theoctapus Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2012 Σόρρυ μαν αλλά ο νόμος δεν είναι "άποψη". Όχι ο νόμος δεν είναι άποψη, I couldn't agree more που λένε και στο χωριό μου. Αλλά ο νόμος δεν είναι το θέμα εδώ. Το περιβάλλον του προβλήματος εδώ και καιρό βρίσκεται σε αναβρασμό (και θα βρίσκεται για καιρό ακόμα), εξελίσσεται νομικά, κοινωνικά ακόμα και ηθικά. Όταν η μπίλια κάτσει μπορούμε να το συζητήσουμε σε μια πιο σταθερή και δεδομένη βάση. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ σαν μια σταθερά είναι ότι η κοινωνία αλλάζει απ' την ανταλλαγή του χειροπιαστού στην διανομή του άυλου. Επειδή σε καμιά περίπτωση δεν πρόκειται για κάτι απλό και μικρής έκτασης, προσωπικά δεν μπορώ να καταλήξω οριστικά σε άποψη. Αυτό που μπορώ να αναγνωρίσω είναι ότι και οι δύο πλευρές έχουν να επιδείξουν λογικά επιχειρήματα και δεν έχουν ολοκληρωτικά δίκιο για όλες τις περιπτώσεις. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Thomsot Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2012 Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ σαν μια σταθερά είναι ότι η κοινωνία αλλάζει απ' την ανταλλαγή του χειροπιαστού στην διανομή του άυλου. Με την εννοια αυτη το ρευμα η ΔΕΗ πρεπει να μας το δινει τζαμπα?? Αυλο δεν ειναι τιποτε φιλος πλην της ιδεας και της ιδεολογιας και αυτα πολλες φορες πληρωνονται. Το θεμα οπως λες ειναι οτι ολα ειναι ρευστα και δεν ξερουμε ακομα που θα κατσει η μπιλια. Αλλα η μπιλια παιζεται που θα κατσει οσο αναφορα τον τροπο που θα εισπραχτουν και θα διανεμηθουν τα εσοδα για τα περι πνευματικης ιδιοκτησιας και οχι πως θα βγουν ολα στο τζαμπα. Τωρα οταν κατσει καπου η μπιλια θα γινει σεβαστη η πνευματικη ιδιοκτησια?? Φυσικα οχι, παλι καποιοι θα κονομησουν τα λεφτα της αρκουδας, αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα προς συζητηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2012 Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ σαν μια σταθερά είναι ότι η κοινωνία αλλάζει απ' την ανταλλαγή του χειροπιαστού στην διανομή του άυλου. Χωρίς να θέλω να πιαστώ από μια λέξη, νομίζω ότι η λέξη ανταλλαγή εδώ είναι κρίσιμη. Αυτό που συμβαίνει στην "πειρατεία" είναι ακριβώς η κατάργηση της ανταλλαγής. Παίρνω κάτι χωρίς να δώσω το αντάλλαγμα που ζητάει η άλλη πλευρά (εκτός και αν είναι κάτι ελεύθερα διαθέσιμο, οπότε κανείς δεν μιλάει για "πειρατεία"). Από τη στιγμή που η μία πλευρά ζητάει ένα καθορισμένο αντάλλαγμα (σε οποιαδήποτε μορφή είναι αυτό), και εσύ παίρνεις το προϊόν χωρίς να καταβάλλεις το αντάλλαγμα, τότε το κλέβεις. Αν ήθελε ο παραγωγός να στο δώσει δωρεάν, θα στο έδινε. Αν δεν μπορείς να το αγοράσεις, δεν το παίρνεις. When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mr_davidoff Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2012 Αν ο μουσικός ΘΕΛΕΙ να πουλήσει το CD του μέσω της δισκογραφικής, ποιοι είμαστε εμείς που θα του πούμε ότι είναι καλύτερα να μην το κάνει και να του πάρουμε το δημιούργημα τζάμπα; αμα θελει να το κανει και πιστευει οτι θα βγαλει καποιο κερδος ας το κανει εξαλλου καποιοι μπορει να θελουν να το αγορασουν. μπορουμε να το παρουμε τσαμπα γιατι καποιος το πληρωσε και θελησε να το μοιραστει μαζι μας γι αυτο το ανεβασε και στο ιντερνετ χωρις να εχει καποιο κερδος απο αυτο. ποιοι ειμαστε εμεις που θα του πουμε αν ειναι σωστο να μοιραζεται καποιο αγαθο ? με την ιδια λογικη ειναι παρανομο να βλεπεις και μια ταινια στο dvd που πληρωσες απο το βιντεοκλαμπ μαζι με φιλους σου που δεν πληρωσαν. ουσιαστικα αυτο γινεται αλλα σε παγκοσμια κλιμακα. ειμαστε ολοι μια μεγαλη παρεα ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2012 Προς OP: Μιλάς με έναν αστείρευτο πραγματισμό, έναν κυνισμό του τύπου: "Αφου τα εφερε ετσι η ζωη, και μπορουμε και το κανουμε, ας προσεχατε, βρειτε αλλα εισοδηματα τωρα". Σου αρέσει ο κυνισμός. Αν όμως σου πουν: "Αφού τα έφερε έτσι η ζωή, κάτσε να πληρώνεις τα δάνεια και να παίρνεις 250 ευρώ βασικό" εκεί δε θα σου αρέσει ο πραγματισμός, εκει θα θελεις να... αλλαξεις τον κόσμο. ;D ;D ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mr_davidoff Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2012 Προς OP: Μιλάς με έναν αστείρευτο πραγματισμό, έναν κυνισμό του τύπου: "Αφου τα εφερε ετσι η ζωη, και μπορουμε και το κανουμε, ας προσεχατε, βρειτε αλλα εισοδηματα τωρα". Σου αρέσει ο κυνισμός. Αν όμως σου πουν: "Αφού τα έφερε έτσι η ζωή, κάτσε να πληρώνεις τα δάνεια και να παίρνεις 250 ευρώ βασικό" εκεί δε θα σου αρέσει ο πραγματισμός, εκει θα θελεις να... αλλαξεις τον κόσμο. ;D ;D ;D το ιδιο εγινε και με τους τσαγκαριδες και με παρα πολλα αλλα επαγγελματα που πλεον δεν χρειαζονται. νταξει συμβαινουν αυτα στο ελευθερο εμποριο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2012 Όπου και να παω, βλεπω ανθρωπους να ακουνε μουσικη, κατα κανονα ηχογραφημενη. Αρα το επαγγελμα χρειάζεται. Όπως χρειαζεται και ο κινηματογραφος, και το software κλπ. Το οτι υπαρχει ενα τεραστιο εικονικο δικτυο τυπου μαφιας, που αναλαμβανει τη διακινηση των προιοντων, στο οποιο ειναι μπλεγμενοι κανα δυο... δισεκατομμυρια ανθρωποι, δεν αλλαζει την αναγκη για μουσικη. Απλα πλεον, στα πλαισια του πραγματισμου και της αναγκης για επιβιωση, οι μουσικοι θα στραφουν σε αλλα εισοδήματα. Όπως π.χ. θα στραφουν και οι Ελληνες, οταν με το βασικο θα παιρνεις ενα καρβέλι ψωμι μερα παρα μερα. Το ιδιο πραγμα ειναι, μη μου διαμαρτύρεσαι μετα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2012 Χωρίς να θέλω να πιαστώ από μια λέξη, νομίζω ότι η λέξη ανταλλαγή εδώ είναι κρίσιμη. Αυτό που συμβαίνει στην "πειρατεία" είναι ακριβώς η κατάργηση της ανταλλαγής. Παίρνω κάτι χωρίς να δώσω το αντάλλαγμα που ζητάει η άλλη πλευρά (εκτός και αν είναι κάτι ελεύθερα διαθέσιμο, οπότε κανείς δεν μιλάει για "πειρατεία"). Είναι γεγονός ότι η ανταλλαγή σε ένα βαθμό έχει καταργηθεί. Δεν μπορώ να αρνηθώ ότι η πλήρως ελεύθερη διακίνηση έχει στοιχεία ισοπεδωτισμού. Δυστυχώς όμως είναι τόσο ευαίσθητο και πολύπλοκο θέμα που η απλή πονάει-χέρι-κόψει-χέρι λογική είναι το λιγότερο άστοχη, το χειρότερο επικίνδυνη. Από τη στιγμή που η μία πλευρά ζητάει ένα καθορισμένο αντάλλαγμα (σε οποιαδήποτε μορφή είναι αυτό), και εσύ παίρνεις το προϊόν χωρίς να καταβάλλεις το αντάλλαγμα, τότε το κλέβεις. Αν ήθελε ο παραγωγός να στο δώσει δωρεάν, θα στο έδινε. Αν δεν μπορείς να το αγοράσεις, δεν το παίρνεις. Και αυτό είναι μια απλοποίηση. Κατ' αρχάς, το τι θέλει ο παραγωγός, υπό τις συνθήκες αυτού του νέου πλαίσιου, είναι συχνά άσχετο. Κατά δεύτερο (και σημαντικότερο) βρισκόμαστε μπροστά σε μια κατάσταση που θα αλλάξει σε πολύ μεγάλο βαθμό την έννοια εμπόριο όπως την ξέρουμε. Και επειδή το χρήμα επηρεάζει την ηθική, ακόμα και το κλέβω θα αποκτήσει άλλη υπόσταση. Αυτό που φαίνεται να μην γίνεται κατανοητό είναι ότι η αναλογία με την κλασική εμπορική ανταλλαγή στο "υλικό σύμπαν", δεν μπορεί να είναι πλήρης. Λογικό, αφού πρόκειται για βαθιά αλλαγή σε αυτά που θεωρούμε δεδομένα. Χρειάζεται μια καινούργια βάση συζήτησης. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2012 Administrator Share Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2012 το ιδιο εγινε και με τους τσαγκαριδες και με παρα πολλα αλλα επαγγελματα που πλεον δεν χρειαζονται. νταξει συμβαινουν αυτα στο ελευθερο εμποριο. Το ελεύθερο εμπόριο για να λειτουργεί πρέπει πρώτα να είναι υγιές εμπόριο, να υπακούει στους νόμους για να είναι δίκαιο και να ρυθμίζεται απο την προσφορά και τη ζήτηση. μπορουμε να το παρουμε τσαμπα γιατι καποιος το πληρωσε και θελησε να το μοιραστει μαζι μας γι αυτο το ανεβασε και στο ιντερνετ χωρις να εχει καποιο κερδος απο αυτο. ποιοι ειμαστε εμεις που θα του πουμε αν ειναι σωστο να μοιραζεται καποιο αγαθο ? Είμαστε η πολιτισμένη κοινωνία που προσπαθεί να σέβεται τον κόπο και την ιδιοκτησία του ατόμου και θεσπίζει νόμους για να το προστατεύσει ώστε να μην είμαστε ζούγκλα. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2012 Και εκτός αυτού, το να μοιράζει κάποιος την ξένη δουλειά είναι πραγματικά εμετικό. Αυτός που το έφτιαξε το πουλάει, ποιος είσαι φίλε μου εσύ που κάνεις διανομή του ξένου έργου; Αυτός που απλά το κατεβάζει και το ακούει, να πω κομματια να γινει, ειδικα αν ειναι αφραγκος. Αλλα αυτος που το μοιραζει, ειναι εγκληματιας, χωρις δευτερη κουβεντα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση