marathon Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Άλλο λάτρης, άλλο νοσταλγός και άλλο αρνητής. Όρεξη έχεις μου φαίνεται........ και όμως...εδώ μέσα έχουμε λάτρεις, νοσταλγούς που είναι ΚΑΙ αρνητές... Ναι όρεξη έχω και ξέρεις γιατί....που θα είμαι αύριο ;D Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sfaku Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Αντιστέκομαι. Δεν θα ποστάρω σε αυτό το νήμα. Είμαι ο sfaku και είμαι καλά... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 πρεπει να μαι απο τα μεσα στο χωρο αυτον για να καταλαβω γιατι οι εταιρειες τρεχουν και φωναζουν και βγαζουν νομους κατα της πειρατειας και οι καλλιτεχνες λενε οτι ειναι κουλ με το θεμα? οχι πρεπει να γνωριζεις εστω και τα ΒΑΣΙΚΑ για να μη κανεις αστηρικτες καταγγελιες που δεν αντεχουν ουτε ενα λεπτο σε σοβαρη κριτικη,αλλα απο οτι φαινεται δεν εισαι απο αυτους που προσεχουν τετοιες λεπτομερειες... ;D θες να πεις οτι επειδη ΚΑΠΟΙΟΙ (οχι ολοι) ειναι γραμμενοι στην αεπι και παιρνουν λιγα λεφτα παραπανω απο κει, δικαιολογειται η εταιρεια να καρπωνεται ολο το υπερκερδος των cd ? ενας ΜΕΣΟΣ Ελληνας συνθετης επιτυχημενων ΛΑΪΚΩΝ τραγουδιων (μιλαμε για 2-3 χιτακια το χρονο που πολλοι κανουν) παιρνει περιπου 200 με 500 χιλιαρικα το χρονο,φαντασου λοιπον ποσα παιρνει καποιος αντιστοιχα επιτυχημενος Αγγλος ή Αμερικανος συνθετης.....αρα για ΑΚΟΜΑ μια φορα προβαλεις ως επιχειρηματα που δεν ισχυουν,επισης συνεχιζεις να μιλας για...υπερκερδη οταν αυτα απλα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ . 3. τωρα αρχισε να πεφτει η τιμη του cd λογω πειρατειας δεν ηταν παντα 8-12 ευρω. σου λεει κατι αυτο? κανεις πολυ μεγαλο λαθος (και δεν διαβαζεις και προσεκτικα τα προηγουμενα ποστ) ΠΑΝΤΑ στο ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ εκει γυρω επαιζαν οι τιμες,μην χρησιμοποιεις την υπερτιμημενη Ελλαδα ως παραδειγμα μια και δεν αποτελει ουτε το 0,0001% της παγκοσμιας μουσικης βιομηχανιας. και επισης, τι με νοιαζει εμενα ποσο κοστισε το βιντεοκλιπ της Μπιγιονσε και της καθε Μπιγονσε. Αφου τα βιντεοκλιπ πιεζουν οι εταιρειες να γινονται για λογους προωθησης και αρα περισσοτερες αγορες και περισσοτερα κερδη. Αρα ειανι εντελως για ιδιον οφελος, το βλεπουν σαν επενδυση δικια τους είτε δεν εχεις δουλεψει ποτε στη ζωη σου,ειτε αγνοεις βασικες αρχες της αγορας και του εμποριου..ειτε εισαι ο...Καρλ Μαρξ (5 ετων βεβαια οχι μεγαλυτερος.. ;D) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Νικολα μην επιτιθεσαι ετσι. εχεις ενα επιπεδο, μην το ριχνεις.... Να στο πω αλλιως: εχω καμποσα CD κλασικης κιθαρας απο διαφορους εκτελεστες τα οποια με κανανε σαφως καλυτερο κιθαριστα. Και στο λεω ειλικρινα οτι ΔΕΝ θα μπορουσα να τα εχω αυθεντικα. ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΣΩ ΕΚΤΟΣ YOUΤUΒE ?? με καλη ποιοτητα ηχου, στο σπιτι, στο αμαξι, στα ακουστικα στο δρομο, παντου!! Είχα οπωσδήποτε ανάγκη να μελετήσω με έναν μετρονόμο. Δεν είχα λεφτά όμως οπότε βούτηξα έναν που βρήκα στο στούντιο ξεχασμένο. Με έχει βοηθήσει απίστευτα. Είμαι 2 φορές καλύτερος μουσικός απ' ό,τι πριν 6 μήνες. Δηλαδή να μην τον βούταγα να παίξω και στο σπίτι; Τι, να μελετάω μόνο στο στούντιο; Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Guru Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Νικολα μην επιτιθεσαι ετσι. εχεις ενα επιπεδο, μην το ριχνεις....Μα δε νομίζω ότι επιτέθηκα καθόλου. Απλά έβαλα το "ντροπή σου" επειδή μίλησες για "μουσικούς". Είναι πολύ ωραία να μιλάμε έτσι απλά χωρίς να σκεφτόμαστε, αλλά το ξαναλέω... οικογένειες έχουμε, έξοδα έχουμε δεν είναι απλά τα πράγματα. Δεν υπερασπιζομαι την πειρατεια για λογους "ιδεολογιας" και χαζομαρες.... απλα υπερασπιζομαι την τσεπη μου οπως ολοι! Αν κατεβαζω ενα αλμπουμ αντι να το αγορασω ειναι γιατι πολυ απλα.... ΔΕΝ μου περισσευουν!! και εξυπναδες του τυπου "πιες δυο καφεδες λιγοτερους εξω" περισσευουν,το λεω προκαταβολικα.Και ποιος σου είπε ότι ο δημιουργός, η εταιρία, οι νόμοι και το κράτος σου το επιτρέπουν αυτό; Σοβαρά τώρα. Αυτό που λες είναι ότι αν δεν έχεις απλά το παίρνεις. Και το λες σοβαρά αυτό; Ξαναλεω: το να ακους πολλα ειδη μουσικης προσεκτικα και επιλεγμενα σε κανει καλυτερο μουσικο. Αυτο το δικαιωμα ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ στη μελετη και στην ακροαση το εχει ο καθενας, και δεν νοειται να του το στερησει ΚΑΝΕΙΣ. Να στο πω αλλιως: εχω καμποσα CD κλασικης κιθαρας απο διαφορους εκτελεστες τα οποια με κανανε σαφως καλυτερο κιθαριστα. Και στο λεω ειλικρινα οτι ΔΕΝ θα μπορουσα να τα εχω αυθεντικα. ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΣΩ ΕΚΤΟΣ YOUΤUΒE ?? με καλη ποιοτητα ηχου, στο σπιτι, στο αμαξι, στα ακουστικα στο δρομο, παντου!!Δηλαδή εσύ διεκδηκείς το δικαιώμα των πάντων; Ναι ρε συ, να τα ακούς στο youtube να τα ακούσεις στο classicalwebcast.com (160 ραδιοσταθμοί κλασσικής μουσικής είναι. Ψάξε και θα βρεις), να το ακούσεις όπου αλλού. Δες το και αλλιώς: Ο κιθαρίστας μελετάει απ'τα 5 του, μέχρι τα 30 του. Ο ηχολήπτης είναι και στουντιάρχης και έχει μπει μέσα 200 χιλιάρικα για να φτιάξει το στούντιο (εκτός Ελλάδος), η εταιρία υπάρχει με πολλά έξοδα, και το CD για να φτιαχτεί κοστίζει 1 ευρώ (αρκετά λιγότερο φαντάζομαι σε μεγάλες ποσότητες, αλλά ας το αφήσουμε απλό). Εσύ δε θα συμβάλεις σε τίποτα απ'όλα αυτά γιατι το να γίνεις καλύτερος μουσικός είναι όχι μόνο δικαιώμά σου αλλά και υποχρέωση όλων των παραπάνω; Δε σου φαίνεται λίγο υπερβολικό αυτό; Ειδικά αφού υπάρχουν μυριάδες επιλογές για να ακούσεις κάτι τσάμπα και νόμιμα. Οπως μου λες εσυ λοιπον οτι δεν ειμαι στην τσεπη κανενος, και συμφωνω.... Ετσι δεν ειναι και κανενας στη δικη μου,σωστα? Εσυ ρε Νικολα, αν εβγαζες ενα CD και αρεσε πολυ σε καποιον αλλα δεν ειχε 15 - 20 ευρω να δωσει τι θα του ελεγες? "ΜΗΝ ΤΟ ΑΚΟΥΣ? " ειμαστε σοβαροι? Θέλεις την αλήθεια; Τυγχαίνει να έχω βγάλει κάμποσες παρτιτούρες προς πώληση (δικές μου και άλλων συνθετών). ΚΑΝΕΙΣ δε μου ζήτησε ως τώρα κάτι τσάμπα (θα μου πεις δεν τρέχει καιρό). Γιατί ίσως καταλαβαίνουν τον κόπο και το χρόνο και το χρήμα που έχει πέσει εκεί και το δέχονται. Και φυσικά έχω στείλει τσάμπα πράγμα σε διάφορο κόσμο, όχι όμως με οικονομικό κριτήριο μονάχα! Η διαφορά μου με τον άλλο είναι πολύ απλά: Ο άλλος δε θα μου προσφέρει τίποτα (το πιθανότερο), δε μου το ζήτησε (όπως έχει συμβεί κάποιες φορές παλαιότερα και τα έχω δώσει, και δεν έχει επενδύσει όλα αυτά που έχω επενδύσει εγώ (δηλ, το να μην υπάρχω για την οικογένειά μου, να μην κοιμάμαι, κοκ). Πώς είμαστε το ίδιο με τον "πελάτη"; Και μαλιστα ειδικα αυτους τους καιρους δεν περισσευουν λεφτα σε κανενα για να καλοτρωνε οι εταιρειες.... στο κατω κατω η τεχνολογια τις ανεδειξε η τεχνολογια τις χαντακωνει, νομοτελεια ειναι και αυτο.... :PΜα δεν το κάνει η τεχνολογία, ακριβώς όπως δε φταίει το όπλο όταν σκοτωθεί κάποιος. Εργαλείο είναι η τεχνολογία και τίποτε παραπάνω. Αν την αφήσει κανείς να διαμορφώσει την προσωπικότητά του... τότε υπάρχει σοβαρό πρόβλημα! Η μουσικη ανηκει σε ολους guys.... απλα τα ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ και προκλητικα κερδη που αποκομιζανε καποτε οι εταιρειες δεν υπαρχουν πια, κι εχουν το θρασος να μιλανε για πειρατεια οι ΚΑΡΑΠΕΙΡΑΤΕΣ του κερατα!!Κάτσε λίγο. Εγώ που πλέον έχω εταιρία έγινα ξαφνικά ΚΑΡΑΠΕΙΡΑΤΑΣ του κερατά; Και αν περνάω τα βράδια μου χτίζοντας μέτρο μέτρο ένα κομμάτι για βιολί, βιολοντσέλο και πιάνο αυτό ανήκει σε όλους; το κάνουν ότι θέλουν; Ας το έγραψα για ένα φίλο που πεθαίνει απο καρκίνο; Θα το πάρει κάποιος να το βιάσει; Γιατί ρε συ; Γιατί να ξαναγράψω; Γιατί να ζήσω στο κάτω κάτω και πώς να ζήσω; Να πάω στον ΑΒ για ταμείο; Ή αποθήκη; Να βγώ στη νύχτα κάθε βράδυ; Αφού "η μουσική ανήκει σε όλους;" Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Και μαλιστα ειδικα αυτους τους καιρους δεν περισσευουν λεφτα σε κανενα για να καλοτρωνε οι εταιρειες μα φυσικα...οποτε ας αρχισουμε να κλεβουμε ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ προσφερουν στην αγορα οι εταιρειες...απο μουσικη και κινηματογραφο μεχρι τροφιμα,αυτοκινητα και ρουχα... αυτο μας ελειπε τωρα να μας νοιαζουν οι εργαζομενοι στις εταιρειες αυτες ....αφου ειναι και αυτοι καπιταλιστικα γουρουνια προδοτες των λαων... Εγώ που πλέον έχω εταιρία έγινα ξαφνικά ΚΑΡΑΠΕΙΡΑΤΑΣ του κερατά; φυσικα και εγινες φιλως μια και περασες στην ..απεναντι μερια και εισαι πλεον ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΣ.... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bluesman Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 τι λετε γι αυτο ! IF THE SHIT FITS , WEAR IT Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Είχα οπωσδήποτε ανάγκη να μελετήσω με έναν μετρονόμο. Μα δεν έχετε καταλάβει ότι η "διαφορά" στο μυαλό των αρνητών είναι στον άυλο κόσμο? Ο μετρονόμος είναι "υλικό" προϊόν...άρα φοβάμαι τη μπουζού...και τον έκλεψες από το στούντιο, με κίνδυνο να σε πιάσει κάποιος...όχι καθισμένος στη καρέκλα του σπιτιού σου...ο άυλος κόσμος, έχει λιγότερες ηθικές αναστολές. Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 @santso4 Πάντως, αφού έχεις γίνει καλύτερος κιθαρίστας σε παρακαλώ να μου ετοιμάσεις ένα CD με μουσική γιατί θέλω να την ακούω στο αυτοκίνητο και να παίζεις μέσα εσύ. Όταν είσαι έτοιμος, πες μου να σου πω που να μου το στείλεις. Μη το καθυστερήσεις όμως, έτσι; Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ThanosJ Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 ενας ΜΕΣΟΣ Ελληνας συνθετης επιτυχημενων ΛΑΪΚΩΝ τραγουδιων (μιλαμε για 2-3 χιτακια το χρονο που πολλοι κανουν) παιρνει περιπου 200 με 500 χιλιαρικα το χρονο,φαντασου λοιπον ποσα παιρνει καποιος αντιστοιχα επιτυχημενος Αγγλος ή Αμερικανος συνθετης.....αρα για ΑΚΟΜΑ μια φορα προβαλεις ως επιχειρηματα που δεν ισχυουν,επισης συνεχιζεις να μιλας για...υπερκερδη οταν αυτα απλα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ . κανεις πολυ μεγαλο λαθος (και δεν διαβαζεις και προσεκτικα τα προηγουμενα ποστ) ΠΑΝΤΑ στο ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ εκει γυρω επαιζαν οι τιμες,μην χρησιμοποιεις την υπερτιμημενη Ελλαδα ως παραδειγμα μια και δεν αποτελει ουτε το 0,0001% της παγκοσμιας μουσικης βιομηχανιας. Ποιο ειναι το ποιντ σε αυτο που λες οτι ενας μεσος ελληνας συνθετης βγαζει 2-3 χιτακια και κερδιζει τοοοοοσα λεφτα (που πολλα μου φαινονται αλλα οκ)? να με πεισεις οτι βγαζουν και οι συνθετες λεφτα?! μα ειπα εγω οτι δε βγαζουν? ισα ισα, ειπα οτι ποτε δε διαμαρτυρονται επειδη βγαζουν. Οι εταιρειες ομως βγαζουν πολυ περισσοτερα (και αμα θες να προβαλλεις αντιλογο σ αυτο δωσε εσυ που τα χεις και κανα στοιχειο). Και στη τελικη, ενω μου λες οτι ολοι βγαζουν πολλα λεφτα απο αυτη τη φαση, περιμενεις να πω σε εναν εφηβο που μαζευει το χαρτζιλικι του για να παρει ενα cd να μη το κατεβασει και να σκεφτει οτι θα χασουν καποιες εταιρειες λιγα λεφτα ενω τοσα χρονια εχουν χεστει στο ταλιρο? α, και επειδη κανεις συνεχεια διαχωρισμο ελλαδας-εξωτερικου για την τιμη των cd, δηλαδη για την ελλαδα εισαι πιο ανεκτικος με την πειρατεια απ οτι στο εξωτερικο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση