After_Hours Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2012 Γεια χαρα παιδια, το πρωτο post για μενα εδω.. Αλλα ας μπω στο ψητο :) Η αληθεια ειναι οτι ζουμε ισως στη καλυτερη εποχη, οσον αφορα τις επιλογες που υπαρχουν τριγυρω μας για αγορα πιατινιων. Μετα τα 40's 50's 60's, αρχες 70's, των χρυσων δεκαετιων δηλαδη της Zildjian εξ ανατολων, η βιομηχανια σαρωσε καθετι χειροποιητο, με μονη ''σανιδα σωτηριας'' τα πρωτα istanbul των Μehmet και Agop, πριν χωριστουν και ισως καποια Sabian. Ετσι καπως κύλισαν τα 80's 90's. Αντε ας βαλουμε και τα καναδεζικα Κ zildjian, οπου μαζεψαν προσωπικο απο το κλειστο πια εργοστασιο της Τουρκιας, 1978, και τους πηγαν αρων αρων στο Αμερικα. Σημερα, οι επιλογες απειρες, αλλα θελω να σταθω περισσοτερο στα χειροποιητα πιατα, και ειδικοτερα σ αυτα που κατασκευαζουν (δυστυχως τρεις απο αυτους μας αφησαν χρονους μεσα σε ενα διαστημα 4-5 ετων) οι ανεξαρτητοι τεχνιτες. Προσωπικα με γοητευει πολυ το γεγονος να ξερω ποιος εχει φτιαξει τα πιατα μου. Να του λες τι θελεις, και μ ενα σφυρι, να προσπαθει να πετυχει το σκοπο του. Να σου στελνει ηχητικο δειγμα, και να ακουει τις εντυπωσεις σου. Ισως ειναι ψιλα γραμματα για καποιους, αλλα οκ.. Ο δημοφιλέστερος ολων είναι ο Roberto Spizzichino. Spizz Πιθανως αρκετοι θα τον εχετε ακουστα. Εχει φτιαξει πιατα για πολλους ''γιγαντες'' (της μουσικης, οχι τα οσπρια :P) οπως ο Brian Blade, Billy Martin, Joey Baron και αλλους, κυριως της jazz σκηνης, αλλα οχι μονο. Τα πιατα αυτα ειναι ακριβα, ιδιαιτερα (για καποιους, αλλοι τα βρισκουν χαλκοτάψια..), και που τωρα πια η αξια τους εχει παρει τον ανηφορο κι ακομα παρα περα. Ενας αλλος στα χναρια του σχωρεμενου Roberto ειναι ο Craig Lauritsen. Δειγματα της δουλειας του μπορειτε να βρειτε στο καναλι του, http://www.youtube.com/user/cymbalutopia και προσωπικά θεωρω οτι ο ανθρωπος ειναι απιστευτος μαστορας. Εχω παραγγειλει προσωπικα πιατο απο αυτον, και εκτος του οτι φτιάχνει διαμαντια, ειναι εξαραιρετικα συζητήσιμος, μουσικός πανω απ ολα (σε ποιο μεγαλο εργοστασιο φτιαχνουν πιατα και τα δοκιμάζουν διπλα με μπακετα για να τα ακουσουν;...) και ευρηματικοτατος. Οι τιμες κυμαίνονται στα επίπεδα των Constantinople που φερνει ο Νακας, αντε και ελαχιστα περισσοτερο. Στο ιδιο μηκος κυματος κι ο Matt Bettis http://www.youtube.com/user/jmbettis Αλλοι, επισης εξαιρετικοι τεχνιτες ειναι οι Steve Hubback, Matt Nolan, και οι απωντες πια Mike Skiba και Johan Van De Sijpe. Δουλεια των δυο τελευταιων ειναι αρκετα δυσκολο να βρεθει. Ανοιξα αυτο το θεμα για οσους ενδιαφερονται για το χειροποιητο, εχουν ή θα ηθελαν να αποκτήσουν ενα τέτοιο πιατινι, και φυσικα ολοι ειναι ευπροσδεκτοι να μοιραστουν τις εμπειριες τους και τις αποψεις τους. Καλη δυναμη σε ολους! ‘You gotta be willing to die for the motherf@cker.’ -Elvin Jones Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2012 Μετα τα 40's 50's 60's, αρχες 70's, των χρυσων δεκαετιων δηλαδη της Zildjian εξ ανατολων, η βιομηχανια σαρωσε καθετι χειροποιητο, νομιζω οτι ολα τα UFIP & τα περισσοτερα αμερικανικα Ζildjan στα 80s & 90s ηταν hand hammered (τα τωρινα φυσικα δεν ειναι) ,τα PAISTE ποτε δεν ηταν βεβαια (και φυσικα αυτο δεν παιζει κανενα ρολο μια και παραμενουν φοβερα πιατα) ,το ιδιο ισχυει βεβαια και για ολα τα τουρκικα πιατα (Bosporus,Istanbul κτλ) ειχα παει το 96 στο "εργοστασιο" (λεμε τωρα...μια καλυβα ηταν με κατι παππουδες που κοπαναγαν πιατα... ;D) της Bosporus και δεν υπηρχε παρα ενας τορνος στον οποιο απλα εκαναν το lathing . www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ippex Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2012 Δηλαδή τα σημερινά K constantinople και τα διάφορα Bosphorus, Istanbul κτλ δεν είναι hand hammered? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2012 Κανενα απο τα σημερινα Zildjan (ουτε τα K constantinople ) δεν ειναι ΗΗ,εχουν ειδικα μηχανηματα (οδηγουμενα απο κομπιουτερ) που κανουν "ακριβες" (στα bright) ή random hammering (στα "dark" πιατινια τους) για αυτο και αλλωστε σε consistency τα Zildjan εχουν γινει σχεδον...Paiste (ακουγονται ολα τα μοντελα περιπου το ιδιο) Τα τουρκικα φυσικα και ειναι ΗΗ (τα μηχανηματα αυτα κοστιζουν ολοκληρες περιουσιες και μονο μεγαλες εταιριες μπορουν να τα εχουν) Επισης ΗΗ ειναι και τα Μeinl που φτιαχνονται στην Τουρκια καθως και πολλα UFIP. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
After_Hours Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2012 Δηλαδή τα σημερινά K constantinople και τα διάφορα Bosphorus, Istanbul κτλ δεν είναι hand hammered? Τα Constantinople οχι. Ειναι απλα hand-lathed (στον τορνο), αλλα το σφυρηλατημα ειναι απο προγραμματισμενες CNC. Οσο για τα ολα Τουρκικα, Bosphorus, Istanbul κτλ συν τα Meinl Byzance (οχι οι αλλες σειρες) ειναι φτιαγμενα στο χερι. Οσον αφορα παλι τα PAISTE, ειναι μια εντελως αλλη κατηγορια πιατινιων, με ενα κυριο πλεονεκτημα, κι ενα κυριο μειονέκτημα. Ειναι αυστηρα και τρομακτικα ''κοντα'' 2 πιατα ιδιου μοντελου (consistent), με συνεπεια να μπορεις να αγοραζεις αφοβα σχεδον με κλειστα τα ματια χωρις πολλες πολλες δυσαρεστες εκπληξεις, εκει ομως κρυβεται και το μειωνεκτημα για μενα. Υστερουν λιγο χαρακτηρα, ''βρωμιας'' και μυστηριου :P Αναμφιβολα παντως οι ανθρωποι στη Paiste ξερουν τι κανουν, και το κανουν καλα. ‘You gotta be willing to die for the motherf@cker.’ -Elvin Jones Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
After_Hours Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2012 ειχα παει το 96 στο "εργοστασιο" (λεμε τωρα...μια καλυβα ηταν με κατι παππουδες που κοπαναγαν πιατα... ;D) της Bosporus και δεν υπηρχε παρα ενας τορνος στον οποιο απλα εκαναν το lathing . Ακομα ετσι ειναι :P Δεν εχω παει, αλλα πριν 2-3 χρονια ειχα στειλει τη... μανα μου μιας και ειχε παει Κωσταντινουπολη, και δεν εχει αλλαξει μαλλον τιποτα απο το '96. Εχουν καλα πιατα, ευκολα στο παιξιμο, αλλα καπως μονοδιαστατα. Η Masters και Master Vintage σειρα τους ειναι πολυ ομορφες. Τα αλλα ειναι τραγικα ομοια με ολα τα υπολοιπα τουρκικα traditional πιατινια. Αντε βαλε και το trash crash του Stanton Moore, που ειναι ιδιαιτερο κι ωραιο.. ‘You gotta be willing to die for the motherf@cker.’ -Elvin Jones Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ippex Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2012 Σας ευχαριστώ και τους 2 για τις κατατοπιστικές απαντήσεις σας. Μια απορία που είχα πάντα: Ποιά σειρά της Zildjian θεωρείτε οτι είναι πιο κοντά στα παραδοσιακά τούρκικα πιάτα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2012 K constantinople & K Zildjan www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
After_Hours Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2012 Σας ευχαριστώ και τους 2 για τις κατατοπιστικές απαντήσεις σας. Μια απορία που είχα πάντα: Ποιά σειρά της Zildjian θεωρείτε οτι είναι πιο κοντά στα παραδοσιακά τούρκικα πιάτα? Εαν εννοεις κοντα στα παραδοσιακα τουρκικα Zildjian, ηχητικα τουλαχιστον, κοντα θεωρω τα 22'' Rarities Κ dark thin, που ειναι ουσιαστικα ενα unlathed πιατο με brilliant finish, ακουγεται περιεργο αλλα ειναι ενδιαφερον αρκετα, τα 21'' k custom special dry ride, καποια 22'' και 24'' K custom Dry Complex (το 22 ειναι το μοντελο του Bill stewart), τα Constantinople Reinassance και ισως και τα Overhammered.. ‘You gotta be willing to die for the motherf@cker.’ -Elvin Jones Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
GaragePunk27 Δημοσιευμένο 12 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 12 Μαρτίου 2012 Γεια χαρα παιδια, το πρωτο post για μενα εδω.. Αλλα ας μπω στο ψητο :) Η αληθεια ειναι οτι ζουμε ισως στη καλυτερη εποχη, οσον αφορα τις επιλογες που υπαρχουν τριγυρω μας για αγορα πιατινιων. Μετα τα 40's 50's 60's, αρχες 70's, των χρυσων δεκαετιων δηλαδη της Zildjian εξ ανατολων, η βιομηχανια σαρωσε καθετι χειροποιητο, με μονη ''σανιδα σωτηριας'' τα πρωτα istanbul των Μehmet και Agop, πριν χωριστουν και ισως καποια Sabian. Ετσι καπως κύλισαν τα 80's 90's. Αντε ας βαλουμε και τα καναδεζικα Κ zildjian, οπου μαζεψαν προσωπικο απο το κλειστο πια εργοστασιο της Τουρκιας, 1978, και τους πηγαν αρων αρων στο Αμερικα. Σημερα, οι επιλογες απειρες, αλλα θελω να σταθω περισσοτερο στα χειροποιητα πιατα, και ειδικοτερα σ αυτα που κατασκευαζουν (δυστυχως τρεις απο αυτους μας αφησαν χρονους μεσα σε ενα διαστημα 4-5 ετων) οι ανεξαρτητοι τεχνιτες. Προσωπικα με γοητευει πολυ το γεγονος να ξερω ποιος εχει φτιαξει τα πιατα μου. Να του λες τι θελεις, και μ ενα σφυρι, να προσπαθει να πετυχει το σκοπο του. Να σου στελνει ηχητικο δειγμα, και να ακουει τις εντυπωσεις σου. Ισως ειναι ψιλα γραμματα για καποιους, αλλα οκ.. Ο δημοφιλέστερος ολων είναι ο Roberto Spizzichino. Spizz Πιθανως αρκετοι θα τον εχετε ακουστα. Εχει φτιαξει πιατα για πολλους ''γιγαντες'' (της μουσικης, οχι τα οσπρια :P) οπως ο Brian Blade, Billy Martin, Joey Baron και αλλους, κυριως της jazz σκηνης, αλλα οχι μονο. Τα πιατα αυτα ειναι ακριβα, ιδιαιτερα (για καποιους, αλλοι τα βρισκουν χαλκοτάψια..), και που τωρα πια η αξια τους εχει παρει τον ανηφορο κι ακομα παρα περα. Ενας αλλος στα χναρια του σχωρεμενου Roberto ειναι ο Craig Lauritsen. Δειγματα της δουλειας του μπορειτε να βρειτε στο καναλι του, http://www.youtube.com/user/cymbalutopia και προσωπικά θεωρω οτι ο ανθρωπος ειναι απιστευτος μαστορας. Εχω παραγγειλει προσωπικα πιατο απο αυτον, και εκτος του οτι φτιάχνει διαμαντια, ειναι εξαραιρετικα συζητήσιμος, μουσικός πανω απ ολα (σε ποιο μεγαλο εργοστασιο φτιαχνουν πιατα και τα δοκιμάζουν διπλα με μπακετα για να τα ακουσουν;...) και ευρηματικοτατος. Οι τιμες κυμαίνονται στα επίπεδα των Constantinople που φερνει ο Νακας, αντε και ελαχιστα περισσοτερο. Στο ιδιο μηκος κυματος κι ο Matt Bettis http://www.youtube.com/user/jmbettis Αλλοι, επισης εξαιρετικοι τεχνιτες ειναι οι Steve Hubback, Matt Nolan, και οι απωντες πια Mike Skiba και Johan Van De Sijpe. Δουλεια των δυο τελευταιων ειναι αρκετα δυσκολο να βρεθει. Ανοιξα αυτο το θεμα για οσους ενδιαφερονται για το χειροποιητο, εχουν ή θα ηθελαν να αποκτήσουν ενα τέτοιο πιατινι, και φυσικα ολοι ειναι ευπροσδεκτοι να μοιραστουν τις εμπειριες τους και τις αποψεις τους. Καλη δυναμη σε ολους! Μπραβο για το θεμα κατ'αρχην After Hours.. πολυ ενδιαφερον και ειδικα για τους λατρεις των χειροποιητων πιατινιων.. προσωπικα δε τα συγκρινω καν με τα τυποποιημενα αν και υπαρχουν πολυ καλες εργοστασιακες σειρες οντως.. ειμαι κατοχος Istanbul Mehmet Traditional και τα εχω καταευχαριστηθει.. μεγαλα ανοιγματα, crashαρει οπως θελω το ride.. και το hi hat απλα σκοτωνει.. εχω γραψει,εχω παιξει σε πολλα live.. με εχουν βγαλει ασπροπροσωπο τουλαχιστον.. Προσωπικα, διακρινω διαφορα μεγαλη στην αφη.. στο φινιρισμα τους με αυτα του εργοστασιου.. ενω ας πουμε ειναι medium δεν εχουν το αντιστοιχο medium βαρος των εργοστασικων πιατινιων.. ειναι πιο λεπτεπιλεπτα και καταλαβαινεις οτι δεν ειναι απο μηχανη.. για sustain κτλ δε θα μιλησω καν.. τρομερα απλα. Ελλαδιστανός Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση