Προς το περιεχόμενο

2 ενισχυτες κιθαρας in stereo


panosprog

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κοίταξε ανάλογα και τον χώρο που παίζεις. Πάντως λαμπάτο προτείνω να αγοράσεις σίγουρα...!  ;D Θα πάρεις άλλη άποψη πάνω στον ήχο της κιθάρας...! πάντως μην σε ξεγελούν τα watt συνίθως οι λαμπάτοι βγάζουν μεγάλη ισχύ και headroom κλπ... Ψάξε μεταχειρισμένους... Πάντως θα συμφωνήσω με τον φίλο παραπάνω ότι μετά απο λίγη ώρα γίνεται πολύ χαμός με το στέρεο. Και μάλιστα εγώ που το παίζω σε άδειο σπίτι και χωρίς μόνωση  ;D ;D  :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Κατά τη γνώμη μου και κατόπιν αρκετών δοκιμών με διάφορους συνδιασμούς stereo:

 

1) To "βασικό" stereo setup όπου στην ουσία "σπας" το σήμα μετά από κάποιο delay ή chorus ή tremolo δεν έχει πολύ ενδιαφέρον από κάποια στιγμή και μετά. Σε συνθήκες live μπάντας μάλιστα μπορεί να προκαλέσει μέχρι και χάος.

 

2) Σε συνέχεια του παραπάνω και πιο πρακτικά: το πιο εύλογο σ'αυτή την περίπτωση είναι να δεις τη στέρεο εικόνα όπως θα την έβλεπες σε μια ηχογράφηση. Γι'αυτό το λόγο, μια πρακτική που όντως δουλεύει είναι modeling processor και direct to PA. Αν στο χώρο που παίζεις (ή στο σύστημα αναπαραγωγής στο σπίτι/πρόβα) η στερεοφωνική εικόνα μπορεί να ρυθμιστεί σωστά, το αποτέλεσμα θα είναι όπως αυτό που θα άκουγες σε ένα CD.

 

Προφανώς μπορεί να αποδοθεί το ίδιο και με "παραδοσιακά" μέσα (εκτός από modeling) αλλά το κόστος και το επίπεδο εμπλοκής είναι πολύ μεγαλύτερο. Για παραδειγμα, τα time based effects καλό θα ήταν να μπουν μετά το μικρόφωνο, πράγμα πολύ εξεζητημένο σε traditional setup.

 

3) Συνηθισμένο είναι να δημιουργείς ένα dual path setup, όπου ο κάθε ενισχυτής στην πραγματικότητα έχει διαφορετική χροιά και (ενδεχομένως) εφφέ. Αυτό δεν είναι ακριβώς στέρεο (για την ακρίβεια, δεν είναι καθόλου στέρεο) αλλά έχει μεγάλα πλεονεκτήματα, μιας και μπορείς να συνδιάσεις συχνοτικά τις δύο πηγές ώστε να "αλληλοσυμπληρώνονται".

 

4) Ακόμα πιο συνηθισμένο (και χρήσιμο) είναι φτιάξεις ένα Wet/Dry setup, όπου τα modulation και time effects πάνε μόνο στη μία πηγή. Αν μιλάμε για stereo effects, με την "κιθαριστική" έννοια πάντα του "stereo", τότε ακόμα καλύτερα W/D/W τοπολογία. Δεν είναι απαραίτητο να χρησιμοποιείς τρεις ενισχυτές γι'αυτό. Καλύτερο είναι ο ένας ενισχυτής να είναι κάποιος τελικός stereo και να χρησιμοποιηθούν 2 καμπίνες. Πρακτικά το κόστος μάλιστα είναι μικρότερο έτσι.

 

Σε κάθε περίπτωση πάντως, ένα βασικό στοιχείο είναι να μπορείς να ελέγχεις τις στάθμες κάθε πηγής, και σε κάθε περίπτωση. Η χρήση ενός ή περισσότερων volume pedals λοιπόν, κρίνεται απαραίτητη.

 

Είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα υπόθεση και σου εύχομαι καλή επιτυχία, ό,τι και αν αποφασίσεις!  ;)

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

οτιδηποτε μπορεις να συνδυασεις, δεν παιζει ρολο τι ενισχυτες ειναι. το μοναδικο θεμα ειναι το πως θα παει το σημα της κιθαρας και στους δυο. η με εναν πεταλι που θα το διακλαδωσει απο την κιθαρα (μια εισοδος δυο εξοδοι δηλαδη), η παιρνεις σημα απο τον ενα (μεσω line out ας πουμε) και το στελνεις στον αλλο (στην αντιστοιχη εισοδο line in η return). μερικες φορες οταν συνδεεις δυο ενισχυτες μπορει να εχεις προβληματα με διαφορα φασης (=ασχημος ηχος), η και βομβο, αλλα συνηθως δουλευει οκ. αν οντως εχεις τετοια προβληματα ισως χρειαστεις κατι σαν κι αυτο (εγω αυτο χρησιμοποιω οταν παιζω στερεο για να στελνω την κιθαρα σε δυο ενισχυτες).

 

http://www.lehle.com/products/frameset_l1.php?country=us&lang=en&L1_Link=P-Split

 

και φυσικα αν χρησιμοποιεις στερεο delay η πολυεφε το συνδεεις κατευθειαν στους δυο ενισχυτες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απλα να ξεκαθαρισουμε οτι αν δεν χρησιμοποιουμε καποιο stereo effect αλλα χρησιμοποιουμε 2 ενισχυτες δεν εχουμε stereo αλλα απλα dual mono (καθολου κακο ειδικα αν θελουμε να συνδιασουμε τα ηχοχρωματα δυο πολυ διαφορετικων ενισχυτων ή απλα να αυξησουμε την ενταση μας χρησιμοποιωντας περισσοτερους απο εναν ενισχυτη).

 

o μονος τροπος να εχουμε πραγματικο stereo χωρις stereo effect ειναι να χρησιμοποιουμε stereo κιθαρες δηλ. κιθαρες που εχουν δυο εξοδους (μια για καθε μαγνητη μια και αυτες οι κιθαρες εχουν 2 μαγνητες) η καθε μια απο τις οποιες παει σε διαφορετικο ενισχυτη (παντως η πληρης αποτυχια αυτων των μοντελων δειχνει οτι δεν ηταν και τοσο καλη ιδεα για αυτο και η τελευταια απο αυτες φτιαχτηκε το 1970... ;D) .

 

τελος αν παιζουμε σε μπαντα που υπαρχει και αλλος κιθαριστας καλυτερα να ξεχασουμε το stereo γιατι θα φαμε τα μουστακια μας (με τον αλλο κιθαριστα,με τον ηχοληπτη ,με το ακροατηριο κτλ,κτλ... ;D)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχας ευχαριστω ολους για τις συμβουλες-γνωμες αυτο που θελω να κανω το διατυπωσε ακριβως και ο Genious σαν dual path setup και ο Superfunk σαν dual mono αρα αυτος ειναι ο σωστος ορος ;D Και ναι φιλε Alter θα χρησιμοποιησω καποιο πεταλι  με 2 εξοδους για τους 2 ενισχυτες.Ο ενισχυτης που σκεφτομαι να αγορασω αφου πουληθουν καποια πεταλια  και  μολις κυκλοφορησει για να τον ζευγαρωσω με τον Tech 21 ειναι ο παρακατω  http://www.thomann.de/gr/orange_or_15_h.htm  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου