alderbody Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 Το περίεργο είναι πως δεν τη βρίσκω στο site του ίδιου του TAD, παρά μόνο δυο 6072Α κι όχι 6027Α. Κι εγω αρχικά στο site του TAD την αναζήτησα, αλλα δεν την βρήκα. Γενικώς είναι λίγο δυσεύρετες, ιδίως αν ψάξεις για NOS. Αλήθεια, τι ήταν αρχικά όταν τον αγόρασες? Silverface? μια φορά κι έναν καιρό... ήταν early 80s ξανα-Blackface (δηλ. ουσιαστικά Silverface) wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
AndyC Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 Aυτή εδώ πιθανόν να ταιριάζει ωραία επειδή λέει το λινκ πως έμπαινε στους tweeds (http://www.banzaimusic.com/TAD-12AY7-6027A.html). Το περίεργο είναι πως δεν τη βρίσκω στο site του ίδιου του TAD, παρά μόνο δυο 6072Α κι όχι 6027Α. Αλήθεια, τι ήταν αρχικά όταν τον αγόρασες? Silverface? Μήπως έχει γίνει κάποιο τυπογραφικό λάθος? Το λέω γιατί η 6072, ήταν το JAN version της 12ΑΥ7. Έχω ένα BadCat Classic το οποίο έρχεται stock με 12ΑΥ7. Τα δύο τελευταία χρόνια στη θέση της είχα βάλει ΑΧ. Πρόσφατα επειδή παίζω με ένα τρίο, λίγο πιο cool απ' ό,τι κάποτε, είπα να ξαναβάλω την ΑΥ. Με την ΑΧ, υπήρξαν κάποιες φορές, σε μεγάλες εντάσεις (τέρμα, ή λίγο πριν), όπου ο ενισχυτής να έβγαζε κάτι σαν, "δεύτερες αρμονικές" να το πω...? σα να ακούς ένα ελαφρύ octaver να πω...? κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Από θέμα έντασης, δεν μπορώ να πω πως είδα τρελλή διαφορά... Αντί να βάζω τον ενισχυτή στο 4, τον βάζω στο 5... Από θέμα χροιάς, σα να έγινε λίγο πιο "open" ο ενισχυτής, σα να απέκτησε λίγα περισσότερα μπάσσα. Μεταξύ των δύο κατέληξα στην ΑΥ. Αλλα όπως σωστά ειπώθηκε, ο ήρθε stock με μία G.E. 6072 5 star version στην πρώτη θέση. Πρόκειται για κλώνο στην ουσία, του Brownface Deluxe, το οποίο επίσης χρησιμοποιούσε ΑΥ. Οπότε προφανώς, ο σχεδιαστής υπολόγιζε εξ' αρχής σε χρήση αυτού του τύπου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IraklisZS Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 Από την δικιά μου εμπειρία με τον συγκεκριμένο ενισχυτή συμφωνώ 100% μαζί σου, αλλά φαντάζομαι ότι αναφέρεσαι σε Strat κιθάρα ;) (ούτε εγώ έχω βάλει το gain με στράτ πάνω από το 7) ...παρόλαυτά σε κιθάρα με humbuckers το gain είναι ωφέλιμο μέχρι και το 10. ;) Αν κάνεις όμως την μετατροπή ενημέρωσέ με για τα αποτελέσματα αν θες! :) Sorry για το offtopic. σωστά, αναφέρομαι σε στρατ κιθάρα. Με τη λες πωλ ενός φιλου, το gain ειναι χρήσιμο σε όλο το εύρος του. θα κάνω μια δοκιμή και θα σας πω. a classic player now... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
hot_sauce Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 οπουδήποτε δεν μπαίνουν γιατι υπάρχουν stages που θέλουν συγκεκριμένους τύπους, χωρίς βέβαια να σημαίνει οτι θα γίνει ζημιά. (Π.χ. Σε BF/SF Fender, στον reverb driver δεν λέει και πολύ να βάλεις 12ΑΧ7) Στο input stage δεν θα εχεις πρόβλημα. http://www.laney.co.uk/manuals/VC30%20Manual%20-%202006%20-%20Issue%203.3.pdf δηλαδή στο διάγραμμα εδώ (σελ.14) το input stage είναι η V1, σωστά? άρα σε αυτή ότι αλλαγές κάνω....αν στη V2,που αφορά το βρώμικο κανάλι, πειραματιστώ με λάμπες θα "παρατηρηθούν" διαφορές ή μόνο στη λάμπα του input stage? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 Και εγω εδω και πολλα χρονια βαζω σε ΟΛΟΥΣ τους ενισχυτες μου 12ΑΥ7 στη θεση V1,γλυκαινει ο ηχος,ο ενσιχυτης σπαει δυσκολοτερα και ακουγεται πιο γεματος,ειδικα σε ΜΙΚΡΟΥΣ λαμπατους ενισχυτες (μεχρι 20 βαττ) ειναι must IMHO. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fender17 Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 Σκεφτόμουνα από καιρό να πειραματιστώ με τις προενυσχήτριες του hot rod deluxe και πιο συγκεκριμένα να βάλω στην V1 μια 12AY7 ώστε να γίνει το volume του λίγο πιο controllable . Το έχει δοκιμάσει κανείς στο συγκεκριμένο ενισχυτή και με τη αποτελέσματα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
myster_maze Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 Να δηλώσω και γω φαν της 12ΑΥ7! :) Στην περίπτωσή μου όμως, παρόλο που έχουμε να κάνουμε με έναν twin, ας μην ξεχνάμε οτι ο ενισχυτής δεν ειναι στην stock μορφή του. Ιδίως το normal channel είναι πειραγμένο (οπως είπα) σε tweed style, αρα δεδομένου οτι και κάποιοι αρχαίοι tweeds είχαν 12ΑΥ7 στα input stages, πιθανόν γι' αυτό να ταίριαξε έτσι. :-\ Για tweed style πέρα από τους πυκνωτές στο tone stack έχεις πειράξει κάτι άλλο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 http://www.laney.co.uk/manuals/VC30%20Manual%20-%202006%20-%20Issue%203.3.pdf δηλαδή στο διάγραμμα εδώ (σελ.14) το input stage είναι η V1, σωστά? σωστά! αλλά είναι και δεύτερο στάδιο ταυτόχρονα... στη θέση clean. άρα σε αυτή ότι αλλαγές κάνω....αν στη V2,που αφορά το βρώμικο κανάλι, πειραματιστώ με λάμπες θα "παρατηρηθούν" διαφορές ή μόνο στη λάμπα του input stage? πειραματιζόμενος με την V2 θα επηρρεάσεις τη συμπεριφορά του Drive channel. Κι εδω, αν βάλεις μια 12AY7 θα εχεις προφανώς ασθενέστερο drive, αλλά πιθανόν να μην σου ακούγεται και τόσο καλά αν πάς για HighGainιλίκια. Επίσης μια "καλύτερη" 12ΑΧ7 θα μπορούσε να σου μεταμορφώσει τον ήχο... Πειραματίσου, αλλά πάντα με γνώμονα την ασφάλεια. wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 Για tweed style πέρα από τους πυκνωτές στο tone stack έχεις πειράξει κάτι άλλο? Όλο το tonestack είναι διαφορετικό. ...μακαρι να μπορούσα να το modάρω και πιο μέσα, αλλά θα χανόταν ο Blackface χαρακτήρας του άλλου καναλιού. Γιατι ο tweed ήχος (και ο κάθε ήχος) βγαίνει και από τα πιο μετά στάδια. wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
myster_maze Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 29 Φεβρουαρίου 2012 Γιατι ο tweed ήχος (και ο κάθε ήχος) βγαίνει και από τα πιο μετά στάδια. Και από τα πιο πριν, γι'αυτό σε ρώτησα αν έχεις κάνει κάτι άλλο πέρα από αλλαγές στο tone stack. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση