνια, κατω απο καποια ταμπελα πρεπει να με βαλεις για να αποδειξεις ετσι οτι εχεις δικιο. και κατι τελευταιο για το θεμα , γιατι δε συνεχιζω τη συζητηση αφου δεν υπαρχει κλιμα συζητησης: εχω τον καλλιτεχνη τον πληρωνω και θα τον πληρωνω γιατι μου δινει πραγματα. Οποιος απο δω μεσα αυριο βγαλει εναν δισκο που θα μ αρεσει θα ξερει οτι θα ρθω στο λαιβ του, ξανα και ξανα και θα τον πληρωσω και με αλλους τροπους οπου ειανι δυνατον. Δε θα χασει απο μενα. Οι εταιρειες χανουν απο μενα τη δεδομενη στιγμη, και δε νιωθω καμια τυψη γι αυτο. αυτα απο μενα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sfaku Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 ενας ΜΕΣΟΣ Ελληνας συνθετης επιτυχημενων ΛΑΪΚΩΝ τραγουδιων (μιλαμε για 2-3 χιτακια το χρονο που πολλοι κανουν) παιρνει περιπου 200 με 500 χιλιαρικα το χρονο,φαντασου λοιπον ποσα παιρνει καποιος αντιστοιχα επιτυχημενος Αγγλος ή Αμερικανος συνθετης.....αρα για ΑΚΟΜΑ μια φορα προβαλεις ως επιχειρηματα που δεν ισχυουν,επισης συνεχιζεις να μιλας για...υπερκερδη οταν αυτα απλα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ . Καταρχήν επειδή το έχεις πει παλιότερα και επειδή έχεις γνωση του θέματος, η δισκογραφία εν Ελλάδι, τελικά έχει πεθάνει ή όχι; Αν ένας μέσος συνθέτης βγάζει 200 με 500.000 το χρόνο, μάλλον κάποιους μπορεί να τους ταΐζει ακόμη προφανώς. Απλά λιγότερους από ό,τι παλιά να υποθέσω; Για να συνεχίσω τη σκέψη μου, αν ένας συνθέτης βγάζει 200.000 με 500.000 το χρόνο, δεν είναι κρίμα ένας φτωχός πιτσιρικάς να μη μπορεί να ακούσει το δίσκο του, για να μη μειωθεί κατά 12 ευρώ το εισόδημά του; Ο Ντέιβ Γκρολ λέει κάτι τέτοιο περί του θέματος: όλοι οι εκατομμυριούχοι να κλείσουν το γαμόστομά τους (επί λέξει) για τα 25 σεντ που χάνουν κάθε φορά που ένα τραγούδι τους γίνεται download. Δεν λέω ότι πρέπει να το κάνουμε ευαγγέλιο επειδή το λέει ο Γκρολ, αλλά εμπεριέχει και μια δόση αλήθειας. Αν βέβαια ένας συνθέτης βγάζει 12.000 ή 30.000 το χρόνο, εκεί αλλάζει αρκετά το πράγμα από οικονομική σκοπιά. Αλλά το έχω ξαναπεί σε άλλο νήμα, ότι για να μιλάμε για διαφυγόν κέρδος όχι νομικά (διότι τα διαφυγόντα κέρδη που ζητάει κανείς με μια αγωγή είναι πάντοτε φουσκωμένα κατά 50% τουλάχιστον σε σχέση με την πραγματική προσδοκία) αλλά ουσιαστικά, τότε θα έπρεπε να μιλάμε για υπαρκτή οικονομική δυνατότητα να αγοραστεί κάτι. Αν δεν υπήρχε η δυνατότητα (και πρέπει να δεχτούμε ότι στον κόσμο εκτός από κακομαθημένα υπάρχουν και φτωχοί άνθρωποι) τότε απλώς προβάλλουμε ένα νομικής φύσης επιχείρημα (διαφυγόν κέρδος) απέναντι σε ένα ανθρώπινο πρόβλημα (φτώχια και αποκλεισμός από απολαύσεις, που είναι η μόνη αξία στη ζωή). Ένα βραζιλιανάκι με γονείς που βγάζουν κατά κεφαλήν 1000 το χρόνο δεν μπορεί να δώσει 5, 8 ή10 ευρώ για ένα cd. Πρόσβαση στο download όμως υπάρχει, έστω από ένα ρεφενέ σαράβαλο pc. Φυσικά και ένας Έλληνας 2 χρόνια άνεργος δεν έχει λεφτά να αγοράσει cd επίσης... Για την ευθύνη των εταιρειών: υπάρχει ένα γνωστό κείμενο του Albini που αναφέρει πώς οι εταιρείες καταχρεώνουν μπάντες, κάτι που γίνεται κατά κόρον στα μικρά ονόματα. http://www.negativland.com/albini.html Πέραν αυτού του κειμένου, όπου φαίνεται ότι οι εταιρείες δεν δίνουν μόνο λεφτά στους μουσικούς αλλά και παίρνουν, δεν μπορούμε να αποδώσουμε εύκολα ηθικές ευθύνες στις εταιρείες επειδή κυνηγούν το κέρδος. Δεν είναι φιλανθρωπικά σωματεία. Αυτό που προσωπικά τους προσάπτω προσωπικά είναι ότι αλλοίωσαν το τι είναι μουσικό προϊόν με τις τακτικές τους. Αυτό χρήζει μεγάλης ανάλυσης βέβαια για να γίνει κατανοητό, γιατί έτσι όπως το λέω μπορεί κανείς να φανταστεί διάφορα, αλλά έχει πολλαπλές συνέπειες κατ' εμέ. Από εκεί και πέρα, σαν οργανισμοί που μάχονται (κυριολεκτικά και μεταφορικά) για χρήμα, οι δισκογραφικές αποφάσισαν να ακολουθήσουν μια άκρως επεκτατική στρατηγική η οποία απέτυχε. Έπαθαν το Βιετνάμ τους. Αλλά όπως δεν μπορώ να τις κατηγορήσω ηθικά για καθαυτό το γεγονός ότι απέτυχαν, έτσι και δεν μπορώ να δεχτώ τη μετακύλιση των ευθυνών της ήττας τους στους άλλους. Οι Αθηναίοι έχασαν στη σικελική εκστρατεία (και οι Αμερικάνοι στο Βιετνάμ) γιατί δεν έπρεπε να πάνε εκεί και γιατί η στρατηγική τους ήταν λάθος και υπερβολικά υπεροπτική και φιλόδοξη. Όχι επειδή ήταν κακοί οι... Σικελοί και οι Βιετκόνγκ. Υπό αυτό το πρίσμα οι χαμένες θέσεις εργασίας και τα χαμένα κέρδη δεν είναι μόνο αποτέλεσμα των παράνομων downloaders και της πειρατείας επί χρήμασι, αλλά και λανθασμένης εκτίμησης και σκασίματος μίας μεγάλης φούσκας. Πρόκειται για την άλλη πλευρά του ίδιου νομίσματος. Γενικά σε αυτό το θέμα της πειρατείας ο διάλογος έχει μεγάλο ενδιαφέρον διότι δίκια έχουν όλες οι μεριές. Δεν έχει νόημα να ισοπεδώνουμε. Μόνο συζητώντας (και δεν εννοώ μόνο στο noiz) θα βγει άκρη. Γιατί είναι προφανές ότι το υπάρχον μεντέλο δεν λειτουργεί και καλείται η κοινωνία να δημιουργήσει ένα νέο που να είναι πιο αντίστοιχο στην πραγματικότητα και πιο δίκαιο για όσους θίγονται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
nickpulse Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο διαφένεται απο τον τρόπο που ασκήθηκε η πολιτική εκστρατεία κατά της πειρατείας στο διαδίκτυο με δύο μέτρα και δύο σταθμά, με τη θέσπιση νομοθετημάτων που απέβλεπαν στο κλείσιμο των μεγάλων file host ή για αυτά που παρέμειναν ανοιχτά να τους επιτρέπεται η λειτουργία με τη χρήση συνδρομής. Όλως τυχαίως για παράδειγμα το γερμανικό rapidshare παραμένει στο απυρόβλητο. Σου λέει λοιπόν ναι μεν πολύ κακή η πειρατεία,κάκιστη και θα συμορφοθώ στο νομικό πλαίσιο που προβλέπει την πάταξή της αλλά εγώ, μέσω συμφωνίας που θα κάνω, θα συνεχίσω να διακινώ υλικό που προστατεύεται απο δικαιώματα περι πνευματικής ιδιοκτησίας και πράσσινα άλογα, έναντι συνδρομητικών πακέτων για τους χρήστες, που θα συνεχίζουν να κατεβάζουν τεράστια ποσότητα δεδομένων με τρόπο δηλαδή που δεν υπάρχει λογική και αναλογική αντιστοίχιση ανάμεσα στη συγκράτηση της απώλειας των κερδών, που υφίστανται για παράδειγμα οι δισκογραφικές εταιρίες, με τα κέρδη που αποκομίζει o file host μέσω συνδρομών. Και επειδή εγώ (δηλαδή ο host) σου λέει οτι ξέρεις, θέλω να συνεχίσω να υπάρχω στην αγορά αυτή (της διακίνησης δεδομένων) γιατί θα κερδίσω όχι μόνο εγώ αλλά και εσύ ( εταιρίες,διαμελαβητές, ,προστάτες και νομικά πρόσωπα) δεν μας συμφέρει να κλείσουμε το μαγαζάκι μας γιατί θα χάσουμε όλοι μας περισσότερα, οπότε ας κάνουμε μαζί την εκστρατεία κατά της πειρατείας και το κυνήγι μαγισσών αλλά εγώ συνεχίζω να ευνοώ την πειρατεία στα κρυφά! Κακή η πειρατεία βρε παιδί μου αλλά τι να κάνουμε,για να συνεχίσω να σε έχω πελάτη εσένα ειδικά στην επιτρέπω έναντι μιας μικρής συνδρομούλας και είμαστε όλοι καλυμμένοι, εγώ και συ, οι εταιρίες που μου βάζουν χέρι, οι καλλιτέχνες και οι δημιουργοί που συνεχίζουν τα δικαιώματά τους πράγματι να πλείτονται και όσων εργάζονται και συμμετέχουν στην μεγάλη αλυσίδα παραγωγής της μουσικής βιομηχανίας Αν οι δισκογραφικές εταιρίες θέλουν να σώσουν τα εκατομμυριάκια τους θα μπορούσαν κάλλιστα να επαναφέρουν το βινύλιο στην κυκλοφορία, καμιά αντίρρηση, ζεστός ήχος ,πλούσιο συχνοτικό περιεχόμενο, βέβαια λιγότερη δυναμική εύρους ώστε θα πρέπει να αναζητήσουν άλλους τρόπους παρόμοιους λανσάρουν τα χιτάκια τους στο ραδιόφωνο και στα διαφημιστικά σποτάκια και να σε αρπάζουν απο τη μούρη απο το υπερκομπρεσάρισμα που αυτή ακριβώς τη νοοτροπία εισάγουν οι μανατζαρέοι γιατί ο στόχος δεν είναι βέβαια η μουσική και η τέχνη αλλά οι πωλήσεις και τα κέρδη. -Βέβαια τι? θα οπισθοδρομήσουμε γυρίζοντας πίσω στην εποχή των σπηλαίων απαρνούμενοι την ψηφιακή τεχνολογία και της δυνατότητές της τόσο σε επίπεδο χρηστικό όσο και σε επίπεδο οργάνωσης της παραγωγής,διακίνησης, διαφήμισης και κατανάλωσης? Δεν σφάξανε! Θα βγούνε να αντιτείνουν πολλοί .- Το γεγονός ειναι οτι στη ψηφιακή εποχή που ζούμε, το ασκί του αιόλου έχει ανοίξει για τα καλά σε ότι αναφορά τις αρνητικές συνέπειες όχι της ίδιας της τεχνολογίας ή της επιστήμης εν γένει (γιατί δεν έχουν πρόσημο αυτές, καλές ή κακές) αλλά των πολιτικών που εφαρμόζονται στη διαχείριση αυτών των τεχνολογιών, οι οποίες αφουγκράζονται συγκεκριμένες στροφές ή τάσεις της αγοράς και στοχεύουν σε αυτές αλλά και επαναδημιουργούν νέες και εν πολλοίς πλασματικές τόσο τέτοιες τάσεις όσο και πλασματικές ανάγκες. Αυτές λοιπόν οι πολιτικές κατά τη γνώμη μου παρακωλύουν την ανάπτυξη και της 'πραγματικής΄ τεχνολογίας αλλά και της πραγματικής οικονομίας, με λίγα λόγια επιβραδύνουν την ανάπτυξη της επιστήμης και της τεχνολογίας και λειτουργούν ως τροχοπέδη στην απελευθέρωσή τους. Για παράδειγμα το ηλεκτρικό αυτοκίνητο με όλα τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα σε κατανάλωση ενέργειας και σε σχέση με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις -έναντι της συμβατικής τεχνολογίας, της μηχανής diesel που καταναλώνει πετρέλαιο και παράγωγά του- ενώ έχει πατενταριστεί εδώ και τουλάχιστον δυο δεκαετίες, δεν έχει ακόμα γίνει ο βασικότερος τρόπος αυτοκίνησης , ουτε καν ο ελάχιστα διαδεδομένος. Παραμένει λοιπόν ανεφάρμοστος. Για ποιον λόγο λόγο άραγε? Ποιων άραγε τα συμφέροντα θα έθιγε η διευρυμένης κλίμακα χρήσης αυτής της τεχνολογίας? Στην άποψη λοιπόν οτι η πειρατεία σκοτώνει τη μουσική που έχει γίνει και διαφημιστικό σποτ , θα απαντούσα οτι οι εταιρίες σκοτώνουν τη μουσική και την τέχνη και όχι οι 'πειρατές'. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
santso 4 Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 εξακολουθεις βλεπω να αγνοείς επιδεικτικά σε ΤΙ ακριβως ...αντιτιθεμεθα τοση ωρα....αρα δεν υπαρχει πεδιο συννενοησης Αρα εχεις κι εσυ mp3 στο σκληρο σου.... ετσι δεν ειναι? ;) ;D ;D .... Λεει ελα ντε και το ντε ερχεται Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Αν ένας μέσος συνθέτης βγάζει 200 με 500.000 το χρόνο, μάλλον κάποιους μπορεί να τους ταΐζει ακόμη προφανώς. Απλά λιγότερους από ό,τι παλιά να υποθέσω; δεν ταϊζονται απο τη δισκογραφια ,απο τα ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ ,τις τηλεορασεις και τα κεντρα διασκεδασης (οσο τουλαχιστον υπαρχουν ακομα) ταϊζονται,η λεξη "μεσος" ειναι τελικα μαλλον λαθος μια και εννοουσα καποιον συνθετη που κανει ΔΥΝΑΤΑ χιτ που ΠΑΙΖΟΥΝ πολυ στα ραδιοφωνα,στην Ελλαδα εχουμε αρκετους τετοιους (καλα μη νομιζεις οτι ειναι και χιλιαδες αλλα για τη χωρα ειναι υπεραρκετοι) και οι 8-10 που ειναι στο τοπ πανω κατω τοσα βγαζουν (με φθινουσα πορεια βεβαια μια και τα ραδιοφωνα εχουν αρχισει και κλεινουν) αντε για να στο βαλω σε καλυτερη βαση,αν καποιος γραψει ΕΝΑ καραμπινατο χιτ που παιζει ολημερις και οληνυχτις στα ..ραδια θα παρει μεσα σε μια χρονια χαλαρα ενα 70αρι με 100αρικο απο την ΑΕΠΙ. παντως αυτο που σιγουρα ισχυει ειναι οτι οι περισσοτεροι συνθετες στη χωρα μας απο την ΑΕΠΙ ζουνε εδω και χρονια (μια και ουτε εμφανισεις κανουνε και λιγοι εχουν τη δυναμη να επιβαλουν ποσοστα επι του μεροκαματου των τραγουδιστων στις πιστες ενω οι πωλησεις των δισκων ειναι απλα ανυπαρκτες) Αρα εχεις κι εσυ mp3 στο σκληρο σου.... ετσι δεν ειναι? γιατι ρωτας?αυτο ειναι το θέμα μας? www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Δύο ερωτήσεις μονάχα..... Αν ηχογραφήσω ράδιο ή/και youtube την ώρα του κομματιού και το ακούω αργότερα κατά βούληση, διάγω πειρατεία; Όλοι που είστε/είμαστε κατά της πειρατείας, δεν έχετε κατεβάσει ποτέ; Τίποτα; Δεν έχετε κάψει CD στο αμάξι, κασσέτα στο παρελθόν; Εγώ θα σας πω ειλικρινά ότι "κατεβάζω" μόνο ολόκληρα άλμπουμ καλλιτεχνών (καθότι το youtube δίνει μόνο μια ιδέα/κομμάτι από το σύνολο του έργου) που υποψιάζομαι/ελπίζω ότι θα μου αρέσουν. Τα ακούω / ταξινομώ σε τρείς κατηγορίες: α) Delete πάραυτα, ούτε bit σκληρού δεν τους αξίζει. β) Κάτι θέλει να πει ο ποιητής αλλά ίσως δεν είμαι στο mood για να το καταλάβω. Χρήζει 2ης ευκαιρίας.... γ) Ωραίο άλμπουμ --> Cd now/universe/amazon/ebay καινούριο ή μεταχειρισμένο. Και αν έλθουν προς τα δω, στο live τους θα πάω. Επειδή ξοδεψα πολλά σε λανθασμένες (για μένα) μουσικές επιλογές στην εφηβεία μου (και αρκετά μετά) βασισμένος σε ηλίθια έντυπα / δημοσιογράφους, αποφάσισα, με αρωγό τη νέα τεχνολογία, να κάνω screening στις αγορές μου. Έχω φτιάξει επίσης και 3-4 cd στα παιδιά μου με tutti frutti επιτυχίες 70s / 80s / 90s /00s που γουστάρουν (και όσες τσέκαρα ήταν άθλιες και πανάκριβες) και στο σπίτι και στο αμάξι. Και μερικά που δεν τα βρισκα, τα "έκαψα" σε audio. Αν αυτό με κάνει πειρατή (ή μάλλον κλεπταποδόχο είναι το σωστότερο), ναι, είμαι πειρατής. Αν η παραδοχή ότι δεν με πειράζει που το παραδέχομαι με κάνει αναίσθητο, ναι, είμαι αναίσθητος. Δεν θα απολογηθώ όμως καθότι για κάποιον διεστραμμένο λόγο δεν νοιώθω υποχρεωμένος να κάνω κάτι τέτοιο. Είναι από τα ελάχιστα πράματα που δεν με "τρώνε ενοχικά" καθημερινά. Καλώς ή κακώς. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Moderator Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Επειδή λίγο μπερδευτήκαμε με τα νομικά και τα ηθικά Το θέμα του downloading παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον νομικά. Θα μιλήσω νομικά (πολύ σύντομα) και όχι ηθικά, το ξεκαθαρίζω. Θα μιλήσω ΜΟΝΟ με βάση το ισχύον ΕΛΛΗΝΙΚΟ δίκαιο και για τον downloader (όχι για τον uploader) Κατ’ αρχάς ο σωστός όρος είναι downloading παράνομου υλικού και όχι παράνομο downloading. Από άποψη προστασίας πνευματικής ιδιοκτησίας ήτοι το ν. 2121/1993, υπάρχει το άρθρο 18 παρ 1 με τίτλο «Αναπαραγωγή για ιδιωτική χρήση» το οποίο επιτρέπει την αναπαραγωγή για ιδιωτική χρήση , έργου δημοσιευμένου νομίμως. Φυσικά ο downloader δεν και κάνει καμία αναπαραγωγή ούτως ή άλλως. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ `Αρθρο 18 Αναπαραγωγή για ιδιωτική χρήση 1. Με την επιφύλαξη των επόμενων παραγράφων επιτρέπεται, χωρίς την άδεια του δημιουργού και χωρίς αμοιβή, η αναπαραγωγή ενός έργου, που έχει νομίμως δημοσιευθεί εφόσον η αναπαραγωγή γίνεται για ιδιωτική χρήση εκείνου που την κάνει. Δεν αποτελεί ιδιωτική χρήση η χρήση στο πλαίσιο μιας επιχείρησης ή μιας υπηρεσίας ή ενός οργανισμού. Άρα ΔΕΝ μπορούμε να μιλάμε για εφαρμογή αυτής της διάταξης. Τι θα ισχύσει τότε; Αναγκαστικά θα πάμε στο 394 παρ. 1 Ποινικού Κώδικα: Αποδοχή και διάθεση προϊόντων εγκλήματος Αρθρο 394. 1. Οποιος με πρόθεση αποκρύπτει, αγοράζει, λαμβάνει ως ενέχυρο ή με άλλον τρόπο δέχεται στην κατοχή του πράγμα που προήλθε από αξιόποινη πράξη ή μεταβιβάζει σε άλλον την κατοχή τέτοιου πράγματος ή συνεργεί σε μεταβίβαση ή με οποιονδήποτε τρόπο ασφαλίζει την κατοχή του σε άλλον, τιμωρείται με Φυλάκιση, ανεξάρτητα αν είναι τιμωρητέος ή όχι ο υπαίτιος του εγκλήματος από τον οποίον προέρχεται το πράγμα. Δεν θέλω να κουράσω με ανάλυση του άρθρου, αλλά το βασικό σημείο που αξίζει προσοχής εδώ είναι το «με οποιονδήποτε τρόπο». Τι πρέπει να προσέξουμε εδώ, δεδομένου ότι το download είναι free. 1ον. Ο Άρειος Πάγος με την υπ’ αριθμ. 105/1962 απόφασή του έκρινε ότι ο δανεισμός ή η δωρεά των προϊόντων του εγκλήματος συνιστά «αποδοχή» Όμως ως «αποδοχή» νοείται η εγκαθίδρυση ισχύος διάθεσης επί του πράγματος , αποκλείεται όμως η προσωρινή χρήση του πράγματος , η οποία δεν αποτελεί κλεπταποδοχή (Καρανίκας, γ’ 593). (βάζουμε ένα ερωτηματικό εδώ) 2ον.Πάμε παρακάτω λίγο, στο «ασφαλίζει την κατοχή του σε άλλον». Το έγκλημα του άρθρου 394 δεν προκαλεί ίδιον αυτοτελές εξωτερικό εγκληματικό αποτέλεσμα. Ο δράστης της αποδοχής διευκολύνει κυρίως τον κλέπτη να απαλλαγεί του προϊόντος της κλοπής κατ’ ασφαλή τρόπο , καθιστών το έργο του κλέπτη ευχερέστερο (Κατσαντώνης). Δεύτερο ερωτηματικό εδώ. Το παράνομο αρχείο εξακολουθεί να είναι online, άρα πως «με οποιονδήποτε τρόπο ασφαλίζει την κατοχή του σε άλλον»; 3ον.Τρίτον και σημαντικότερο. Το αδίκημα τους άρθρου 394 παρ. 1 όταν μιλάει για «πράγμα», προέλθον εκ εγκλήματος, εννοεί ενσώματο. Άρα δεν μπορούμε για όλους αυτούς τους λόγους να πούμε ότι έχει εφαρμογή στην περίπτωση αυτή ούτε το άρθρο 394 παρ. 1 ΠΚ. Η μόνη κατηγορία με βάση το Ελληνικό Δίκαιο που κατά τη γνώμη μου μπορεί ίσως να σταθεί σε αυτές τις περιπτώσεις είναι φορολογικής φύσης παραβάσεις (π.χ. αποφυγή καβολής δασμών , φόρων κ.λ.π). Τίθενται βέβαια εξαιρετικά θέματα διεθνούς δικαίου (ιδιωτικού και δημοσιου) κυρίως σε σχέση με το ποιοί κανόνες δικαίου θα τύχουν εφαρμογής, άρα θέματα καθ’ ύλην και κατά τόπον αρμοδιότητας (π.χ ο uploader του παράνομου υλικού είναι κάτοικος Η.Π.Α., ο server , που έγινε το upload, είναι στη Ρωσία και ο downloader στην Ελλάδα). Επί συνολικού αρχείο δικαστικών αποφάσεων από το 1954 και μετά το 1960 ΟΛΩΝ των ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ δικαστηρίων, δεν υπάρχει δικαστική απόφαση κατά downloader. Φυσικά αυτό δεν το λέω για να δώσω θάρρος σε κανένα. Το λέω , διότι διαπιστώνω τεράστιο νομοθετικό κενό στο συγκεκριμένο θέμα και ίσως για να δώσω μια άλλη άποψη στη συζήτηση. Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Δεν θα απολογηθώ όμως καθότι για κάποιον διεστραμμένο λόγο δεν νοιώθω υποχρεωμένος να κάνω κάτι τέτοιο. μα το θεμα μας δεν ειναι να απολογηθεις.. το θεμα μας ειναι οτι ,τουλαχιστον εγω που σε ξερω και σε αγαπω, θα... ανησυχουσα... ;D...αν παρουσιαζες την πραξη σου αυτη ως ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ πραξη εναντια στο καπιταλιστικο μονοπωλιο των εταιρειων μεσω της οποιας θα εφτιαχνες εναν καλυτερο καινουργιο κοσμο .... ;)...(μη σου πω οτι θα σου πληρωνα και τον ψυχιατρο... ;D) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση