samy paraga Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2012 Πολυ ενδιαφερον, δεν το ηξερα. Και στην πολιτεια του ο Πλατωνας στρεφεται εναντιον της Τεχνης, ακομα και του Ομηρου, γιατι εξαπτει τα ηθη. Να έρθουμε λίγο και στο σήμερα? Έχει αναφερθεί πολλάκις από εδώ μέσα για τον ''Γκούφη'' ,ό γκούφης λοιπόν ήταν μουσικός σαν την Άντζελα Δημητρίου και τον Αντώνη το Ρέμο και τον Γιώργη το Νταλάρα και τον Κακαουνάκη και το Σαββόπουλο κλπ κλπ .Και έφαγαν λεφτά απ το κράτος μέσω επιχορηγήσεων Ο Λαμπράκης και το μέγαρο τι ήταν ? Όλα υποκειμενικά είναι περί τέχνης ,αλλά άλλο να τραγουδάς ,να συνθέτεις ή να παίζεις μουσική και άλλο να ακούς και να προωθείς επιχορηγούμενος τα γούστα σου No one wants an alien Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
samy paraga Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2012 Μάνε .........Στη συνέχεια ενώ οι Συρακούσιοι είχαν ταραχτεί πολύ από την είδηση αυτή,επιτέθηκε και κυρίευσε την πόλη..Τότε ο Μάρκελλος ,αφού πήρε μαζί του όλο το στρατό ,προχώρησε προς τις Συρακούσες και αφού στρατοπέδευσε κοντά στη πόλη,έστειλε πρέσβεις να ανακοινώσουν τι ακριβώς είχε γίνει στους Λεοντίνους.Επειδή όμως δεν υπήρξε κανένα όφελος από την ενέργεια αυτή και οι Συρακούσιοι δεν πείθονταν, έκανε επίθεση κατά της πόλης και από ξηρά και από θάλασσα.Το πεζικό το οδηγούσε ο Άππιος, ο δε Μάρκελλος πήρε εξήντα πεντήρεις γεμάτες με κάθε είδους όπλα και βέλη.Και αφού ένωσε 8 πλοία συνδέοντας το ένα με το άλλο ,έστησε πάνω τους μια μηχανή και κατέπλεε εναντίον του τείχους,έχοντας εμπιστοσύνη στο πλήθος των δυνάμεών του , στη λαμπρότητα της προετοιμασίας του και στη δόξα που τον περιέβαλλε .Αλλά η μηχανή εκείνη δεν ήταν τπτ μπροστά στον Αρχιμήδη και τα μηχανήματά του . Ο ίδιος δεν τα θεωρούσε τπτ άξιο προσοχής,γιατί τα περισσότερα τα είχε δημιουργήσει ως πάρεργο, πάιζοντας με τα γεωμετρικά προβλήματα,ενώ ο βασιλιάς Ιέρων ενδιαφέρθηκε και έπεισε τον Αρχιμήδη να κατευθύνει ένα μέρος της τέχνης του από τα νοητά στα υλικά πράγματα και αφού κατά κάποιο τρόπο αναμείξει την θεωρία με την απτή πραγματικότητα να την κάνει πιο κατανοητή στους πολίτες..Γιατί αυτήν την αγάπητή και περιβόητη οργανική γεωμετρία είχαν αρχίσει να την εφαρμόζουν ο εύδοξος και ο Αρχύτας κάνοντας και τη γεψωμετρία ευχάριστη , στηρίζοντας με αισθητά και οργανικά παραδείγματα ,προβλήματα στα οποία δεν χωρούσε η λογικ΄ξ και γραμμική απόδειξη,όπως ήταν το πρόβλημα περί των 2 μέσων αναλόγων ,στοιχείο αναγκαίο σε πολλά θεωρήματα,που και οι 2τους το έλυσαν με οργανικές κατασκευές ,συναρμολογώντας μερικές γραμμές,στη μέση φτιαγμένες από καμπύλες και τμήματα. Επειδή ο Πλάτωνας αγανακτούσε με αυτά και τους έλεγε πως κατέστρεφαν και εξευτέλιζαν το αγαθό της γεωμετρίας ,που έφευγε από τα ασώματα και νοητά και ερχόταν στα υλικά και χρησιμοποιούσε πάλι σώματα που είχαν ανάγκη και πολλή και κουραστική κατώτατη χειρωνακτική εργασία ,χωρίστικε μ' αυτό τον τρόπο από τη γεωμετρία η μηχανική πέφτοντας πιο χαμηλά και για πολύ καιρό περιφρονημένη από τη φιλοσοφία,κατέληξε να γίνει μία από τις στρατιωτικές τέχνες.Πάντως ο Αρχιμήδης έγραψε στον Ιέρωνα,που ήταν συγγενής και φίλος του ,ότι αν δοθεί η δύναμη μπορεί να μετακινηθεί οποιοδήποτε δοθέν βάρος ' και καυχώμενος ( αρχ. νεανιευσάμενος) όπως λένε για τη δύναμη της απόδειξης ,είπε ότι αν διέθετε άλλη μία γη θα μπορούσε να μετακινήσει ετούτη πατώντας σ'εκείνη. Και επειδή ο Ιέρων έμεινε κατάπληκτος και τον παρακάλεσε να αποδείξει το πρόβλημα με πράξεις και να δείξει κάτι από τα μεγάλα που κινείται με μικρή δύναμη , ο Αρχιμήδης πήρε μια βασιλική τρικάταρτη ολκάδα που την είχαν σύρει έξω στο ναύσταθμο με πολυ κόπο και πολλούς εργάτες κι αφού έβαλε μέσα πολλούς ανθρώπους και το συνηθισμένο φορτίο, κάθισε μόνος του μακριά και χωρίς να κοπιάσει καθόλου, αλλά ακίνητος και κουνώντας μόνο με το χέρι του την άκρη ενός πολύσπαστου μηχανήματος , έκανε το πλοίο να μετακινείται ομαλά και ατάραχα ,σα να γλιστρούσε πάνω στη θάλασσα. Ο βασιλιάς λοιπόν έμεινε έκπληκτος με αυτό ,κατάλαβε τη δύναμη της τέχνης του κι έπεισε τον Αρχιμήδη να του φτιάξει μηχανήματα για κάθε μορφή πολιορκίας . Ο ίδιος ο Ιέρων δεν τα μεταχειρίστηκε , γιατί τον περισσότερο καιρό έζησε χωρίς πόλεμο και απολαμβάνοντας τα μεγαλεία του.Υπήρχε όμως η προετοιμασία των Συρακουσίων για την περίπτωση που θα τους χρειαζόταν και μαζί με τη προετοιμασία και ο δημιουργός της. Όταν λοιπόν επιτέθηκαν οι Ρωμαίοι κι από τις 2 πλευρές οι Συρακούσιοι αισθάνθηκαν έκπληξη και δεν μιλούσαν ,από δέος ,γιατί αμφέβαλαν αν θα μπορούσαν να αντέξουν σε τέτοια ορμή και δύναμη. Ο Αρχιμήδης όμως έθεσε σε κίνηση τις μηχανές του και καταφέρθηκε εναντίων των πεζών εκτινάσσοντας προς το μέρος τους κάθε είδους τοξεύματα και τεράστια λιθάρια ,που κινούνταν με πάταγο και ταχύτητα απίστευτη κι επειδή τπτ δεν μπορούσε να συγκρατήσει όλο το βάρος τους γκρέμιζαν σύσσωμους όσους χτυπούσαν και προκαλούσαν μεγάλη σύγχυση στο στρατό..Ταυτόχρονα πρόβαλαν ξαφνικά εναντίον των πλοίων αιωρούμενα δοκάρια ,που άλλα σκάφη σπρώχνοντας τα με το βάρος τους από ψηλά τα καταβύθιζαν και άλλα ,αδράχνοντάς τα από τη πλώρη με σιδερένια χέρια ,ή με μηχανές που έμοιαζαν με στόματα γερανών,τα σήκωναν όρθια από την πλώρη και τα βύθιζαν με τη πρύμνη προς τα κάτω ή στριφογυρίζοντάς τα με σχοινιά και κάνοντάς τα να διαγράψουν κύκλο τα χτυπούσαν στους απότομους βράχους κάτω από το τείχος και τους σκόπελους αφανίζοντας μ' αυτή τη συντριβή και πολλούς από τα πληρώματα. .Πολλές φορές το πλοίο σηκωνόταν ψηλά, πάνω από τη θάλασσακαι το θέαμα ήταν φρικτό όπως κρεμόταν και στριφογύριζε από δω κι από κει , μέχρι που οι στρατιώτες έπεφταν και εκσεσφενδονίζονταν , ενώ το πλοίο χτυπούσε αδειανό στα τείχη, ή γκρεμιζόταν προς τα κάτω όταν άνοιγε η λαβή. Η μηχανή που μετέφερε ο Μάρκελλος πάνω στα ενωμένα πλοία λεγόταν σαμβύκη ,γιατί είχε κάποια ομοιότητα μ' αυτό το μουσικό όργανο .Κι ενώ την μετέφεραν προς τα τείχη και ήταν ακόμα μακριά εκσφενδονίστηκε λιθάρι δεκατάλαντο κι ύστερα δεύτερο κι ύστερα τρίτο. Μερικά απ αυτά έπεσαν πάνω στη μηχανή με μεγάλο κρότο και κλυδωνισμό, έσπασαν τη βάση της και τράνταξαν και διέλυσαν τις ενώσεις του ζεύγματος .Τότε ο Μάρκελλος βρέθηκε σε μεγάλη αμηχανία και ο ίδιος απομακρύνθηκε με τα πλοία όσο μπορούσε πιο γρήγορα ,ενώ διέταξε και την αποχώρηση των πεζών. Μετά οι Ρωμαίοι έκαναν σύσκεψη και αποφάσισαν αν μπορούσαν να πλησιάσουν τα τείχη τη νύχτα.Γιατί τα σχοινιά που χρησιμοποιούσε ο Αρχιμήδης ,επειδή είχαν πολλή δύναμη ,θα πετούσαν τα βέλη πάνω από τα κεφάλια τους ,από κοντα,όμως δεν θα είχαν αποτελεσματικότητα ,γιατί η απόσταση της βολής ήταν μικρή. Ο Αρχιμήδης όμως όπως φάνηκε ,είχε από καιρό προετοιμάσει και για τέτοιες περιστάσεις τα μηχανήματα,ώστε οι κινήσεις τους να ρυθμίζονται σύμφωνα με οποιοδήποτε διάστημα και για βολές μικρής απόστασης..Επίσης στα ανοίγματα του τείχουςπου δεν ήταν μεγάλα αλλά πολλά και πυκνά είχαν τοποθετήσει σκορπιούς (μηχανές εκτόξευαν βέλη) που χτυπούσαν με μικρό διάστημα και οι εχθροί δεν μπορούσαν να τους δουν. Όταν λοιπόν πλησίασαν οι Ρωμαίοι πιστεύοντας ότι δεν τους είχαν αντιληφθεί, δέχτηκαν πάλι πολλά βέλη και πλήγματα. Πέτρες έπεφταν από την κορυφή σχεδόν κάθετα και το τείχος απ όλα τα μέρη τους εκτόξευε βέλη. .Έτσι αναγκάστηκαν να οπισθοχωρήσουν.όμως κι όταν βρέθηκαν σε μακρινή απόσταση ,τα βέλη τους εφταναν κι έπεφταν πάνω τους όσο κι αν απομακρύνονταν.ΈΤσι οι πεζοί υπέστησαν μεγάλες απώλειες και πολλά από τα πλοία συγκρούστηκαν χωρίς αυτοί να μπορούν να κάνουν τπτ κατά των εχθρών. Γιατί ο Αρχιμήδης είχε τοποθετήσει τα περισσότερα από τα μηχανήματά του κάτω από τα τείχη και οι Ρωμαίοι φάινονταν σα να μάχονταν με τους θεούς ,καθώς πολλά δεινά έπεφταν επάνω τους ,χωρίς εκείνοι να γνωρίζουν από που. Ωστόσο ο Μάρκελλος τα απέφυγε και μιλώντας σκωπτικά στους τεχνίτες και μηχανοποιούς που είχε κοντά του ,τους έλεγε ''Δεν θα πάψουμε να πολεμάμε με αυτόν το γεωμετρικό Βριάρεω (Βριάρεως, ήταν ένας από τους 3 Εκατόγχειρες,οι οποίοι είχαν 50 κεφάλια και 100 χέρια.Ήταν παιδιά της Γαίας και του Ουρανού και πολεμούσαν στο πλευρό των θεών εναντίον των Τιτάνων)που τα πλοία μας τα ανυψώνει από τη θάλασσα σαν παιχνίδια τη σαμβύκη τη χτύπησε και τη διέλυσε με τρόπο εξευτελιστικό για μας και ξεπερνάει τους μυθικούς εκατόγχειρες,ρίχνοντας εναντίον μας ταυτόχρονα τόσα πολλά βέλη συγχρόνως?'' Γιατί στη πραγματικότητα όλοι οι υπόλοιποι Συρακούσιοι ,ήταν το σώμα της παρασκευής του Αρχιμήδη και μία η ψυχή που κινούσε και έστρεφε τα πάντα,γιατί ενώ όλα τα όπλα έμεναν αδρανή,μόνο τα δικά του χρησιμοποιούσε τότε η πόλη και για την άμυνα και για την ασφάλειά της. Στο τέλος καθώς ο Μάρκελλος καθώς είδε ότι οι Ρωμαίοι είναι τόσο τρομοκρατημενοι ώστε ,αν κάποιο σχοινί ή κάποιο ξύλο φαινόταν να προβάλει πάνω από το τείχος, μον άχα αυτό βλέποντας, φώναζαν πως ο Αρχιμήδης βάζει σε κίνηση κάποια μηχανή εναντίον τους και έφευγαν τρομαγμένοι ,παρετήθηκε από κάθε μάχη και επίθεση αναθέτοντας την εξέλιξη της πολιορκίας στο χρόνο. Ο Αρχιμήδης ,όμως ,είχε τόσο υψηλό φρόνιμα και βάθος ψυχής και κατείχε τέτοιο πλούτο θεωρημάτων ,ώστε για τα έργα αυτά που του προσέδωσαν δόξα και όχι ανθρώπινης ,αλλά θεικής σωφροσύνης, δεν θέλησε ν' αφήσει σχετικά συγγράμματα .Αλλά επειδή ακριβώς θεωρούσε την απασχόληση με τη μηχανική και γενικά κάθε τέχνη που σχετίζεται με την ανάγκη ταπεινή και βάναυση,περιόριζε το ζήλο του μόνο σε κείνα τα οποία το ωραίο και το μοναδικό συνυπάρχουν χωρίς να τα νοθεύει καθόλου η ανάγκη και σε όσα από τη μία είναι ασύγκριτα με τα άλλα και από την άλλη παρέχουν πεδίο άμιλλας της ύλης με τη θεωρία.Γιατί η πρώτη προσφέρει το μέγεθος και την ομορφιά και η δεύτερη την ακρίβεια και την υπερφυσική δύναμη .Γιατί σε όλη τη γεωμετρία δεν μπορούν να βρεθούν δυσκολότερες κασι σημαντικότερες προτάσεις διατυπωμένες ,απλούστερα και σαφέστερα απ ότι στο έργο του Αρχιμήδη. Κι αυτό μερικοί το αποδίδουν στη μεγαλοφυία του άνδρα αυτού ,ενώ άλλοι θεωρούν, ότι ύστερα από υπερβολικό μοχθο ,κάθετι δίνει την εντύπωση ότι έγινε άκοπα και εύκολα. ''Ζητών μεν γαρ ουκ αν τις εύροι δι αυτού την απόδειξιν, άμα δε τη μαθήσει παρίσταται δόξα του κάν αυτών ευρείν.''( γιατί ,όταν ερευνά κάποιος ,δεν μπορεί να βρει μόνος του την απόδειξη,ενώ όταν τη μαθαίνει ,πιστεύει ότι θα μπορούσε και μόνος του να την ανακαλύψει) Τόσο ομαλά και γρήγορα οδηγεί προς την απόδειξη ο Αρχιμήδης. Ούτε όμως πρέπει να μην πιστεύουμε όσα λέγονται για το άτομό του ,ότι δλδ σα μαγεμένος πάντα από μια σειρήνα δική του που τον συντρόφευε, λησμονούσε να φάει και παραμελούσε τελείως το σώμα του.Κι όταν πολλές φορές τον τραβούσαν με τη βία να αλειφτεί και να λουστεί,αυτός στη στάχτη της φωτιάς σχεδίαζε γεωμετρικά σχήματα και πάνω στο αλειμμένο σώμα του χάραζε με το δάχτυλό τους γραμμές ,δείχνοντας πάρα πολύ ευχαριστημένος και όντας αλήθεια μουσόληπτος .Κι αφού βρήκε τόσα πολλά και καλά πράγματα ,λέγεται ότι παρακάλεσε τους φίλους του και τους συγγενείς του ,να στήσουν μετά το θάνατό του στο τάφο του κύλινδρο που να περικλείει σφαίρα και να γράψουν επάνω τον λόγο της υπεροχής του περιέχοντος στερεού προς το περιεχόμενο. Τέτοιος λοιπόν όντας ο Αρχιμήδης ,διαφύλαξε ανίκητο και τον εαυτό του και τη πόλη ,όσο βέβαια αυτό περνούσε από το χέρι του. * Η Συρακούσες τελικά έπεσαν μάλλον με προδοσία ,ή κατ άλλους από κάποια αβλεψία. ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ΒΙΟΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΙ , μετάφραση στα νέα Ελληνικά εκδόσεις Κάκτος No one wants an alien Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
santso 4 Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2012 Μια ερωτηση σε οσους ειναι κατα της πειρατειας.... Δηλαδη εσεις ολοι λετε οτι καποιος που δεν εχει λεφτα για πεταμα ΔΕΝ πρεπει ν΄ακουει καλη μουσικη? ζουμε σε μια εποχη που το ιντερνετ σημανε την απελευθερωση της μουσικης για ολο τον κοσμο με αντιτιμο τη μειωση των κερδων για καποιους, πολυ λιγους αναλογικα.... και καθονται "μουσικοι" και αντι να χαιρονται, σκανε για το προσωπικο τους οικονομικο αντιτιμο! Εγω λεω οτι ειμαι σε φορουμ μουσικων που αγαπανε τη μουσικη και την επικοινωνια περισσοτερο απο τα λεφτα! Και παντως δεν μπορω να ακουω για κλοπη αγαθων και συγκριση με σουπερ μαρκετ και τσαντες και μ@λ@κιες. Αν το σουπερ μαρκετ ειχε μια μηχανη να βαζεις φαγια και διαφορα αγαθα και να σου βγαζει.... αντιγραφα, ΣΑΦΩΣ και δεν θα ηταν ανηθικο να κλεβεις.... οσο για την πνευματικη ιδιοκτησια, ειναι κατι πολυ αφηρημενο και σηκωνει πολλη αναλυση,αλλα απ΄την αλλη αν κατι ειναι καλο και γινει γνωστο, ο μουσικος θα βγαλει λεφτα ετσι κι αλλιως. Μπορει και περισσοτερα, γιατι η διαφημιση που του γινεται εξ΄αιτιας και μονο της πειρατειας τελικα θα του αποφερει περισσοτερα απο οσα θα του απεφερε η μη διαδοση της μουσικης του μονο και μονο για να μην του "κλεβουν" τα δικαιωματα.... :P Αλλιως αν "παραγεις" κατι μετριο οπως το 99% των οσων κοπτονται για τα....δικαιωματα που χασανε ;D ;D ετσι κι αλλιως πενταροδεκαρες βγαζεις.... τι γκρινιαζεις? .... Λεει ελα ντε και το ντε ερχεται Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
samy paraga Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Μια ερωτηση σε οσους ειναι κατα της πειρατειας.... Δηλαδη εσεις ολοι λετε οτι καποιος που δεν εχει λεφτα για πεταμα ΔΕΝ πρεπει ν΄ακουει καλη μουσικη? ζουμε σε μια εποχη που το ιντερνετ σημανε την απελευθερωση της μουσικης για ολο τον κοσμο με αντιτιμο τη μειωση των κερδων για καποιους, πολυ λιγους αναλογικα.... και καθονται "μουσικοι" και αντι να χαιρονται, σκανε για το προσωπικο τους οικονομικο αντιτιμο! Εγω λεω οτι ειμαι σε φορουμ μουσικων που αγαπανε τη μουσικη και την επικοινωνια περισσοτερο απο τα λεφτα! Και παντως δεν μπορω να ακουω για κλοπη αγαθων και συγκριση με σουπερ μαρκετ και τσαντες και μ@λ@κιες. Αν το σουπερ μαρκετ ειχε μια μηχανη να βαζεις φαγια και διαφορα αγαθα και να σου βγαζει.... αντιγραφα, ΣΑΦΩΣ και δεν θα ηταν ανηθικο να κλεβεις.... οσο για την πνευματικη ιδιοκτησια, ειναι κατι πολυ αφηρημενο και σηκωνει πολλη αναλυση,αλλα απ΄την αλλη αν κατι ειναι καλο και γινει γνωστο, ο μουσικος θα βγαλει λεφτα ετσι κι αλλιως. Μπορει και περισσοτερα, γιατι η διαφημιση που του γινεται εξ΄αιτιας και μονο της πειρατειας τελικα θα του αποφερει περισσοτερα απο οσα θα του απεφερε η μη διαδοση της μουσικης του μονο και μονο για να μην του "κλεβουν" τα δικαιωματα.... :P Αλλιως αν "παραγεις" κατι μετριο οπως το 99% των οσων κοπτονται για τα....δικαιωματα που χασανε ;D ;D ετσι κι αλλιως πενταροδεκαρες βγαζεις.... τι γκρινιαζεις? Επανερχόμαστε σε κάτι άλλο . Ρωτα τις παρθένες ,αν έχουν ποτέ τους γράψει κασσέτα. Ας πει 1 εδώ μέσα,ότι δεν έχει γράψει ποτέ No one wants an alien Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Ενταξει ρε παιδια, ΟΚ μας πεισατε. ;D Σορυ, δε θα το ξανακανουμε! Λουδιτες, λουδιτες. Απο ολη μου την καρδια το ευχομαι, με ολη μου την ψυχη, να γινει το επαγγελμα του μουσικου ξεπερασμενο, αχρηστο, περιττο, δεν αξιζει η μουσικη στον ανθρωπο ετσι και αλλιως, για καμια βομβα καλος ειναι, εκει, να ριχνει πετρες ο ενας στον αλλο, και πυρηνικα φτιαξαμε, τους ψηνουμε ολους ζωντανους αμα λαχει, τι να κλασει και ο Αρχιμηδης στο φιναλε. Παρε εδω τον Αρχιμηδη της μουσικης, 300 χρονια πριν που ηταν η μουσικη, και τωρα ολο κωλους- βυζια- ντροκια και βιβα λα μαστερ οφ ντιζαστερ, καλα να παθουμε, αντι να ανεβαζουμε τους ανθρωπους ενα βημα πιο πανω, βαλαμε τα πρεζακια να βαρανε τα κλαμπατσιμπανα, και οι "σοβαροι μουσικοι" κοπαναγανε μελιτζανες και κανανε ησυχια για πεντε λεπτα, και διαγωνισμους ποιος θα ειναι πιο φαλτσος. Καλα κανετε παιδια, δωστε της μια της πορνης να παει στα κομματια να ησυχασουμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
santso 4 Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Ενταξει ρε παιδια, ΟΚ μας πεισατε. ;D Σορυ, δε θα το ξανακανουμε! Λουδιτες, λουδιτες. Απο ολη μου την καρδια το ευχομαι, με ολη μου την ψυχη, να γινει το επαγγελμα του μουσικου ξεπερασμενο, αχρηστο, περιττο, δεν αξιζει η μουσικη στον ανθρωπο ετσι και αλλιως, για καμια βομβα καλος ειναι, εκει, να ριχνει πετρες ο ενας στον αλλο, και πυρηνικα φτιαξαμε, τους ψηνουμε ολους ζωντανους αμα λαχει, τι να κλασει και ο Αρχιμηδης στο φιναλε. Παρε εδω τον Αρχιμηδη της μουσικης, 300 χρονια πριν που ηταν η μουσικη, και τωρα ολο ****υς- βυζια- ντροκια και βιβα λα μαστερ οφ ντιζαστερ, καλα να παθουμε, αντι να ανεβαζουμε τους ανθρωπους ενα βημα πιο πανω, βαλαμε τα πρεζακια να βαρανε τα κλαμπατσιμπανα, και οι "σοβαροι μουσικοι" κοπαναγανε μελιτζανες και κανανε ησυχια για πεντε λεπτα, και διαγωνισμους ποιος θα ειναι πιο φαλτσος. Καλα κανετε παιδια, δωστε της μια της πορνης να παει στα κομματια να ησυχασουμε. ???? ΜΠΑΡΔΟΝ>?> δεν καταλαβα τιποτα..... :P :P :P .... Λεει ελα ντε και το ντε ερχεται Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Guru Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Μια ερωτηση σε οσους ειναι κατα της πειρατειας.... Δηλαδη εσεις ολοι λετε οτι καποιος που δεν εχει λεφτα για πεταμα ΔΕΝ πρεπει ν΄ακουει καλη μουσικη? ζουμε σε μια εποχη που το ιντερνετ σημανε την απελευθερωση της μουσικης για ολο τον κοσμο με αντιτιμο τη μειωση των κερδων για καποιους, πολυ λιγους αναλογικα.... και καθονται "μουσικοι" και αντι να χαιρονται, σκανε για το προσωπικο τους οικονομικο αντιτιμο! Εγω λεω οτι ειμαι σε φορουμ μουσικων που αγαπανε τη μουσικη και την επικοινωνια περισσοτερο απο τα λεφτα! Δηλαδή αν δεν το κατεβάσει σε flac και δεν το βάλει στο αυτοκίνητό του, αλλά το ακούει μόνο από youtube, που ο ίδιος ο δημιουργός το έχει βάλει, θα πάθε κάτι ή θα πλερώσει; Και όσο για το προσωπικό αντίτοιμο των "μουσικών" όπως το λες, και "ντροπή σου", μπορώ μόνο να σου πω ότι δεν είσαι στην τσέπη κανένα για να κάνεις τέτοιες αυθαιρετές κουβέντες, έτσι δεν είναι; Και παντως δεν μπορω να ακουω για κλοπη αγαθων και συγκριση με σουπερ μαρκετ και τσαντες και μ@λ@κιες. Αν το σουπερ μαρκετ ειχε μια μηχανη να βαζεις φαγια και διαφορα αγαθα και να σου βγαζει.... αντιγραφα, ΣΑΦΩΣ και δεν θα ηταν ανηθικο να κλεβεις.... οσο για την πνευματικη ιδιοκτησια, ειναι κατι πολυ αφηρημενο και σηκωνει πολλη αναλυση,αλλα απ΄την αλλη αν κατι ειναι καλο και γινει γνωστο, ο μουσικος θα βγαλει λεφτα ετσι κι αλλιως. Μπορει και περισσοτερα, γιατι η διαφημιση που του γινεται εξ΄αιτιας και μονο της πειρατειας τελικα θα του αποφερει περισσοτερα απο οσα θα του απεφερε η μη διαδοση της μουσικης του μονο και μονο για να μην του "κλεβουν" τα δικαιωματα.... :P Όταν έχεις πραγματικά στοίχεια ξαναπες το αυτό. Αλλίως... ;) Αλλιως αν "παραγεις" κατι μετριο οπως το 99% των οσων κοπτονται για τα....δικαιωματα που χασανε ;D ;D ετσι κι αλλιως πενταροδεκαρες βγαζεις.... τι γκρινιαζεις? /quote]Όλος ο επαγγελματικός, μουσικός κόσμος αυτό περιμένει φυσικά. Να παράξει κατι μέτριο για να πληρωθεί μετά αδρα... Μάλιστα... για να δούμε τι άλλο θα μάθουμε εδώ μέσα! Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Καλημέρα σας. Έχουν γραφτεί πράγματα σε αυτό το θρεντ που ξεπερνούν τα όρια του θράσους, της αυθαιρεσίας και φλερτάρουν έντονα με την απόλυτη ανοησία. Και αυτά φυσικά από ανθρώπους που είναι έξω απ' το χορό και έχουν πλάσει μια πραγματικότητα που τους βολεύει και τους δικαιολογεί (υποπτεύομαι όχι μόνο για το θέμα της ψηφιακής πειρατείας). Γενικώς είμαι εναντίον των εντάσεων και υπέρ της νηφάλιας συζήτησης αλλά εδώ τα οποιαδήποτε λογικά όρια έχουν ξεπεραστεί προ πολλού. Χαίρετε. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
atav Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Καλημέρα σας. Έχουν γραφτεί πράγματα σε αυτό το θρεντ που ξεπερνούν τα όρια του θράσους, της αυθαιρεσίας και φλερτάρουν έντονα με την απόλυτη ανοησία. Και αυτά φυσικά από ανθρώπους που είναι έξω απ' το χορό και έχουν πλάσει μια πραγματικότητα που τους βολεύει και τους δικαιολογεί (υποπτεύομαι όχι μόνο για το θέμα της ψηφιακής πειρατείας). Γενικώς είμαι εναντίον των εντάσεων και υπέρ της νηφάλιας συζήτησης αλλά εδώ τα οποιαδήποτε λογικά όρια έχουν ξεπεραστεί προ πολλού. Χαίρετε. Αυτό ακριβώς! Καλημέρες σε όλους, πάω να βγάλω το...φωτοστέφανό μου και να κατεβάσω κανένα mp3! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2012 θα εβγαζα ενα νομο ωστε να υποχρεωνει τις εταιρειες που κανουν αυτη τη δουλεια να δινουν ενα 60% σοτυς δημιουργους, 30 % σε ηχοληπτες και μουσικους και το 10% γι αυτους γιατι αυτο τους αξιζει Με ολο το σεβασμο εισαι ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟΣ με τον τροπο που παραγεται η μουσικη,αρα ως ΑΣΧΕΤΟΣ και ΑΝΙΔΕΟΣ δεν μπορεις να κανεις ΕΠΙΚΡΙΣΕΙΣ,ειναι σαν να παω εγω να κανω επικρισεις στη NASA για το ποσο ...κοστιζει το διαστημικο της προγραμμα. Για να μην θεωρησεις οτι σε κατηγορω ως ΑΣΧΕΤΟ χωρις επιχειρηματα στα παραθετω: 60% σοτυς δημιουργους oι δημιουργοι,οι συνθετες δηλ,.βγαζουν τα πολλα λεφτα απο τα πνευματικα δικαιωματα που συγκεντρωνουν για αυτους οι διαφορες εταιρειες τυπου ΑΕΠΙ ,οχι απο τις δισκογραφικες εταιρειες, τα πολυ μεγαλα ονοματα τυπου Max Martin αμοιβονται επιπλεον αδρα απο τους ιδιους καλλιτεχνες (ή και απο τις ιδιες τις εταιρειες αν κανουν καποιο mega deal μαζι τους) 30 % σε ηχοληπτες και μουσικους οι ηχοληπτες ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ καμμια σχεση με τις δισκογραφικες εταιρειες,ειναι επαγγελματιες που δουλευουν σε ,μεγαλα η μικρα,στουντιο και πληρωνονται ,οπως ολοι,αναλογα με τη φημη και τις ικανοτητες τους.... αν δεν αναφερεσαι σε απλους ηχοληπτες αλλα εννοεις τους ΠΑΡΑΓΩΓΟΥΣ αυτοι αμοιβονται ΑΔΡΑ απο τις εταιρειες και τους καλλιτεχνες πολλες φορες συμμετεχοντας και στα ποσοστα απο τις πωλησεις Οι δε ΜΟΥΣΙΚΟΙ ,φανταζομαι αναφερεσαι σε session μουσικους και οχι στα μελη συγκροτηματων τα οποια συνηθως μοιραζονται τα κερδη της μπαντας,επισης δεν εχουν ΚΑΜΜΙΑ σχεση με τις δισκογραφικες εταιρειες μια και αμοιβονται απο τους παραγωγους και βαση συμβασεων (scales) αναλογα παλι με τη φημη και την ικανοτητα τους (αλλα λεφτα θα παρει ο Μπαμπης ο Σουγιας αν παιξει στο δισκο μου και αλλα ο Steve Gadd) Αυτα και σε συμβουλευω ως μεγαλυτερος (φανταζομαι) ΠΡΙΝ απορριψεις και κατακεραυνωσεις κατι/καποιον ΝΑ ΤΣΕΚΑΡΕΙΣ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ και να ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΛΑ γιατι μιλας. Τελος να σε ενημερωσω οτι τα CD σε ολο τον κοσμο πωλουνται απο 8-12 ευρω (για τις νεες κυκλοφοριες) με σπανιες εξαιρεσεις να ξεπερνανε τα 15 (μιλαμε για ltd editions με dvd & booklets) και η τιμη αυτη συνηθως ειναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΗ μια και το κοστος ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ (ΕΝΑ βιντεο κλιπ ας πουμε επιπεδου Μαντονα/Μπιγιονσε/Κολντπλεϊς στοιχιζει για πλακα 10-15 εκατομμυρια δολλαρια) βαλε και τις αμοιβες των ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ (τους ξεχναμε αυτους ε?) σε ολο το φασμα της μουσικης βιομηχανιας (απο μακιγιερ και ηλεκτρολογους μεχρι κλητηρες και γραμματεις) ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ που πληρωνουν οι εταιρειες και θα δεις.... Δηλαδη εσεις ολοι λετε οτι καποιος που δεν εχει λεφτα για πεταμα ΔΕΝ πρεπει ν΄ακουει καλη μουσικη? Οχι δε λεμε αυτο,λεμε οτι δεν πρεπει να διαφημιζει την ΚΛΕΨΙΑ που κανει ως ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ και αντιδραση υπερ των αδικημενων της ζωης.... αλλα μονο και μονο που θεωρεις τα χρηματα που καποιος ξοδευει για να "αγορασει" τεχνη ΠΕΤΑΜΑ δειχνει ποσο πολυ την σεβεσαι. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση